- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-01-2012 12:40.
Online shoppen blijft spannend!
- Geplaatst op maandag 26 oktober 2009 10:59Siem80
Het blijft toch spannend het online winkelen. Het is sneller en je kunt van alles vergelijken, maar toch weet je nooit zeker wat je in huis krijgt. Hoe het eruit ziet en of het aan je verwachtingen voldoet.
Zo wilde ik laatste een bos bloemen bestellen voor een vriendin van mij online. Toch heb ik het niet gedaan, straks krijgt ze een schraal bosje bloemen thuis en dan staat mijn naam op het kaartje!
Welke sites zijn nu vertrouwt??
Liefs SimoneModerator1 wijzigde dit bericht op 19-06-2010 11:50 met 4%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op maandag 26 oktober 2009 11:06job
Je mag geen website's noemen hier maar de bloemen die ik gestuurd heb zijn nog steeds erg goed geweest. - Geplaatst op maandag 26 oktober 2009 20:52Karmijn
Met bloemen sturen heb ik goede ervaringen bij verschillende bloemisten (tenzij de ontvangers niet durven zeggen dat het in werkelijkheid om een klein lelijk bosje gaat). Boeken kopen via internet: nooit problemen mee gehad. Alleen kleding vind ik erg lastig. Soms doe ik het vanwege tijdgebrek en dan kan ik altijd een deel terugsturen omdat het niet mooi zit, maar daar ben ik vaak weer te laks voor...Moderator1 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 16:30 met 0% - Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 22:24Marigene
Ik koop veel hobbyspullen online, de keus is veel groter en het is een stuk goedkoper vaak...
meestal kun je met I-deal betalen, ideaal en de volgende dag is het dan vaak al in huis......Moderator1 wijzigde dit bericht op 29-10-2009 14:11 met 0%Oost west thuis best! - Geplaatst op maandag 02 november 2009 14:53Math79
Ik ben zelf ook niet van het online bestellen. Moet het maar een keer uitproberen! Mijn buurvrouw had het namelijk laatst over bloemen van Frederique van der Wal. Een vriendin van haar had die besteld, het bleek een prachtige bos te zijn.
Moet zeggen dat ik wel eens een boek heb besteld. Geen probleem...
Maar toch ga ik liever naar de winkel.Moderator1 wijzigde dit bericht op 03-11-2009 14:14 met 0% - Geplaatst op zaterdag 09 januari 2010 16:43Mik1
Online shoppen vind ik wel een uitkomst in tijden van barre winterweer.
Favo sites: bol(dvd's boeken enz), appie,ikea, drogistnet enz.
When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op zaterdag 09 januari 2010 19:12rema
Ik koop van alles online, wasmachine, droogtrommel, al 3 x een stofzuiger, broodbakmachine, blender, medicijnen, boeken, dvd's, kleding, en alles wat in nu vergeten ben.
Vind het wel makkelijk, geen gesleep, je kunt de kosten goed vergelijken, en zoals de wasmachine moest bij ons twee trappen op, daar deden ze in de gewone winkels nogal moeilijk over, en de bezorgers van de webwinkel brachten hem naar boven en sloten hem aan voor 10,00 euro extra. - Geplaatst op zaterdag 09 januari 2010 19:14rema
Net vorige week twee kleine theepotjes van Le Creuset, die ik in de winkel niet kon vinden, en vanmiddag mijn medicijnen gekregen, die ik gistermiddag besteld had, top dus met dit weer. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 15:44Mik1
Je kunt idd de prijzen vergelijken zoals Rema zegt.
http://www.vergelijk.nl/
Het is overzichtelijk en je kunt per catogorie zoeken.When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 19:48rema

- Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 17:36Seleentje
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van online kopen. Je bent toch altijd bang voor een miskoop en er zijn zoveel websites dat je echt soms de bomen door het bos niet ziet
Mijn moeder winkelt eigenlijk veel bij de neckerman, bol, ikea en laatst was ze bij golden moments of zoiets daar had ze leuke cadeaus gevonden maar voor de rest koop ik eigenlijk alleen van bol.Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ^^ - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 18:52rema
Ikea heeft geen webwinkel, zou wel handig zijn trouwens. - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 09:19Seleentje
nee klopt, maar ze zoekt altijd door de website om mij vervolgens mee te sleuren naar de ikea voor een nieuwe plant of dat 'ene leuke rode stoeltje'
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ^^ - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 09:26valkenoog
Vooral boeken en dvd's en zo koop ik online. Vrij veel bij amazon en bij bol en nog nooit m'n vingers gebrand moet ik zeggen.
Kleding kopen vind ik onhandig. Als je het wilt terugsturen moet je weer helemaal naar het postkantoor en zo. Dan maar naar de winkel. Maar mijn man draagt graag truien van een bepaald merk dat in Engeland veel goedkoper is, die koop ik da wel weer online, maar de maat weet ik dan zeker. - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 10:08rema
Ik durf niet goed bij buitenlandse web sites te kopen, omdat ik dan toch de kleine lettertjes niet goed genoeg begrijp in het Engels, maar zoonlief koopt overal, Engeland, Amerika, China, en voor zover ik weet vrijwel altijd probleemloos, en vaak veel goedkoper dan hier, zelfs met de invoerrechten erbij. - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:18Mik1
Het is idd voorzichtigheid geblazen wil je veilig en online uit het buitenland kopen.
Telebankieren is niet altijd veilig.When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:36frannyb
Mik, bedoel je écht dat telebankieren via je bank niet veilig is?? Of bedoel je online betalen in het algemeen? Met beide heb ik nog nooit problemen gehad en ik koop en verkoop al minstens 8 jaar via internet (in binnen- en buitenland, maar vooral binnenland)...frannyb wijzigde dit bericht op 14-01-2010 19:37 met 10% - Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 12:03Mik1
Ik bedoel online betalen.
http://www.mijndigitalewe ... 0digibewust%20ben%20u.pdf
Hierboven een link naar een PDF over veilig internetten en online betalen. Het is wel 17 pagina's lang, maar erg informatief.
Moderator1 wijzigde dit bericht op 16-01-2010 14:06 met 0%When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 20:13talChan
ik ben ook altijd bezig met winkelen, tegenwoordig veel meer online dan in de straat haha. heb verscheidene favoriete websites, veel daarvan zijn ook al vaak genoemd in de topics hier, bol, wehkamp, etc. Misschien nog wel een leuke tip voor jullie: iChica, deze heb ik onlangs ontdekt en biedt elke dag 1 artikel heel goedkoop aan. Heel leuk concept, kende ik nog niet. - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 20:19rema
Ibood van de dag is ook zo'n site, elke dag één artikel heel goedkoop.Moderator1 wijzigde dit bericht op 28-01-2010 14:22 met 0% - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 15:53tijsje
Leuk topic. Ik zit er juist over te denken om online een inbouwmagnetron te kopen. Dat scheelt ruim 120 euro voor dezelfde magnetron. Ze brengen het aan huis en je kan bij aflevering pinnen. Ik zit me alleen af te vragen hoe het dan zou moeten met eventuele gebreken. Normaliter benader je de winkelier dan, maar zou ik in zo'n geval de fabrikant moeten benaderen? Heeft een van jullie ervaring met dat soort dingen? - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:34rema
Bij mijn wasmachine en droogtrommel kan ik de webwinkel mailen of bellen voor de garantie. Maar er is nog nooit iets stuk gegaan, dus ik heb er geen gebruik van gemaakt.
Ik heb ook al verscheidene broodbakmachine's gehad, die gaan meestal niet zo lang mee als je ze intensief gebruikt, maar als ze binnen een jaar stuk gingen heb ik ze altijd probleemloos op kunnen laten halen, en kreeg binnen een paar weken een nieuwe, dat is zeker al 4 keer gebeurd. - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 19:31Karmijn
Ik heb een inbouwvaatwasser gekocht via een webwinkel, en kon daar dan ook terecht toen hij al snel kapot bleek. Is toen keurig opgelost. Wij kopen tegenwoordig al onze apparatuur bij webwinkels. Scheelt al snel handenvol geld. - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 13:41tijsje
Fijn om al reacties te lezen. Dank je wel
Ik leer er weer van dat het dus wel kan om webwinkels te benaderen mochten er problemen zijn. Ik heb ook gemerkt dat het erg veel scheelt, dus denk ik wel dat ik mijn aankoop via het net zal doen.
Mochten er nog meer mensen zijn met ervaringen; ik lees ze graag!
- Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 13:55Marigene
Wij hebben vorig jaar onze vaatwasser ook via internet gekocht , hij was nog maar net uit en nog nergens te koop, vandaag besteld, de volgende dag in huis en ook nog aangesloten!
nu hebben we een nieuwe keuken gekocht en heb ik de vaatwasser weer kunnen verkopen , heb wel weer dezelfde maar dan inbouw gekocht, dit keer bij de keukenzaak.
Voor service kun je je net zo goed meteen bij de fabricant melden , ik weet bv dat je van siemens een vervangend apparaat krijgt als ze hem niet meteen kunnen maken, die service verleent een winkel meestal niet.....Oost west thuis best!
Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-01-2012 12:40.