- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:38.
Brievenbus
- Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 21:31pootje
Ik stuur hem even via Pb anders haalt de libelle het weer weg ivm concurrentie ofzo.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 15:04jop enveloppootje ik heb gekeken daar maar kan er nog niet veel wijs uit ik heb je volgens mij daar wel als vriend toe gevoegdtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 16:45pootje
Komt wel!! het is ook niet vergelijken met de Libelle.
Beetje goede postdag gehad vandaag??? Ik mag naar de roadshow vanavond. We zullen zien wat dat is!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 19:28jop envelopvandaag viel het wel mee.morgen hebben we weer een dal dag.laat maar weten wat die roadshow in houd.wij hebben er nog niks over gehoord.nu speelt hier die georoute allemaal.dat gaat half feb in.fijne avond.p.s heb jij ook facebook??ik weltja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 08:37pootje
Nou die roadshow is niks anders dan een 2 uur durende peptalk. Jullie zijn geweldig etc. Maar ondertussen wel alle veranderingen doorvoeren. Het zijn 2 korte filmpjes over wat er gebeuren gaat de komende jaren. De nieuwe hulpmiddelen lagen er.
Maar bij mij overheerste vooral het gevoel ,wat jullie er ook van vinden we doen toch wat we willen. En ik was niet de enige.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 20:52jop envelopha pootje dat is bij ons nou ook zo.we hebben allemaal het gevoel dat we tegen de bierkaai vechten.ik zeg dat ik met de piekdagen gebroken ben..ze zeggen dan, we hebben er alle begrip voor maar...presies ja ze doen toch wat hun willen (en wat het meeste geld in het laadje brengt want daar draait alles om) morgen weer een dal dag.en nog iets...ik moet zaterdags ook weer gaan werken.dus jopke werkt voort 6 dagen achter elkaar pfftja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 21:15pootje
Ik heb ook niet de indruk dat het rustiger wordt op de piekdagen. Eerder drukker. Vandaag was er dan geen huis aan huis. Maar het was veel...
Las dat huis aan huis tot 350 gram per huis mag... Wie gaan ze daar voor inhuren??? Kan je toch niet meer tillen??Als vrouw van 47 en maar 1.65Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 09:24jop envelop@pootje en dan ik vrouw van 52 met een lengte van 1.50.(ik was van de week in een zwembad.werd daar terug gefloten omdat ik met mijn lengte niet in de wildwaterbaan mocht lol.) en dan ga ik nog 6 dagen pw rond.en op de daldagen heb ik2 wijken,en op maandag 4.maar maandag is fijn werken.dan is het heel veel fietsen en weinig post.ik wens je alvast een fijn weekendtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 09:40pootje
Ik heb zo geen in vandaag........ Over 2 weken min of meer een lang weekend. Dan heb ik een reanimatie cursus op zaterdagmorgen. Er werd al gevraagd of ik de ronde niet smiddags kon lopen. Ik dacht echt doeiiiiii. Ik werk al een half jaar ieder weekend, en 1 keer een dag vrij roosteren waardoor ik eens een weekend niet hoef is blijkbaar al moeilijk.
Jop werk ze! Ik ga zo ook me bed maar eens uit.
Oh.. mijn moeder van 1.59 zei altijd meid... je bent niet groot. Maar het werk is altijd dicht bij de grond. Wij hoeven tenminste niet diep te bukken voor sommige brievenbussen.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 08:45pootje
Jop, hoe is het??? Zitten je vingers er nog aan?? Mennn wat is het koud! Sterkte voor zo.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:55marian38
Jullie postbezorgers zijn kanjers met dit weer postbezorgen.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 22:06pootje
dank je Marian!!
Jop ik heb contract verlenging gekregen, voor een jaar. Dus voorlopig zijn we nog een poosje collega;sAls je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:22pootje
Jop ben je ziek, of ben je aan je fiets vast gevroren?? Het is wel gemeen koud vandaag zeg...Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:04jsteen1
ik hoor ze ook niet Pootje ik zal haar een smsje sturen dan weten we iets van haar .of ze is een winterslaap gaan doen .
wat een kou voor jullie zeg en krijgen jullie nog wel eens een warm bakje koffie of zo van de mensen
als ik iets van haar terug hoor laat ik het even weten hier . - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:20jsteen1
Pootje, ik heb bericht van Jop ze hebben het erg druk zijn met de grote schoonmaak bezig en de pc is afgesloten zo lang .
ik zal het van je contract door smsen aan Jop.
wens je veel warmte toe bij je werk .
en de groetjes van JOP ALLEMAAL HIER .jsteen1 wijzigde dit bericht op 07-02-2012 16:21 met 8% - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:22pootje
Fijn!!!dank je voor het doorgeven. Blij dat ze niet ziek is ofzo.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:28jsteen1
Gaag gedaan ,ik miste ze ook vandaar dat ik reageerd . - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 10:19jop envelophoi hoi jop is er weer..de schoonmaak zit er weer op gelukkig.de hele kamer hebben we onderhanden genomen inclusief de houten vloer.dat was een heel karwij.nu weer alles beetje voor beetje in ruimen en weggooien.pootje proficiat met je jaar contract!! gaat bij jullie de georoute morge ook in??? hier wel.ik heb hem vanochtend met een collega doorgelopen (zonder post) natuurlijk.nou heb ik het voordeel dat ik hier in het dorp alle wijken en bussen weet,omdat ik s,maandags altijd werk.ik heb dan het hele dorp zowat.4 wijken dus.nou ik wens je veel suc6 de komende week.het word vast een hel puzzel.maarja we zien wel.het is niet anderstja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 10:40jsteen1
haaaaaaaaaaa die jop ,
fijn dat je er weer bent joh .
ik hoop maar dat er geen ijzel komt morgen voor jullie want dat is niet zo best he voor jullie .
fijne zondag allemaal hier . - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:53jop envelophallo dames het begint al goed.we hebben nu al vertraging.dus ik kan pas heel laat beginnen,en ben dus heel laat klaar vandaag.ik baal er vreselijk van.want we kunnen dan ook pas heel laat eten.leve de georoute.pootje weet wel wat ik bedoeltja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 13:06pootje
Ik weet wat je bedoelt, maar gelukkig zijn wij pas later aan de beurt. Het is gewoon een T.#@$^ring zooi. En er gaat nu al bere veel mis. Ik wacht af, we zullen het wel horen. Ik ben ook bang dat protesteren echt geen zin heeft. Kostbare energie die we beter in ons werk kunnen steken.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 18:59jop envelop@pootje ik heb vandaag voor het eerst volgens geo gereden.normaal fiets ik maandags ongeveer 21 km .nu meer dan 25 km gefietst.door sommige straten moest ik wel 3 keer heen fietsen en dan de 4e keer post in een bus doen.het was net zo,n achtbaan.de mensen zullen wel gedacht hebben.jop is de weg kwijt lol.het komt volgens mij raar over als de postbode 3 keer langs je voorbij komt om dan de 4e keer een envelop in de bus te stoppen.maarja het is niet anders...vandaag hadden ze ook al 1.30 vertraging.dat word morgen nog wat.als het weer veel is met hah.dan kan het best wel meer dan 2 uur vertraging hebben.zo dit was het weer fijne avond!!tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:37jop enveloppootje waar ben je??toch niet weg geregend??tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:58pootje
Pootje is er nog hoor, was ff druk met een aantal dingen . Ik heb gelukkig voorlopig nog geen last van georoutes. Maar ik ben wel benieuwd hoe ze het in mijn wijk gaan indelen. Heb al eens zitten kijken hoe het anders zou kunnen. Maar ik zit toch met een aantal straten met enkele huizen.
Het viel met het weer wel mee deze week. Heb het regenpak niet aangehad. Wel vond ik het vies warm na die lekkere vrieskou.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 13:24pootje
make my day
Ver.... niet ingepland vandaag, kom je op depot kan je een of andere wijk gaan lopen die over is. Als ik ergens een hekel aan heb op zaterdag is een wijk te lopen die ik nog nooit heb gedaan.
bel me dan op tijd... een dag vrij is niet erg.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf.
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:38.
Brievenbus