Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Wat eten we vandaag? (3)

Dit onderwerp heeft 3577 reacties, en bestaat uit 144 pagina's. U bent momenteel op pagina 144 van 144.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 16:21. Dit onderwerp is gesloten!

Wat eten we vandaag? (3)

Ga naar een onderdeel
  1. datu
    Afbeelding van datu

Lekker zo;n dankbare doelgroep qua eten, Lizan! Ik maak straks groenterodesaus voor bij de pasta.

Pff, was ik gisteren nog een beetje laconiek, vandaag voel ik me toch wat aangeslagen. Alsof mijn lichaam verraad pleegt. Kan ook slecht nadenken en concentreren. (maak rare taalfouten ineens en mijn hoofd is een zeef. Manlief zei net dat ik gisteren had gezegd dat ik boodschappen ging doen vandaag. Echt? Ik weet van niks..., vandaar die pasta dus.) Heel vervelend!!! Ik moet nog wel wat doen nl. (dag is al bijna voorbij, maar goed) Ben al wel allerlei lijntjes aan het uitzetten. Morgen naar de huisarts, eens horen wat die zegt. Vriendin spreek ik vanaaf uitgebreid over haar ziekteverloop en genezingsproces. Het heeft in ieder geval veel vage klachten verklaard. Behandeling is met bioresonantie. Het schijnt in Du en Zw al meer geaccepteerd te zijn. Weet jij er mss iets vanaf, James? (ik stuur je even op een missie! :) )

nog geen ei geverfd. Ze leggen wel, die kippen van ons. Dat is alweer heel wat!

enne: ik heb gisteren ook rode linzensoep gegeten, vandaag gaat het qua buik stukken beter. Ben nog wel slap. Zal wel een combi van alles zijn...

Dank voor jullie meeleven!!! :love:

datu wijzigde dit bericht op 01-04-2010 15:14 met 0%

2. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

Ik wil u even op onderstaand bericht van Naomi attenderen:
    quote:
    Libelle Moderator schreef op 01 april 2010 @ 09:25:
    Beste allemaal,

Enige tijd geleden heb ik 4000 berichten als grens gesteld voor het openen van een nieuw topicdeel. Omdat elders gebleken is dat topics van rond de 4000 berichten toch kunnen leiden tot een trager forum, hebben de moderators en ik besloten deze grens te verlagen naar 3000 berichten. Merkt u dat 'uw' topic de 3000 berichten nadert? Open dan een nieuw topicdeel en plaats een melding bij het oude topic. De moderators zullen het oude topic dan sluiten.

Met vriendelijke groet,
    Naomi

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

3. Eez
    Afbeelding van Eez

dat laat ik me geen twee keer zeggen, mods!

Dit topic kan gesloten worden maar laat het nog wel even staan.

Dames, deel 4 staat voor ons klaar :lol:

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x