- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3577 reacties, en bestaat uit 144 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 144.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 16:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wat eten we vandaag? (3)
- Geplaatst op woensdag 02 september 2009 11:44pieternel1
Tjee, wat is er weer veel geschreven hier. Ik ben de laatste dagen zo druk dat het hele forum er bij in schiet.
We zijn opeens op het lumineuze idee gekomen dat het wel leuk zou kunnen zijn om een huisje in Nederland te kopen. Sindsdien zit ik op makelaarssites te zoeken naar HET huis. Zoonlief is aan het bekijken of een studie in Nederland leuk zou kunnen zijn en als we daar dan een huisje hebben is dat ook wel zo leuk. Allemaal wilde plannen die opeens toch wel serieus worden.
Julia, wat vervelend dat je je trouwring kwijt bent. Ik hoop zo dat je hem weer terug vind.
Datu, beterschap met je keel. Duurt nu wel erg lang vind ik. Die ui naast je bed heb ik ooit eens een keer geprobeerd maar dat stonk zo afschuwelijk dat ik liever een dag langer met keelpijn liep.
Het beeld wat Mariaw al omschreef had ik ook meteen van al die snippers ui in je bed..
Die cappuccino's zien er super uit. Ik heb wel sjabloontjes om cacao te strooien maar zo mooi lukt me echt net.
Eez, leuk dat je zwangerschapsgym zo leuk was. Ik heb met de groep van oudste nog heel lang contact gehad. Met een paar vrouwen tot we naar het buitenland vertrokken, maar dat kwam ook omdat de kids echte vriendjes geworden waren. Daarna zijn die contacten allemaal in de loop van de jaren verwaterd.
Gefeliciteerd met je vriend zijn accomplishment. Knap hoor om naast je werk toch nog je studie af te ronden.
Vlinder001, welkom hier.
Lizan, dat klinkt leuk die praktijk lessen van je dochter.
Hedalsm. jij kunt volgens mij ook niet stilzitten. Snel nog even een borduurwerk, koffiebroodjes bakken en dan nog al die beesten enz. Heb je een recept van die kofiebroodjes?
HK, heb je je appeltje braaf opgegeten?
Brr, Manus, dat was achterstallig onderhoud wat je nieuwe tandarts moest doen. Jammer dat je vorige het er blijkbaar bij heeft laten zitten.
Gisteren had ik gewone elleboogjesmacaroni met een zelfgmaakte tomatensaus met kipstukjes. Erbij knoflookbroodjes en een gemengde salade.
Vanavond worden het worteltjes want die moeten op. Erbij aardappelpuree of gratin en iets van vis. Ik moet nog boodschappen doen dus ik weet nog niet wat."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 11:45pieternel1
Hedals, ik zie net je koffiebroodjesrecept op het baktopic. Bedankt!"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 12:20lizan
Jeetje, wat veel om op te reageren zeg. Ik vergeet vast wel iets...
Eez, gefeliciteerd met je vriends succes, smaakten de bubbels (jij hebt waarschijnlijk alleen maar genipt en vriend is lallend in bed gekropen omdat hij de hele fles moest leegdrinken?
)
Ai Manus, klinkt pijnlijk, hoe voelt het vandaag? Nieuwe fase dus voor jou en je dochter, anders en om even te wennen maar ook weer zooo leuk!!!
Datu, oei, oei, wat er allemaal schuilt achter die simpele boekjes. Lijkt me toch niet makkelijk om rekening mee te houden. Maar het moet gewoon in je hoofd zitten, denk ik, de regeltjes.
Hoe is het met de stem vandaag?
Nel, leuk zeg, een huisje in NL, ben benieuwd waar je terecht gaat komen.
O, vrouwenclubjes trouwens, ben ik ook niet van maar zo aan de keukentafel vind ik het erg gezellig omdat we een gemeenschappelijke interesse hebben. Ik kan me bv zeer ergeren aan dat nieuwe programma met allemaal vrouwen aan een tafel. Wie zit nou op dat gekakel te wachten???? Een buitenstaander zal ons gekeuvel ook niet boeiend vinden, toch?
Julia, wat vervelend dat die ring nog niet terecht is, kan me voorstellen dat je um echt mist.
Gezellig Vlinder, dat je aanschuift bij ons!
Zo pfff, meer weet ik niet hoor. En ik weet ook nog helemaal niet wat we gaan eten. Nadat ik vanochtend lekker had gewandeld met Nora belde namelijk de beddenwinkel. Ons nieuwe bed is er en...het kan vanmiddag al gebracht worden. Joechee!!! Ik ben dus in alle staten van opwinding en heb onze slaapkamer direct ontruimd. Alleen de bedden niet natuurlijk, dat doen die kerels maar. Over eten nadenken doe ik dus helemaal niet, ik zie het vanmiddag nog wel.Het beste dat je aan je kinderen kunt geven, is het geschenk van je tijd - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 14:04Hedalsmeisje
Goede middag allemaal,
We hebben vanmorgen lekker een flink stuk met de honden gelopen.
Manlief heeft morgen een sollicitatiegesprek hier in het dorp bij de hutten fabriek en a.s dinsdag een gesprek bij de gemeente. We zijn bezig om alles op en rond de boerderij op te ruimen, ten eerste moet het winterklaar en ten tweede weten we nog niet of we hier wel blijven.
We hebben gemengde gevoelens, of we gaan van de boerderij af en blijven in het dorp of we gaan terug naar waar we eerst gewoond hebben. Eerst maar een baan anders valt er niet veel te verhuizen.
Greorgina, het recept van de koffiebroodjes staat op het baktopic.
Lievejulia, Toen onze dochter klein was heb ik heel veel kleding genaaid. Sinds we in Noorwegen wonen doe ik het niet meer.
Stoffenwinkels zie je hier nauwelijks en als ze er zijn moet je er een eind voor rijden. Markten kennen ze niet. Je kunt wel stof bestellen via internet. Wat trouwens wel veel gedaan wordt hier.
Maria, ik ben ook niet van de damesclubjes. De keukentafel vind ik heel gezellig. Omdat ik af en toe toch onder de mensen moet ga ik elke maand naar het breikafe voor het sociale contact en het Noors praten.
Eez , gefeliciteerd met de scriptie van je vriend. Vond hij de bubbles lekker ?
Pieternel, ik ben altijd bezig met van alles en nog wat. Mijn stille moment is om 21.00 uur met een kopje thee en een simpel breiwerkje voor de t.v en dan zitten we samen even.
Leuk een huisje in Nederland, spannend hoor !
Manus, sterkte met je gebit en met de wortelkanaalbehandeling.
Heb ik lang geleden ook eens gehad.
Lizan, veel slaapplezier met je nieuwe bed. Ik hoop dat hij lekker ligt.
Hk , sterkte en groetjes van mij.
Vlinder001 , welkom , het is altijd gezellig aan de keukentafel.
We eten vanavond geen spannende dingen , gewoon aardappelen met wortelen / doperwten en vissticks.
Allemaal een fijne avond en eet smakelijk straks.Elke dag schijnt de zon. - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 14:43clineke
'Mogge! Na een 2 dagen herfstweer is het ineens weer zomer. Heerlijk frisse wind vanmorgen, zon net boven het water op, hond met zijn kop omhoog en flappende oren, i-pod met mooie muziek, wat wil een mens nog meer.
Nel, hardstikke leuk idee en wellicht kan zoonlief dan in dat huisje wonen tijdens zijn studie. Even praktisch (you know me), kijk eerst even naar de belastingwet en de successierechten, vraag de NL notaris, (niet leuk, maar het speelt wel, en heel heftig ben ik achter gekomen) i.v.m. residentie en staatsburgerschap.
Nou eh... voor mij vanavond boekweit pannenkoek met appel, kaneel, en stroop. Heb ik zin in...
Julia, meid, niet leuk maar denk maar zo: Je bent je huwelijk zelf niet kwijt, het is maar een ring en de winkel ligt vol van die dingen. Laat jouw Jan je een mooie nieuwe kopen, hernieuw je huwelijksbeloften, maak er een feest van!
Lizan, yessss! Je nieuwe bed. Ik hoop dat het alle problemen oplost. Hoe is het met je rug?
Eez, gymnastiek is zo goed voor je. Straks verder gaan ermee. Vooral Pilates is hardstikke goed voor je flexibiliteit en spiersterkte.
BW, ik heb weleens gehoord van warme, gekookte uien, in een sloop en dan op je borst. Ik denk dat mijn Gerrit een weekje boven op de logeerkamer zou gaan slapen.
Hey Anita, leuk je weer te zien en ook Vlinder welkom.
Domio, weer een beetje in the swing of things na het USA adventure?
HK, hang in there kid. Hoestie now?
Manus, goeie timing. Marlou gaat naar school en jij hebt extra tijd voor de baby straks. Leuk!"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 14:43clineke
Hedalsmeisje, spannende dingen allemaal. Ik duim voor je man!"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:30pieternel1
Clineke, we zijn al volop bezig alle mogelijke info te vergaren. We hebben al contact gehad met onze accountants in Zweden en in de US en in Nederland heben we een zwager die financieel adviseur en directeur is bij een bank.
Het was ook al het idee om zon gedeeltelijk in het huisje te laten wonen. Hij zal waarschijnlijk sowieso het eerste jaar denk ik in een dorm gaan wonen.
Voor ons heeft het een doorslag gegeven dat de ouders toch wel erg oud aan het worden zijn en het met een eigen plekje in Nederland toch net wat aantrekkelijker is om wat vaker naar Nederland te gaan.
Ik moet steeds zo lachen als ik jou over je Gerrit zie schrijven.....weet hij er van of noem je hem thuis ook zo?
Hedalsmeisje, ik ga duimen morgen voor jouw Ronald."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:38clineke
Hi hi.. nee, hij weet er niet van (al zou het hem niet kunnen schelen hoor) en nee, zo noem ik hem niet. Rolt niet zo lekker van de tong in het engels.
Van wat ik weet: Zorg dat je GEEN resident wordt in Nederland (merendeel van je tijd buiten Nederland blijven wonen) en elders (liefst USA als non-resident alien) belasting betaalt."To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:40clineke
Nog een ding Nel (ja, ik weet het, het gaat me geen sodemieter aan): Wij hebben 2 jaar lang 2 huizen gehad maar ik vond het teveel rompslomp en toch duur want dat lege huis kost onroerend goed belasting, verzekering, electriciteit, telefoon, etc. etc. en dat loopt enorm op (zelfs als je geen hypotheken hebt)."To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:49Eez
Hallo!
Nou die bubbels heeft vriend gisteren niet soldaat gemaakt.. toen hij thuiskwam lag ik ernstig in coma op de bank, ik was zoooo moe ineens! Dus toen heeft hij mij naar bed gebonjourd en nu gaan we dit weekend vieren. Dat zal inderdaad Lizans scenario worden, ik nippen en hij lurken.
Clineke, die boekweitpannenkoek lijkt me lekker. Maak je het beslag met alleen boekweit of ook ander meel erdoor?
Vlinder, welkom!! Leuk hè hier?
Jongens ik hou het niet meer bij, er is zoveel geschreven! Ik hoop dat Julia haar ring vindt en Pieternel een leuk huisje en dat Lizan lekker slaapt in haar nieuwe bed en dat Marlou het naar haar zin heeft op haar nieuwe school en dat Manus dat ook nog leuk vindt en dan vond ik ook nog dat kopje cappucino er fantastisch uitzien en ik moest lachen om de Asterix&obelix-associatie van de kinderen van Mariaw en.... en.... en.... nu vergeet ik ook mensen maar ik laat het hierbij! - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:49Eez
O ja, wat we eten... haha.
We eten spinaziesoep en brood. - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 16:49mariaw
Nel, waar zoek je dan een huisje? Nederland is klein maar kan toch erg groot zijn. Mede merkbaar in prijsverschil.
Recreatie woningen, hele volledige huizen op een recreatiepark, mag je niet het hele jaar volledig bewonen. Is mss juist voor jullie een optie? - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 17:07pieternel1
Mariaw, we zoeken een huisje (we kijken idd ook naar recreatie woningen) ergens in Nederland, liefst midden in de bossen maar we hebben niet echt voorkeur. We kijken echter niet meer in west Brabant, waar we oorspronkelijk vandaan komen vanwege te veel aan industrie. We kijken nu voornamelijk in Drente, Gelderland en Overijssel.
Ik heb al aardig wat paleisjes voorbij zien komen de laatste dagen
Clineke, we huren hier in Zweden, dus dit zou ons enige eigen huis worden. Zweden zit ook in de EU en daardoor is het een stuk makkelijk om zoiets binnen Europa te doen. We hebben allemaal nog steeds gewoon ons Nederlands paspoort en een permanente verblijfsvergunning voor de US. Dat houdt een heleboel mogelijkheden open. Al maakt het er ook niet makkelijker op wat betreft belastingen etc.
Mochten we voor een recratiewoning kiezen dan kunnen we het altijd in de weken dat we er zelf niet zijn verhuren om zo de kosten er uit te halen, maar vooraleerst willen we gewoon ergens een plekje hebben wat echt van ons zelf is.pieternel1 wijzigde dit bericht op 02-09-2009 17:08 met 0%"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 18:28pippoo

Wat is er in korte tijd veel geschreven zeg, wel gezellig
om het te lezen.
julia, ik ben ook eens een zeer dierbare ring kwijt geweest,
die ik van lief had gekregen. Dat was met de keuken schoon-
maken. We hadden beiden dezelfde ring gekocht (zilver) en
er waren er maar weinig van (apart ontwerp). Ik was er zo
verdrietig van, dus heeft lief toch nog 'n 2e exemplaar kunnen
kopen. Na een half jaar vond ik 'm terug, tussen 2 kopjes in,
die in elkaar stonden, toen ik wat ging opruimen. Hoe die
daar gekomen is, blijft natuurlijk een raadsel. Nu heb ik dus
2 dezelfde ringen. Dus meid, zoek nog even door, succes.
lizan, ben zó benieuwd hoe jullie nieuwe bed is. Je zal er best
wel even aan moeten wennen, geef het de tijd. Ik gun het je
van harte. Toen wij pas ons waterbed hadden, dacht ik de
eerste twee dagen, phoe, daar wen ik nooit aan en nu zou ik
echt niet anders willen, ligt zó heerlijk.
nel, succes voor het vinden van een huisje.
datu, mooi zeg, die kunstwerken op de cappucino. En sterkte
meis, w.b.t. je keel. Moet ook niet aan die uien denken hoor.
Bw, nou ik zou ook nét zo reageren, w.b.t. die lunch.
greorgina, soms vinden wij het lekker om 'n broodje te eten
als maaltijd. We halen dan bij de Turkse bakker witte puntjes
(best wel grote broodjes) mét sesamzaadjes en die zitten er
véél op hoor, zo lekker. Je hebt ook gewone puntjes zonder
zaadjes, maar die zijn zo neutraal. We eten er ieder 2 1/2 en
dan hebben we er genoeg aan, daar we elke helft lekker
beleggen, met gekookt eitje, kaas en vleeswaren, of tonijn-
salade, of wát je maar wilt.
Zoon eet nu bij ons en het eten staat zachtjes op. Hij roept al
naar boven of er patat gehaald moet worden, daar 't zo lang
duurt. Hij plaagt me zo graag, ben dan ook stapelgek op 'm.
We eten: rode kool, gehaktbal en gekookte aardappelen.maak iemand blij met een lach. - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 18:54clineke
Eez, je kan ze in allerlei soorten krijgen: (alleen) havermoutmeel, boekweitmeel, volkorenmeel, of meergranenmeel. Puur natuur, geen rommel erbij in.
Nel, ik snap het. Probeer alleen je residentie buiten Nederland te houden - dus het merendeel van het jaar buiten Nederland te wonen - want anders ben je voor de wet een resident van Nederland en val je onder de Nederlandse belastingwetten. Uggghhh.... Veel plezier met de planning en ik hoop dat je iets gezelligs mag vinden.Moderator1 wijzigde dit bericht op 02-09-2009 19:43 met 0%"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 19:48Domio
Zo he wat is er hier een hoop geschreven, gezellig hoor!
Vlinder, van harte welkom en het is hier inderdaad erg gezellig!
Eez, jammer van de bubbels, maar die smaakt in het weekend vast ook nog erg lekker. Fijn voor je vriend, van harte!
Nel, wat leuk een huisje in NL! Dat is ook vanuit Zuid Zweden erg goed te doen natuurlijk. Lijkt me heel leuk om zo te zoeken!
Lizan, wat heerlijk dat je nieuwe bed er is! Hoop dat je lekker slaapt vannacht, maar gezien de staat van je oude bed en de ellende met de wantsen, komt dat vast wel goed!
Pippoo, goed je weer te zien. Zo'n patat opmerking kan ik erg om lachen. Lief is ook zo'n type. Ik vind het wel gezellig!! Maar mijn mama snapt het nooit, die denkt altijd dat hij het serieus meent. Nou dan hebben lief en ik helemaal lol natuurlijk!
Datu, wat balen van je keel, hopelijk duurt het niet werkelijk zes weken. Vreselijk, zou compleet gek worden. Veel sterkte!
Hemelskoekje, fijn je nog even te zien meisje. Probeer eens een hapje van de appel of van de maaltijd die je voor je zoon gemaakt hebt. Wie weet lukt het met een happie. Sterkte lieve meid, maar laat je er niet onder krijgen hè!!!
Clineke, slechte ervaringen met de NL belastingdienst ???
Herkenbaar hoor...Onze USA foto's heb ik net in een mooi boek verwerkt, was zaterdag klaar. Het is daar zo mooi! Ben nog steeds onder de indruk en wil nu ook graag eens naar de andere kant, dus de oost kust. Dat komt nog wel eens in de toekomst!
Julia, heb je je ring nog gevonden. Wat een frustratie kan zoiets geven, maar je ziet dus dat je hier niet de enige bent...schrale troost! Aardbeitjes heb ik in zo'n leuke, speciale pot. Erg lekker en leuk!
Pfff, hoop dat ik alles heb, veeeeeel geschrijf hier!!
Wij aten héérlijk, een courgette schotel. Soort frittatta achtig maar dan in een ovenschotel en met een laag verse tomatensaus er onder. Heerlijk!!Pluk de dag zoveel je kan! - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 20:17datu
Nel : spannend, zo'n huis zoeken. Leuke voorpret!!!
Domio: mijn boek kwam afgelopen vrijdag met de post .Toch leuk om je vakantiefoto's op die manier terug te zien. Weer wat anders dan inplakken... Ik vind het wel een oplossing!
Julia: ik zou een vreselijk kaal gevoel aan die vinger hebben. En dan juist je trouwring. Sterkte (met zoeken)
HK: hoe smaakte je appeltje?
Clineke: mee eens: pilates of yoga, heel goed voor de spieren. Ik vind het heel fijn.
Vlinder: welkom!!!!
gunst, met die lappen tekst hieronder is het wel lastig om op iedereen te reageren....
pippoo: die broodjes ken ik, heerlijk. Ken jij ook de ronde? Met gat erin, simit heten die. Vind ik ook erg lekker. Een soort bagels. Maar dan groter.
Lizan: nou, Nora gaat ook steeds beter, jij een lekker bedje.... volgens mij ben je klaar voor een winterslaap!!!!
die pil van mij was niet eens zo super slaapverwekkend. Nou had ik al slaap. En ik ben wel even wakker geweest omdat ik een hoest neiging had, Zette niet door, maar toch. Ik twijfel of ik er nog een ga nemen.
stem ging vandaag al beter. Was bij de kapper en lastig om daar je mond dicht te houden. Ik ken haar erg goed, vandaar... Daarna mond weer dichtgehouden. zoveel mogelijk dan.
Lizan: ben jij al naar je kapper geweest?!!
wij aten: (niet vergeten na die lap tekst)
aardappeltjes, worteltjes uit eigen tuin met peterselie en stukjes zwarte olijf erdoor en gehaktballetjes. Gedraaid en gekruid door mijn oudste. Had hij zin in! Lief he?! - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 20:27hemelskoekje
Hier voor de andere spareribs (over vd vorige keer) en voor mij wat spaghetti wat ik gister liet staan. Hmmm dit klinkt echt als een romantisch...gezellig etentje.... en zoooooooooooooooooo gezellig
hemelskoekje wijzigde dit bericht op 02-09-2009 20:28 met 1%Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 20:42datu
niet gezellig, maar zitten er wel wat sliertjes in, HK?!! Ik hoop het.... Sterkte, sterkte, sterkte, sterkte en veel liefs van mij.datu wijzigde dit bericht op 02-09-2009 20:43 met 2% - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:00hemelskoekje
Dank je dATU.... maarruhh sliertjes????????? Wat voor een sliertjes......
Heb trouwens vd dok Orfidal v Wyeth (lorazepam) gekregen wat ik smorgens en savonds moet innemen. Iemand enig idee wat dit is?????Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:05Eez
spaghettisliertjes HK!

- Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:10datu
ja, spaghettisliertjes. Wat anders, Hk? Of heb je stiekem elleboogjes of tuinslangetjes of schelpjes of wokkeltjes pasta genomen?
Clineke: HK's vraag lijkt me nou echt iets voor jou. Of voor BW. Of voor Domio. Lorazepam.....????
HK: hier kun je er meer over lezen....datu wijzigde dit bericht op 02-09-2009 21:11 met 24% - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:45Boekenwurm

HK; kijk hier;quote:hemelskoekje schreef op 02 september 2009 @ 21:00:
Dank je dATU.... maarruhh sliertjes????????? Wat voor een sliertjes......
Heb trouwens vd dok Orfidal v Wyeth (lorazepam) gekregen wat ik smorgens en savonds moet innemen. Iemand enig idee wat dit is?????
info
en kijk uit...
niet te lang...
Mensen; wat een drukke eerste schooldag; en bergen bergen huiswerk en dan ook nog jarig straks;; ik ben bang dat ik even een paar dagen niet kom..
- Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:46mariaw
HK; lijkt me een hele goeie keus om eens even aan de lorazepammetjes te gaan.
Je gunt jezelf hierdoor wat meer evenwicht en mss ook rust.......
Nou dat laatste mss niet echt maar je zal merken dat je minder hevig heen en weer geslingerd wordt in je emotie beleving. Je wordt gedempt.
Ja dan kan je ook zeggen, ik voel me als een zombie maar soms moet dat zombie gevoel dan meer even om door dit soort hele zware emotionele periodes heen te komen. Opdat je net dat tikkeltje minder overspannen reageert.
Sterkte lieverd.
Nel, ik zou voor gelderland gaan, de rest is te ver weg van vliegveld etc. Alleen maar files waar je mee van doen krijgt. Ik weet niet hoe lang je uit NL weg bent maar houd er rekening mee dat je altijd in de file staat in de randstad. Vanaf Amersfoort - Utrecht is het hopeloos als je naar het westen wil. Eigenlijk elk moment van de dag, nou oke 's nachts niet dan. - Geplaatst op woensdag 02 september 2009 21:58clineke
HK, je gelooft het niet maar ik heb net Lorazepam 0.5 mg gekregen van de doc voor mijn (af en toe) stress darmen en slapeloosheid, in te nemen wanneer nodig. Soms gaat het maanden of zelfs jaren goed, en dan is het ineens weer hopeloos. Ze komen in diverse sterktes, ik heb de laagste, weet niet welke jij hebt gekregen. Het zijn heeeeuuuulll fijne pilletjes; je neemt er een, gaat even de bank of op bed, en de rust komt over je. Je slaapt, je darmen doen geen pijn meer, en je wordt heerlijk rustig. Ze zijn veilig (tenzij je zwanger kunt zijn/raken, hetgeen voor jou geen probleem is) maar inderdaad, je kunt eraan verslaafd raken dus voor korte periodes, zo nu en dan... je weet wel. Goed van je meid want je moet even tot jezelf komen en weer wat kunnen eten. Big hug for you!"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous
Dit onderwerp heeft 3577 reacties, en bestaat uit 144 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 144.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 16:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wat eten we vandaag? (3)