- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2988 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 19-04-2010 21:06. Dit onderwerp is gesloten!
Bedenk een leuk onderschrift
- Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 10:39maybe4
bedenk een leuk onderschrift: morgen kijk ik wat ik de leukste vind en dan mag diegene een plaatje plakken en de volgende dag zeggen welk onderschrift hij/zij het leukste vind.enz enz...
en laten we afspreken dat diegene die de ''winnaar'' uitkiest, ook even een berichtje in de inbox van de ''winnaar'' zet.
is er dan de volgende dag nog niet gereageerd, dan word een andere uitgekozen.
maybe4 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 21:37 met 33%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 10:40marijke1
Verslik je niet.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:09annebeth59
Nu bij Mac Donalds!! De orginele American Hotdog!!!!!!vandaag is een mooie dag - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:09apekop
"Verdikkeme...kan ik mijn hele kont weer gaan wassen!"Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:14Emma50
The American way of life, much bigger!!!Je kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg. - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:34blikopnul

Geen "hotdog" maar een "Mac-dog.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:39Boekenwurm

- Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 12:02kati
Nieuw: MacChihuahua, Bij iedere Happy Meal.Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 22:29ienepien
Effe kijken hoor, waar zit die achteruit nou ook alweer?Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 22:50miec
Ze zei meneer tegen me. - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 23:04twinmom_67
En nu tijd voor een mcdrek.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 00:12Andre62
Blij met beest uit blik....?Andre62 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 00:13 met 73%I want to believe! - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 00:16scorpi
ook de mc moet op de kleintjes letten(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1) - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 00:43twinmom_67
Nieuw bij mc drek de poepdoos
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 11:12maybe4

ik vind dit wel een leuke opmerking, dus ienepien de beurt is aan jou !quote:ienepien schreef op 10 augustus 2009 @ 22:29:
Effe kijken hoor, waar zit die achteruit nou ook alweer?Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 14:31kati
Ik heb IP nog nooit een plaatje zien plakken eigenlijk...
HUP IP
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 15:31maybe4
ik heb een prive-berichtje gestuurd dat ze aan de beurt is, als ienepien morgen nog niet gereageerd heeft dan kies ik een andere uit.
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 16:05cxcdfd
Ja hoor IP heeft wel eens plaatjes van haar tuin en honden laten zien. Ze komt wel..... - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 17:02ienepien
Yeehaa! ik heb gewonnen
Plaatjes plakken is mij inderdaad 2 keer per ongeluk gelukt Kuki, dat waren mijn eigen foto's, maar ik bak er nog steeds nix van. Ik vind het heel leuk om mee te doen hier, maar iemand anders mag de plaatjes plakken, is dat okee?Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:12maybe4
quote:scorpi schreef op 11 augustus 2009 @ 00:16:
ook de mc moet op de kleintjes letten
oké ienepien.
dan kies ik dit onderschrift, dus Scorpi de beurt is aan jou .Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:17anderling
Ik wil niet lullig doen, hoor, Maybe, maar waarom ben jij degene die mag kiezen wat het leukste onderschrift is??? Wat nou als iemand anders een andere inzending veel leuker vindt?
Spreek ik overigens niet voor mezelf, ik ga hier niet aan meedoen, het viel me alleen op.... - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:20maybe4
omdat ik dit spel geopend heb , en diegene die straks de volgende foto plaatst die mag dan beslissen, enz enz.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:22anderling
ach zo.... - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:27kati
En hoe weet Scorpi dat ze aan de beurt is? Ik geloof dat Scorpi niet zo veel meer op t forum komt zo maar af en toe...Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 19:40maybe4
ik heb Scorpi een berichtje gestuurd,
Kati, het lijkt me trouwens logisch dat als je aan zo`n spelletje meedoet je ook in de gaten houd wie of er aan de beurt is.
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag
Dit onderwerp heeft 2988 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 19-04-2010 21:06. Dit onderwerp is gesloten!
Bedenk een leuk onderschrift