- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 378 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 16:12.
Waar is deze forumster gebleven?
- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 18:34jop envelopiedereen is hier vrij om te schrijven.en dat we niet allemaal de zelfde mening hebben is maar goed,anders was het hier een saaie boel.p.s we leven in een vrij landtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:47hse
Ik schreef niet dat je het MOET maar gebruikte een ander woord.
hse wijzigde dit bericht op 16-10-2009 20:48 met 2%gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 20:53Moderator 3
Beste forumbezoekers,
Omdat dit topic handig is voor iedereen, ook voor diegenen die nooit op 'Relatie' komen, verplaats ik hem naar 'Vragen & Problemen'.
Vriendelijke groet,
Moderator 3Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 21:35jop envelop
van mij MOET ook niks,van mij MAG ieder zijn eigen mening hebbenquote:hse schreef op 16 oktober 2009 @ 20:47:
Ik schreef niet dat je het MOET maar gebruikte een ander woord.
jop envelop wijzigde dit bericht op 16-10-2009 21:36 met 1%tja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 22:36hse
Heerlijk, Job...ik moet toch elke keer om jou lachen.
Zo,
deze is dan nu voor jou.gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 22:41hse
quote:Moderator 3 schreef op 16 oktober 2009 @ 20:53:
Beste forumbezoekers,
Omdat dit topic handig is voor iedereen, ook voor diegenen die nooit op 'Relatie' komen, verplaats ik hem naar 'Vragen & Problemen'.
Vriendelijke groet,
Moderator 3
Wat een probleem dan weer...mag ik 'm weer opzoeken terwijl ie nu onder mijn favorieten stond want ik moet toch Jop hier in de gaten houden.
Oké, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord dus het probleem voor mij blijft bestaan.
Verkassen dus naar vragen en problemen.
Bedankt Moderator voor de uitleg en het geduld.
.... ik vind het eigenlijk allemaal best maar wilde niet direct mij gewonnen geven want ik vind dat het toch onder relaties goed stond.
gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 22:50anderling
Dus je zat eigenlijk gewoon moderatortje te pesten, uit frustratie. Knap hoor. - Geplaatst op zaterdag 17 oktober 2009 12:52hse
Huh, wat een slechte interpretatie van mijn woorden.
Ik heb duidelijk mijn mening gegeven dat het naar mijn idee beter bij relaties past en dat ik het best vind dat het verplaatst wordt en het
laatste wat ik wil is de moderator pesten.
Geen haar op mijn hoofd die daar aan zou denken.
Ik vind dat ze heel goed hun werk doen en als het goed is dan weten ze van mij ook dat ik dat vind. Ik waardeer ze zeer.
(dit is dus allemaal on topic.)
Ik zou nog steeds graag een berichtje of levensteken willen hebben van Regenboog...zou de leuke relatie die we hadden graag weer in het leven willen roepen.hse wijzigde dit bericht op 17-10-2009 14:08 met 21%gewoon liefs - Geplaatst op maandag 19 oktober 2009 18:00jop envelop
vlieg met me mee naar de regenboog,regenboog want die is alleen voor jouquote:hse schreef op 16 oktober 2009 @ 22:36:
Heerlijk, Joh...ik moet toch elke keer om jou lachen.
Zo,
deze is dan nu voor jou.
jop envelop wijzigde dit bericht op 19-10-2009 18:17 met 16%tja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op maandag 19 oktober 2009 19:40hse
Eh, dat kan dus niet.
Met jou mee vliegen naar de regenboog en dat ie dan alleen voor mij zou zijn.
gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 08:26jop enveloper zal toch iemand mee moeten om de weg te wijzen
tja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 09:48hse
Zoek jij dan even die persoon voor mij zodat ik Regenboog kan vinden?
Welke van de twee wil je dit keer?
hse wijzigde dit bericht op 20-10-2009 09:48 met 3%gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 20:24goudappeltje

Misschien is het goed om even te vermelden hoe haar echte naam is. (indien je dit weetquote:hse schreef op 21 september 2009 @ 17:00:
Ik mis al heel lang Regenboog.
Weet iemand of zij nog op het forum komt of dat zij haar naam aangepast heeft. Eigenlijk kan ik mij niet voorstellen dat zij het laatste gedaan heeft want ze kwam altijd trouw en regelmatig op oa. het topic Daarom ben ik blij.
Ik hoop echt dat iemand iets van haar weet.
) - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 22:37hse
Nee, helaas weet ik dat niet.gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 23 oktober 2009 10:26hse
Weet iemand iets over Linnepin?gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 24 oktober 2009 09:01jop envelopwaar is knarrie gebleven?
of was ze maar een eendags vliegtja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op zondag 25 oktober 2009 19:48sherry
quote:marijke1 schreef op 11 oktober 2009 @ 22:28:
Ik mis er zoveel. Havefun, Wickedlady, Stekker, Rijke, Miep en Marina, Manuela, Juno/Medusa, Shye, zelfs Sherry ook al kon die vreselijk zeiken.
Oh...Hoi Marijke! Ik moet je zeggen dat ik met jou wel een klik had maar nu lees ik hier dat je vond dat ik vreselijk kon zeiken. Ach ja, hoe kan een mens iets anders zien
Jammer dat je me zo zag, ik vond ik jou wel een leuke sparringpartner eigenlijk.
Je moet ook eigenlijk nooit naar je eigen naam zoeken
- Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 08:30jop envelophaha misschien vinden ze mij ook nog leuk.
het zou wel een verassing zijn als dat zo istja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 08:37marijke1

Hihi, 't is niet kwaad bedoeld hoor, zo nu en dan preekte je een beetje teveel maar met een sparringpartner is toch nix mis?? Dat houdt een mens alert.quote:sherry schreef op 25 oktober 2009 @ 19:48:
[...]
Oh...Hoi Marijke! Ik moet je zeggen dat ik met jou wel een klik had maar nu lees ik hier dat je vond dat ik vreselijk kon zeiken. Ach ja, hoe kan een mens iets anders zien
Jammer dat je me zo zag, ik vond ik jou wel een leuke sparringpartner eigenlijk.
Je moet ook eigenlijk nooit naar je eigen naam zoeken
Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 12:35hse

Tja, wat zal ik er nu eens van zeggen??/quote:jop envelop schreef op 27 oktober 2009 @ 08:30:
haha misschien vinden ze mij ook nog leuk.
het zou wel een verassing zijn als dat zo is
gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 13:14jop envelopkom maar op ik houd wel van verrassingen.
ik heb ons knorretje al een paar dagen niet meer gezienjop envelop wijzigde dit bericht op 27-10-2009 15:54 met 42%tja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 20:37hse
Ik wel...kijk maar goed.
hse wijzigde dit bericht op 28-10-2009 16:16 met 34%gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 28 oktober 2009 14:56B i b i
Ik "opoe" er nog?
Ik ben benieuwd of ze klaar is met haar studie en waar ze nu werkt... - Geplaatst op woensdag 28 oktober 2009 17:29Truitje26
h''eé Bibi, ik heb jaren geleden een naamswijziging gedaan naar Truitje, de reden is niet echt belangrijk maar het moest even.
het gaat heel goed met me, ik werk niet meer op school, ik wilde met mijn studie decaan worden, maar dat hadden ze al aan iemand beloofd met een hele bruine arm hahahaha. Ik heb mijn ontslag genomen en ben via Randstad secretarieel in Eindhoven werkzaam geweest bij Philips en NXP.
Ik werk nu bij een bedrijf in eindhoven, gelijk aan de Risse hier in het durp, misschien ken je dat nog wel??
Ik werk er volgende week woensdag 1 jaar, ik werk voor re-integratie en ik doe heel veel administratief werk voor de consulenten, heel leuk omdat ik niet het gewone werk doe op een admini maar echt de achterliggende gedachte erachter. Mijn contract loopt tot 18 juni 2010, in mei zal ik eens gaan vragen hoe het zit. Voorlopig zit ik nog goed en de baas heeft me voor de vakantie nog een promotie aangeboden dus dat zit wel goed:):)
Wat leuk dat je me zoekt:):) Lies zei hij het bij de cryppies:)
met jouw ook alles goed?? woon je nog steeeds verweg??
studie, ja vorig jaar juni heb ik mijn hbo arbeidsrecht gehaald.
Nu ben ik foto's aan het inplakken zodat de kinderen de albums kunnen meenemen:)
Op mijn studie dat weet je ben ik altijd heel trots geweest en het heeft me veel geld gekost maar ik pluk er nu de vruchten van:)Truitje26 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 17:31 met 11%Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op woensdag 28 oktober 2009 17:55Mootje
Ehm... Opoe? Ik heb met jou toch een hele hoop gebept over Bospop, Joe Jackson enzo? Ik heb vorig jaar ook een naamswijziging ondergaan, van Emmetje naar Mootje. Was tester van het nieuwe forum, maar kwam er daardoor niet meer als "Emmetje" op toen het systeem eenmaal live ging, dus vandaar Mootje.
Leuk om te lezen dat het goed met je gaat!
Groetjes, Emmetje/Mootje~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~
Dit onderwerp heeft 378 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 16:12.
Waar is deze forumster gebleven?