- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)
- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 07:15Truitje26
is wel weer een bulk water dan:(:(
ja mooi hè van Kim om zich toch zo te laten zien, was ook onze laatste dag, de regenboog was toen niet helder, misschien heeft Vonzie hem nog, ik moet hem van mijn mobiel inladen maar of het dan duidelijk wordt?? het was een halve maar ik had toen ook zoiets van heé'jullie hebben het goed gedaan bij Kuki, Jansen en kleinzoon.
16 oktober ik weet als de dag van gisteren alleen als ik werk ben ik soms de dagen kwijt:(:( als ik dan de datum zie heb ik wel van dat alles terugkomt.
ga maar lekker genieten op het strand, je bent erzo, dat vind ik wel heel fijn:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 10:43sienna
Goedemorgen allemaal!
Slaap je zo slecht, lieve Kuki? Wel fijn dat je je even terug kunt trekken op je eigen kamertje en daar kunt genieten. Het is zo heerlijk rustig bij jullie. Ik kon ook zo genieten op het dakterras, even voor het slapen gaan. Zelfs de nachtmist gaf rust. Het was zéker een goede week, Truitje, en het weer was fantastisch.
Aan de voorkant hebben we wel altijd de gordijnen dicht 's avonds maar achter is altijd alles open. Daar hebben we geen inkijk.
Ik blijf nog steeds de regenbogen associëren met Kim, Kuki. Wanneer ik er eentje zie, denk ik altijd aan haar en jullie. Die regenbogen tijdens de crematie vergeet ik nooit meer. Rond de tijd dat de crematie plaatsvond, ging ik naar huis uit m'n werk. Ik keek naar het zuiden, zag de regenboog en wist toen dat die boven jullie hing.
Ik zal eens opzoeken hoe we hier de spinlelies het beste kunnen zaaien in het voorjaar: meteen in de volle grond of voorzaaien. Het laatste, lijkt me.
Heel veel plezier op het strand, leuk om nu precies te weten waar jullie dan zitten: het terras met de gele parasols en gele stoeltjes, met uitzicht op het strand en de zee. Heerlijk!
Ik ga even naar kleindochter kijken (haar ouders zijn even naar de stad). Ze zit confetti te maken met de perforator. Die confetti is dan de groente die ze gaat koken. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 11:10mariaw
Lieve Kuki,
Ik was gister in mijn oude dorp en ook ik zag een regenboog. had er werkelijk al maanden geen een gezien. Ik dacht aan jullie, natuurlijk. En al helemaal omdat de regenboog richting Achterveld stond.........
Treinen, hoe minder je ermee reist hoe opvallender evt vertraging is. Je hebt dan namelijk die andere keren dat alles volslagen normaal gaat niet.
Het blijft mij ten alle tijden verbazen dat 6 uur wachten op een luchthaven als normaal ervaren wordt of een 1/2 uur in de file staan maar dat reizen met trein en bus in NL snel negatief ervaren wordt als er iets is.
Ik heb dit weekend geen auto en ik stap heerlijk morgen in de trein, mp3 mee, boek en sudoku boekje mee. Soms ben ik er te snel voor mijn gevoel. Nu word ik morgen wel afgehaald op t station en dat is erg fijn en doordat ik zelf naast t station woon verlies ik amper tijd met naar en van de trein. En ik reis al jaren 1e klas, dat scheelt enorm.
Trui, volgens mij mag je uit jezelf nooit naar de 1e klas als de 2e vol is. Er zal niemand iets van zeggen maar de reis regels zijn volgens mij zo.
Daar zeg je wat, de herfst toer en kruidvat kaartjes......... Lekker dan, dan zit ik zelfs in de 1e klas niet rustig. Ook niet in een stilte coupe want het zijn allemaal incidentele reizigers en die snappen geen klap ervan dat je daar niet mag praten. Ja zij zijn een dagje uit en kletsen juist 5 kwartier in een uur. Ik moet er wel om lachen hoor.
En nu ga ik hardlopen. Moet ook gebeuren. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 12:00gertine
sienna de hymenocallis of te wel de spinlelie is niet winterhard
ik heb er verschillende versleten door ze niet bijtijds uit de grond te halen het beste kan je ze in een pot zaaien en die in de winter binnen zetten, maar misschien heb je wel geluk wie weetsol omnibus lucet - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 12:26eendje
Ik doe die van donderdag nog een keer in de herhaling.... heb het gevoel dat die erg snel naar pagina 2 verdween. En dan wordt-ie al bijna onzichtbaar heb ik het gevoel. Dat vind ik jammer.
quote:eendje schreef op 15 oktober 2009 @ 21:25:
Voor Rommeltje veel beterschap.
Voor Titia, Natasja en Ase: ik denk aan jullie en wens jullie kracht en moed en een heldere horizon.
Ook Kuki is in mijn gedachten, al is mijn kaart waarschijnlijk nooit aangekomen .....
Gertine, fijn dat je weer uit je dip bent.....
Leuk dat ik Agaath ook even langs zag komen. Ik mis je wel een beetje
Verder zag ik mooie gedichten en prachtige foto's.
Vandaag kies ik voor verval.....

Vanmiddag voor het eerst sinds een kleine week weer op de fiets.
Dus maar gelijk de camera mee....

Vorige week was het prachtig zonnig weer. Mijn asterstruikje werd bezocht door tientallen bijen en één vermomde aap....

- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 12:45rommeldam
Hallo allemaal
Voel me nog niet goed genoeg om alles te gaan lezen maar wil jullie wel allemaal een fijn rustig weekend wensen. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 13:26Truitje26
Rommeltje heel veel beterschap,
Eendje uit het ziekte dal aan het klimmen en mogen we meegenieten van de mooie paddestoelen al dan niet omgeknakt.
Maria, een conducteur vertelde dat ooit en sommige roepen het ook echt om maar idd 1e klas is dan wel de rust weg.
Ze kleppen zeker 5 kwartier in een uur. Ik duik dan weg in mijn puzzelboekje.
Maria, op zaterdag kan de trein zo overvol zitten door de mensen die een kaartje hebben van het kruidvat.
Ik vind altijd dat ik meer rechten heb in de trein dan een ander die af en toe eens reist hahahaha, ik zit er de hele week in, heb een kortingskaart die intensief gebruikt wordt. Dan heb ik toch ook rechten hahahahaha.
Veel tijd verlies heb ik gelukkig ook niet, wat jij aan lopen kwijt ben naar het station ben ik aan fietsen kwijt, gelukkig kunnen we nu met een pas de fietsen al vroeg kwijt in de stalling. Dat is wel ideaal van pro-rail ism met de stallingen:)
heerlijk in de zon bij de voetbal gestaan, ze hebben wel verloren maar heel goed gespeeld, er moest een jongen van kleinzoon's cluppie uit, hij had volgens de tegenstander een iemand geslagen. Ik keek die man aan zo van hallo het is geen risicowedstrijd in betaald voetbal maar kinderspel en ja dat er dan in de snelheid een arm kan wapperen. Tekeer dat hij ging, ik zei: wow papa hooligan is aanwezig, duiken hahahaaha. Gaat nergens over.
Bij dochter koffie gedronken en een tijd met ex-schoonzoon zitten kletsen, hij was jarig geweest en ik weet hij heeft het niet zo breed dus maar een fooitje in zijn zak gestopt:):) Het is geen verkeerde maar ja er valt niet mee te leven onder één dak.
Toen het ererondje afgemaakt door bij zoon nog een bakkie te gaan drinken.
Blommetjes gehaald voorbij de foto van moedertje.
Nu ga ik lekker ruimen, huispak aan en een dvdtje kijken. Volgens zoon zou ik de film wel aardig vinden, hij weet ik ben geen filmkijker.
dan wens ik jullie een fijne zaterdag verder.Truitje26 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 23:29 met 0%Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 13:36hse
Maria!!! Van het woordje moeten worden de meeste mensen overspannen of iets dergelijks.
Je moet niets....je mag hardlopen.
Allemaal nog een fijne dag.
Rommeltje: Gauw opknappen, hoor.hse wijzigde dit bericht op 17-10-2009 13:36 met 19%gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 14:28sienna
Mooi hè Maria, dat de regenboog ook voor ons zo'n speciale betekenis heeft gekregen. Hardlopen hoef ik niet want dat heb ik daarstraks al met kleindochter gedaan in de tuin. Het kind had zo'n pret, de hond deed ook mee en oma's poes zat heerlijk in de zon toe te kijken.
Bedankt voor de tip, Gertine. Ik ga ze voorzaaien en dan meenemen naar Frankrijk. Daar heb ik er wel een plekje voor, vlakbij de drainage zodat ze ook vocht krijgen als ik er niet ben.
Ik had je stukje wel gelezen hoor, Eendje en ook gereageerd op je mooie verval.
Rommeltje, beterschap. Doe maar rustig aan.
Je hebt het goed verdeeld, Truitje. Eerste bakkie koffie bij dochter en de tweede bij zoon. De frisse lucht lekker ingeademd op het voetbalveld. Boosheid op het voetbalveld, als ze dat al zo jong meekrijgen dan is het geen wonder dat de agressie later toeslaat. Ouders kunnen soms tegen hun kinderen ook zo lekker tekeer gaan langs de kant.
Toen mijn zoon op turnen zat, was er een moeder die haar kind vanaf de tribune zó zat te intimideren, dat het kind huilend van het turntoestel afkwam. Ze is later wel een topturnster geworden: Verona van Leur, een klasgenootje van zoon.
Het zonnetje schijnt weer dus ik ga de voorjaarsbollen in de grond stoppen voordat kleintje wakker wordt. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 14:44twinmom_67
Eendje mooie foto's en apart dat lampionplantje in vergane glorie echt zo'n ragfijn kantwerkje.De paddestoelen zijn ook leuk misschien morgen is naar het bos ligt aan het weer hoor.
Een stilte coupe??? daar heb ik nog nooit van gehoord hihi wel wat voor mij als ik al met de trein ben en soms heb je van die lui oef dan denk je hou toch je kop is als ze door de mobiel tetteren,zodat de hele trein mee kan genieten of van die huishoudbeurs dames ook is gehad echt zo overdreven dom doen in die trein.Nou ja mp3 speler op wel normale stand want sommigen hebben er een op stand tig en kan de trein nog meegenieten van de muziek.Oef ik ga op zondag zal je ook wel die kruidvatters hebben en geloof dat dan voor hier de herfstvakantie is.Kan mijn lol dus op ieksssss mens erger je nieten in de trein dus of mijn blik op oneindig opzetten dat ze niet eens naast mij durven te zitten whahahaha.Volgens mij moet ik dan juist zo iritante Duitse trein hebben met die stomme hokjes daar heb ik al helemaal een gruwelijke hekel aan bomvol kan je in die hele smalle gangetjes staan ook al is gehad ja lekker als je last van je rug en bekken hebt en dan lang moeten staan in een hobbeltrein.Ja en je bent jong en zien ze niet aan je dat je iets hebt.Nee ik heb niks met de trein maar soms een noodzakelijk kwaad.Eerder had ik wel zo'n abonnement of hoe heet dat kortingskaart jarennnnnn geleden toen ik nog een weekend relatie had met mijn ex hihi kijk dat scheelt dan he in prijs,maar toen was het al niet mijn hobby treinen.Nou ja kaartje in het winkeltje halen die automaten en ik gaan niet goed samen,flesje water mee en tuffen van de nood dan maar een deugd maken .Moet dan naar Dort waar die vriendin woont en vandaar uit gaan we met de auto verder naar dat concert.Moet je ergens op dat traject nog met bussen???? ivm werkzaamheden of zo.
Nou ja we overleven de trein wel,maar het is niet mijn hobby en zal het ook nooit worden.
Net in de parfumwinkel wat opgespoten en ik vind het dus echt niet lekker bij mij.Ik houd het wel bij de geurtjes die ik altijd heb dacht is iets anders proberen.Op zich niet heel vies maar het past niet bij mij .Ik ben meer een van de zwaardere parfums als angel .Dit is poison pure dacht altijd die is zwaar en zoet maar vind hem eerder kruidiger sinasappeliger richting roma van Laura biagottie en dat is ook niet helemaal mijn geurtje.Ik ga meer voor angel of kenzo flower of jil sander 4 en jil sander sun of pleasures.Zoeter en bloemiger.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 14:46twinmom_67
Kuki knuffff mooi de regenboog die kwam op de dag dat jullie vorig jaar jullie Kim moesten laten cremeren echt een teken .
Ja dan kan het veel regenen he in Spanje.Is je kelder weer droog?
Mooi je bloemenpracht.Ons stukje zomer in de winter hier als je naar jou foto's kijkt word je spontaan vrolijk door die zonnige bloemen foto's.
Beterschap voor de zieken.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 15:01eendje
quote:Sienna:
Ik had je stukje wel gelezen hoor, Eendje en ook gereageerd op je mooie verval.
En dat vond ik dan weer een grappige opmerking... mooi verval. Terwijl juist verval aan iets lelijks doet denken!
Overigens viel het mij op dat jouw tuin ook nog behoorlijk kleur heeft. Hier ook. Maar kijk ik bij de rest van onze straat dan zie ik vooral dorheid. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 15:18ase
Madelief dank voor je verhaal naar Marike toe, wat een reis zeg een met hindernissen zo is reizen niet leuk.
Ik vind de trein heel fijn lekker zitten rustig voort geen afremmen of noodstoppen en optrekken allemaal even vervelend in de auto met een whiplash dus trein heerlijk.
Een regenboog dan denk ik ook aan Kim en stuur een groet naar Kuki , maar ook een prachtige herinnering met mijn kleindochter ze weet het nog steeds wij samen pal langs waar de regenboog de grond raakt heel bijzonder, maar ook een heel dubbel gevoel dan.
Hier komt een heel donkere wolk aan ik denk dadelijk regen.
Allemaal een heel fijne zaterdag verder. groetjes.
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 16:12cxcdfd
Eendje, ik had inderdaad je berichtje gemist en een kaart heb ik ook nog niet gekregen
De post komt hier met vertraging aan, soms met pakjes gaat het wel ineens snel.
Heel mooi die zaadbolletjes ingesloten door een netje.
Maria, ik weet dat je morgen gaat wandelen en nog iets meer hoop ik?¿?
Veel plezier, hij gaat voor je koken? Oef, gelukkig dat mijn man dat niet voor je doet. Dan zou hij volgens mij naar een afhaalrestaurant gaan en het in de magnetron gooien.....
Sienna, ik slaap niet slecht maar heel kort, volgens mij heb ik niet meer slaap nodig. Vind het alleen 's morgens om vier uur zo ongezellig......
Ase, hoe was het op de Veluwe? Of is het in de Veluwe?
Ik weet het niet meer
Als wij een regenboog zien hebben wij ook ineens veel emotie, kleintje denkt dat Kim hem getoverd heeft en met haar toverstokje zwaait om ons te groeten.
Twin, ik ga niet graag met de trein, omdat ik de laatste keer niet wist hoe de kaartjesmachine werkte, niet wist waar ik moest overstappen en me helemaal ontzettend onhandig voelde op die perrons, waar iedereen de weg wist.
Dat is voor mij een nieuw gevoel. Ik ga liever vliegen als met de trein.....
De Nespero bloeit, het is het eerste fruit wat rijp is in februari, dit jaar waarschijnlijk een stuk vroeger.

- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 16:26cxcdfd
De zon kwam vanmorgen op aan een licht bewolkte hemel, later werd het helemaal blauw en 26º.

Sienna, probeer gewoon wat zaden in de tuin te stoppen, dat gedoe met potten naar binnen is zo lastig.....
Soms doen bollen het goed in Nederland, ik had Agapanthussen die ieder jaar groter terug kwamen, zonder dat ik ze speciaal bedekte of zo. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 16:48sienna
Eendje, verval kan ook echt mooi zijn. Kijk maar naar de herfstkleuren, dat is immers ook verval. Gelukkig weten we dat het over een paar maanden weer allemaal terugkomt.
Hier valt het met de dorheid trouwens nog wel mee. Ik heb even vanuit de huiskamer een foto gemaakt van de overkant, kijk maar.

Nu zitten daar natuurlijk wel wat groenblijvers tussen.
Kuki, ik denk dat ik 3 mogelijkheden uitprobeer met de zaden: een paar in potten, een paar in de tuin en een paar mee naar Frankrijk. Ergens zullen ze het toch wel doen en daar kan ik dan weer zaden uithalen voor een volgende keer.
Kleintje slaapt al vanaf kwart voor 2. Dochter kan het niet uitstaan dat ze bij ons altijd veel langer slaapt dan bij haar, haha. Zij wonen aan een drukkere weg dus dat zal wel schelen. Nu hebben ze nog lekker even de handen vrij thuis. Ze moeten nog zoveel doen voor de bevalling. Straks komen ze hier eten.
Ik heb net zo'n 100 bloembollen in de grond gestopt. Een heerlijk vooruitzicht, straks in het voorjaar. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 16:58eendje
quote:kuki1 schreef op 17 oktober 2009 @ 16:12:
Eendje, ik had inderdaad je berichtje gemist en een kaart heb ik ook nog niet gekregen
De post komt hier met vertraging aan, soms met pakjes gaat het wel ineens snel.
Heel mooi die zaadbolletjes ingesloten door een netje.
De Nespero bloeit, het is het eerste fruit wat rijp is in februari, dit jaar waarschijnlijk een stuk vroeger.
Jammer dat je mijn kaart niet hebt gehad
D'r zitten geen zaadbolletjes in het netje, het is een totaal verdroogd lampionnetje. Een deel had ik buiten in de basket gelegd, een deel binnen op de schaal met kastanjes. Die uit de basket is de tuin ingewaaid en daar zag ik hem dus liggen. Te mooi om niet op te pakken.....
Wat leuk die bij op de Nespro. Het glanst allemaal van het zonlicht!
Sienna, ik ben het met je eens dat verval ook goeie kanten heeft. Als wij in de herfst door Duitsland reizen en op de berghellingen al die magnifieke warme kleuren zien, zeggen wij altijd: "Daar heb je weer Louis de Poorteretapijt!" Herinneren jullie je die reclame ook nog? - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 17:09twinmom_67
Mooie foto's weer die zon door de wolken zoo mooi.
Ik heb hier ook nog 100 bollen liggen nee meer 100 tulpenbollen en nog is iets van 100 crocussen.
Morgen maar is in de grond stoppen.Laat het voorjaar maar komen winter mogen ze overslaan whaha helaas kunnen we niet in winterslaap
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 17:17cxcdfd
Ik heb mijn bollen al een maand geleden in de grond gedaan, er komen in ieder geval al puntjes boven. Wel vroeg maar dan bloeien ze misschien met de Kerst. Ze zijn alleen niet rood maar geel, roze , oranje, wit en rood door elkaar.
Nou ja, geeft niets, ik haal gewoon de rode er tussenuit voor de decoratie, samen met hibiscussen, oleanders en bougainvillea.
Veel hibiscussen op het ogenblik, ik kijk de rozen uit de knop, heb er op dit moment duizenden!
Over een week of twee heb ik weer rozenfoto's
Voor nu een roze hibiscus.

- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 18:12mariaw
Twin, nou dan kan je je uitleven met zoveel bollen
Kijk je even op de ns site morgen voordat je vertrekt ;-)) Er zijn in ieder geval werkzaamheden tussen Utrecht en Amsterdam..........
Ja stilte coupe's hebben een mat glazen band bovenin t glas met een S erin.
Hse; nou een beetje moet ik het wel. Het is nl de beste remedie tegen hoge bloeddruk. Daar had ik vorig jaar last van en door af te vallen maar vooral door dat gehol houd ik m oke.
Sinds ik zo loop te draven heb ik ook nooit meer last van mijn rug (afkloppen...) en ik raak ongelovelijk makkelijk en snel wat van al die stress kwijt die zich anders ophoopt nu in mijn lijf.
Snap jedat ik van mezelf moet hollen ;-)))
Verder moet ik niet zoveel van mezelf hoor, ik snap wat je zegt.
Kuki; wat denk je wel van me
Ha ha ha ha ha.
Ik ben om 3 uur in de tuin begonnen en wilde tot 5 doorgaan, langer liever niet. Ik bedoel ik krijg t toch niet in 1 x af. Uiteindelijk werd het 1/2 6 en ik ben lekker tekeer gegaan en ik zie wel wanneer ik weer tijd heb.
Ik kreeg nog een hagelbui om m'n kop zeg, wat een raar weer.
Morgen ochtend ga ik de terrassen vegen want al die esdoorns laten nu akuut tegelijk die dingetjes vallen. T is n bende.
Verval vind ik mooi. Ik geniet van de kleuren.
Ach en ook mijn lijf is vervallen vergeleken met 25 jaar geleden maar t doet het verder nog goed
- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 21:44twinmom_67
Is volgende week zo pas hihi kan me nog ffe geestelijk voorbereiden op de treinreis ;)Hoef gzd niet over Utrecht A'dam scheelt moet naar Dort en dan vandaar uit rij ik met een vriendin mee met de auto.
Ow die wel is gezien idd zo'n coupe met zo'n band dacht is voor de sier of zo nieuw design.
Hmmm mooi dat ik dat weet hihi misschien daar in gaan zitten.
als ik hem kan vinden.
Nou al vast in de trein stemming komen jippie
Klik hier
Of deze nou ja liedje is wel mooi
Klik hiertwinmom_67 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 21:48 met 22%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 18 oktober 2009 08:41Truitje26
Goedemorgen allemaal:)
Gisteren een heerlijke luie dag op de bank gehad.
Vandaag lekker aanrommelen/ruimen.
Twin, die duitse treinen rijden allang niet meer op dat traject.
Je moet in Dordt niet naar de voorzijde lopen daar kan geen auto komen, het ligt er helemaal open. Tunnel onderdoor -Krispijnzijde moet je hebben.
En stel je niet teveel voor van de stilteruimtes in de trein, er zitten er altijd te kwebbelen, telefoneren:(:(
Als je hier in de trein stapt moet je ter hoogte de stationstunnel onder het spoor instappen, eindhoven naar de overkant lopen, de treinen zijn aardig wat korter weekend:(:(
ik wens jullie een fijne dag:)Moderator1 wijzigde dit bericht op 18-10-2009 18:53 met 0%Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 18 oktober 2009 09:18mariaw
Twin ik heb geen flauw idee hoe je van jou naar Dordrecht reist maar volgende week ligt tussen Den Bosch en Utrecht t eruit vanwege werkzaamheden. Daar moet ik de komende week nog een paar uur werk voor verzetten
Ik ga nog even een brief schrijven aan iemand en dan douchen en dan buiten vegen en dan (met de trein ha ha ha ha) naar mijn meneer.
fijne dag allemaal - Geplaatst op zondag 18 oktober 2009 09:36Truitje26
Ik weet het wel hoor Maria hahahaaha, sowieso altijd naar moedertje en tegenwoordig één keer in de 6à7 weken:) Kan het traject dromen:):)
Veel plezier bij je meneer:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 18 oktober 2009 09:41gertine

Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)