- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:38.
Brievenbus
- Geplaatst op zaterdag 07 april 2012 08:11jop envelop
ik heb het ook gelezen,maar de mensen spreken mij aan op straat van jopke wat in de krant staat slaat niet op jou hoor.je doet je werk wel goed!! dus ik voel me vereerd met zo,n complimentquote:lievejulia schreef op 06 april 2012 @ 21:43:
hebben jullie het nieuws gezien was al weer een beetje oud,brabantsdagblad heeft vorig weekend vol gestaan over slecht verloop van de post,ik wens jullie veel sterkte met het rond brengentja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op zaterdag 07 april 2012 13:51pootje
Jop ik heb nog geen ei gezien bij de post... Volgens mij is kan de paashaas ons niet vinden...Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zondag 08 april 2012 10:38jop envelopwat raar pootje dat jullie geen chocolade hebben gehad...volgende week krijgen we ook nog een waardebon van 10 euro is ons belooft.dat is vanwege die drukke donderdag.ik vond het eigenlijk best mee vallen.we hebben wel drukkere dagen gehad.alleen omdat ik naar de tandarts moest heb ik een stuk korter gewerkt die dag.ik wens jullle fijne paasdagen..tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op woensdag 11 april 2012 19:53pootje
nee paashaas is ons vergeten denk ik... de 10 euro bon ook nog niet gesignaleerd hier....Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 08:47jop enveloppootje wij hebben de bon ook nog niet,maar hij zal wel komen denk/hoop ik.want heb jij ook het mz journaal gelezen?? daar staat het in.en ook dat er op 25 april,en 24 mei nog zo,n drukke hah dag komt.ze mogen dan wel elke keer een bon geven lolz.gisteren was er hier heel weinig post.dat zal wel weer stilte voor de storm betekenen denk ik.maarja we zitten al weer bijna in het weekendtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 12 april 2012 08:58pootje
Ik ga duimen voor een light -dagje vandaag... Weinig post, geen HAH!!
En svp droog!!pootje wijzigde dit bericht op 12-04-2012 09:34 met 11%Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 15:53jop envelop@pootje hier was het wel droog,maar we hadden wel hah,en veel post dat in een plastic laagje zat.moeilijk pakken af en toe.nu nog 1 dag en dan weer lekker weekend yeuh!!tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 12 april 2012 16:08pootje
Ik had lekker geen huis aan huis, het was droog, heb in me t-shirt gelopen en had ook nog eens weinig post. Verder mag ik morgen en zo wie zo zaterdag ook werken ivm ziekte inval...
maar ik had echt een light dagje vandaag. ook wel weer eens lekker!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 16 april 2012 18:19jop enveloppootje de spits van de week is er weer af..ik heb vandaag alweer gewerkt.het weer was niet slecht,maar wel een beetje koud vond ik.morgen weer hah...van het bekende bouwmarkt begint met de g.en eindigt op de a.dan weet je he wel grts joptja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 16:46pootje

Oefff was wel een beetje veel vandaag.... 4 HAH!!!!
Krijgen we daar nou ook een cadeau bon voor??? Was meer dan de voor de paas!!!
Heb jij je bon al gehad?? Ik heb nog niks gezien namelijk.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 17:32jop enveloppootje ik heb ook nog geen bon gezien.het was vandaag erruugg veel,en 4 hah.als er 4 zijn kunnen ze ze beter sielen vind ik.dat pakt gemakkelijker.en kost minder tijd.ik heb vandaag bijna 4 uur lopen tobben.er leek geen einde aan te komen bah.morgen weer gelukkig een daldagtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 19 april 2012 08:02jop enveloppootje we hebben gisteren een bon gehad.vandaag word hier heel veel post verwacht zonder hah.en er komt regen....dus het word een zwaar dagje voor ons.werk met zin!!tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 16:22pootje
Ik heb vanmorgen mijn bon gehad, moest nog even wat afgeven op depot. Mijn werkbriefje.
Gisteren heb ik gelukkig mooi weer gehad, en de post was veel, maar geen huis aan huis. Dus ik heb eigenlijk wel lekker gelopen.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 26 april 2012 11:43jop envelopvandaag lekker een dagje vrij!!tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op zaterdag 28 april 2012 16:21pootje
Ik was niet vrij, en we hadden weer gesealde huis aan huis. Het was veel en zwaar. Vandaag leuke kaarten van de UPC er bij, alles gleed alle kanten op. Bundels gleden zo uit elkaar. Kortom, ben echt blij dat deze week voorbij is!!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 15:32pootje
Volgens mij had diegene die mijn post heeft gezet hoofdpijn vandaag... Wat een zootje. En ook nog eens veel HAH. Verder was het wel gezellig in de wijk. Er waren veel mensen thuis! En nog beter de zon scheen, het was droog en heb lekker in mijn polootje gelopen!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 08:16jop enveloppootje wij hadden dinsdag 4 hah.er zat een kaartje bij om bezorgers te werven.nou als ze ons zo zien tobben als een stelletje pakezels,dan bedanken ze wel denk ik.het weer was dinsdag lekker,maar gisteren ben ik flink nat geworden.ben benieuwd wat deze dag gaat brengen....want op prive gebied is het hier ook zwaar nu.mijn moeder ligt op sterven..dus maar afwachten hoelang dit nog gaat duren.tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 15:11jsteen1
jop ik wil je even heel veel sterkte wensen met je moeder
ik denk aan je ik zie dat je hier nog steeds langs komt vandaar .
ik brand een kaarsje voor haar en jou .

- Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 15:13pootje
Oh Jop, sterkte !!! Ik hoop dat ze niet te veel hoeft te lijden. Ik denk aan je...Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 15:36jop envelopdank je pootje..vandaag hebben we een waardebon/pasje van v&d gehad van de post.vanavond ga ik weer waken bij moeder.ze heeft gelukkig geen pijn.maar is erg verzwakt grts joptja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op maandag 07 mei 2012 10:09pootje
Hoe is het Jop?? Met je moeder, maar ook met jou??Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 10:14jop envelopha pootje op het moment gaat het (lichaamelijk) wel iets beter.maar op die leeftijd kan het nog alle kanten op.we zullen maar zien hoe het verloopt.gelukkig heeft ze geen pijn,en leeft op haar manier gelukkig in haar eigen wereldtje.vadaag weer zo,n piekdag.en er komt veel regen bah.heb je nog een V&D bon gehad??werk met zin gr joptja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 13:26pootje
nee nog niet, krijgen we morgen. maar dan ben ik er niet. Dus het zal wel dinsdag worden want zaterdag ben ik vrij.
Vandaag alle post droog over. Maar wat een vies zweterig weer zeg!! was echt blij dat het een beetje ging waaien. dan zitten die vieze polo's wel naar hoor.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 11:19jop enveloppootje is er bij jullie ook onweer? hier wel.en ook nog regen en hagel.bah.vandaag hebben we 4 hah....en dan met dit weer...word een zwaar dagje maar na morgen ben ik lekker vrij t/m pinksterentja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 14:38pootje
Ja met enorme plensbuien. We hadden 5 huis aan huis. Het was veeel, erg veel. En heb over een stuk van 1 uur en 20 minuten 2 uur en kwartier gedaan. Ik dacht ik tel het schuilen er gewoon bij. Ze kunnen mijn rug op de gasten...
.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf.
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:38.
Brievenbus