- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)
- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 12:22twinmom_67
quote:majoske schreef op 16 oktober 2009 @ 12:05:
Natasja ,Titia ,ase en iedereen die het nodig heeft veel sterkte en moed ,en ne knuffel
Natasja dit zou een foto moeten zijn van uw dahlias ,ze staan een 14 dagen open nu pas
Groetjes Majoske
Ze zijn mooi Majoske ik heb ze even voor je te voorschijn getoverd .
Moderator1 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 14:58 met 0%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 15:18Truitje26
Goedemiddag allemaal, hier is het weekend begonnen:) heerlijk hoor even een korte break om te beginnen.
Ik hoorde het al om 9 uur of zo op het nieuws, ben gelijk naar een collega gelopen die in Buul woont, ze had het benauwd want een goede kennis heeft ook zo'n vliegtuigje:(
Maarja 2 doden en ik vond de politie het wel een beetje lomp op de radio vertellen, beetje limburgslomp hahaha, Twin begrijpt me wel:)
mooi Majoske:) heel mooi.
Ik denk ook zoveel aan de anderen die het nu zo moeilijk hebben.Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 16:09twinmom_67
Ik snap je truitje.
Brrrr als je de filmpjes ziet pfffffff nu is het op een akker gebeurt had voor het zelfde geld in de woonwijk kunnen gebeuren brrrrrr.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 16:11Truitje26
zei collega ook al, poeh Truitje, volgens mij erg dichtbij jullie maar dat valt gelukkig nog mee, vanuit de trein is het niet te zien, is precies achter het bos gebeurd.Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 17:11cxcdfd
Lieve Natasja, ook voor jou veel te vroeg het afscheid van je geliefde broer.
We wisten waarom je er zo weinig was de laatste maanden, je maakte je al zo'n zorgen. Heel veel sterkte meisje, we zullen je proberen te steunen met dit grote verdriet.

- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 18:28mariaw
Lieve Natas; wat een beslissing. Veel sterkte voor jou en iedereen om je heen lieverd.
Vliegtuigen die neerstorten......
Ik heb jarenlang onder de aanvliegroute van Soesterberg gewoond en herkende elk geluid wat afweek van gewoonlijk.
Ik rende dan naar buiten en wilde akuut weten waar mijn kinderen waren. Iedereen verklaarde me altijd voor gek.
maar ze vlogen er met F15 en F16 en vooral die laatste klappen nogal eens neer uit de lucht. Ik ben er nooit helemaal gerust op geweest sinds ik kinderen had.
Gertine hoe is t bij jou?
Hier is het grote blad vallen begonnen hoor. Met al die storm is het een puinhoop in mijn tuin. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 18:52cxcdfd
Jaren lang heb ik gedroomd over een vliegtuig die in mijn achtertuin stortte.
In alle huizen waar ik gewoond heb kwam die droom terug, behalve hier.
Er woont hier een Nederlandse makelaar, die een vliegtuigje heeft.
Hij vliegt vrijwel dagelijks hier boven ons dorp met klanten en doet dan kunstjes. Zet de motor af en laat hem dan weer sputterend aangaan. Sienna weet er over mee te praten. Ik hoor het niet eens, maar zij ergerde zich er aan
Ik hoop dat Jippie een paar topdagen heeft en veel foto's maakt.
Het heeft vandaag weer keihard geregend. De kelder staat weer blank.
Is slechts één keer eerder gebeurd bijna drie weken geleden en nu weer.
De pomp van het toilet er uit gehaald en alle spullen van de vloer.....
Door die regen zijn de stekken die ik van Vonzie en Natasja heb gekregen goed aangeslagen.
Dit is de Japanse Anemoon

En dit de stek van Natas, de witte Lavatera

Er bloeit ook Pruimenbloesem
Ik duwde het toestel te veel tegen het bloemetje, voor optimaal macro effect.

Ik krijg geen genoeg van natte bloemen.

- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 18:59twinmom_67
Mooie foto's Kuki.
Brrrr vervelende buurman met zijn vliegtuig gestunt.
Nou soms denk ik er wel eens aan hoor hier vliegen om de zoveeltijd ook wel eens van die militaire vliegtuigen over en straaljagers.
Tijd terug vloog er een heeel raar echt of er iets niet helemaal goed was of iets aan het bepalen was vloog vrij laag en ging helemaal scheef.En dan idd die mini vliegtuigjes of laagovervliegende luchtballonnen
of van die deltavliegers.Jakkes moet er niet aan denken om aan van dat soort vleugeltjes ergens in de lucht te hangen hoor brrrrrrr.Ieder zijn hobby niet de mijne.
Maar toen ik die sirenes hoorde loeien en echt hard ik dacht eerst aan brand in een woonhuis of ergens bij de industrie een heel stuk verder.
Keek ik op de pc naar de c 2000 melding zag ik iets staan wat het wel is kon zijn en kort er na las ik het eerste berichtje over dat vliegtuigje jakkesssss.Had ook over de woonwijk kunnen vliegen had iemand hem in zijn tuin of op het dak gehad brrrrr.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 19:23Truitje26
Voor Natasja,

Jeetje Kuki weer onderwater, getsies toch:( we hebben gezien toen was het gelukkig droog. Dat wordt weer ruimen:(:(
Een paar weken geleden was dat toen een vliegtuig laag overkwam, soms heb ik ook zo van die eindigt in de stad:(:(
ik ga lekker de bank op, ik heb een nieuw puzzelboekje en Gooise Vrouwen:)
tot laterssssssSpreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 19:52gertine

natasja sterkte meisje
kuki wat erg al dat water het is bij jullie hollen of stilstaan
mooie bloemen met die druppels
mijn aloe vera doet het heel goed alleen geen bloemknoppen maar dat komt nog wel, ook de senna blijft bloeien maar eerdaags gaat hij de kas in ik durf het niet aan ik kan nl niet vinden welke dit is
het ene soort is winterhard en de ander niet en als hij groter is kan ik een stek nemen en het proberen
ga straks ook naar gooische vrouwen kijkensol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:19cxcdfd
Gertine, deze Senna heb ik in Nederland gekocht bij een kaashandel die ook planten verkocht in Noord Holland langs een toeristische route.
Je zou er inderdaad een stek van kunnen nemen en het uit proberen, het groeit als onkruid.
Ben heel blij dat de stekken die de meiden hebben meegenomen het doen. De planten noem ik naar hen zoals ik altijd doe met gekregen planten.
Ik ben nog steeds blij met de regen, nu de pomp er uit is kan het niet veel kwaad. Beetje moppen morgen en alles is weer goed.
Het rozenblad overheerst in de tuin. Heel veel donkerrood blad wat overal tussen door opkomt.

Deze blijft het ook doen, bloeit al maanden onagebroken, heb er meer gekocht en overal neergezet.

De Rozemarijn die ik hard had teruggesnoeid is drie keer zo groot teruggekomen.

- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:48sienna
Natasja, heel veel sterkte. Je broer heeft een heel moedig besluit genomen. Erg zwaar voor jullie maar een verlossing voor hem.
Deze bloem is voor jou en je lieve broer.

Toen ik vanmorgen op de radio hoorde van het neergestorte vliegtuigje, dacht ik idd meteen aan dat stuntvliegtuig bij jullie, Kuki. Vaak hoor je een vliegtuig niet eens bewust maar wanneer ze dan gaan stunten en hun motor afzetten, denk ik meteen aan neerstorten. Vandaar dat ik mij er een beetje aan stoorde.
Bah Kuki, wat vervelend dat de kelder weer onder water kwam te staan.
Wat zijn die dahlia's mooi, Majoske. Laat de hond ze wel een beetje met rust?
Ik ga zo maar eens beginnen met wat Franse lessen. De leerboeken zijn binnen en wij moeten eind okt. beginnen bij hoofdstuk 6. Daarom toch maar even de eerste 5 hoofdstukken doorspitten om te kijken of er nog dingen zijn die ik niet weet.
Titia, Ase en Maria, ik denk ook aan jullie. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:57ase
Jullie ergeren je dus ook aan die kleine vliegtuigjes, ik ook maar zeg er niets meer van, jaren geleden kwam elke zomer elke zondag zo'n tuigje de halve dag boven ons rondvliegen met een heel vervelend geluid, ik zei dan wel eens ik wou dat het te pletter viel dan waren we daar van af, totdat het te pletter viel piloot dood natuurlijk nu druf ik dat niet meer te zeggen.
Onze rozen hebben nog zoveel knoppen sommige half open anderen helemaal en dat mooie rode blad maar ik denk dat ze het niet meer halen te laat in het jaar straks bevriest het allemaal. De dalia's zijn verregend niet mooi meer.
Kuki alweer onder water fijn voor je tuin maar niet binnen zo hard hoeft het ook weer niet te regenen en het is zo vies om alles schoon te maken
ik hoop de laatste keer.
Fijne avond allemaal Natasja mijn gedachten zijn bij jou en ook bij Marike
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:58Madelief s

Lieve Natasja, ik wens jou en je familie heel, heel veel moed en kracht toe de komende tijd.
Het is vandaag precies een week geleden dat ik aan mijn reis naar Titia in Oostenrijk begon.
Hoe groot moet je inschattingsvermogen zijn om te bedenken dat je de trein naar Utrecht van 8.44 niet zult halen wanneer je 7 autominuten verwijderd van het station woont en omstreeks 8.00 uur van huis gaat?
Ik miste dus mijn trein, maar liet me niet uit het veld slaan. Bij de info-balie zocht een aardige spoorwegbeambte voor me uit hoe ik het met de trein van 4 minuten over negen naar Zwolle, met overstap naar Arnhem zou kunnen redden om daar de internationale trein naar Frankfurt weer op te pikken.
Opgelucht nam ik afscheid van mijn man en stapte in de eerste de beste coupé.
Dat had ik achteraf niet moeten doen.
In Zwolle stopte de trein op spoor 1. Ik, mijn koffertje, mijn rugzakje, mijn niet zo heel gezonde lijf en mijn kruk, hadden krap 4 minuten de tijd om van de eerste de beste maar tevens de achterste coupé naar spoor 7( twee trappen af tunnel door, twee trappen op) te komen en daar zag ik puffend en hijgend met tranen in mijn ogen de trein naar Arnhem voor mijn neus wegrijden.
Woedend was ik.Wat is nu 4minuten overstaptijd! Er waren trouwens meer mensen die die trein niet gehaald hadden. “Daarvoor hoef je helemaal niet gehandicapt te zijn”, brieste ik tegen de meneer bij de Zwolse info.Hij raadde mij aan de volgende trein naar Arnhem te nemen en me daar te vervoegen bij een Hispeedbalie.
Al met al vertrok ik twee uur later dan gepland met alleen tot Frankfurt een nieuw gereserveerde plaats.
De natuur was prachtig onderweg. Dieprode, warmgele, oranje en mosgroene tinten schitterden om het hardst in een zon zo warm alsof het Augustus was inplaats van Oktober.
In Frankfurt had ik veel overstaptijd.
In de trein van Stuttgart naar Ulm kon je op de koppen lopen, maar vriendelijk werd mij een plaats aangeboden en even vriendelijk hielpen twee jongens mij mijn trein naar Lindau te halen.
In Lindau had ik 27 minuten de tijd voor we naar Bregenz vertrokken.Ik stapte een op een dame na lege coupé binnen.
Deze dame stelde mijn gezelschap dusdanig op prijs dat ze vrijwel direct besloot zich mij toe te eigenen maar dat begreep ik pas toen we samen overstapten in de volgende trein.
Haar Oostenrijks kon ik bijna niet volgen, zij mijn poging tot het spreken van wat gebrekkige
Duitse zinnetjes ook niet maar wat ze wel wist en waar ik haar niet van af kon brengen is dat Nederland in Finland ligt.Ozo!
Toen onze trein in Bregenz stopte beval ze me Mittkommen! Toen ik toch even wilde verifieren of dit echt de trein naar Feldkirch was kreeg ik een duw en luid tetterend
begaf ze zich met mij st!st!st! fluisterend, in haar kielzog via de slaapcoupé’s naar een zitcoupé .
Binnen de kortse keren had ze daar een fles bier aan een paar jongens ontfutseld, af en toe kreeg ik een elleboog in mijn zij van haar omdat ik niet gezellig meedeed, en toen ik met een meneer tegenover me in het Engels in gesprek raakte had ik helemaal voor haar afgedaan.
Het werd voor mij de mooiste ontmoeting van de dag.
Deze prachtig gekleurde meneer, vertelde me dat hij gevangenispredikant in Nigeria was en nu in Europa vrienden bezocht en geld inzamelde om zijn werk te kunnen voortzetten.
Hij vroeg me of de vrouw en ik vrienden waren en ik vertelde hem waar ik naar op weg was.
Toen vroeg hij me vijf minuten voordat de trein mijn eindbestemming zou bereiken of hij voor Titia en haar zo moeilijke dag van morgen zou mogen bidden. En samen met hem hoewel ik niet gelovig ben heb ik amen gezegd, met een brok in mijn keel.
Toen de trein stopte nam hij mijn handen in zijn handen en zei hij God bless you and your friend.God bless you both. Eeen taxi bracht mij naar het hotel, daar heb ik mijn man gebeld dat ik goed aangekomen was. Met Titia had ik in de trein al contact gehad. De volgende dag zou ik afgehaald worden door haar zus en zwager.
Zaterdag had het de hele dag geregend.
Zondagochtend was het stralend weer toen Titia’s vader me naar het station bracht. Om tien over elf vertrok mijn trein regelrecht naar Stuttgart, In de trein van Stuttgart naar Frankfurt beweerde een “dame”boos en bij hoog en laag dat ik op haar stoel zat. Ik liet haar mijn plaatsbewijs zien , zij liet haar plaatsbewijs zien, de tijdstippen klopten, de conducteur werd er door haar bijgehaald (zou ze denken dat ze meer rechten haddan ik?), terwijl ze toch op een vrije stoel zat.Waarom toch die drukte? En toen merkte de pientere conducteur op dat haar kaartje op 12 okt. Afgestempeld was en we reisden op de 11de. Geen verontschuldiging helemaal niets. Ze draaide zich om dook weg in haar bontkraag en ging uit het raam zitten kijken.
Ik zou over Arnhem terugreizen naar Groningen maar zag de krappe overstaptijd alweer opdoemen en ben lekker tot Utrecht blijven zitten. Rechtstreeks van Utrecht naaar Groningen.
Geen boek aangeraakt onderweg van Feldkirch naar huis. Mijn hoofd bij alles wat er in die paar dagen gebeurde mijn gedachten steeds bij Titia. Met haar en haar ouders heb ik inmiddels alweer een paar keer contact gehad en dat blijven we zo voortzetten.
Dank voor het lezen van dit lange verhaal. Goed om het van me af te schrijven.
Namens alle tuinkriebelmeiden heb ik Titia een kaart gegeven met de tekst:
Lieve Titia,
voel al onze armen om je heen.
je tuinkriebelmeiden.

ik koos voor deze kaart Titia's vlindertje en wij zijn de lichtjes om haar heen die haar zullen blijven omringen en verwarmen.
--------------------------------------------------------------------------------
Madelief s wijzigde dit bericht op 16-10-2009 22:13 met 3%Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 21:13gertine
oei madelief wat een reis en dat je nou net de trein moest missen
bedankt voor je verhaal ik ben blijj dat je het hier neergezet hebt om het met ons te delensol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 21:29sienna
Madelief, wat een avontuurlijke reis heb je gehad. Ondanks de verdrietige reden van je reis, werd je aardig bezig gehouden.
Wat zul je in spanning hebben gezeten toen je je aansluiting miste.
Ik snap dat je erg vermoeid thuis zult zijn gekomen en even de tijd nodig had om weer bij te komen.
Bedankt voor je verslag; ik vond het boeiend om te lezen. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 21:49mariaw
Madelief, bedankt voor je verhaal. Ja wat kan t dan ook tegen zitten dat reizen. Ik kreeg zelf weer even het 6 uur wachten op luchthaven Belgrado gevoel terug van afgelopen zomer. Slopend.
GV; ik heb zo vreselijk gelachen.
De potloodproef; bij mij blijft er een rol beschuit onder zitten ha ha ha ha

- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 22:58lievejulia
natasja,heel veel sterkte en kracht om daar naar toe te leven
madelief,ik was pas erg te spreken over die mensen op het station in groningen,zo behulpzaam maar wat heb je toch een reis gemaakt,maar het was voor een goed doel en dat maakt alles goed - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 00:28eendje

Wat een boeiende reis heb je gemaakt, Madelief. Vervelend van die vertragingen en korte overstaptijden.
Natasja, sterkte met dit beroerde bericht. Moeilijk om daar naar toe te leven - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 01:00twinmom_67
Madelief mooi omschreven balen van die vertragingen en dan zo'n rare vrouw die wil dat je bij der blijft .
Zou niks voor mij zijn ik gruwel al van de trein vind het die keren dat ik met de trein ga echt vreselijk.Die drukte het evt overstappen, drukte op de perrons,op zoek naar de trap want roltrappen vermijd ik zoveel mogenlijk,rare snuiters in de trein/stations .Het is niet mijn ding.Ik ben in de trein niet de gezelligste.Mp3 op,liefste zit ik alleen,kan niet altijd.
Volgende week weer kan ik mij verheugen not
op een ritje in de trein brrrr not dus
kan ik mij druk zitten maken op hoe en wat rijd die op tijd en of moet je ergens met bussen wegens weet ik veel wat voor ns opbreek of blaadjes op de rails leed daarna rijd ik met een vriendin mee naar een concert. Noodzakelijk kwaad zie ik het soms maar.Nou ja wat liedjes op de mp3 en kachelen maar.Hopenlijk niet stampdruk.Deze dgn ffe uitprinten heen en terugreis .
Mooie kaart heb je gemaakt voor Titia en zo ontzettend lief hoe je haar en familie hebt bij gestaan bij dit grote verlies.Echt super.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 05:18cxcdfd
Mooi verhaal Madelief, ik vind het ook niet leuk om met de trein te reizen.
Ga veel liever met de auto. Maar soms moet je wel.
Hoop dat je een beetje uitgerust bent van de vermoeienissen.
Een traan aan een rozenblaadje voor jullie, de tranen die gehuild zijn en nog gehuild gaan worden.
Sterkte!

- Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 06:34cxcdfd
Ben wel een beetje jaloers op slapende mensen tegewoordig, ze moeten er al helemaal niet bij snurken, dan word ik behoorlijk agressief......
Heel zielig trek ik me dan terug in mijn kleine vluchtslaapkamertje, wat helemaal van mij alleen is. Kussen onder mijn arm.....
Het is er vol met boeken, katten en licht, de gordijnen gaan er nooit dicht.
Vanuit mijn bed zie ik de lichtjes van de sterren, de maan en het stadje in de verte.
Wat een luxe!
Er is in geen 8 jaar zoveel regen gevallen als nu, ik zie de tuin groener worden. De heg om onze tuin, is drie meter hoog. Hij bestaat uit cypressen, die eindelijk aan elkaar gegroeid zijn. Toen er aan de andere kant een muur werd gebouwd heeft hij zwaar geleden. Nu lijkt het weer een groene muur van binnen.
De Aloe Vera's komen in bloei, met de Kerst staan deze bloemen allemaal oranje te pronken, ik heb meer dan 40 Aloes staan, iedere plant heeft minimaal 3 bloemen. Wat een feest! De grotere planten zelfs wel 10.

Olijfjes geven behoorlijke vetvlekken op de straat.

Ben de bollen aan het planten, wil zo graag veel witte narcissen en tulpen hebben, verleden jaar in de lente waren we in Nederland, bij mijn zwager stonden deze in de tuin, ga een bedelbrief schrijven.....

Sinds een paar dagen ben ik aktief op facebook. Er zitten een paar oud klasgenoten van me, die me hebben toegevoegd. Heel leuk om op deze manier contact te hebben, ze wonen allebei in het buitenland . Uit die klas zijn er meer dan 12 geëimigreerd, het was in de tijd dat mijn vader failiet ging en ons huis openbaar verkocht werd, met alles er in. We mochten alleen vier stoelen, bedden en een tafel meenemen.
Springbokkie is ook lid van facebook. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 06:45Truitje26
Goedemorgen allemaal:)
Jeetje Madelief wat een reis, gelukkig op tijd bij Titia en je hebt haar kunnen steunen ook namens ons.
Treinen zo heerlijk relaxt, puzzelboekje, lezen, beter als al dat geraas op de weg.
Twin, ik weet niet op welke dag je weggaat maar als je op zaterdagmorgen weggaat ben je de pineut, want de kruidvatkaartjes zijn er. Ben niet zo dat je gaat staan want als de trein overvol is mag je eerste klas gaan zitten, sommige conducteurs roepen het om. Anderen niet maar het mag wel alleen als er geen zitplaats is in de 2e.
maar de kruidvatkaartjes kan je beter gelijk naar de 1e klas gaan:):)
Prachtig Kuki die Aloe Vera.
Ik heb ook nooit de gordijnen dicht, in Spanje had ik het rolluik voor de lantaarnpalen een stuk naar beneden. Maar ik moet ook altijd buiten kunnen zien.
We zijn net op tijd geweest zo te lezen want wat hebben we geluk gehad, de laatste dag een heel klein buitje 's morgensvroeg:)
Ik ga om 8 uur naar de super, bakker, om 9 uur bij kleinzoon even voetbal kijken en dan naar huis en dan kom ik er niet meer uit voor maandagmorgen half zeven:)
fijne zaterdag allemaal:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 06:56cxcdfd
Het is al weer droog Truitje, de buien duren nooit langer dan één of twee dagen. Ze zijn echter zo heftig!
Er is weer 110 liter gevallen per vierkante meter in drie uur.
Gisteren zagen we de twee mooiste regenbogen die we ooit gezien hebben. Precies een jaar geleden werd Kim gecremeerd, het was net of ze ons even wilde laten zien dat het goed ging. Ook tijdens haar crematie waren er regenbogen en de weken erna. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 07:05cxcdfd
..cxcdfd wijzigde dit bericht op 26-02-2010 10:17 met 99%
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)