- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)
- Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 13:59zwaluw
Hier is een nieuw deel van het tuinkriebeltopic.

kringloop
de herfst kleurt het bos
met veel tegenstrijdigheid
voor wie het wil zien
tussen dode bladeren
groeien de vliegenzwammen
natuur in balans
uit de dood groeit nieuw leven
de fijne kringloop
verdriet vermengd met vreugde
(dit is het vervolg van Tuinkriebels en groene vingers (2), moderator1)Moderator1 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 16:08 met 18% - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 15:29twinmom_67
Zo ffe opgeslagen in favorieten het nieuwe deel dat we het weer goed kunnen vullen met foto's ,verhalen,leuke dingen, helaas soms ook verdrietige dingen, uiterraard medeleven.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 17:06ase
Een nieuw deel niet gek, er wordt hier veel geschreven.
Twin prachtig de foto's echt herfst en koud vandaag al schijnt de zon lekker binnen dan brandt de verwarming niet toch fris in huis.
Fijne avond allemaal.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 17:12jippie_
Zwaluw, prachtig gedicht en Twin weer mooie foto's
Zo, koffertje bijna gepakt. Fototoestel klaar en dan karren maar....
Kom vanavond nog wel even gedag zeggen. - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 17:23zwaluw
Jippie veel plezier in Zwolle en Deventer. Zijn mooie steden. En dan ook nog eens lekker eten. Leuk!
Ik ga vanavond zingen in mijn koor.
Het was vandaag weer heel mooi weer. Beetje fris, maar de lucht is stralend blauw. - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 18:15hse
Jippie, veel plezier en kar voorzichtig.
Ase, zod is inderdaad een soort moerasachtig gebeuren.
Je kunt er behoorlijk in weg zakken.
Pracht foto's zijn er hier weer geplakt.
Ik heb met manlief en zonen een ballontocht gemaakt...we zijn opgestegen vlak bij ons huis en geland in Barneveld en we zagen onderweg nog onze zaak in A.
Het was geweldig en ik zou het zo weer willen.
Het is toch zo dat er overal iets mee zou kunnen gebeuren maar dan zouden we dus ook niet meer in een auto, vliegtuig, trein, etc. etc. kunen stappen.
Ik ben blij dat het avond is en ga nu gauw voor het eten zorgen.
Voel me behoorlijk gesloopt door die 29 kids.gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 18:20Truitje26
Weer een nieuw deel,
hallo dames, de eerste "werkdag" zit erop, ik heb niet veel gedaan omdat het een gezellig kletsdag is geworden.
Morgen nog een halve kletsdag en dan is het weekend en maandag weer vol aan de bak:)
Jippie veel plezier in Zwolle en Deventer.
Mooi gedicht Zwaluw:)
Ik heb ook het eten opstaan dus ik ga hetzelfde doen als hse:)
29 kinderen kunnen je slopen:( het was vast heel gezellig:)
totlaters allemaalSpreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 19:09rommeldam
Lieve allemaal
Ik reageer even nergens op want een of ander virus heeft me te pakken gekregen, heb zelfs vanmiddag in bed liggen slapen..
Komt weer goed en dan zal ik alles lezen.
Liefs van Rommeltje - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 19:15gertine

- Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 19:52twinmom_67
Beterschap rommeltje.
Gertine brrrrrrrr ik zag het net ook op nu.nl .Echt een dik pak sneeuw gevallen en al zo vroeg.
Ik vind het nu ook al zo koud kan mij paar jaar geleden nog herinneren was laatste weekend van oktober was ik ergens in Maasbommel en het was gewoon echt warm zaten we zonder jas buiten aan de Maas,was echt zomerachtig.Paar wkn er na sneeuwde het s avonds en s nachts ineens veel,maar bleef maar kort liggen.
Ja en dan begin dit jaar hier brrrrr zooo koudddd en sneeuw.
Mijn kerstkaart voor dit jaar is ook af nu nog af laten drukken een vriendin heeft hem voor mij gemaakt een soort scrap via de pc zooo leuk maar verrassinggggg nog ffe geduld aub.Ps zijn wel foto's in de sneeuw
van dit jaar
.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 19:53 met 19%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 20:12Truitje26
ik ga afsluiten,
Rommeltje, heel veel beterschap:):)
overal ligt al zoveel sneeuw zag ik net op het journaal, zwitserland, oostenrijk, polen brrrrrrrr, nog niet hoor:(
ik ga afsluiten en ik duik nog een uurtje de bank op:)
trusten allemaal en tot morgenSpreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 21:25eendje
deel 3 alweer.... dat gaat snel
Voor Rommeltje veel beterschap.
Voor Titia, Natasja en Ase: ik denk aan jullie en wens jullie kracht en moed en een heldere horizon.
Ook Kuki is in mijn gedachten, al is mijn kaart waarschijnlijk nooit aangekomen .....
Gertine, fijn dat je weer uit je dip bent.....
Leuk dat ik Agaath ook even langs zag komen. Ik mis je wel een beetje
Verder zag ik mooie gedichten en prachtige foto's.
Vandaag kies ik voor verval.....

Vanmiddag voor het eerst sinds een kleine week weer op de fiets.
Dus maar gelijk de camera mee....

Vorige week was het prachtig zonnig weer. Mijn asterstruikje werd bezocht door tientallen bijen en één vermomde aap....

Fijne avond, goede nacht en morgen een gezegende dag!eendje wijzigde dit bericht op 15-10-2009 23:21 met 1% - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 21:35jippie_
Bedankt voor alle lieve wensen. We gaan er zeker van genieten en jullie zien nog wel wat het menu was.
Rommeltje, beterschap! ( ik lig ook altijd, soms niet, te slapen in bed.) Ik moest een beetje lachen om je berichtje, dat je in bed had liggen slapen......
Tot over een paar dagen.
natasja, sterkte meis. Je blijft in mijn gedachten! - Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 22:30sienna
Titia, Natasja en Ase, mijn gedachten zijn steeds bij jullie.
Jippie, ik hoop dat ik nog niet te laat ben om je een paar hele fijne dagen te wensen. Maak maar mooie foto's .
Knap je al weer wat op, Gertine? Zo'n dip kan zomaar langskomen. Veel mensen hebben daar in het najaar last van. Mijn moeder en schoonmoeder hadden het elk jaar weer.
Zo'n ballonvaart moet een fantastische ervaring zijn geweest, Hse. Dat hoor ik ook van anderen.
Eendje, dat was dan wel mooi verval wat je hebt gefotografeerd.
Er stonden nog meer mooie herfstfoto's op deze pagina.
Ik blijf nog even bij de zomer want er is nog best veel te beleven in de tuin. Hier het rondje van vanmiddag:

de hei die ik voor mijn verjaardag kreeg, bloeit nog steeds.

De vlijtige liesjes doen hun naam dit jaar weer eer aan.

De etagière begint op z'n retour te raken.

Vanavond nog een lekker bramentoetje kunnen eten maar nu zit er écht niet veel meer aan.

De pastemon maakt ook zijn belofte waar; zou t/m september bloeien en hij bloeit nóg.

Vonzie d'r Zeeuwse knoopjes weten ook van geen ophouden.
Tenslotte wél een stukje herfst:

- Geplaatst op donderdag 15 oktober 2009 23:25vonzie
Lieve mensen, ik kom hier heel even om het hoekje gluren voor ik naar mijn mandje ga. Deel 3 al weer! Leuk!
Ik heb een wilde week achter de rug pfff en geen tijd gehad om hier of daar te schrijven. Hopelijk morgen meer tijd.
Liefs voor iedereen. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 05:57Truitje26
Ik kom jullie een goede morgen wensen, ik maak er vandaag een kort dagje van en dan is het weekend.Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 07:31twinmom_67
Goeiemorgen allemaal buiten is het donker en koud brrr echt al vroeg vind ik hoor die koude.Maar goed ik ben een koukleum en wilde eigenlijk nog niet de verwarming aan doen in huis,vond het wel erg vroeg,maar vond toch wel erg koud dus heel even aan is het wat aangenamer kan die zo weer terug gezet worden.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 08:27rommeldam
Hallo allemaal
Heb het gevoel dat ik onder de tram gelegen .
Maar ben niet meer misselijk en geen buikkrampen ( tot nu toe) dus dat is alvast iets.
Ga een paracetamol innemen en proberen om uit mijn bed te blijven.
TITIA, NATASJA en Ase ook ik denk veel aan jullie. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 09:07twinmom_67
Beterschap rommeltje goed uitzieken.
Kwam net uit school een hoop herrie ziekenauto ambulance en de hele rambam blijkt er ergens een vliegtuigje te zijn neer gestort jakkes.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 09:18miec
Vliegtuigje neergestort bij Weert
Uitgegeven: 16 oktober 2009 08:57
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2009 09:14
AMSTERDAM - Bij Weert is vrijdagochtend een vliegtuigje neergestort in een weiland. Het ongeval gebeurde rond half negen. Het toestel staat in brand.
© ANPHulpdiensten zijn massaal uitgerukt. Hoeveel mensen er in het vliegtuigje zaten is niet bekend. Ook is niets bekend over hun toestand.
Het vliegtuigje kwam neer bij de Blaakvenweg, dat vlakbij Kempen Airport ligt. De oorzaak van het ongeval is nog onduidelijk.
Ik las het bij Nu.nl, Twin. - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 09:29twinmom_67
Vermoedelijk 1 dode las ik op een andere site van de lokale televisie brrrrrrr.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 09:30 met 1%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 09:35gertine

sol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 10:48natasja7
laat ik eerst iedereen bedanken voor het medeleven. het doet me goed dat jullie dat doen.
op 28-10-2009 slaat mijn broer zijn vleugels uit, zoals hij dat zelf zo mooi zegt. hij heeft een hele moedige beslissing genomen.
ik ben zo blij dat ik bij kuki mijn accu heb opgeladen want anders wist ik niet hoe ik deze vreselijke dagen door moest komen.
ik reageer even niet op alles wat er verder geschreven is.
ase en titia ook ik wens jullie heel veel sterkte toe en kracht.
- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 11:20twinmom_67
Knuffel Natasja en wat heeft jou broer dat mooi gezegd dat die zijn vleugels uit gaan slaan.Maar evengoed is het heel verdrietig dat iemand zo ontzettend moet lijden .
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 12:05majoske
Natasja ,Titia ,ase en iedereen die het nodig heeft veel sterkte en moed ,en ne knuffel
Natasja dit zou een foto moeten zijn van uw dahlias ,ze staan een 14 dagen open nu pas

Groetjes MajoskeModerator1 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 14:58 met 10%: Code gewijzigd
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 12:24. Dit onderwerp is gesloten!
Tuinkriebels en groene vingers (3)