- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 20:15.
Welke films heb je gezien?
- Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 18:17farah
Up in the air gezien. jammer dat George Clooney net naast de Globe greep.
Goede film en een mooie rol.
Leuk te lezen dat Meryl Streep eentje kreeg voor haar rol in Julie en Julia! - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 19:42farah
Vanavond een waanzinnig goede klassieker.
Lawrence of Arabia.
Alles uit of over die film is echt fantastisch.
Dus dit wordt genieten!!! - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 23:11Queen June 1923Avatar. Zeer origineel script, met prachtige spirituele implicaties, waar de droge Hollandse atheïst veel van kan leren. Het 3-D was wel hinderlijk, en de blauwe schmink had niet gehoeven voor mij.
- Geplaatst op maandag 25 januari 2010 23:18Pagan
Is avatar geschikt voor kinderen rond de 10 jaar? Ik wil 'm graag zien, maar zoon ook.
Ikheb laatst the proposal gezien, niet bijzonder, wel een lekkere film om te ontspannen."Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 23:33Queen June 1923Ja hoor, prima. Er is geweld, maar dat is, naar goed Holiwodiaans gebruik, óf niet zo grafisch, óf discreet net buiten beeld.
De film is vooral de eerste stap op een mooi spiritueel levenspad.
- Geplaatst op maandag 25 januari 2010 23:41Pagan
Okee, leuk. Ik wil eigenlijk offtopic wel vertellen, dat hij een "partijtje" geeft, dus we gaan bowlen en patat eten etc, en ze blijven slapen, pfff. Dus ik wilde ze aan het eind van de avond op de luchtbedjes leggen met een film. Ik kan avatar downloaden met ned. ondertiteling. Maar twijfelde dus qua leeftijd en omdat iemand zei dat dan het 3D effect verpest was. Was blij dat jij juist schreef dat dat hindelijk was.
Ik ga 'm downloaden!"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 14:06farah
Pagan,
Ik neem aan dat jij de film ook nog eens gaat zien? Geniet er van.
Heb onlangs Sherlock Holmes gezien.Zeer goede film. Af en toe behoorlijk geraffineerd in elkaar gezet.
Goede acteur, Robert Downey. - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 08:39katie64
Van de week vol grote verwachtingen de DVD van Stieg Larsen gehaald. Wat viel die tegen zeg.. Ik heb de boeken verslonden maar de slome film kon ik amper afzien. Mijn vriend die de boeken niet kent vond het helemaal niks... Gek he.. dat het zo kan tegenvallen. Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
gr. KatieKWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer. - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 17:13farah
Katie64,
Ik neem aan dat je dus deel 1 hebt gezien van Millenium. Deel 2 is net uit.
Ja, de regisseur verontschuldigde zich ook dat hij er niet alles in kon mee nemen wat er zo al in het boek stond. Het ging erom de personen wat uit te diepen. Ook dat mee nemen wat in de volgende delen zeker niet gemist kon worden.
Ik heb de boeken niet gelezen maar vond die film toch wel vrij heftig.
Deel 2 is iets minder, zou je dus aanraden daar helemaal maar niet aan te beginnen.
Ik heb deze dus wel gezien en ben het met de kritiek wat eens.
Maar wel tijd voor mij om de boeken eens te lezen.
- Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 22:59Trijntje39
quote:Pagan schreef op 25 januari 2010 @ 23:41:
Ik kan avatar downloaden met ned. ondertiteling.
Ik ga 'm downloaden!
Pagan met welk programma doe jij dat? Mijn dochter vraagt ernaar.....
Zij verstaat de spaanse versies wel of de engelse maar ik niet en aangezien hier alles nagesynchroniseerd is heb ik er niks aan. Ik zit dan ook vaak achter m'n pc-jte .Ik kan hier heel weinig films met nederlands ondertitel kopen en dan nog zijn het titels die ik in Nederland niet zou kopen........ - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 23:12Pagan
Ik heb je een priveberichtje gestuurd Trijntje.
We hebben inmiddels ook night at the museum 2 voor de kinderen, lijkt me zelf niet veel aan.
PS Farah leuke tip, Sherlock Holmes, heb die boeken vroeger gelezen, leuk met Watson.Pagan wijzigde dit bericht op 29-01-2010 23:14 met 23%"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 23:49Trijntje39
Heb het gezien Pagan, dank je wel. en prettig weekend - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 23:51job
Avatar is een film die je echt in de bioscoop moet zien en dan het liefst met een 3D brilletje. - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 16:09farah
Pagan,
De boeken over sherlock Holmes heb ik ook verslonden. De oude zw/w films vond ik qua sfeer en spanning nog altijd de beste. Dat was genieten!
Maar de plot van de laatste Sherlock Holmes was briljant hoor.
Hoe verzinnen ze het.
- Geplaatst op zondag 31 januari 2010 12:32farah
Gisteren was er op Talpa weer een sherlock Holmes film. Een uitschieter was het niet maar wel leuk.
- Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 20:46Ynez
It's Complicated. Met: Meryl Streep, Alec Baldwin en Steve Martin.
Heerlijk ontspannen film. Af en toe in een deuk gelegen en af en toe zou je Jane(Meryl) wel willen schudden maar het loopt goed af.
Wat mij ook opviel was de rol van John Krasinski als de schoonzoon. Wat acteert hij leuk. - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 19:32Karmijn
Leuk Ynez, die wil ik ook wel zien. Films met Meryl Streep vind ik altijd de moeite waard. - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 19:34Karmijn
Over Avatar: ik twijfel nog. Het lijkt me bijzonder 'm in 3D te zien, maar is de film zelf ook 'kijkbaar'? Is het geen flutverhaal? - Geplaatst op zaterdag 06 februari 2010 17:05farah
Das weisse Band gezien. Shocking hoor. Zeker als je ziet hoe mannen met (hun) vrouwen om gaan. En hun kinderen. Ongelooflijk. Hoorde de kijkers daar vrijwel allemaal ook over.
Single man gezien. Prachtige film. Schitterende rol van Colin Firth. Hopelijk krijgt hij de Oscar.
[i]Karmijn
Avatar. Ik vind de film qua scenario al geweldig. De hele opmaak. Echt genieten.
Het verhaal vind ik ook goed in elkaar gezet.
Maar goed, het blijft toch altijd een kwestie van smaak. Ikzelf zou zeggen, ga er voor. Alles bij elkaar zal je het prachtig vinden. Kijk gewoon het geheel aan. Kun je het dan toch een fantastische film vinden (al zal je het verhaal heel misschien niets vinden).farah wijzigde dit bericht op 06-02-2010 17:08 met 0% - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 20:31Ynez
Interpreting The Lost Symbol . Meer een uitgebreide documentaire eigenlijk.
Dit gaat verder waar het boek The lost symbol eindigt. Erg interessant om te zien. - Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 11:21katie64
Is "de storm" de moeite waard? Ik hoor zo'n tegenstrijdige verhalen hierover?
wie heeft hem gezien....
groetjes KatieKWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer. - Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 01:34farah
Katie,
De storm is op zich een goede film. Het heeft 4 sterren maar dat zegt niets. Smaken verschillen.
Indien je de opnamen uit die tijd hebt gezien dan weet je hoe erg het was.
Deze film is zeer goed gespeeld maar ik vond enkele toevalligheden een beetje teveel van het goede.
Dat de moeder in de buurt was van het kindje bv. En dan nog het einde. Dat kon anders.
Maar op zich is het een pakkende film.
Ik aarzel ook wel eens bij verschillende films. Maar aan de hand van het gevoel, ik moet dit zien, dan ga ik ook. En dat gevoel heeft mij nooit teleurgesteld.
Ik hoor wel of je gegaan bent en hoe je het vond.
Groetjes - Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 11:07Vogelblij
Heeft een van jullie "Sherlock Holmes" gezien?
Trailer
EDIT: Farah heeft het er al over gehad.
O
wat staan er veel trailers op Youtube. Ik zag ook deze trailer Alice in Wonderland, maar die moet nog uitkomen...10 maart 2010.Vogelblij wijzigde dit bericht op 13-02-2010 11:16 met 51%: EDIT??? - Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 15:40amelie1967
Gisteren heb ik op dvd 'The english patient' gezien. Wat een film. Het was jaren geleden dat ik hem zag en ik was veel vergeten, maar wat heb ik weer genoten! Wat een verhaal, wat een mooie muziek (m.n. dat nummer van die Hongaarse zangeres). Ik was weer tot tranen toe geroerd, vooral bij het einde...
Misschien wil je hem ook nog een keer zien?kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 23:30biekbiek
Vorige week Avatar gegeken,het is echt een film die je in de bioscoop moet zien met een 3D-bril,het is ook een romantische film.
Sherlock Holmes vond ik een hele vage film,zo donker allemaal.
The Final Destenation:eng maar wel goed.
The Green Mile en The Devil's Advocate vind ik ook goed
Verder kijk ik heel veel naar misdaadseries zoals Law and Order,Cold Case,Missing without a tracebiekbiek wijzigde dit bericht op 13-02-2010 23:36 met 18%Bianca
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 20:15.
Welke films heb je gezien?