Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Meisje van 13 over de wereldzee

Dit onderwerp heeft 983 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 40 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 28-01-2012 22:22.

Meisje van 13 over de wereldzee

Ga naar een onderdeel
  1. missmarple
    Afbeelding van missmarple

quote:
    beekje schreef op 18 augustus 2010 @ 14:41:
    Hoezo beelden van haar reis? Ik dacht dat ze de tocht solo ging maken, maar zodra er een deal met welke onderneming dan ook gemaakt is, zal er toch een schip (in ieder geval regelmatig) met haar mee moeten varen, anders kunnen er geen beelden van gemaakt worden. Onder solo versta ik solo, dat zoveel betekent als, je doet het helemaal alleen. Daar lijkt in het geval van Laura geen sprake van.
    Zo solo is de tocht dus inderdaad niet. Alle camera's , foto's, tv-beelden,en en en en. Waarschijnlijk zou men nog het liefste met de camara op haar toilet filmen. Vallen we dan niet onder de category "gluurders"? Zou men ook zoveel geld bieden als een dame van 50 of 60 alleen de wereld rond zou zeilen?

Er moest niemand een cent voor willen betalen, de meeste mensen vinden het onverantwoord, en vooral dom dat een rechter het toelaat dat een leerplichtige meis 2 of 3 jaren spijbelt.

missmarple wijzigde dit bericht op 26-08-2010 22:28 met 0%

2. lakota
    Afbeelding van lakota

Het feit dat ze dus niet solo is maar gefimd gaat worden, maakt het eerder weer een nieuwe realiteitsshow.
    Ik ben het eens met woord solo.Dat betekent"alleen".
    Ik vraag me af hoeveel geld ze krijgt voor al dezebeeldopnamen.E het kontrakt wat ze gesloten heeft met deze maatschappij.Een Nederlandse maatschappij, die dus geld aan dit kind gaat verdienen en verklaart hoe volwassen ze wel niet is.
    Misschien is dit echt haar wens,maar weer ,niet iedereens wensen kunnen in vervulling gaan als je net 14 jaar bent.Tijd te over...Maar ach met genoeg geld.Een betere boot,een camerapoeg en alle havens aan doen...tja...dat MOET gaan lukken.
    Of het dan nog in het wereldrecord boek kan...twijfelachtig,maar laura heeft dan in ieder geval haar zin gehad.

lakota wijzigde dit bericht op 27-08-2010 03:31 met 0%

3. missmarple

quote lakota:Of het dan nog in het wereldrecord boek kan...twijfelachtig,maar laura heeft dan in ieder geval haar zin gehad.

antw. MM:Ik heb iets gelezen dat dit niet in het recordboek komt te staan, omdat men jonge kinderen niet wil aanmoedigen om zoiets onverantwoords te doen om in het boek te komen.

missmarple wijzigde dit bericht op 27-08-2010 23:23 met 3%

4. apekop
    Afbeelding van apekop

Voor iedereen die geld pompt in dit achterlijke gedoe..ik weet nog wel een gironummer!

apekop wijzigde dit bericht op 27-08-2010 23:47 met 0%
    Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

5. missmarple

zie mijn laatste reactie bij het "Majesteit-topic".

6. lakota
    Afbeelding van lakota

Dat zou heel positief zijn, om er geen vermelding van te maken in het "Book of World Records".Misschien een minimum leeftijd aan verbinden ,zodat kinderen niet in onnodig gevaar raken.
    Inderdaad, het sponsoren, zou misschien ook leeftijdslimieten moeten hebben.
    Maar meer nog die hele crew, die mee filmt?
    Goud wordt er aan dit kind verdiend. Ik hoop dat haar papa het vast zet voor haar.

7. beekje
    Afbeelding van beekje

MM heeft gelijk, dit onderdeel is geschrapt in het Guinness Book of World Records. Een vermelding zal Laura dan ook niet krijgen.

Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland)

8. trijsje
    Afbeelding van trijsje

quote:
    amelie1967 schreef op 06 augustus 2010 @ 14:49:
    Grandma moet ook nog zo nodig een boek schrijven over Laura. Lijkt me een geldkwestie: centjes verdienen aan je kleinkind. Bah.
    Ik vraag me alleen altijd af: wie kóópt nu zo'n boek. Het valt me trouwens op dat in de boekenwinkels tegenwoordig erg veel "eigen verhalen" liggen.

9. B i b i
    Afbeelding van B i b i

Als ik het goed heb begrepen is de reis prima verlopen. :duim:

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x