- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 119 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)
- Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 14:23rommeldam
SIENNA
Zeker met de kleintjes moet de verwarming aan, vooral als ze op de grond willen spelen, nu ja de kleinste nog niet natuurlijk.
KUKI
Ik heb geen plannen voor de paasdagen, gaan zondagmorgen bij mijn zwager op de koffie want die is jarig, lekker bijkletsen met mijn oudste zus.
Nu ik meer tijd heb heeft zij het extra druk en zien we elkaar nog niet meer.
Komt wel als de verbouwing bij haar dochter klaar is en de tweeling geboren is.
Tot later. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 14:56lievejulia
ik,heb nog net niet de verwarming aan,we hadden net een hagelbui
kuki,heerlijk om een paar dagen weg tegaan,wij zijn ook daar geweest neem wel je fototoestel mee
sienna,ik hou het bij hyves en libelle meer dan genoeg
twin,leuke potjes voor de kruiden - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 17:32ase
Twin ziet er leuk uit zo vrolijk komt goed bij jou met de bloemetjes maar dan moet het warmer worden , koud vandaag de verwarming is hard nodig, en we hebben toch een hoosbui gehad met slagregen nu zon.
Kuki leuk naar Disney wat zal kleintje genieten, onze kleinzoon is tandjes aan het wisselen en is nog 5 jaar vroeg vind ik , hij voelt zich groot, mooi hoor om te zien.
Ik vind Libelle en Hyves waar ik weinig mee doe genoeg moet er niet aan denken nog meer bij te houden wil ook nog andere dingen doen als de pc.
Met pasen geen plannen de kinderen komen paaseieren zoeken vinden ze leuk en verder niets lekker thuis denk ik.
Fijne avond allemaal.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 17:47rommeldam
ZWALUW
Hoe is de presentatie gegaan?
Groetjes van rommeltje - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 18:00hse
Ik heb de houtkachel wel aangemaakt.
...een rondje buiten is geweldig. Er komt al zoveel op en alles loopt uit.
Het is jammer dat het nu zo stormt...het lijkt wel weer herfst.
De terrasstoelen lagen al in het water.
...met zoonlief dus aan het vissen geweest.
gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 22:26jippie_
Hier is ook van alles door de tuin gewaaid. De steoeln staan nu weer n het schuurtje. Ook een grote lantaarn van de tafel gewaaid. In stukken dus.
Twin wat heb je toch een leuke spulletjes.
Rommeltje, hier hebben we vloerverwarming en dan is het wel lekker op de grond.
Kuki, leuk joh! Wat zal kleintje genieten daar.Ga jij ook nog in spectaculaire dingen of moet opa dat doen? Je gaat wel de kou opzoeken, denk ik. Biarritz is mooi, maar ook kouder en vaak storm.
Rijden jullie over Burgos? Het zal een leuke trip worden.
Ik zit ook alleen hier en op hyves. Ben al verslaafd genoeg.
Truitje, is het niet koud op de fiets'smorgens? Weer maillot aan?
Wij krijgen beide zonen met hun gezin op eerste paasdag en dan maken we er een gezellig lunch van. Moet nog het een en ander verzinnen. Misschien ook lekkere sateetjes???
allemeisjes nog een fijne avond en voor straks : welterusten!
Ik mis Titia al een tijdje. Titia waar ben je????? - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 22:30mariaw
Hse dat gevoel van herfst had ik nu vandaag ook. Wat een storm.
Ik keek vandaag uit t raam op 4 hoog en zag de regen horizontaal voorbij komen. Brrrrr.
Kuki wat een leuk plan, het zal vast en zeker een fijne trip worden.
Ik heb nog totaal geen plannen voor de paasdagen. Had er zelfs geen erg in dat het al zover was. Op t werk stonden bakjes met paaseitjes, zelfs die was ik vergeten.
Kinders zijn druk met hun stages op 2 verschillende poppodia die juist met de pasen allerlei optredens hebben staan.
Ik kwam er zelf net ook achter dat ik vrijdagavond zelf naar een optreden ga in Utrecht waar mijn dochter dan de belichting doet. Leuk de trotse moeder uithangen
Kortom, de dagen gaan sneller dan dat ik er erg in heb. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 22:53sienna
De plannen voor Pasen zijn vandaag pas gemaakt. De kinderen komen eerste Paasdag hierheen. Elk van ons maakt een gerecht klaar; ik ben goed voor het vlees (gegrilde runderrollade), manlief een aardappelgratin, zoon zorgt voor het voorgerecht, schoonzoon voor de groenten en dochter voor het nagerecht. Ik ben benieuwd wat het allemaal wordt
. Tweede Paasdag relaxen we gewoon thuis.
Vanmiddag merkte ik ook op dat Titia al een tijdje niet gezien is, Jippie. Volgens mij ook niet op hyves. Ik zal nog even afwachten, anders bel ik haar het weekend even op.
Maria, doen jouw kinderen beiden dezelfde opleiding? Hoe gaat het trouwens met je moeder, gaat de revalidatie voorspoedig?
Volgende week mijn laatste Franse les. Van 3 medecursisten weet ik dat ze net als ik, volgend jaar door willen naar de gevorderden (ahum). Van de andere 3 zullen we dat volgende week wel horen. We hebben vanavond na de les, buiten stiekem plannen gemaakt voor een afscheidsfeestje volgende week. We nemen Franse wijn en dito kaasjes/toastjes mee en ik zorg ook voor een bos bloemen. Er zal dus weinig gelest worden dan
. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 22:57lievejulia
sienna,geen zorgen titia is op het topic gemeen geweest,bij libelle cafe - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 23:04sienna
Dank je wel Julia, ik ben gerust gesteld. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 08:38rommeldam
MARIA
Ik heb ook geen paaseitjes in huis gehaald.
Er liggen namelijk nog steeds kerstkransjes
- Geplaatst op donderdag 01 april 2010 08:41cxcdfd
Heb net even naar beneden gekeken bij de mooie lente foto's van jullie allemaal.
Zo prachtig! Was het verleden jaar niet veel vroeger lente?
Ik keek even bij de lange termijn weersverwachting voor Parijs, die is inderdaad niet goed Sienna.
10º maximaal en regen...... Hier is de verwachting 20º met zon, ook de lange termijn verwachting.
Veel dikke kleding meenemen maar.
Leuk Maria, naar optredens van de kinderen. Wat ben je dan trots hè?
Voor de rest hebben jullie allemaal leuke plannen voor de Pasen.
Wij hebben hier geen familie, hebben kinderen uitgenodigd om naar de Paasboom te kijken, die kennen ze hier niet, we verstoppen eieren in de tuin. Samen met vrienden een hapje eten en dat is het wel.
Onze zoon komt in mei weer met zijn vriendin, nichtje komt met haar man als we naar Parijs zijn geweest. Andere vrienden komen vanuit Pisa, vlak daarna, omdat ze gebruik maken van het goedkope ticket van Ryanair.
Ik ga zo kijken of ik met mijn verjaardag drie dagen naar Italië kan boeken, met zijn drietjes.
Mijn vriendinnen komen eind april een weekje, dit is nog maar het begin!
Leuke dingen en bezoeken in het vooruitzicht, nu ga ik naar de markt, kleintje gaat mee, hij hoopt dat hij zijn vriendjes daar ontmoet. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 09:04rommeldam
SPRINGBOKKIE
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Liefs van Rommel - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 09:05rommeldam
KUKI
Kun je niet wat warmte en zon naar hier sturen?
Ik loop in mijn dikke winterjas als ik naar buiten moet.
Veel plezier op de markt. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 10:54twinmom_67
Ik zag Titia pas op het fototopic.
Mennn wat is het koud in Ierland sneeuwde het brr zal toch niet weer een witte pasen gaan worden hoop ik zoals paar jaar terug brrrr.Wilde eigenlijk in de voortuin de schoffel er doorgooien maar brrrr kkouddd misschien toch zo ffe doen dikke jas aan.
Idd stuur maar wat Spaanse zon naar dit koude kikkerlandje.
De lente komt idd laat op gang dit jaar door die koude winter,de knoppen zie je nu wel gestaag groeien in de kersenboom ergens heb ik nu laat nog maar ffe in de knop zitten nu het wat kouder is,ivm kans op bevriezing.Maar ja we hebben het niet voor het zeggen he.De kersenboom bij de overburen is verder is altijd eerst bloeit die en dan volgen wij zo grappig.
Vanmorgen lagen de kids in een deuk om filmpjes van animalcrackers van andre van duin die had ik op you tube gevonden hihi.Jeugdsentiment
maar het blijft leuk.Net als meneer en mevrouw de bok geweldig vind ik dat nog tig jaar na dato.
Gisteren hebben de kids bij de hema geknutseld was paasknutselen tuurlijk ook wat gegeten en gedronken en later nog een ijsje gegeven,omdat ze zo hard hebben gewerkt , en later toen we richting bus gingen liepen we langs appie de gein konden ze nog een koek versieren stond kraampje buiten de winkel.
Met mijn mobiel wat foto's gemaakt helaas bij hema niet helemaal niet aan gedacht om mijn fototoestel mee te nemen nou ja dan ffe bij appie met mijn mobiele telefoon gemaakt niet helemaal super kwaliteit maar gaat er mee door.Op mijn hyves staan ze van het koek versieren.
Met pasen staat niks op de planning ik heb zo wie zo weinig met dat soort dagen, ben dan in staat gewoon de ramen te lappen zeg maar aan de buitenkant of zo. Ik vind het maar duffe dgn heb je vrij is alles gesloten.Ja planten markt bij praxis nou dat noooooooooooiiiiitttttt meer vorig jaar gedaan drukkkkkkkkkkkkkk niet te filmen.Of bij ikea tuurlijk leuk shoppen bij ikea maar niet met pasen of pinksteren etcc mega druk dan op dat soort dagen.
Dit jaar ook geen eieren meer verstoppen heb zoiets ze zijn nu bijna 10 jr is wel welletjes moet eerlijk zeggen ik heb dit jaar ook geen paaseitjes gekocht hihi.
Ligt wel wat voor de kids,maar die krijgen ze dan zo,maar zo van die kleine eitjes etccc heb ik niet gehaald.Ik heb ook geen paastak heb ik nooit ik heb zoiets het is geen kerstmis zie daar het nut niet van in.
Naar een dierentuin gaan op die dgn is ook geen pretje veel te druk heb nog kaarten apenheul liggen die we gewonnen hadden.Doen we misschien in de meivakantie dan hebben ze hier zo waar 2 wkn vrij normaal heeft onze school dat nooit,maar omdat de zomervakantie hier weer zo laat is trekt het best lang en gezien we maar een dag vrij hebben met pasen hebben ze het in de meivakantie geplakt.
Jat apies kijken whaha al is er eea verandert daar,paar jaar terug zijn we er ook geweest krijg je al zo anti apen tas mee voor je spullen in te doen,nu schijnt het te zijn dat ze niet meer zo op je schouder etcc kunnen zitten.Ergens maar goed ook zo'n beesie moest maar eens happen ben je in de aap gelogeerd
.
Springbokkie proficiat met je verjaardag fijne dag:

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 15:24twinmom_67
I'm dreaming of a white easter with every easter egg I paint:(sorrie voor mijn iet wat steenkolengruis Engels that's very very longtime ago).
Klik hier
Zuchtttttt alweer sneeuw opkomst mennnn heb het er helemaal mee gehad
dacht dat we het gehad hadden dus niet kortom een witte pasen met een beetje pech.Het is er idd wel koud genoeg voor niks lenteachtigs aan.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 15:27 met 13%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:51twinmom_67
pasen 2008

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 16:58 met 22%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 17:23zwaluw
quote:rommeldam schreef op 31 maart 2010 @ 17:47:
ZWALUW Hoe is de presentatie gegaan?
Groetjes van rommeltje
Heel goed Rommeltje. De mensen die er waren moesten een evaluatieformulier invullen (dat wist ik gelukkig niet, anders zou ik daar heel zenuwachtig van geworden zijn) en ik kreeg vandaag een mail van de organisatie dat ik een hoge waardering had gekregen.
Vandaag heb ik een uitrustdag. Ik vind het maar koud buiten. De narcissen staan te zwiepen in de wind. Er liggen er ook een stel plat.
Kuki ik hoop dat je het leuk hebt bij Eurodisney. Ik ben er een keer geweest toen mijn kinderen tieners waren en ze vonden het heel leuk.
Ik heb wel paaseitjes in huis, maar ze gaan heel lang mee, want ik probeer aan de lijn te doen. Ik had trouwens afgelopen zaterdag fitheidstest. De fitheid was niet heel erg goed , maar mijn bloeddruk en BMI wel.
Hse heb je post van me gehad?
Twin wat een winterse Pasen.
Quote Sienna: "Mogen ze bij jullie gewoon in bikinitopjes de winkel in? Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen." Ik begrijp dat niet. Wie wil dat nou?
Morgenochtend moet ik naar borstonderzoek. Vervelend!
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 18:11rommeldam
ZWALUW
Sterkte morgen met het onderzoek, ik moet weer ergens in september/oktober en daarna voor de uitslag naar de chirurg.
Heb geen reuma maar wel fibro en magnesium en fosfaat tekort, en dat komt waarschijnlijk door mijn lactose en noten enz dieet.
Leuk dat je presentatie goed is gegaan en ze tevreden waren. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 18:27hse
Laat ik vandaag na een lange cursusdag nu allemaal leuke post krijgen, Zwaluw. :-)
Ik had een Libelle met theezakjes, een CD met uitleg over nieuwe dingen in mijn borduursoftware, de krant en
......een prachtige boekenlegger. Heel erg bedankt!!!!
Ik ga nu gauw verder met het eten want anders is manlief zo thuis en dan duurt het nog zo lang voordat we kunnen eten.gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 19:16mariaw
He he, lekker 4 dagen vrij. Dat het toevallig pasen is daar doe ik niet zoveel mee maar het idee van 4 x geen wekker spreekt me wel erg aan.
Kuki ze hoeven niet zelf op te treden.
Dochter doet licht in Utrecht en zoon doet de garderobe in Amersfoort
Ik heb het hele huis voor mezelf alleen vanavond. Heerlijk rustig zeg.
Zwaluw wat fijn dat je presentatie goed ging. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 19:48Madelief s
Lieve Springbokkie heel hartelijk gefeliciteerd met je verjardag vandaag. De kaart is onderweg, ik zag het pas gisteravond bij mijn g.mail.

Groetjes allemaal en een prettige avond.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 20:35cxcdfd
Fijn Zwaluw dat het allemaal goed is gegaan.
En dat je een hoge beoordeling kreeg wist ik ook wel! Je bent heel goed in de dingen die je doet.
Jammer dat het juist met deze vrije dagen zulk weer is, iedereen verlangt naar buiten eten, scharrelen in de tuin en lentebloemen.
Maria, ik wist wat je kinderen deden hoor, dat ze niet zelf op het toneel staan. Al verwacht ik dat eigenlijk binnenkort wel van je zoon.
Leuk mailtje van Gertine hebben we gekregen hè , ik zag jullie namen bij de mail.
Heb nog steeds geen idee wat ik kan verwachten van Disneyland. Hoor van de meeste mensen dat het leuk is, maar ook dat het duur is en dat de wachttijden lang zijn.
Ik kijk ook uit naar het dagje Parijs wat we ingecalculeerd hebben.
In juli gaan we naar Toscane, heb gisteren geboekt. Wilde eerst met mijn verjaardag, krijg echter mensen in die tijd, was ik vergeten.
In de supermarkten staan zomers bordjes dat mensen een shirt aan moeten tijdens het winkelen. Is ook niet zo'n fris gezicht, zwetende mensen met natte oksels, voor je bij de kassa.
In hun eigen land zouden ze het vast ook niet doen, ze vergeten dat het voor Spanjaarden hun woonplaats is.
Kreeg vanmiddag van vrienden die hier alleen een paar maanden per jaar wonen boeken. Joepie, ik ga vanavond vroeg naar bed en lekker lang lezen.
Fijn Paasweekend allemaal. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 22:01hse
Springbokkie: Ook van mij van harte gefeliciteerd en dat je maar een hele grote meid mag worden. ( zei mijn opa altijd en ik was toen al groot.
)
Kuki, ga ik jou dan in Disneyland zien??gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 22:12lievejulia
springbokkie,hartelijk gefeliciteerd
kuki,gewoon lekker gaan en heel vroeg aan de dag beginnen,maar jullie zijn toch vroeg wakker
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 119 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)