- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 661 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2011 19:56.
Waar kijken we naar op tv?
- Geplaatst op donderdag 06 mei 2010 19:09Jussttina
Ja.. echt zielig, zat rechtop met mijn tranen en snikken..
Voetbal vanavond.. tis al 1-0 voor Ajax..

- Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 17:10Jussttina
De film Terminal met Tom Hanks heeft iedereen
waarschijnlijk al gezien, maar tot nu toe vind ik nog steeds
subliem.
Vanavond Veronica 20:00 uur

- Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 19:27wonderful
Is idd een leuke film, maar nog niet zo lang geleden er net op geweest. Ach als er toch niks anders op is!To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 21:06Jussttina
Hi, maar ik zap tussendoor ook naar cold case of criminal intent hoor.
Man wilde naar de bios, voor 3d Clash of Titans
of zoiets.. Schijnt heel mooi te zijn op zijn Lords of The rings
manier.. ( Not my kind of genre
)
Blijf lekker thuis met Tom Hanks
Vader en zoon met zijn vrienden zijn wel gegaan. - Geplaatst op dinsdag 08 juni 2010 15:37MissEllie
Dochter en ik hebben een nieuwe (het is 2e seizoen) serie ontdekt die ons erg te pakken heeft; Private Practise! Met o.a. Addison uit Grey's Anatomy. Ook een nieuwe hit bij ons is Army Wives (ook 2e seizoen). Volgens mij zijn deze series alletwee van de makers van Grey's Anatomy waar we al jaren grote fan van zijn; dat is misschien een verklaring. - Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 20:44Jussttina
Probeer nu From Hell te kijken...RTL 5
Schijnt een goede Jack the Ripper film te zijn met
Johnny Depp.. Toch wel heel eng met die bloederige hakscenes..
Doe mijn ogen wel dicht.
Ondertussen 1-0 voor Engeland
- Geplaatst op zondag 13 juni 2010 21:54Jussttina
Voetbal, voetbal en nog eens voetbal

- Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 22:39Kruintje
WK voetbal en Ugly Betty op hd rec. - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 23:09Jussttina
Vacancy - Geplaatst op vrijdag 06 augustus 2010 07:16wonderful
Grrr, wilde gisteravond een film kijken op rtl 7, hebben ze er gewoon voetbal op!
Verder was er niet veel leuks op. Naar De Reunie op 1 gekeken, was wel leuk.To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 06 augustus 2010 22:23Jussttina
Geen bal op tv.. Not even voetbal
En dag voor een vrijdag...
- Geplaatst op zaterdag 07 augustus 2010 22:56Jussttina
Raising Helen is leuk.. Af en toe een traantje verstoppen.

- Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 09:32Jussttina
Gisteren, heel laat een film proberen te volgen,
volgens mij heette ie I Inside of zo..
Nou, recht op in bed, doe ik bijna nooit, omdat ik de
puzzel stukjes niet wilde missen.. Anders zonde van
mijn spanningen.
Wat een poepfilm zeg, snapte er niets van.
Ging maar vloekend dromenland is...
- Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 19:51Jussttina
Vanavond 20:30 The Burbs RLT 8.
Leuke film om te kijken.
Ik kijk zelf naar Crime scenes of bones maar vooral
de groeten van Max. - Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 20:32wonderful
Monday night = Two and half man night. Wel allemaal herhalingen, maar ik blijf lachen!To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 09:52Jussttina
Vanavond
Premonition RTL 5 > 20:30 uur met Sandra Bullock
Leuke film voor een paar uurtjes chill.

met Sandra Bullock, Julian McMahon en Nia Long
Linda Hanson krijgt het schokkende nieuws te horen dat haar echtgenoot is overleden als gevolg van een auto-ongeluk. Al even schokkend is het feit dat ze hem de volgende dag gewoon levend aantreft. Bepaalde aanwijzingen doen Linda vrezen dat ze een voorspellende gave heeft en ze tracht te voorkomen dat het betreffende ongeluk ooit plaats zal vinden.
>> Gelijk daarna Bones collector ( ken iedereen ook al denk ik )
Deze is steengoed, echt waar.
Met Denzel Washington. - Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 09:53Jussttina
quote:wonderful schreef op 09 augustus 2010 @ 20:32:
Monday night = Two and half man night. Wel allemaal herhalingen, maar ik blijf lachen!
Ik had ze half jaartje gevolgd.. Nu vind ik die 2 niets meer aan.
Solly moppie - Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 20:04Dewi1983
Ik kijk op de dinsdagavond vanaf 20:30 uur de series op Net 5 en kijk nu ook zo af en toe 'therapie' op nl 2 rond de klok van 22:40 uur. Maar kijk dit niet altijd, mijn moeder wel. Die vind het echt heel leuk! - Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 18:41wonderful
Yes, vanaf 25 augustus nieuwe afleveringen van Criminal Minds!!To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 18:43wonderful
Komt een mooie film op vanavond, Gone Baby Gone met Morgan Freeman.To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 16:42MissEllie
Ben min of meer verslaafd geraakt aan In therapie. Wat een geweldig geacteerde serie. Ik vind het wel jammer dat het zo laat wordt uitgezonden want ik moet de volgende dag toch weer vroeg op werk zijn dus ik zie niet alle afleveringen. Ik kijk uit naar de nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy. Die serie begint a.s. maandag 30 augustus weer. - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 17:22ikbenbobby
Ik heb in een paar maanden tijd alle afleveringen van Flikken Maastricht bekeken. Omdat ik in het buitenland woon weet ik natuurlijk niet altijd wat er op tv is maar ik ontdek met uitzendinggemist steeds meer leuke nederlandse tv, en zonder reclames tussendoor!
Wat voor Nederlandse series raden jullie aan?\"Eenzaamheid en het gevoel van niet gewenst te zijn, vormen de verschrikkelijkste armoede\". Moeder Teresa - Geplaatst op woensdag 01 september 2010 20:38Dewi1983

Verborgen gebreken, deadline en Gooische vrouwen. Ik weet niet of ze allemaal te bekijken zijn via uitzendinggemist, maar het zijn wel series die ik de moeite waard vind.quote:ikbenbobby schreef op 30 augustus 2010 @ 17:22:
Ik heb in een paar maanden tijd alle afleveringen van Flikken Maastricht bekeken. Omdat ik in het buitenland woon weet ik natuurlijk niet altijd wat er op tv is maar ik ontdek met uitzendinggemist steeds meer leuke nederlandse tv, en zonder reclames tussendoor!
Wat voor Nederlandse series raden jullie aan? - Geplaatst op woensdag 08 september 2010 04:14ikbenbobby
Bedankt voor de tips Dewi, ik heb de eerste aflevering van Deadline inmi:ddels bekeken.
Ik heb gisteren ook naar de kick off voor Boer zoekt Vrouw gekeken.
Wat een verschil met de Australische versie, boeren hier wonen vreselijk afgelegen. Het verschil tussen stad en platteland is in Nederland niet zo groot.
Voor wie er van houdt hier zijn twee links naar Farmer Wants a Wife:
de website: http://channelnine.ninemsn.com.au/thefarmerwantsawife/
Om te kijken: http://fixplay.ninemsn.com.au/thefarmerwantsawife/\"Eenzaamheid en het gevoel van niet gewenst te zijn, vormen de verschrikkelijkste armoede\". Moeder Teresa - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 18:54Jussttina
quote:wonderful schreef op 12 augustus 2010 @ 18:41:
Yes, vanaf 25 augustus nieuwe afleveringen van Criminal Minds!!
Euh.. okee.. Bedankt Wondertje, ben de draad helemaal kwijt tegenwoordig.
Love
J
Dit onderwerp heeft 661 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2011 19:56.
Waar kijken we naar op tv?