- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?
- Geplaatst op maandag 21 september 2009 19:39rav4

Waar is de groene zijde ? Vooraan of achteraan de kubus ? Als je blijft kijken zal je zien dat het een paar keer verandertWie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 13:19TjaavanGS

Wie onberispelijk leeft, gaat een veilige weg, wie op kronkelpaden gaat, wordt ontmaskerd - Geplaatst op donderdag 24 september 2009 10:53Blaman

misschien is deze (of iets soortgelijks) hier wel al eerder gepost, maar ik vind hem heel mooi (zoals de figuren in elkaar overgaan).Beter een kaars aansteken dan het donker vervloeken - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 15:21maybe4

[hoe vinden jullie deze lamp ?]Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 17:19apekop
Ik zie een vrouw met een string..
Van de kubus zie ik het groene vlak achter.
In de Chinese tekens staat China
Er staat coca coca
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 17:23Blaman

Een afbeelding van mij
Beter een kaars aansteken dan het donker vervloeken - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 17:26apekop
Vogeltjes die een oog,de neus en mond zijn van een vrouwengezicht en een boomtak is de wenkbrauw.apekop wijzigde dit bericht op 26-09-2009 17:26 met 13%Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 17:30maybe4
het lijkt een vrouw in een string maar t is een lamp kijk maar eens naar de witte glazen kelk.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 21:36rav4
Wat zie je op deze foto?
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 22:08maybe4
een gezicht ?Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 22:24rav4

Ja dat ook, maar er staat nog meer op!quote:maybe4 schreef op 26 september 2009 @ 22:08:
een gezicht ?Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op zaterdag 26 september 2009 22:26Kitsie
een man en vrouw die elkaar kussen.Lach: De kortste afstand tussen twee mensen. - Geplaatst op dinsdag 29 september 2009 10:03Blaman

Beweegt het middelste gedeelte nu wel of niet???Beter een kaars aansteken dan het donker vervloeken - Geplaatst op dinsdag 29 september 2009 19:04rav4
Blaman, ik word scheel van dat plaatje van jou! In mijn ogen beweegt alles.
Ik heb ook iets opmerkelijks gevonden. Niet echt gezichtsbedrog, maar wel verbazingwekkend.
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op donderdag 01 oktober 2009 12:37Belgisch vaarsje
Rav het hoeft niet alleen gezichtsbedrog te zijn, deze is ook heel leuk.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op donderdag 01 oktober 2009 12:39Belgisch vaarsje

Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 03 oktober 2009 13:57Belgisch vaarsje
Bekijk deze tekening van dichtbij en van ver.
Je ziet twee verschillende dingen.
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 07 oktober 2009 16:59Belgisch vaarsje

Bekijk de fot dichtbij, wie zie je ?
Bekijk ook de foto op afstan en maak met je hand een gaatje, zodat je een kijkbuisje hebt. Wie zie je nu ?Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 09 oktober 2009 13:22Belgisch vaarsje
Zie je de man tussen de koffiebonen?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 09 oktober 2009 21:29apekop
Bijna onderaan,iets links van het midden...
Ik zie steeds hetzelfde gezicht....Albert Einstein,maar als ik de snor wegdenk zie ik ook iets van Marlene Dietrich.
Ik zie een vrouw die leest en ook een oude man,met een baard en een snor.
Ik las de woorden,dus met links..zal wel kloppen want ik ben rechts.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op vrijdag 09 oktober 2009 21:46auk
Ik zie ook Einstein, als ik mijn bril af doe zie Marilyn Monroe???
Of misschien ook wel Marlene zoals Apekop - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 12:09Belgisch vaarsje
Het is Einstein en Marylin Monroe.
Die man tussen de koffiebonen heb je goed gezien, ik vond hem zelf niet zo gemakkelijk.
Lezende dame en man met de baard was wel iets duidelijker.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 13:03Belgisch vaarsje

Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 14:34auk
wat moet ik zien, of moet ik gewoon gek worden?

- Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 16:14Belgisch vaarsje
Auk het is ook een plaatje van gezichtsbedrog.
Deze keer moet je niks zoeken.
Het zijn 2 cirkels die precies bewegen, maar dat is niet zo, dat is gezichtsbedrog.
Je kunt er inderdaad een beetje gek van worden.
wat moet ik zien, of moet ik gewoon gek worden?
:?[/quote]Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 10-10-2009 16:15 met 1%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?