Vanmiddag bij dochter zag ik boven de schuur uit, bij de achterburen de magnolia op springen staan. Ondanks het matige weer, is de natuur toch echt op gang gekomen en kennelijk niet meer te stuiten.
De leuke mail van Gertine heb ik inmiddels ook gelezen, Kuki en Jippie. Gisteren kon ik niet in mijn mailbox kijken omdat manlief mijn laptop onder handen had genomen en op de pc zit een ander e-mailadres dat meestal door zoonlief wordt gebruikt. Ik zal haar zo nog even gaan anwoorden.
Natasja heeft het ontzettend warm op Bali en ik ben benieuwd hoe Springbokkie het heeft.
Volgende week krijgen we weer normale lentetemperaturen, Jippie.
Hse, net als Madelief ben ik verbaasd dat het vandaag een gewone schooldag was bij jullie. Leuk om in het kader van jullie 25-jarig huwelijk naar Disney te gaan. Dat hebben wij destijds precies hetzelfde gedaan.
Lachen Kuki, zo'n modderbad; je staat er mooi op! Die aanbieding van Disney krijg je waarschijnlijk ook wel bij de kassa want ik las dat dit het hele jaar geldig is.
Mooie fiets Twin, hij ziet er erg solide uit. De knoppen van mijn perenboom worden ook steeds dikker; de appel nog niet maar die komt altijd wat later.
Dan waren we vanmiddag allebei streng, Maria. Toen ik bij het tuincentrum kwam, ben ik zo sterk geweest om
niet langs de buitenplanten te lopen. Wel heb ik een een paar paastakken gekocht die ik ga versieren omdat de (klein)kinderen hier eerste Paasdag komen. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Verder heb ik mezelf op een paasmandje getrakteerd. Alleen betwijfel ik of de blauwe druifjes zondag al bloeien.

O ja, ook nog een bos gele tulpen die hopelijk zondag wel bloeien; ze zijn nu nog groen.
Vanmiddag hoorde ik opeens een hoop gekwetter. Er kwam een groep spreeuwen aan en voor de rustpauze kozen ze voor een boom in onze straat.

Ik vraag me dan weleens af of zo'n groep een leider heeft die beslist wanneer ze ergens neer gaan strijken.