- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 661 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2011 19:56.
Waar kijken we naar op tv?
- Geplaatst op maandag 02 november 2009 20:09wonderful

Hier kan ik altijd zo om lachen!! Heerlijke serie!quote:To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 12:52Boekenwurm

JaHè!quote:wonderful schreef op 02 november 2009 @ 20:09:
[...]
Hier kan ik altijd zo om lachen!! Heerlijke serie!
- Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 13:04marijke1
Straks het vragenuurtje.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:18wonderful

Mijn man en ik roepen heel vaak : unfreaking believable,ha ha.Jammer dat het er niet meer elke avond op is!quote:To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 20:14wonderful
Woensdagavond = Criminal minds! En daarna nog 3 afleveringen van ATWT!! Nog niet aan toegekomen om te kijkenTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 06 november 2009 09:54tootsie2008
Ik lig vast goed in de markt, waarom zou iemand anders een speciale weblog aan me wijden? - Geplaatst op vrijdag 06 november 2009 10:14Marigene
Hallo allemaal,
Ben ik nog een keertje, deze week heb ik zowaar de hele woensdagavond voor de tv gehangen, zo moe was ik,maar ik moet zeggen als dan de avond voorbij is, denk ik ,Nou ik heb alle andere avonden niks gemist haha
veel verjaardagen dus veel kaarten te maken, en de kerst komt er weer aan, 80 zelfgemaakte kerstkaarten op het programma, en volgend jaar trouwt onze zoon, die wil net als zijn zus de kaarten door mij laten maken, snappen jullie nu dat ik die tv helemaal niet mis?
En voor degene die ook eens geen tv willen kijken, gewoon niet aanzetten, en als je iets graag ziet, er naar kijken ,en als het afgelopen is op de uitknop ...NIET gaan zappen, deed onze zoon altijd toen hij nog thuis woonde ( en nu waarschijnlijk nog maar dat weet ik dus niet) en dan zat hij altijd van die halve programma's te kijken, gelukkig meestal op zijn eigen kamer,maar daar zie ik helemaal het nut al niet van in....
maar goed nogmaals wens jullie toch allemaal veel kijk "plezier"Oost west thuis best! - Geplaatst op vrijdag 06 november 2009 19:57Ynez

Marigene, jij hebt er helemaal geen tijd voor. Wat leuk dat jij de kaarten mag maken voor de trouwerij. Ik moest wel lachen, zo moe dat je nog geneens doorhad wat je zag.
Gisteravond heb ik Nurse Betty zitten kijken, met Renée Zellweger. Daar kan ik nu heerlijk bij ontspannen. - Geplaatst op vrijdag 06 november 2009 22:24Jussttina
Zeer ontspannend naar Popstar aan het kijken. - Geplaatst op zondag 08 november 2009 21:54Ynez
Vanavond nergens naar want hub wilde boer zoekt vrouw zien. Dus vermaak ik mij op het forum. - Geplaatst op zondag 15 november 2009 19:14Jussttina
Is er iets leuks op tv vanavond... Behalve mijn Ghost Whispere? - Geplaatst op maandag 16 november 2009 20:38Jussttina
Batman begins, SBS 6.
Lekker ontspannend.
Love
J - Geplaatst op maandag 16 november 2009 20:56marijke1
Dexter, verder alleen Nova en P&W maar die laatste kijk ik wel in de herhaling.marijke1 wijzigde dit bericht op 16-11-2009 20:56 met 5%Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op maandag 16 november 2009 21:05MegilwenRadar.... altijd erg interessant om naar te kijken
- Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 22:26Jussttina
Shooter nu op RTL 5 is wel spannend - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 19:42Megilwenoude friends aflevering. altijd leuk
- Geplaatst op donderdag 19 november 2009 20:22wonderful
Vanavond de Frogers,daarna Jensen en dan As the world turns.To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 20:31MegilwenJensen is inderdaad weer terug, ben erg benieuwd. Maar er zal weinig zijn veranderd in de opzet van het programma.
- Geplaatst op donderdag 19 november 2009 21:29Jussttina
Ik heb 2x private practice zitten volgen... Redelijk
goede chicklit tijdverdrijf.
Love
J - Geplaatst op vrijdag 20 november 2009 16:33wonderful

Kan er wel om lachenquote:Megilwen schreef op 19 november 2009 @ 20:31:
Jensen is inderdaad weer terug, ben erg benieuwd. Maar er zal weinig zijn veranderd in de opzet van het programma.To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 20 november 2009 22:51wonderful
Voetbalvrouwen gekeken,kijk u half naar de pfaffs,vin ik wel lachen.Ik zag ook nog een stukje van popstars,ik dacht wie is die man naast nance?Zie ik ineens dat het gerard is met een bijna kaal hoofd! Wow,raar gezicht hoor ha ha.To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zondag 22 november 2009 12:09Jussttina
Vond hem wel lef hebben, ff wennen natuurlijk, maar
ik ben blij dat hij van die eeuwige transplantatie look
af is.
Mijn zoontje van 15 kwam 5 maanden thuis met zijn
gemillimeterd koppie, ik dacht.. wie is dat nou dat mij
steeds moeke noemde
Echt wennen, maar het staat hem prachtig nu.
On topic: Gisteren Harry Potter gezien, The Terminator
En Ice age.
Love
J - Geplaatst op zondag 22 november 2009 12:13marijke1
Buitenhof.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op dinsdag 24 november 2009 20:53Jussttina
Fantastic Four op RTL5.
Geen bal aan.
Echt een verkrachting van mijn Marvel Comics selecties.
Stripboeken zijn tig keer beter. - Geplaatst op maandag 30 november 2009 20:25wonderful
Hey,
Vanavond weer Two and a half man,21.25 uur,veronica.
ff lekker lachen!To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!
Dit onderwerp heeft 661 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2011 19:56.
Waar kijken we naar op tv?