- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2704 reacties, en bestaat uit 109 pagina's. U bent momenteel op pagina 57 van 109.
De laatste reactie is geplaatst op 11-01-2012 20:51.
Wat voor muziek luister jij?
- Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 21:42ejmhendriks

De muziek waar ik voornamelijk van hou is van Julio Iglesias.Ik ben fan van hem vanaf het eerste uur,en dat is na een huwelijk en het krijgen van twee mooie dochters niet veranderd...sterker nog zij gingen mee naar de Concerten en TV opnames van hem, en genoten net zo veel dan ik. Nu hebben zij (32 & 29 jaar) zo hun eigen muziek,maar zoals zij zeggen,"Muziek van Julio is muziek van Thuis"...zoals ieder zich hierin wel herkent,en dan met mischien ander muziek.
1m70 stevig (hollands) blond halflang haar,zoals men zegt,`n klassiek type,spontaan,vind vooral mijn gezin belangrijk, positieve instelling,en houd van humor. - Geplaatst op vrijdag 13 augustus 2010 20:27wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zaterdag 14 augustus 2010 16:26kati
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 16 augustus 2010 11:30kati
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 10:34wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 10:36wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:24twinmom_67
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:37twinmom_67
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 07:28wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 16:50wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 09:24wonderful

- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 10:28kati

- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 10:28kati
-kati wijzigde dit bericht op 23-08-2010 10:31 met 98%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 12:39wonderful

Dit vind ik ook mooi, nog nooit van ze gehoord!quote:To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op dinsdag 24 augustus 2010 20:24wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 16:19Pebs

- Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:07ejmhendriks
Voor liefhebbers van: Julio Iglesias, Er is een nieuwe hyve gemaakt op de Hyves.nl (daar moet je wel lid van wezen) genaamd: Julio`s Starry Night Je kunt je dan evt ook aanmelden, dan heb je vrije toegang tot de Hyve. De bedoeling van deze Hyve is: Gezellig praten/delen,over je ervaring over/ met Julio.Iedereen die maar `n beetje liefhebber is van deze artiest is Welkom. Alleen is het wel de bedoeling dat de conversaties niet kwetsend/beledigend naar andere toe zijn. Dus, als je denkt: Dit is leuk en wat voor mij,meld je gewoon aan,en luister naar zijn muziek! Tot op de Julio`s Starry Night hyve! Groetjes Elvira1m70 stevig (hollands) blond halflang haar,zoals men zegt,`n klassiek type,spontaan,vind vooral mijn gezin belangrijk, positieve instelling,en houd van humor. - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:25kati
eh sorry maar ik heb in mijn jeugd zoveel Julio moeten aanhoren (zus en ik noemden hem Julioinzijnregenjas) dat ik daar niet voor mijn lol naar ga zitten luisteren! Ieuw! Mijn moeder vond de man nogal leuk....
Gelukkig is haar smaak inmiddels ook veranderd!
Maar ieder zijn meug!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 15:17ejmhendriks
KATI...
Met alle respect,maar je hebt niet goed gelezen,deze mededeling is voor liefhebbers bedoelt, net wat je zegt:" Ieder zijn meug"! (En die regenjas...is vandaag zeker nodig he,je kunt er niet buiten)
1m70 stevig (hollands) blond halflang haar,zoals men zegt,`n klassiek type,spontaan,vind vooral mijn gezin belangrijk, positieve instelling,en houd van humor. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 10:43amelie1967
Pat Benatar - love is a battlefield.
Ik herinner me de videoclip van en vond haar heel stoer.kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 14:51mariaw
Nou ja eerlijk gezegd vind ik Julio een erg goede zanger, heerlijke muziek in de juiste setting.
Zoals bij een spaanse kookworkshop die ik een keer deed en we met zijn allen heel veel plezier hebben gehad met Julio (en mijn zijn allen; ik ikke en mijn 15 mannen collega's dus t is niet alleen een vrouwen ding dat met Julio
Maar ik wil even mijn huidige favo hier plaatsen.
Gisteren live zien spelen in Delft en men wat waren ze goed. Helemaal genoten in regen en modder
triggerfinger - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 14:57mariaw
en deze speelden ze natuurlijk ook
de drummer sloeg zo hard dat er een bekken vervangen moest worden, retestrak en LUID !!!!
short term memory love
Deze meneer was voor mij de verrassing van t hele festival'
erg creatieve en originele muzikant. met een erg goede stem trouwens
Guy Forsyth - 105 - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 15:35wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 09:44Jussttina
Hai hai schatjes.
Ben thuis in Nederland.
En het woordje Halleluja blijf ik repeaten.
Jeff Buckley - Hallelujah (Original Studio Version)
Maybe there's a God above
But all I've ever learned from love - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 12:25wonderful
Hai lieve Just!
Luister nog steeds naar ouwe Queen liedjes, als klein meisje had ik A night at the opera geleend van een buurvrouw. En die lp heb ik zo vaak beluisterd, zing de liedjes zo weer mee!
Queen - The Prophets SongTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!
Dit onderwerp heeft 2704 reacties, en bestaat uit 109 pagina's. U bent momenteel op pagina 57 van 109.
De laatste reactie is geplaatst op 11-01-2012 20:51.
Wat voor muziek luister jij?