Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. As the world turns

Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.

As the world turns

Ga naar een onderdeel
  1. moi61
    Afbeelding van moi61

2. job
    Afbeelding van job

Ik kan mij nu wel voorstellen dat ze gaan stoppen, allemaal nieuwe smoelen en een verhaallijn van lik mijn vest.

3. draadje
    Afbeelding van draadje

ik loop al heel wat afleveringen achter.
    Wel heb ik allerlei nieuwe gezichten gezien.
    Weg die mooie Maddie, weg die pittige Jade.

Hopen dat het blijft boeien.

Never give up ................

4. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ik kijk de laatste tijd nog maar weinig. Verlang terug naar een jaartje of 15 - 20 geleden, toen de verhaallijnen nog 'kleiner' en realistischer waren. De keren dat ik kijk begrijp ik héél goed waarom de serie in de USA bijna klaar is. Jammer jammer jammer, eeuwig zonde.

5. draadje
    Afbeelding van draadje

Ik kan al 8 weken niet kijken.
    Eerst door verhuizing van kind waardoor ik echt geen tijd had.
    Ik dacht het in de vakantie in te halen, maar het internet is erg traag en trekt het niet om eea te zien via uitzending gemist.
    Ik zou niet alles kunnen inhalen, spijtig.

al moet ik eerlijk zeggen dat ik er minder moeite mee heb dan ooit eerder. Dat zal ongetwijfeld komen omdat de serie in Amerika gestopt is. Zonde, vind dit nog steeds zonde.

Never give up ................

6. moi61
    Afbeelding van moi61

Heb op youtube de allerlaatste afleveringen al gezien .....Henry met barbara,paul met emily,,katie met chris,holden en lily waren blijkbaar ook weer uitelkaar maar komen weer dichter bij elkaar.....casey en alison,,luke en?....

moi61 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 12:49 met 58%

7. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Moi dat ga ik niet doen, wel erggggggg jammer dat het stopt.

Maar als je de verhaallijn van Kati en Vienna en vooral Henry nu neemt, dat maakt dat je kijkers vertrekken.

Of is de relatie van Luke, toch een heikel punt voor de Amerikanen?

Today is the first day of the rest of your life.

8. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Ik kijk al lang niet meer. Als zoiets werkelijkheid zou zijn was iedereen het product van inteelt. Ze hebben allemaal kinderen van een ander en van elkaar, iedereen is met iedereen getrouwd geweest. Straks weet niemand meer wie wel of geen familie is en dan krijgen we er ook nog een beetje incest bij.

Op het bovenstaande berust copyright©