Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Waar kijken we naar op tv?

Dit onderwerp heeft 661 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2011 19:56.

Waar kijken we naar op tv?

Ga naar een onderdeel
  1. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

DWDD is bij ons beide vaste prik. Vanavond is Ajax aan het voetballen, dus ga denk ik lekker op de bank met twee tuintijdschriften. Onderzoek doen :duim:

Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven.

2. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Oudste kijkt met papa naar de frogertjes die aan het kamperen zijn.
    Morgen de allerlaatste aflevering van gooische vrouwen!!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

3. gertine
    Afbeelding van gertine

ik kijk nu net als iedere donderdag naar house

sol omnibus lucet

4. annec66
    Afbeelding van annec66

Ja ik ook ,het is net afgelopen. Wat is het een ontzettende klier. Maar wel leuk. Dat van die katten klopt wel hoor. Gebeurde bij ons ook heel vaak.

5. wonderful
    Afbeelding van wonderful

gisteravond de laatste gooische vrouwen gekeken,daarna die hard 4.0 afgekeken en tussendoor nog gezien dat gooische vrouwen de televizier won,heel leuk!!

Vanavond ushi en dushi,lijkt me wel grappig en de kids willen natuurlijk hole in the wall kijken!

:)

6. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Vanavond een film met Bruce Willis en Halle Berry,Perfect strangers,geen idee of het wat is.

7. kluukkluuk
    Afbeelding van kluukkluuk

goedeavond,
    ik kijk vanavond naar boer zoekt vrouw, ondertussen zit ik eigenlijk alles te lezen op internet.
    vooral hp de tijd omdat ik oorspronkelijk uit den haag kom en bijna ieder ding uit den haag in de gaten hou. lezen jullie ook zoveel op internet.
    gr. kluuk

8. kluukkluuk
    Afbeelding van kluukkluuk

goedemorgen,
    op net 5 begint vanavond floor faber.
    ik ga maar een kijken wat het is.
    nu eerst aan het werk, fijne dag allemaal

9. rubyred
    Afbeelding van rubyred

Wij kijken naar 'House' ,'Americans next topmodel', 'Survivor',
    'Mad Man', 'Curb your enthusiasm','CSI MIami', 'The dog wisperer', 'Being bored', soms Oprah of Dr.Oz en als er een goed film is dan kijken we die.

10. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Ik heb een voorkeur voor actualiteiten- en discussieprogramma's, straks het vragenuurtje, zalig. Kijk wel trouw GTST, da's mijn half uurtje blik op nul en verstand op oneindig. Verder heb ik weinig met de commerciëlen, Bones vind ik wel lollig. Engelse detective series komen altijd zo laat, dan heb ik er geen zin meer in.

Op het bovenstaande berust copyright©

11. Ynez
    Afbeelding van Ynez

Kookprogramma's. Vanavond koken met VIP's oid.

12. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Ik had hier al eerder gereageerd maar was het topic kwijt, nu zag ik het weer staan dus vandaar dat ik nu pas reageer...
    Ynez , ik vind tv kijken zo zonde van de tijd, ik hoor ook zo vaak mensen zeggen, er was niks op televisie gisteren, en dan blijven ze toch heel de avond voor de tv hangen, daar kan ik dan met mijn pet niet bij...
    misschien komt het dat ik zonder tv ben opgegroeid, mijn moeder had geen geld voor een tv , Toen ik 14 was , kreeg ze een oude tv van iemand, echt een oude , af en toe begon het beeld te rollen , moest je er eenklap op geven en dan deed hij het weer, misschien is het toen al begonnen dat ik er niet veel aan vond....
    En Dalhi, mijn man was het weekend ziek en keek toen dus wel tv omdat hij te lam was iets anders te doen, dus stond boer zoekt vrouw aan, nou er is nog steeds niks aan, dus ik heb niet het idee dat ik iets mis....
    Er gaat zoveel tijd verloren die je aan veel leukere dingen kunt besteden,maar ja ik heb dan ook een leuke creatieve hobby, dat heeft ook niet iedereen , en als ik daar een enkele keer geen zin in heb dan duik ik leiver in een boek....
    maar goed , gelukkig mogen wel allemaal doen wat we het liefst doen,daarom wens ik jullie allemaal veel kijk plezier!

Oost west thuis best!

13. dhali
    Afbeelding van dhali

quote:
    dhali schreef op 21 oktober 2009 @ 08:55:
    @Marigene......ik vind "boer zoekt vrouw" ook vreselijk.
    Het eerste seizoen heb ik 15 min gekeken, ben toen afgehaakt.
    Die Yvonne Jaspers vind ik ook zo'n irritante drammer.
    @Marigene......ehhhh, dat zei ik toch al?

One thing you can give&still keep....is your word.

14. Ynez
    Afbeelding van Ynez

Marigene, zo is het. Weet je, ik heb zelfs enorm respect voor jou dat je je zo in kunt leven in je hobby dat je geen behoefte aan TV hebt. :duim:

Vanavond ga ik grenzeloos verliefd kijken, knap hoe de dames zich kunnen aanpassen aan dat nieuwe leven.

15. gossa
    Afbeelding van gossa

Knap èn een beetje dom.... :love: maar wel leuk om naar te kijken. Ik ben zo benieuwd of die stelletjes over een jaar of wat nog bij elkaar zijn.

gossa wijzigde dit bericht op 28-10-2009 19:23 met 1%

16. Ynez
    Afbeelding van Ynez

Dat zou idd en leuk vervolg zijn.

17. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Voetbalvrouwen vanavond.

18. gertine
    Afbeelding van gertine

quote:
    dhali schreef op 28 oktober 2009 @ 08:00:
    [...]

@Marigene......ehhhh, dat zei ik toch al?

ben het met jullie eens vreselijk maar ik dacht dat ik de enige was
    irritant programma

sol omnibus lucet

19. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Jurasic park is nu op V, altijd een leuke tijdverdrijf.
    Zet je Harman Kardon aan, popcorn erbij.. super toch.

Ik heb vandaag 3 dvd's gekocht.
    Hancock ( wat een grappige floep film, maar ik vind het uitstekend)

Batman- The dark night ( deze schijnt heel goed te zijn, nog
    niet gezien)

En als laatste http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/2/6/1/2/1002004006562162.jpg
    Mijn favo, Edward Norton met Collin Farrel.

Love
    J

20. gertine
    Afbeelding van gertine

ik kijk nu naar koefnoen altijd leuk en onderhoudend

sol omnibus lucet

21. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Nu Rondom Tien.

Op het bovenstaande berust copyright©

22. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Halloween

23. wonderful
    Afbeelding van wonderful

quote:
    ff gezapt naar halloween,veel te griezelig hoor!Ik heb hem er gauw weer afgezet!

24. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Rad van fortuin.

Lijkt mij kei geinig, deze versie nog nooit gezien.
    Leontien met haar come back.

Love
    J

25. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

http://i161.photobucket.com/albums/t226/seriejunkies/Two_And_A_Half_Men.jpg