- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 378 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 16:12.
Waar is deze forumster gebleven?
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 20:35sharkyafrance
Jaren geleden toen het forum nog druk bezocht was.... was er een Dibbes op het forum, en haar naam was net zo gezellig als haar reactie's. zucht...ooit nog iets van haar gehoord Of wat de reden is dat zij hier niet meer schrijft? En nog iemand... ik kan maar niet op haar naam komen, maar ook zo'n aardig iemand...zij ging graag op vakantie naar Engeland (heeft daar ook ooit gewoond) heeft daarna de topic "op de koffie"gestart, en stotterde een beetje (mischien dyslectisch?) wie o wie?sharkyafrance wijzigde dit bericht op 20-10-2011 20:36 met 0% - Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 20:59miec
Dibbes is verhuisd naar een ander forum. - Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 23:24aruraIk denk dat je Floor bedoeld??? Die is net als dibsels verhuist naar een ander forum.Te veel bos zien is ook niet alles.
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 09:07sharkyafrance
bedankt voor het antwoord. Mischien M*rgriet? - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 13:40dibbes
joehoeeeeeeeeee ...hier ben ik dan
wat leuk dat jullie ...vooral jij shark mij nog weten te herinneren . Ik ben idd naar een ander forum verhuisd samen met een aantal anderen waaronder ook floor!
ik geloof dat ik de naam niet mag noemen hier maar het is iets met ouwenelen
daar ben ik elke dag te vinden , ook floor .
Het gaat goed met ons hoor, ik zit te wachten op de geboorte van onze kleinzoon die elk moment geboren kan worden..... de eerste
dus daar ben ik druk mee en floor heeft een huis gekocht in Frankrijk...dat moeten ze nog opknappen en dat gaat nog wel even duren maar over een paar jaar willen ze er permanent gaan wonen
Dit was het even in het kort.
google maar even naar ON
het bevalt ons daar prima!
dag allemaal . tot ooit
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 13:56dibbes

ben jij wie ik denk dat je bentquote:arura schreef op 20 oktober 2011 @ 23:24:
Ik denk dat je Floor bedoeld??? Die is net als dibsels verhuist naar een ander forum.
want er is er maar 1 die mij dibsels noemt whahahahaha - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 21:21miec
quote:dibbes schreef op 21 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
ben jij wie ik denk dat je bent
want er is er maar 1 die mij dibsels noemt whahahahaha
- Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 10:49arura
Oeps heb ik mij verraden.quote:dibbes schreef op 21 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
ben jij wie ik denk dat je bent
want er is er maar 1 die mij dibsels noemt whahahahaha
Te veel bos zien is ook niet alles. - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 10:51aruraOp dat andere forum heet ik anders miec en daar noem ik dibbes inderdaad altijd dibsels. Alhoewel het volgens mij er 2 zijn die jou zo noemen dibbsels of word je daar dibbsie genoemd door die andere.
Te veel bos zien is ook niet alles. - Geplaatst op donderdag 27 oktober 2011 20:34flo
ik hoorde dat iemand mij zocht
Tenminste als ze mij bedoelde ik heb niet in Engeland gewoont
Maar heb wel familie daar wonen Trouwens ik ga over 2 weken weer een weekje heen
Moet weer ff wennen hier
ik denk dat mijn naam nu anders is ik weet niet meer hoe mijn naam hier was geloof floortjeflo wijzigde dit bericht op 27-10-2011 20:34 met 18%http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4= - Geplaatst op zaterdag 29 oktober 2011 19:51jop envelopik heb pootje al even niet gezien.is ze toch niet ziek?tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op zaterdag 29 oktober 2011 19:52pootje
Ik heb migraine, maar ben niet ziek dus ben er nog!!!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 29 oktober 2011 21:17jop envelopok fijn om te lezen collegaa!!tja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 17:14missmarple
Waar is Truus? - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 23:34missmarple
Truusssssss TRUUSSSSS waar zit je????? - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 17:39doortjedartel
hum fladdert ons eendje hier ook nog ergens rond of is ze opgehouden met fladderen?
Ligt deze dame ergens te bakken
als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 18:20jippie_
zit bij mij op h. Heb haar al een berichtje gestuurd. - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 19:28doortjedartel
O Jip das lief............... ik zat te snubikken en toen kwam ik op stoppen met roken terecht ik snap niets van die kalender. Stuur jij eendje daar naar toe? hahaha kan ze het oplossen?!als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 19:55eendje

- Geplaatst op maandag 26 maart 2012 20:21doortjedartel
hahahahahahaha!
als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 20:26doortjedartel

als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 20:45eendje

Alsjeblieft Dartel Doortje.... hier zijn ze weer!
eendje wijzigde dit bericht op 29-03-2012 16:14 met 18% - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 09:34jothea
ienimieniiiiiiiiiiiiiiiii, kleine muis, je wordt gemist, waar ben je?????
is truus al weer boven water?
fijne dag allemaal
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 15:23missmarple
Geen Truus gezien...en Meeuwman is net zolang foetsie - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 16:12marijke1
En waar is Luna? Die heb ik ook al heel lang niet meer gezien.Op het bovenstaande berust copyright©
Dit onderwerp heeft 378 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 16:12.
Waar is deze forumster gebleven?