Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. As the world turns

Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.

As the world turns

Ga naar een onderdeel
  1. draadje
    Afbeelding van draadje

Voorheen is er al vaker gesproken dat Lily moest afvallen. Rond de tijd van het uitkomen van haar plaat (ze was hiervoor ook in Nederland) zei ze hier niet aan mee te willen doen. Om toch haar werk te willen behouden heeft ze toch gehoor gegeven en is afgevallen.
    Echter na de geboorte van haar jongste kind is ze niet meer zo slank geworden. Marijke, ik vind het absurd dat men op gewicht gaat letten, daarbij, Marthe is totaal niet te dik. Zelfs niet volslank. Ze is niet ander dan een vrouw van haar leeftijd. TV doet anders lijken dan de waarheid. Ik vind het jammer dat Lil er uit gaat, al was haar verhaallijn waardeloos. De interactie tussen haar en Lucinda is geweldig.
    Of het gaat om contract of gewicht, dit laatste zal ook wel in het contract staan.

Die dochter is niet alleen volslank, maar heeft ook nog eens een sjagerijnig gezicht. Van mij mogen ze haar er uit schrijven!

Never give up ................

2. moi61
    Afbeelding van moi61

Sorry maar om iemand uit een serie te halen omdat ze te dik zou zijn ik natuurlijk te belachelijk voor woorden,een mens word ouder en kan dikker worden hoor.Volgens mij is ze zelf gestopt met de serie omdat ze weer een kind kreeg en andere dingen wou doen.9Er komt een nieuwe lily die er heel anders uitziet)
    Ik vind t juist top dat er niet van die barbipoppen in de serie worden gezet.Ik vind t wel jammer dat gwen en will eruit zijn.

Ik heb weer ff via you tube verder gekeken hoe t er voor staat in amerika.
    Oh meiden ik heb zelfs even gehuild,wat ik tegenkwam,zo zielig zo erg!
    Het ligt op mijn puntje van de tong om te willen zeggen ,maar dat kan ik niet maken tegenover jullie,het zal nog wel een jaar of 2 duren denk ik eer die afleveringen hier te zien zijn,of misschien wel volgend jaar ,ik weet t niet ,maar oh oh wat een drama gaat er komen,en zo verekkte goed gespeeld ook,ik moest er echt om janken <:8)
    Ze hebben wel vaker dramatische scenes maar deze?deze is echt niet leuk en ook totaal niet verwacht.En vreselijk zielig ;(

moi61 wijzigde dit bericht op 07-11-2009 10:01 met 2%

3. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Vroeger vond ik, hoe heette ze ook alweer, Connor? (die een relatie kreeg met Cal) een prachtige vrouw. De vrouwen die jij noemt vind ik ook mooi. De vorige Mike vond ik een erg mooie man, en Damian. Je hebt we gelijk dat het niet allemaal prachtige mensen zijn, maar dat vind ik nu juist wel leuk: maakt het net iets realistischer (los van de verhaallijnen)

4. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

O, ik loop lekker achter: reageerde op Marijke :)

5. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Je maakt me nieuwsgierig, Moi61....

Karmijn wijzigde dit bericht op 07-11-2009 10:02 met 11%

6. draadje
    Afbeelding van draadje

Ik ben dol op Carly,
    haar domheid, haar geslepenheid, haar gedrevenheid etc.
    Maar een knap koppie vind ik haar niet hebben.
    Ze heeft charisma en heeft niet voor niets al menig prijs in de wacht gesleept.
    En haar mooi gekleurde ogen, haar felheid, ja. dat boeit me.

7. moi61
    Afbeelding van moi61

quote:
    draadje schreef op 07 november 2009 @ 09:01:
    Al jaren ben ik grote fan van ATWT,
    zelfs zo erg dat ik tijdens een 3 weken durende vakantie aan een zwager heb gevraagd om de serie op te nemen.
    Wat kostte dat een tijd om bij te komen want ondertussen moesten de afleveringen van die dag ook opgenomen worden.

Ook ik kan het niet laten en kijk af en toe via internet. Kan ik beter niet doen, want daardoor weet ik dingen die ik liever niet had geweten. Dusty (wat een lekker ding) die dood gaat en toch terug komt (met lang haar). Carly en Holden? O nee, dat is een onmogelijke combinatie.
    Lily er uit? Dat wist ik nog niet. ben verknocht aan Martha Byrne. Maar ze blijkt te dik te zijn volgens de makers.
    De vorige Casey had veel weg van mijn zoon. Maar de nieuwe heeft humor en dat ligt me wel. Moest wel aan hem wennen hoor.
    Ik kan niets met Luke.
    Maar ik ben helemaal weg van Carly, ik houd van het personage.

De oude Simon, wat een stuk!
    Damian kon er ook wat van.

Zo verslavend, zo onecht, maar zo leuk.
    Gewoon blijven kijken. Man en zoons kijken vaak mee (al dan niet verplicht)
    Nou dan heb je mazzel ,want dusty komt nog veel lekkerder terug!hahaha

8. moi61
    Afbeelding van moi61

karmijn inbox,,dan zal ik t je verklappen,,,

oeps kan niet merk ik ...helaas dan haha ;)

moi61 wijzigde dit bericht op 07-11-2009 10:06 met 38%

9. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Er is verschil tussen dik en dik, Lily is pafferig en sloom en komt op me over als een oudere vrouw, die tante of oma (Emma?), die van die boerderij, is ook stevig gebouwd maar dat is een vlotte tante, komt gewoon heel anders over.

Op het bovenstaande berust copyright©

10. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

quote:
    moi61 schreef op 07 november 2009 @ 10:05:
    karmijn inbox,,dan zal ik t je verklappen,,,

oeps kan niet merk ik ...helaas dan haha ;)

Lukt het nu wel? Ik heb een instelling veranderd...

Kim vind ik ook een mooie vrouw trouwens.

11. draadje
    Afbeelding van draadje

Zit ik hier nog in mijn ochtendjas te kleumen,
    want wat heb ik gedaan...
    you tube.

12. job
    Afbeelding van job

Nou Marijke dan moet je volgende week even kijken,Lily heeft een gedaantewisseling ondergaan ;)

13. job
    Afbeelding van job

Ik heb gelezen dat er een paar uit zijn gegaan omdat ze steeds meer geld wilden en het niet eens waren met sommige dingen,ja dan is het net het gewone leven,voor jou 10 anderen,hoewel ik het niet echt leuk vind.

14. moi61
    Afbeelding van moi61

Ik heb ook wat you tube's doorgemaild aan iemand hier,die zal ook haar zakdoekjes nodig hebben ;( ;)

15. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ik heb wat filmpjes gekeken en had inderdaad een zakdoek nodig ;( Ik heb meteen wat amerikaanse samenvattingen van de laatste tijd gelezen. Pfff, sommige personages/stellen blijven echt in kringetjes ronddraaien. Aan-uit, trouwen-scheiden, met iemand anders een kind krijgen, toch weer bij elkaar komen, aan-uit, aan-uit...

Wat vinden jullie van Carly en Jack? Zouden die nog bij elkaar komen? Ik vond ze samen altijd chemie hebben maar vraag me af of het geloofwaardig is als ze nu nog een keer bij elkaar komen. Mocht dat gebeuren, dan hoop ik dat het nu definitief is.

16. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Wat is er zo leuk aan deze soap?? Waarom kijken er mensen naar?

17. draadje
    Afbeelding van draadje

Wat ik leuk aan vind soap? Ruikt lekker.

Nee gekheid.

Ik geniet van het rollenspel van de personages.
    Ik kan me ergeren aan de onwerkelijkheid.
    Ik kan me verheugen op het samenkomen van mensen.
    Ik probeer vooruit en mee te denken.
    Gewoon even niets doen. Heeft een mens toch nodig??

Carly en Jack hebben zo'n geweldige chemie, jammer dat ze niet meer samen zijn.
    Zo vind ik het sowieso jammer dat er teveel met de samenstellingen gerommeld wordt. Het is des te ongeloofwaardig. Ook in het gewone leven hoppen we niet van de één naar de ander maar beleven we genoeg. Misschien een tip om vaker gastrollen mee te laten draaien en daaromheen een lijn uitzetten. En dan de echtparen samen sterk houden. Kan toch ook?

Blijven Gwen en manlief uit de serie? JAmmer hoor.
    O o, de serie zoals hij nu in Amerika te zien is. Wat een geweldig spel van Katie en wat een gesnotter.
    Weet je wat ik leuk vind? Er komt steeds vaker humor in de serie. Maakt het allemaal luchtig.

18. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ja, ik zou inderdaad ook liever meer tijdelijke personages hebben die een deel van al die partnerwisselingen voor hun rekening nemen. En dat er wat meer stabiele stellen komen.

Jussttina, wat er zo leuk aan deze soap is.... weet ik op dit moment eigenlijk ook niet, er is teveel veranderd sinds de tijd dat ik echt verslaafd was. Toch ben ik blijven hangen :D

19. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Die komt toch altijd heel laat he?
    Bij RTL8 toch?

20. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Volgens mij wordt ATWT 2 keer per dag uitgezonden op RTL4 en dan inderdaad 's avonds laat nog op RTL8. Ik kijk altijd vanaf een uur of 5 op RTL4 (nou ja, 'altijd'... de keren dat ik nog kijk)

21. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Ik kijk een enkele keer, ff verstand op nul net als bij GTST.

Op het bovenstaande berust copyright©

22. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ik ga maandag ff uitproberen, kan alleen maar 's nachts levering
    volgen.. Als ik in slaap val, mis ik toch niets of wel??
    Dit is waarschijnlijk ook zelfde als bij broek en rits,

23. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Heb net ook ff op you tube gekeken,iig geval de nieuwe Lily gezien,mooie vrouw hoor! Dit ging over 1 of ander benefiet en dan ziet Lily ineens Dusty,en iedereen wist dat hij nog leefde,behalve zij. En ze hadden het over James Stenbeck? Ik ga nog ff wat opzoeken.
    Ik vind de Lily van nu trouwens helemaal niet te dik! Ziet er altijd super uit!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

24. moi61
    Afbeelding van moi61

je kan ook op rtl gemist de uitzendingen terugkijken,ook de avonduitzendingen,die kijk ik elke ochtend terug via internet rtlgemist,
    blijf ik lekker op de hoogt,en als een verhaallijn me te lang duurt dan klik ik gewoon ff een paar minuten verder tijdens het kijken

carley en holden,dat is in mijn ogen helemaal geen setje,maar ja t is soap,en of ze bij elkaar blijven??? ;)
    De verhaallijn katie en brard die word in de toekomst heel erg heftig.
    Gwen en will moeten gewoon terugkomen,maar dat gebeurd nog niet zo denk ik,maar je weet t nooit in de soapwereld.

er staat ons nog genoeg te wachten,ook met een schoolkamp(weet alleen niet welke),waar een hoop tieners alles bij elkaar gaan gillen,maar ik zeg niet waarom ;)
    Wel komen er een paar oude namen terug in die afleveringen geloof ik ;)

25. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hoe vind je dat allemaal? Ik kan zulke dingen helemaal niet vinden!

wonderful wijzigde dit bericht op 08-11-2009 13:23 met 3%
    To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!