- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?
- Geplaatst op dinsdag 15 september 2009 13:46Belgisch vaarsje
In dit plaatje staan 7 dolfijnen.
Zelf kan ik er maar 6 vinden.
Kun jij ze alle 7 zien?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op dinsdag 15 september 2009 21:17rav4

Ik denk dat ik er 7 heb: 2 in de boog, 1 op de voorgrond met 1 net onder hem en 1 tussen de vissen en dezelfde vissen vormen samen ook een dolfijn en 1 in de boog onder waterquote:Belgisch vaarsje schreef op 15 september 2009 @ 13:46:
In dit plaatje staan 7 dolfijnen.
Zelf kan ik er maar 6 vinden.
Kun jij ze alle 7 zien?
[afbeelding]Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op dinsdag 15 september 2009 21:20rav4
Ik heb er ook nog 2 gevonden, er staan 2 muzikanten op dit plaatje. Zie je nummer 2 en welk instrument bespeelt hij
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op dinsdag 15 september 2009 21:22rav4
Zie je de afbeelding van de baby?
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op dinsdag 15 september 2009 21:38apekop

De boomstam is een saxofonistquote:rav4 schreef op 15 september 2009 @ 21:20:
Ik heb er ook nog 2 gevonden, er staan 2 muzikanten op dit plaatje. Zie je nummer 2 en welk instrument bespeelt hij[afbeelding]
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 12:29Belgisch vaarsje
quote:rav4 schreef op 15 september 2009 @ 21:17:
[...]
Ik denk dat ik er 7 heb: 2 in de boog, 1 op de voorgrond met 1 net onder hem en 1 tussen de vissen en dezelfde vissen vormen samen ook een dolfijn en 1 in de boog onder water
Denk je dat er tussen de kleine vissen ook nog ééntje zit?
Die had ik niet, vandaar dat ik er slechts 6 telde.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 12:31Belgisch vaarsje
quote:rav4 schreef op 15 september 2009 @ 21:20:
Ik heb er ook nog 2 gevonden, er staan 2 muzikanten op dit plaatje. Zie je nummer 2 en welk instrument bespeelt hij[afbeelding]
Dit is ook een mooie.
De man met de saxefoon viel mij wel direct op.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 12:32Belgisch vaarsje
quote:
De baby hebben we nogal gehad en éénmaal je 't weet zie je hem dan meteen.
Wel een mooi plaatje.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 13:08Blaman

Waar is de brug waar deze boot onderdoor gevaren is?Beter een kaars aansteken dan het donker vervloeken - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 19:53rav4

Ik heb nog een keer zitten turen en nu zie ik er een duidelijk bovenin de boog in de lucht. Dat moet dan nummer 7 zijn!quote:Belgisch vaarsje schreef op 16 september 2009 @ 12:29:
[...]
Denk je dat er tussen de kleine vissen ook nog ééntje zit?
Die had ik niet, vandaar dat ik er slechts 6 telde.Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 22:00apekop

Er is geen brug,die bogen zijn boten die achter elkaar varenquote:Blaman schreef op 16 september 2009 @ 13:08:
[afbeelding]
Waar is de brug waar deze boot onderdoor gevaren is?
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op woensdag 16 september 2009 23:33Blaman
quote:apekop schreef op 16 september 2009 @ 22:00:
[...]
Er is geen brug,die bogen zijn boten die achter elkaar varen
Beter een kaars aansteken dan het donker vervloeken - Geplaatst op donderdag 17 september 2009 00:06rav4
Op dit plaatje zouden 7 gezichten staan afgebeeld. Zien jullie ze?
rav4 wijzigde dit bericht op 17-09-2009 00:07 met 9%Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 23:04Belgisch vaarsje
Een gezicht in het midden, waarvan ook 2 naar opzij zien, dat zijn er dus al 3.
Nog 2 zijzichten met tanden aan beide zijkanten, dat zijn er in totaal al 5.
Aan die ander 2 twijfel ik.
Zou het kunnen dat in die 2 gezichten op de zijkanten een baby zit?
Als dat juist is heb ik er 7.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 23:08Belgisch vaarsje
Aan wat denkt deze man?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 23:15apekop
Aan de blote vrouw die over zijn hoofd gevlijd ligt
apekop wijzigde dit bericht op 19-09-2009 16:56 met 0%Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zaterdag 19 september 2009 12:33rav4

Zo had ik ze ook geteldquote:Belgisch vaarsje schreef op 18 september 2009 @ 23:04:
Als dat juist is heb ik er 7.
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op zaterdag 19 september 2009 14:02Belgisch vaarsje

Van links naar rechts lees je ABC.
Van boven naar onder staat er 12, 13, 14.
De betekenis van het middelste teken hangt af van waar je begint te lezen.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 19 september 2009 14:08Belgisch vaarsje
Wat zie je in dit grote rozenboeket?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 19 september 2009 14:12Belgisch vaarsje
Kleuren worden levend.
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 19 september 2009 15:07beekje
Wow, B. Vaarsje, wat mooi dat hart van rozen
Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op maandag 21 september 2009 16:06Belgisch vaarsje
Lees de tekst hardop.

Wat heb je juist gelezen?
Weet je zeker dat het er staat?Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 21-09-2009 16:06 met 2%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 21 september 2009 16:11Belgisch vaarsje

Kan je het Chinees teken lezen?
Natuurlijk kan jij dat. Met een beetje zelfvertrouwen en wat beweging van de nekspieren moet het lukken.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 21 september 2009 19:32rav4
Dat kan ik lezen BV
Wat zien jullie deze foto?
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op maandag 21 september 2009 19:37maybe4
ik lees china,
coca cola [de tweede keer hahaha]
een soldaat met een helm en iemand met zijn billen bloot die voorover staat.
je ziet dat de foto van het vliegtuig uit twee kleuren bestaat ,kijk nu in het gekleurde vlak naar de stip en dan weer naar de vliegtuigfoto er is nu geen kleur verschil meer.
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?