Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Wat voor muziek luister jij?

Dit onderwerp heeft 2704 reacties, en bestaat uit 109 pagina's. U bent momenteel op pagina 57 van 109.
De laatste reactie is geplaatst op 11-01-2012 20:51.

Wat voor muziek luister jij?

Ga naar een onderdeel
  1. ejmhendriks
    Afbeelding van ejmhendriks

:blond: De muziek waar ik voornamelijk van hou is van Julio Iglesias.Ik ben fan van hem vanaf het eerste uur,en dat is na een huwelijk en het krijgen van twee mooie dochters niet veranderd...sterker nog zij gingen mee naar de Concerten en TV opnames van hem, en genoten net zo veel dan ik. Nu hebben zij (32 & 29 jaar) zo hun eigen muziek,maar zoals zij zeggen,"Muziek van Julio is muziek van Thuis"...zoals ieder zich hierin wel herkent,en dan met mischien ander muziek. :bye:

1m70 stevig (hollands) blond halflang haar,zoals men zegt,`n klassiek type,spontaan,vind vooral mijn gezin belangrijk, positieve instelling,en houd van humor.

2. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hai ejm :bye:

Zo'n lekker nummertje dit! Dancing with Myself - Billy Idol

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

3. kati
    Afbeelding van kati

Hoorde deze net op de radio! Lekker nummer:

Hurts-Wonderfull Life

Be yourself no matter what they say ~Sting~

4. kati
    Afbeelding van kati

Kennen jullie dit filmpje al?
    Wat is hij goed!!!

3-jarige drummer!

5. wonderful
    Afbeelding van wonderful

6. wonderful
    Afbeelding van wonderful

7. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

8. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

9. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Voor Just, sterkte lieverd!

Reamon-Strong

10. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Dit vind ik leuk!

Eliza Doolittle-Pack Up

11. wonderful
    Afbeelding van wonderful

12. kati
    Afbeelding van kati

Ik vind dit mooi:

Mumford&Sons-The cave

13. kati
    Afbeelding van kati

-

kati wijzigde dit bericht op 23-08-2010 10:31 met 98%

14. wonderful
    Afbeelding van wonderful

quote:
    Dit vind ik ook mooi, nog nooit van ze gehoord!

15. wonderful
    Afbeelding van wonderful

16. Pebs
    Afbeelding van Pebs

Luisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat .

17. ejmhendriks

Voor liefhebbers van: Julio Iglesias, Er is een nieuwe hyve gemaakt op de Hyves.nl (daar moet je wel lid van wezen) genaamd: Julio`s Starry Night Je kunt je dan evt ook aanmelden, dan heb je vrije toegang tot de Hyve. De bedoeling van deze Hyve is: Gezellig praten/delen,over je ervaring over/ met Julio.Iedereen die maar `n beetje liefhebber is van deze artiest is Welkom. Alleen is het wel de bedoeling dat de conversaties niet kwetsend/beledigend naar andere toe zijn. Dus, als je denkt: Dit is leuk en wat voor mij,meld je gewoon aan,en luister naar zijn muziek! Tot op de Julio`s Starry Night hyve! Groetjes Elvira

1m70 stevig (hollands) blond halflang haar,zoals men zegt,`n klassiek type,spontaan,vind vooral mijn gezin belangrijk, positieve instelling,en houd van humor.

18. kati
    Afbeelding van kati

eh sorry maar ik heb in mijn jeugd zoveel Julio moeten aanhoren (zus en ik noemden hem Julioinzijnregenjas) dat ik daar niet voor mijn lol naar ga zitten luisteren! Ieuw! Mijn moeder vond de man nogal leuk.... :kater:
    Gelukkig is haar smaak inmiddels ook veranderd! :D Maar ieder zijn meug! ;)

19. ejmhendriks

KATI...
    Met alle respect,maar je hebt niet goed gelezen,deze mededeling is voor liefhebbers bedoelt, net wat je zegt:" Ieder zijn meug"! (En die regenjas...is vandaag zeker nodig he,je kunt er niet buiten) :muziek:

20. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

Pat Benatar - love is a battlefield.

Ik herinner me de videoclip van en vond haar heel stoer.

kalm aan en rap een beetje

21. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Nou ja eerlijk gezegd vind ik Julio een erg goede zanger, heerlijke muziek in de juiste setting.
    Zoals bij een spaanse kookworkshop die ik een keer deed en we met zijn allen heel veel plezier hebben gehad met Julio (en mijn zijn allen; ik ikke en mijn 15 mannen collega's dus t is niet alleen een vrouwen ding dat met Julio :lol:

Maar ik wil even mijn huidige favo hier plaatsen.
    Gisteren live zien spelen in Delft en men wat waren ze goed. Helemaal genoten in regen en modder
    triggerfinger

22. mariaw
    Afbeelding van mariaw

en deze speelden ze natuurlijk ook
    de drummer sloeg zo hard dat er een bekken vervangen moest worden, retestrak en LUID !!!!
    short term memory love

Deze meneer was voor mij de verrassing van t hele festival'
    erg creatieve en originele muzikant. met een erg goede stem trouwens
    Guy Forsyth - 105

23. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Luister ouwe liedjes van Queen.

Queen - Seaside Rendezvous

24. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hai hai schatjes.

Ben thuis in Nederland.

En het woordje Halleluja blijf ik repeaten.

Jeff Buckley - Hallelujah (Original Studio Version)

Maybe there's a God above
    But all I've ever learned from love

25. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hai lieve Just!
    Luister nog steeds naar ouwe Queen liedjes, als klein meisje had ik A night at the opera geleend van een buurvrouw. En die lp heb ik zo vaak beluisterd, zing de liedjes zo weer mee!

Queen - The Prophets Song