- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 117 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)
- Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 19:08twinmom_67
De lucht in vuur en vlam leek wel een brand dat was ,het niet het was de zons ondergang door de wolken heen:

Wit narcisje met torretje en eentje kijkt net om het hoekje: Kiekeboe

Hyacint in volle bloei

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 26-03-2010 19:14 met 0%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 20:19jippie_
Rommeltje, ja hoor er zijn weer veel sandalen te koop. Ik had juist een probleem om makkelijke schoenen te kopen.
Twin prachtige foto's!
Het lijkt net of het huis in brand staat. - Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 23:49natasja7
wip nog even vlug langs.
ben zo vreselijk moe dat ik denk dat ik de gehele vlucht slaap.
die vakantie is dus helemaal goed!
en zoals gewoonlijk was mijn koffer te zwaar, die rot boeken ook!
manlief heel lief aangekeken en er mochten dingen in zijn koffer, die kon nog 4 kilo hebben!
voor wie het leuk vind, ga een blog op hyves bijhouden.
er staat zoveel in knop bij mij in de tuin, zag trouwens dat een aantal hortensia struiken een goede harde klap hebben gehad van het zeer koude weer. gelukkig niet allemaal, maar toch.
hopelijk staat er nog wat in bloei als ik terugkom van mijn bolletjes.
dit staat op dit moment in bloei in mijn tuin.

mini en grote narcissen, maar nog niet de geurende.

lieve tuinvriendinnen tot 13 april dan ben ik weer terug.
een vrolijk pasen en het gaat jullie goed. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 08:13Truitje26
Goedemorgen allemaal vanuit zonnig Limburg.
Gisternavond zitten genieten op L1. De koningin was in Valkenburg voor de viering van 125 jaar vvv. Andre rieu speelde nog twee nummers voor haar en bij het afscheid nemen zei ze: het is veel te kort, hij reageerde er heel leuk op. Neemt u plaats dan gaan we nog een uurtje door. Was heel mooi in één van de grotten van valkenburg.
Sienna heeft de zon meegebracht denk ik, want ze straalt. Nu maar hopen dat ze blijft stralen:) Geen idee wat voor weer het wordt.
Ik heb gisteren viooltjes en primulaatjes gekocht en die staan in potten op de tuintafel.
Ik zag de passiebloem:( maar hij is niet dood, er zit nog leven in dus die ga ik eens snoeien, de hortensia's beginnen ook weer uit te lopen. Volgens mij het zeeuwsknopje ook:) De rest kan op de stort in de groenhoek. Owhja mijn roosje heb ik ook nog:)
Twin, de druiven slaan weer aan gelukkig, nou geniet ervan:)
Als het erg lekker wordt/blijft dan duik ik vandaag ook de tuin in:)
fijne dag allemaal en nastasja ga genieten, lezen zal ik zeker op je blog:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 09:39rommeldam
Zag dat de pioenroos het weer gaat doen, kwam een rood puntje boven de grond.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 09:42cxcdfd
Vind het zo leuk dat Natasja net als verleden jaar een blog bijhoudt gedurende de tijd dat ze in Bali is, net of we mee zijn.
Truitje, eindelijk mooi weer op je vrije dag. Niet aan de druiven snoeien meisje, de sapstroom is op gang gekomen, als er nu een stukje afknipt gaan ze "bloeden" en sterven af.
Jippie, ik heb voor het eerst een MD bh gezien toen Vonzie hier was. Ze zijn prachtig, als ik in Nederland ben schaf ik er ook een paar aan. Leuk dat je goed geslaagd bent, je hebt geen makkelijke maat als ik het zo kon inschatten, dan heb ik het makkelijker met mijn c cupje.
Twin, wat een mooie "brandfoto", zonsondergangen en opkomsten zijn iedere dag anders, dat blijft genieten.
Het is hier goddelijk weer, de zon schijnt, prachtig weer om buiten te zijn.
Ga gauw weer aan de gang.
De eerste amandelen zitten er al aan, de bloesem is nauwelijks verdwenen.

De perzik staat achter het huis waar het niet zo zonnig is, die begint nu pas.

- Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 09:58Truitje26
Kuki, de druiven heb ik vorig jaar aan Twin gegeven. Die zal er ongetwijfeld goed voor zorgen hahaha.
de blog ga ik ook zeker volgen Kuki, ze schrijft dan ook alles op:)
Ik ga douchen en ruimenSpreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 11:35Truitje26

zo ik heb een klein beetje zon in de tuin gebracht, ziet er gelijk beter uit. zit nog wel grond op de blommetjes maar aankomende week wordt het koud met winterse buien:(
ik ga even eten, al mijn vlees aanbraden en lekker pongelweekend houden.
Nog een uurtje en dan gaat natasja vliegen:):) had er even een smsje gedaan:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 14:05twinmom_67
Truitje mooie bloemetjes hoor lekker kleur en fleur in de tuin.
Vandaag ffe bij intratuin rond gekeken paar floxen gehaald vind die best leuk, nou ja je ziet amper dat het wat is hihi neem aan dat dat allemaal wel goed gaat komen en een roze lupine en zaadjes voor rode zonnebloemen.
Bij action een kweeksetje voor mini tomaatjes.
Hmmm het zeeuwsknoopje kan ik nog niet zien dat er nieuwe scheuten aan zitten of ik kijk er scheel langs hoop wel dat die het gaat doen hoor vond hem zo grappig.
Straks is kijken bij de pioenrozen of ik daar iets van leven zie komen.
De hortensia's ook de nieuwe aanplant vorig jaar lijken de winter te hebben overleefd.
Jakkie meen je dat nou dat het weer winters wordt krijgen we straks weer een witte pasen zeker zoals paar jaar terug was het er voor ook lenteachtig en met pasen lag er sneeuw.Tjah maart roert zijn staart en aprilletje zoet draagt nog wel eens een witte hoed.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 15:41cxcdfd
Wat sneu dat het winters weer wordt, Sienna zit toch bij jullie in de buurt?
Ik ben helemaal weg van het hartje van de viool Truitje, zulke mooie kleuren en streepjes.
Twin, je tafeltje met lentebloeiers ziet er schattig uit, kreeg helemaal zin in ook zoiets.
Het is hier te warm voor zulke leuke hoekjes.
Ik laat het maar bij genieten van jullie scheppingen.
De Nespero's zijn rijp, kleinzoon heeft er al handenvol van geplukt en gegeten.

- Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 16:17Truitje26
Sienna zit bij ons in de buurt Kuki, maar vandaag heeft ze al veel de zon gezien, het is wel koud, tenminste dat vind ik. Maar gelukkig droog.
Twin, P. had gelezen bij de belg, woensdag 6 graden en winterse buien:( ja van mij mogen ze ook wegblijven. Ze zei: mama weet ej wat voor weer het wordt, dus ik dacht, lekker warm, mooi niet,:(
ik wilde ook naar intratuin of de gamma/praxis maar ik had geen zin om te fietsen:(
M. is de hele dag buiten dus kan P. ook niet even mee. Laat hem maar lekker spelen:)
ja lief hè zo'n hartje van een bleummeke. Die zijn zo mooi en door alle foto's zien we ze nog beter en worden ze nog mooier:)Truitje26 wijzigde dit bericht op 27-03-2010 16:21 met 11%Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 16:48Truitje26
Vandaag komen we te weten wat voor weer we in juli krijgen. Want: "Is op Sint-Rupertus de hemel rein, dan zal hij 't ook in juli zijn".Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 21:35springbokkie
Truitje die weerspreuk houden we d'r in! Het was hier heel mooi vandaag.
We zijn naar 2 tuincentra geweest en hebben flink ingekocht, morgen snel alles planten want woensdag vertrek ik. Rare tijd om op vakantie te gaan vind ik, want nu vier ik Pasen in Boedapest en het is tuinweer. Al zie ik hier dat het weer winters gaat worden. Het wordt vast heel leuk in Hongarije.
Ik kan dan niet internetten, dus ben 12 dagen weg en uit de lucht.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 21:39jippie_
Laten we dan maar vertrouwen op Sint Rupertus.
In Juli en Augustus zijn we altijd in Holland.
Leuk Boedapest, Springbokkie!
Wij hebben al een midweekje geboekt in Mei naar het Thuringerwoud.
In Sept. gaan we naar Noord-Portugal.
Plantjes ga ik pas kopen als de ijsheiligen geweest zijn, denk ik. Dan weet ik ook wat er bevroren is. Er bloeien nu wel veel narcisjes en de corcusjes zijn al bijna uitgebloeid. Ook komen de anemoontje alweer overal op. Leuk om te zien. - Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 22:05lievejulia
jippie,je heb helemaal gelijk met je plantjes,het kan nog vriezen het kijkt wel mooi met narcisjes,tulpen,en die taken met gele bloemen ik kan niet op de naam komen,maar we lopen ook nog achter de tulpenboom heeft ook nog niet in bloei gestaan
springbokkie,toch ook wel lekker om weg tegaan
hoe ver zal natasja zijn?
truitje,heb jij de spreukenkalender,ons mam heeft die in de keuken hangen,toen ons dochter nog klein was liet oma ze hangen tot dochter kwam om ze af tehalen
kuki,hoe gaat het met de buitenkeuken?
twin,ik hoop dat het lukt met je kweekbakje voor tomaten,ik haal in mei de tomatenplantjes en zet ze in de grond, net als aardbeien die kan je bij de kweker halen
de eerste asperges zijn er ook weer nog wel duur heerlijk
- Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 22:51twinmom_67
Forsythia bedoel je?
Ik vind die lelijk had die ook ooit in de tuin.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 09:27rommeldam
SPRINGBOKKIE
Maar dan vier je toch ook je verjaardag daar.
Ik wens je alvast een fijne vakantie want de gaatjes in mijn zeef lijken wel steeds groter te worden ( maak wel lijstjes hoor)
Heb net het weerbericht gekeken en misschien valt het toch wel mee met pasen. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 09:33Truitje26
Goedemorgen uit zeer zonnig Limburg, Sienna treft het echt,
Springbokkie ik ga je ook vast een goede reis wensen.
ik wens jullie een mooie zondag toe:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 11:46rommeldam

- Geplaatst op zondag 28 maart 2010 12:35Truitje26
heerlijk Rommeltje de violen:)
Julia, ik heb niet zo'n kalender maar mijn neef heeft een weblog en daar lees ik dat:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 13:32springbokkie
Mooie viooltjes Rommeltje!
Bedankt voor de goede wensen, ik vier mijn verjaardag in Boedapest, ver weg! We hebben het al gevierd in de familie, dus dat zit goed.
Vanmorgen ben ik in de voortuin bezig geweest en moet nu de achtertuin nog doen. Gisteren schoot het in mijn rug, dus het gaat een beetje moeizaam.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 14:45ase
Truitje ik hoop dat de spreuk van jou niet waar is want hier regent het, al drijft de bui over.
Natasja goeie reis en prettige vakantie.
Prachtige viooltjes zie ik hier heb er dit jaar geen, wel komen de blauwe druifjes in knop boven het groen uit. en alles loopt uit niets bevroren.
Kuki de vruchten zien er lekker uit, jij vindt ze het lekkerst van alle fruit schreef je zijn ze erg zoet en sappig.
Allemaal een heel fijne
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 14:56twinmom_67
Zo wij zijn weer terug uit het Brabantse.Een van de twin had een judo wedstrijd helaas niet gewonnen,maar ze gaf zich niet zo maar gewonnen hoor.Paar wedstrijden gingen over ,omdat het onbeslist was.
Op hyves foto's en filmpjes.
Hopenlijk heeft Sienna ook geluk met het weer hier paar overwaaiende druppels en dreigende luchten,maar geen stortbuien.
Kan soms zo verschillen zelfs binnen het durp al
Toen wij terug uit Arcen kwamen bleek het hier te sneeuwen en onderweg hadden wij nergens last van toen en het is nog geen eens zo heel ver hier vanaf.
Of die zaterdag dat we wakker werden in Arcen en er een dik pak sneeuw lag en hier in het durp niet zo heel veel.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 15:51Truitje26
Ase de spreuk is van gisteren us telt vandaag niet hahaha,
hier regent het nu ook even, mals buitje zo te zien, het klaart alweer een beetje op.
Ik ga koffiedrinken en verder luieren:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 28 maart 2010 18:41ase
Gelukkig Truitje gisteren mooi weer, dan komt het goed in julie.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 117 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)