Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Welke films heb je gezien?

Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 20:15.

Welke films heb je gezien?

Ga naar een onderdeel
  1. brittfan
    Afbeelding van brittfan

Mamma Mia is prachtig ook al vanwege Colin Firth :)

Alleen de film Hope Springs met ook CF erin vind ik niks aan, te flauwe komedie.

Voor de rest ben ik een Johnny Depp fan, Captain Jack Sparrow dus :)

2. pakezel
    Afbeelding van pakezel

Ben helemaal geen fan van Johnny Cash maar ik vond de film "Walk the line" wel heel indrukwekkend.

Gladiator vond ik ook erg mooi

Sommersby vond ik ook een hele mooie film.
    Meet Joe Black
    Van Helsing
    Gone in 60 seconds
    You,ve got mail
    Liar Liar
    Bruce almighty
    Ocean's 11
    The fast and the furious
    Double jeopardy was ook een hele goede.

En de al genoemde Green Mile en The curious case of Benjamin Button vond ik ook heel goed.

Heerlijk om een 's avond een goede film te kijken. Verder mogen alle goede actie thrillers ook.

Mijn man kan films echt vele malen zien. Zelf vind ik 1x genoeg maar kijk goede films dan nog wel eens een extra keer mee.

3. froxy
    Afbeelding van froxy

Ik heb gisteren The Curious Case of Benjamin Button gezien. Schitterende film! Ontroerend einde.........

Ik ben zelf helemaal fan van de films van Alex van Warmerdam. Die vind ik stuk voor stuk geweldig, Abel, Noorderlingen, Kleine Teun, De Jurk, Grimm, Ober en volgende week ga ik naar zijn nieuwste film, De Laatste Dagen Van Emma Blank.

4. dhali
    Afbeelding van dhali

Die film ( Benjamin Button) vond ik juist ongelovelijk langdradig.

De laaste film die ik heb gezien is Angels&Demons...het boeide me matig, maar misschien komt het omdat ik het boek(Bernini Mysterie) veel en veel spannender vond.

Natuurlijk heb ook ik een paar favorieten....hier al veel van genoemd door anderen.
    De laatste die ik bij mijn favo's zet is Slumdog Millionaire.
    Deze film raakte mij door zijn realistische scenes, goede acteerprestaties en zette mij ook aan het denken.

One thing you can give&still keep....is your word.

5. morgana
    Afbeelding van morgana

Mooi dat ik niet de enige ben die de film 'benjamin button' langdradig vond. Ik viel zelfs tijdens de film in slaap.
    Slumdog millionaire daarbij zat ik af en toe met de tranen in mijn ogen.
    Eergister keken we 'defiance', een erg indrukwekkende film vond ik.

6. Desiree72
    Afbeelding van Desiree72

Heeft iemand gisteren nog de film "Apocalypto" gezien over die Maya nederzetting? Brrr....heb veel minder chips gegeten dan gewoonlijk bij een film... :puke:
    Toch bleef de film wel boeien, ondanks die expliciete scènes.

Benjamin Button vond ik allerminst slaapverwekkend, erg mooie film. Zo zie je maar weer; zo veel films, zoveel meningen ;)

Mijn favo film: Shawshenk redemption
    Favo acteurs/actrices: Tom Hanks, Jack Nicholson, Jodie Foster

Leuke tip: Bij de Blokker vorige week in de aanbieding: Stephen King DVD's. waarvan "The Langeliers" mn favoriet is.

If you don't know where to go...........Follow your nose and go where the smell isn't too bad.

7. Sandra-a
    Afbeelding van Sandra-a

Heb laatst The Shawshank Redemption weer eens gezien (voor de honderste keer, denk ik ;)

Het blijft mijn favoriete film, het verhaal is erg goed en de acteurs zijn fenomenaal. Jammer dat de film geen Oscar heeft gekregen (in dat jaar was Forrest Gump de grote winnaar).

Op het einde moet ik altijd huilen.

8. lienke
    Afbeelding van lienke

We hebben pas the Proposal gezien, heel leuk. En natuurlijk.......we zijn echte fans...... :cheer: ............Ice Age 3

9. ikbenbobby
    Afbeelding van ikbenbobby

2 oude favourieten:
    Sound of Music
    Casablanca

Een nieuwe:
    Mamma Mia

en een kinderfilm
    Finding Nemo

\"Eenzaamheid en het gevoel van niet gewenst te zijn, vormen de verschrikkelijkste armoede\". Moeder Teresa

10. Ynez
    Afbeelding van Ynez

Gisteravond Revolutionary road gekeken. Ik heb het niet uitgezeten want ik vond het erg tegenvallen.

Hebben jullie de Barbiefilms wel eens gezien? :bloos: Ik stond er echt van te kijken hoe knap die animaties gemaakt zijn en ondanks mijn ver boven de vijftigleeftijd kan ik er, met kleinkind, echt van genieten.

Moderator 3 wijzigde dit bericht op 09-03-2010 16:15 met 4%: 0%

11. tootsie2008
    Afbeelding van tootsie2008

The Godfather part 1-2-3
    De Sopranos, een meesterlijke serie die helaas afgelopen is, heeft mijn man zichzelf cadeau gedaan, die gaan we van de winter nog een keer bekijken,
    Bride flight, Oorlogswinter, Polar Express (met Tom Hanks)
    Da Vinci Code, Bernini Mistery (allemaal met Tom Hanks)
    Alle Harry Potterfilms.
    Binnenkort bij Bl.kker: Sneeuwwitje met kortingsbon...
    Ik heb er zoveel al gezien en heb er zoveel, geniet erg van Engelse series: Midummer Murders, abfab! Teveel om op te noemen...

Ik lig vast goed in de markt, waarom zou iemand anders een speciale weblog aan me wijden?

12. Morrigan
    Afbeelding van Morrigan

Gisteravond "Once upon a time in the West" gezien. Nooit eerder gezien omdat ik niet zo van van de western en Claudia Cardinale ben, maar man wat een film!

13. Megilwen
    Afbeelding van Megilwen

Mona Lisa Smile.
    En onlangs ook weer Finding Nemo gezien, top film!

14. Ynez
    Afbeelding van Ynez

G-Force :lol: Leuk was ie. En kleinkind heeft ook genoten.
    Wat knap is dat toch hoe het gemaakt is.

15. gast
    Afbeelding van gast

2012, wat een actie. Af en toe wat overdreven, je weet dat de hoofdrolspeler het toch wel overleefd, maar van het begin tot het eind spannend.

16. ikbenbobby
    Afbeelding van ikbenbobby

Ik heb gisteren Avatar gezien in 3D. Echt een film waar je gewoon lekker van kan genieten zonder al te veel geweld of diepgang.

\"Eenzaamheid en het gevoel van niet gewenst te zijn, vormen de verschrikkelijkste armoede\". Moeder Teresa

17. farah
    Afbeelding van farah

De laatste film die ik in de bios gezien heb is Avatar.
    Net als de Potter films, lord of the ring en matrix vind ik alles om het verhaal heel schitterend. Dus viel Avatar ook in de smaak.
    Vanavond genoten van Kiss kiss bang bang. Met oa Robert Downey.
    Die wordt met de film beter.Geweldig.

Leuk de films Rabbit Proof Fence echt geweldig! Defiance ook.
    Heb meteen de boeken gekocht.

Mijn favo's zijn Burt Lancaster en Al Pacino. Hoewel Jack Nicholson er ook wel mag zijn.

Ik ben verder nogal een regelmatige bezoeker van het Filmtheater.
    Daar was op 26 dec. een heerlijk Kerstontbijt. Met als toetje Julie en Julia. Geweldig.

Ik ga nu eens kijken wat It's complicated mij brengt.

18. farah
    Afbeelding van farah

En ja, Johnny Depp. Verheug mij al op zijn laatste film. Alice in Wonderland!!
    Vind al zijn films super. Cry baby cry is wel de leukste....

19. gabriella maria
    Afbeelding van gabriella maria

films ja ik heb er zoveel gezien,
    en te kiezen tussen de favo,s pffffffffffffffffffff moeilijk.
    vind er zoveel mooi.

-the color purple
    -beloved
    -the buckit list
    -gladiator
    -leon
    -the godfather
    -scare face
    -whats love got to do it- levensverhaal van tina turner.
    -the green mile
    - lord of the rings
    -boy,s on the hoods
    -mother india- hindoestaanse film
    -the doors
    -harry potter

en zo nog veel meer, vooral actie,s onder andere met films van steven seagal ect

MOED IS DAT ZACHTE STEMMETJE,, DAT ZEGT EIND VAN DE DAG,, IK PROBEER HET MORGEN NOG EENS.

20. farah
    Afbeelding van farah

Gabriella Maria,
    Mooi lijstje. Als ik eraan begin kan ik alleen maar zeggen: heb je even? :D
    Ik kijk op dit moment The Doors aan. Prachtig!
    Was/ben zo wie zo een fan van hun...

Ik ben zelf gek op Indiase films.
    Ook Mother India heeft diepe indruk op mij achter gelaten.
    Jammer dat er zo moeilijk aan dit soort films te komen is.

21. gabriella maria
    Afbeelding van gabriella maria

hoi,
    ja mother india is zeker een zeer mooie film,
    had hem jaren terug op de tv gezien,
    en een tijdje terug heb ik hem gekocht op de markt bij ons.
    als je die film wil bemachtigen?
    de meeste hindoestaanse winkels, vooral in amsterdam is die film wel te verkrijgen, maar ik denk als jij free recordschop binnen stapt, met de melding dat jij graag die film wil hebben, dat ze hem misschien ook wel voor je kunnen bestellen?

the doors heb ik tich keer gezien, steengoede film.

fijne dag nog, gaby

MOED IS DAT ZACHTE STEMMETJE,, DAT ZEGT EIND VAN DE DAG,, IK PROBEER HET MORGEN NOG EENS.

22. farah
    Afbeelding van farah

Hi,
    Aparte avatar overigens.
    Ik heb een lijstje gemaakt aan dvd;s die ik wilde hebben en die winkel ingestapt. Nou, moest dus via internet een bestelling doen en in hun winkel ophalen. Ook op internet waren enkele films (nog) niet te krijgen.
    Kreeg een mail van ex dat ik het via Bol.com moest proberen. Meer keus.
    Klopt inderdaad. Denk dat ik een schat aan vooral Indiase films binnen ga halen. En uren genieten! :lol:
    Overigens, geen gek idee Amsterdam af te struinen voor Hindoestaanse winkels. Even zoeken maar dat is het leukste van Amsterdam. Mijn geboortestad. :D
    En The Doors komt er dan nog bij! :D

23. farah
    Afbeelding van farah

Gezien:
    De Hel van '63.
    Viel iets tegen.
    Fish Tank,
    Pittig, een bioscoopbezoekster verliet de zaal.
    De helaasheid der Dingen
    Drama met comedie. Schitterend!
    It's complicated. Fantastische acteurs! Genieten, lachen.

Wil ik nog zien
    millenium 2, Vrouwen die met vuur spelen.
    Alice in Wonderland met oa Johnny Depp :D

24. fenna
    Afbeelding van fenna

Hi Farah,

Voor hindoestaanse films kun je ook eens kijken op Marktplaats. Ik heb trefwoord Bollywood gebruikt. Veel films in de aanbieding en niet duur. Heb er onlangs nog een aantal gekocht.
    Mother India heb ik delen op YouTube gezien. Mooi, maar voor mij te dramatisch. Ik ben meer van de feel-good movies. Het mag wel dramatisch zijn, maar uiteindelijk graag een happy-end.

Groeten
    Fenna

It does not do to dwell on dreams and forget to live. (Albus Dumbledore)

25. farah
    Afbeelding van farah

Haaaa, de film Up in the air van George Clooney komt er aan!!!

Fenna,
    Bedankt voor de tip. Een paar jaar terug was ik dagelijks in de weer op marktplaats. Kocht en verkocht. Maakte een nieuwe woonkamer en keuken. En verkocht eigen spulletjes, boeken, kleding, enz enz.
    Helemaal vergeten dat je ook nog dvd's en zo daar kunt kopen. :lol:
    Ga mij er in het weekend op storten.
    Gek dat toen ik het woord India/Indiaas/Indiase veelvuldig intypte ik nooit iets over dvd's of zo zag.
    Ben heel benieuwd.
    Groetjes en een fijn weekend