Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Welke films heb je gezien?

Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 20:15.

Welke films heb je gezien?

Ga naar een onderdeel
  1. greorgina
    Afbeelding van greorgina

Welke films heb je gezien en hoe vond je ze?

De film Dreamgirls is een heerlijke wegzakfilm met heerlijke muziek.
    En wat een stem heeft Jennifer Hudson.http://www.youtube.com/watch?v=sMsYg_tACZQ

ModLibelle wijzigde dit bericht op 10-05-2011 11:01 met 11%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd

2. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ik heb The Pianist weer gezien. Janken! Daarbij hou ik het echt nooit droog ;( Adrien Brody speelt heel sterk, en dan die muziek en prachtige beelden...

Voor wie de film nog niet kent: hier is de trailer

3. Djessy
    Afbeelding van Djessy

Enkele weken terug The Proposal

Een leuke comedy met Sandra Bullock en Ryan Reynolds.
    Humor, romantiek

4. Sjakkie
    Afbeelding van Sjakkie

Ik ben naar Harry Potter en de half blood prince geweest. Jammer, die iviel wat tegen!

5. kati
    Afbeelding van kati

Ben afgelopen zaterdag naar Harry Potter geweest! Viel helemaal niet tegen! Was een schitterende film, zie mijn verslag op het Harry Potter topic! :)

Be yourself no matter what they say ~Sting~

6. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Ik vond hem ook mooi! :cheer:

7. greorgina
    Afbeelding van greorgina

The Curious Case of Benjamin Button

Hebben jullie deze film gezien? Brad Pitt in de hoofdrol. De film duurde 160 minuten maar was zo goed dat die tijd erg snel omging.

Terwijl de orkaan Katrina op New Orleans afstormt, ligt de bejaarde Daisy op haar sterfbed. Ze vraagt haar dochter om voor te lezen uit een oud dagboek. Het dagboek vertelt het bijzondere verhaal van Benjamin Button. Benjamin wordt geboren als bejaarde man, en wordt vervolgens met de dag jonger. Halverwege hun levens worden Daisy en Benjamin verliefd. Maar wat zal de toekomst brengen wanneer Benjamin steeds jonger, en Daisy steeds ouder wordt?

8. kati
    Afbeelding van kati

quote:
    greorgina schreef op 12 augustus 2009 @ 22:59:
    The Curious Case of Benjamin Button

Hebben jullie deze film gezien? Brad Pitt in de hoofdrol. De film duurde 160 minuten maar was zo goed dat die tijd erg snel omging.

Terwijl de orkaan Katrina op New Orleans afstormt, ligt de bejaarde Daisy op haar sterfbed. Ze vraagt haar dochter om voor te lezen uit een oud dagboek. Het dagboek vertelt het bijzondere verhaal van Benjamin Button. Benjamin wordt geboren als bejaarde man, en wordt vervolgens met de dag jonger. Halverwege hun levens worden Daisy en Benjamin verliefd. Maar wat zal de toekomst brengen wanneer Benjamin steeds jonger, en Daisy steeds ouder wordt?
    Nog niet, wacht tot ie op Film1 komt! :D

Be yourself no matter what they say ~Sting~

9. frannyb
    Afbeelding van frannyb

Ik heb die film ook gezien, vond hem erg apart. Het begin vond ik wel wat langdradig.

10. ienepien
    Afbeelding van ienepien

Prachtige film!
    Aanrader: Gone baby gone. Een film die vragen oproept; aan wiens kant sta jij?

Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

11. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

The Curious Case of Benjamin Button heb ik gezien. Het duurde even voordat ik er 'in' kwam. Mooi verhaal wel verder, al vond ik het onlogisch dat hij geboren werd met het lichaam van een baby én overleed met het lichaam van een baby. Cate Blanchett vind ik een prachtige vrouw en een goede actrice.

Gone baby gone: veel over gehoord, nog niet gezien...

12. katie64
    Afbeelding van katie64

The Shawshank Redemption. Toevallig aansluitend toen wij hem op DvD bekeken ook op TV uitgezonden.. Erg mooi en aangrijpend. Een aanrader hoor.

groetjes Katie

KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer.

13. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

O, dat is een van mijn lievelingsfilms. Ik geloof dat hij in de ranglijst van de internet movie database ook op nummer 1 (of in elk geval in de top 3) staat... naar een verhaal van Stephen King!

14. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ook toevallig, gisteren zapte ik en toen werd hij (the Shawshank Redemption dus) net uitgezonden...

15. job
    Afbeelding van job

De The Shawshank Redemption komt zondagavond op rtl4 en ik ga zeker kijken,heb er zoveel over gehoord.

16. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Job, laat je weten hoe je hem vond en hou je een zakdoek bij de hand?

Ik ga vanavond The Talented Mr. Ripley kijken. Wijntje erbij en genieten van de sfeer van het Italië uit de jaren 50. Ik vind het een prachtige film. Knap hoe je als kijker toch sympathie voelt voor de moordende Ripley.

17. greorgina
    Afbeelding van greorgina

Komt vast door Matt Damon :bloos:

18. lakota
    Afbeelding van lakota

Julia /Julia
    Meryl Streep op haar beste!!!
    Ze is ingenious!
    Het vertrouwde kookboek van Julia Child verfilmd!!!!!

19. job
    Afbeelding van job

quote:
    Karmijn schreef op 14 augustus 2009 @ 18:58:
    Job, laat je weten hoe je hem vond en hou je een zakdoek bij de hand?

Ik ga vanavond The Talented Mr. Ripley kijken. Wijntje erbij en genieten van de sfeer van het Italië uit de jaren 50. Ik vind het een prachtige film. Knap hoe je als kijker toch sympathie voelt voor de moordende Ripley.
    Karmijn,ik heb hem opgenomen maar laat het zeker weten!

20. greorgina
    Afbeelding van greorgina

Julia & Julia heb ik nog niet gezien. Maar die ga ik zeker kijken.

The Color Purple, dat is toch wel mijn favoriet. Ik kijk erg veel films maar pak deze toch nog vaak om even te kijken naar bepaalde scenes.

Heeft iemand van jullie een favoriet?

21. AlexandratR
    Afbeelding van AlexandratR

Iedereen heeft er denk ik wel een paar: films die je al heel vaak hebt gezien en elke keer als ze weer op TV komen kijk je ze weer omdat je ze zo goed vindt.
    Ik ben benieuwd naar jullie lievelingsfilms!
    De mijne zijn:
    - A Few Good Men
    - Mamma Mia the Movie
    - Dead Poets Society
    - The Shawshank Redemption

Wat zijn die van jullie?

Everything will be alright in the end And if it's not alright, it's not the end

22. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Forest Gump

23. iones
    Afbeelding van iones

Forrest Gump
    Shawshenk Redemption
    The Green Mile
    The Godfather (alledrie)
    Good Fellas
    Saturdaynight fever

Dat zijn films die ik al zo vaak gezien heb en waar ik altijd opnieuw naar kijk.

En zo is er ook een televisieserie die ik altijd kijk: James Herriot. Van jongs af aan al.

24. vonzie
    Afbeelding van vonzie

Life is like a box of chocolates ..... Forest Gump
    Fiddle i dee tomorrow is another day .... Scarlett O'Hara in Gone with the wind.
    Dan zijn er nog wel andere films, maar kan zo snel niet op de titels komen, als er hier nog meer posten, zal ik wel een ja die ook ervaring hebben.

25. morgana
    Afbeelding van morgana

the Notebook
    Kill Bill 1
    Rabbit Proof Fence
    Mama Mia
    Junglebook :lol: zo vaak gekeken toen de kids kleiner waren, hij blijft leuk

Er zijn er vast nog wel meer, maar die weet ik zo snel niet