Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. As the world turns

Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.

As the world turns

Ga naar een onderdeel
  1. wonderful
    Afbeelding van wonderful

@ Ronja, Parker is niet Jack zijn zoon hè, maar de zoon van Hal.
    Dus in feite zijn hij en Liberty niet echt familie.
    Ik vind het ook heerlijk om naar te kijken, kan nog niet echt wennen aan de nieuwe Lily, maar ja.
    Luke en Noah vind ik ook niks aan.
    Ga vanavond mijn opgenomen aflevering kijken.

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

2. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Een nieuwe Lily????
    Waar is de oude dan? Oftewel...waarom??? :?

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

3. wonderful
    Afbeelding van wonderful

http://wwwimage.cbs.com/cms/files/images/daytime/as_the_world_turns/cast/dt_atwt_240_nbeck.jpg
    Dit is de nieuwe Lily, Ster.

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

4. job
    Afbeelding van job

Ronja leg eens uit waarom Holden de oom van Lily is aub?

Vond het wel grappig om te zien dat Carly en Holden elkaar niets te zeggen hadden met hun kleren aan :lol:

5. moi61
    Afbeelding van moi61

job ff denken,,,ik weet nog dat holden de broer is van iva,iva is weer geadopteerd door emma de moeder van holden.
    Iva is de moeder van lily,dus is holden eigenlijk de stiefoom van lily ,.dus geen echte bloedband zit er tussen.

Trouwens wat is die nieuwe mike in atw toch een onwijs lekker ding.
    pfffft ,,,maar nog zo jong hihi ;)

http://i453.photobucket.com/albums/qq251/charretjuhh12/ATWT/Mike-1.jpg

6. job
    Afbeelding van job

Oja nu vat ik hem,bedankt Moi :duim:

7. Sterin
    Afbeelding van Sterin

quote:
    ok, dank je!

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

8. moi61
    Afbeelding van moi61

goh wat een ijzersterke aflevering gister weer,ik zat er ff helemaal in wat emotie betreft toen bleek dat parker dus onschuldig was naar liberty toe en dat jack toen tegen brad zei dat ie eerst maar eens zijn excuses moest gaan maken naar parker.
    Je voelde gewoon de emotie die jack toen onderging,de onderhoudse woede wat zijn kind was aangedaan en .
    Jack gaf een topacteerprestatie weg in de aflevering van gister.
    OOk naar janet toen hij haar doordringend beetje min aankeek.
    Brad in zijn onmacht en wetend van zijn grote fout tegenover parker,
    gaat helemaal los met de werkelijke dader leo.
    Ik had dat gevoel toen ook met gwen en will,die hadden in een paar afleveringen ook geweldig acteerspel,zo goed dat je er dan ook echt inzit en die emoties ook voelt.
    Ik mis ze wel hoor gwen en will.

9. moi61
    Afbeelding van moi61

hier de link van de eerste emily die ik zag in atwt,de enige echte in mijn ogen ik heb nooit aan de huidige emily kunnen wennen,,haa holden was het stuk in de serie toen en tja die wende later wel snel aan de huidige emily want zij is nu al jaren zijn vrouw en moeder van zijn kinderen :duim:
    http://www.youtube.com/watch?v=JQhxuiBiCyw

moi61 wijzigde dit bericht op 05-03-2010 12:57 met 6%

10. job
    Afbeelding van job

Moi kom op dan met die link! :lol:

11. moi61
    Afbeelding van moi61

haha was hem vergeten job,,maar hij staat er hier ook nog een keer
    http://www.youtube.com/watch?v=JQhxuiBiCyw

ps wat een jonge suzan he?emily is de vrouw die binnekomt in een zwart onderjurkje en suzanne haar moeder is die andere vrouw.helaas slecht beeld .

moi61 wijzigde dit bericht op 05-03-2010 13:00 met 29%

12. moi61
    Afbeelding van moi61

en bij deze link zie je na ongeveer 4 minuten de moeder en vader van lily.josh en iva,en josh gaat hier met meg,een hele andere dus me tkort blond haar,vind ik de huidige meg toch leuker.
    Maar omdat je toen vroeg hoe t zit met holden en lily als oom en nicht,,laat ik je dus de ouders van lily zien ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=071E__mqNes

Oh ja en vanaf 7.05 minuten zie je 1 van de eerste margo's en ik geloof wel dat t de officiele tom is,alleen stukken jonger,het meisje met het lange haar is lian,de dochter van tom,en de baby is geloof ik adam,het kind van margo en hal.die nog terugkomt in de serie en volgens mij gwen en will dan ook.Voor wat afleveringen op kamp.Hele spannnede!

moi61 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 07:44 met 29%

13. job
    Afbeelding van job

Nee die Meg en Emily herinner ik me niet meer,wat een jonkies!
    Bedankt Moi

14. draadje
    Afbeelding van draadje

O O
    zet toch geen links naar filmpjes neer,
    ik kan dan niet stoppen met kijken.

Heb ik goed gezien dat Carly van personage verwisseld?
    Dat kan toch niet......

Never give up ................

15. moi61
    Afbeelding van moi61

Draadje volgens mij niet hoor,waar haal je dat uit dan?

16. moi61
    Afbeelding van moi61

Of zijn die afleveringen al geweest?Ik heb ze dan gemist helaas..

http://www.youtube.com/watch?v=2GZKWzOSK_I&feature=related

17. draadje
    Afbeelding van draadje

Moi,
    ik keek bij jouw links en toen bleef ik maar klikken naar andere afleveringen.
    En zag op een gegeven moment een blonde juf die zei dat ze bij Jack hoort. Dit was toch echt niet Carly.
    Maar misschien ging het om een totaal andere serie, want ik zag pas later dat het niet alleen maar filmpjes van ATWT zijn.

Een compilatie gezien van Luke en Noah, met prachtige muziek er bij.
    Genieten hoor.............

En natuurlijk zie je dan ook dat personages veranderen. Een andere Nathalie bijvoorbeeld. Meg en Damian samen ????

18. Ronja
    Afbeelding van Ronja

Ja, ik weet dat ze allemaal geen bloedverwanten zijn vanwege adoptie e.d., maar een beetje vreemd vind ik het toch.

Ik heb nog even gegoogled, maar voor zover ik kan vinden is Carley maar door 1 actrice gespeeld, dus die blonde zal wel een nieuw personage zijn.

19. moi61
    Afbeelding van moi61

nou ja,,,,dusty komt terug,en jennifer heb ik ook alweer gespot op you tube.
    er gaat in korte tijd nog een heleboel gebeuren.

20. draadje
    Afbeelding van draadje

Ik heb nog steeds niets met de nieuwe Lily.
    En wat is ze mager, bah, dat lijkt wel een ziekte te worden bij atwt.

Zonet bij uitzending gemist de afleveringen van vrijdagmiddag, deze middag gezien. Wat heb ik toch graag Carly en Jack weer bij elkaar.
    En dat gedoe rondom Paul met Stenbeck enzo vind ik niets aan. Gelijk worden er ook meerdere spelers bij betrokken, jammer.

21. moi61
    Afbeelding van moi61

ja helaas komt die stenbeck steeds weer uit de dood herezen,maar dat is met dusty en jennifer straks ook.Op die manier kan ik begrijpen dat de serie stopt in amerika.Maar de bold en b vind ik nog veeeeel erger,,die brooke die maar weer eens met ridge trouwt voor de 100ste x.En ze heeft zijn vader en broers ook al gehad...Tja was ff wat dom aan t zappen van de week

atwt ga ik ook niet echt meer voor zitten,ik volg t op rtl gemist via internet,,en dan lekker steeds de avondafleveringen haha,,de nieuwste dus steeds.

22. moi61
    Afbeelding van moi61

en ja paultje begint me ook meer te irriteren,maar dat heb ik ook met emily,casey, soms carley,,maar janet vind ik harstikke leuk,zij heeft eindelijk het uiterlijk van 100 in een dozijn,niet de magere koppen zoals die van de nieuwe lily en emily,,zelfs alison lijkt wel een mager koppie te hebben gekregen.Janet vind ik een mooie vrouw.
    eigenlijk de mooiste in atwt.tja en van de mannen,,is mike toch wel mijn lekker ding,,maar <:8) hij is wel erg jong.

23. draadje
    Afbeelding van draadje

Door alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren in atwt kan ik me ook idd voorstellen dat de stekker eruit gaat.
    Maar wat vertel je nu? Komt Jen ook terug? Die mooie rooie Jen? Zo'n prachtmeid vond ik dat. O, ik krijg weer kippevel als ik denk aan de laatste uitzendingen van haar. Zo mooi...................

Je hebt gelijk, Janet is een mooie meid.
    Maar helaas, ze staat in de weg als het om een terugkeer van Carly&Jack gaat. Dan liever niet doe mooie mei. Ze speelt trouwens ook goed! (shhsgrrrpooo, ik wil Carly ;) )

24. Ronja
    Afbeelding van Ronja

Wat vinden jullie nou van dat gesodemieter met Ethan in dat gat?
    Ik vind het niet zo erg realistisch hoor. Volgens mij is het niet gebruikelijk dat je de vader van het slachtoffer naar beneden probeert te takelen bijv. Dat lijkt me toch iets dat je dat aan de professionals overlaat. En opeens is er ook niemand in de buurt van dat gat, nu Paul daar rond scharrelt (ik was even de kamer uit, dus ik heb gemist hoe Paul daar terecht gekomen is). Da's toch raar. Ook al kun je op dit moment even niks doen, er blijft toch wel iemand in de buurt daar?

25. draadje
    Afbeelding van draadje

We weten onderhand dat we niet te realistisch moeten denken als het om soaps gaat. Dat gedoe rondom Ethan ben ik allang zat van.
    Wel mijn favootje weer vaker in beeld.Carly speelt weer sterk!
    En ja hoor, het blijkt, Jack is nog weg van haar.

haha, wat kan je je inleven in een soap hè.