Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. As the world turns

Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.

As the world turns

Ga naar een onderdeel
  1. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Op dit moment is er geen verhaallijn die me boeit, ik vind het allemaal meer van hetzelfde. Misschien moet ik ook maar gaan opnemen zodat ik lekker kan doorspoelen...

2. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Opnemen doe ik al heel lang, ik vind Noah helemaal niets, een watje.

Henry en Vienna, is wel lachen zeker van de week toen Vienna op de vuist ging met die advocate.

Blijf het zeker volgen, maar ik kijk niet meer de verhaallijnen in de toekomst.

Gwen is een van mijn favorieten

Today is the first day of the rest of your life.

3. chester
    Afbeelding van chester

quote:
    jumbotje schreef op 01 september 2009 @ 18:17:

Gwen is een van mijn favorieten
    Ik ben zelf ook al jaaaaaren een echte fan van ATWT. Ik neem het ook altijd op ('s avonds) en kijk het meestal tijdens de lunch-pauze of in het weekend. Sla echt geen dag over.

Gwen (Jennifer Landon) vind ik ook een goede actrice, lijkt veel op haar vader (Micheal Landon) van Kleine huis op de prairie.
    Maar de zijn wel meer acteurs en actrice's die ik graag zie.

4. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hai,

Ben nieuw hier,maar helemaal verslaafd aan ATWT,al vanaf het begin.
    Mijn favoriet is Carly,Simon en Dusty vond ik ook erg leuk.
    Die nieuwe Casey vind ik ook leuk,maar de nieuwe Mike helemaal niks.Verhaallijn van Noah en Ameera vind ik ook niks aan.Ik neem het meestal op,s'morgens,en dan kijk ik s'avonds.

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

5. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Vrijdag voor het eerst in weken weer gekeken. WEER een nieuwe Mike! Ik vind 'm wel iets hebben van de vorige, maar dan een jaren jonger broertje. Lily en Holden vind ik saai worden. Hoe vaak zijn die nu al niet uit elkaar gegaan, weer bij elkaar gekomen, uit elkaar gegaan, weer bij elkaar gekomen.... gaap.

We krijgen trouwens over een tijdje een nieuwe Lily, dat lijkt me wel raar na al die jaren dat Martha Byrne die rol gespeeld heeft.

6. wonderful
    Afbeelding van wonderful

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/20/1256016653-240.jpg

Er is al eerder eens een andere Lily geweest,Heather Rattray,van 1990 tot 1992.

En de allereerste Lily was ook iemand anders,Lucy Deakins,1984 en 1985.

En Martha Byrne is in '85 begonnen tot 1990 en in '93 weer verder gegaan als Lily.

7. job
    Afbeelding van job

Ja die twee zijn echt zeikerds geworden en die Holden is het ergste,wat een moraalridder.
    Ik denk dat Dusty wel weer terug komt. Kan daar allemaal.

8. wonderful
    Afbeelding van wonderful

ha ha ja wie weet,alles is altijd mogelijk daar. Van mij mag ie terug komen hoor,vind het een leuke man. Ik heb nog 2 afleveringen op mijn video staan,nog geen tijd gehad om te kijken!

:)

9. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Wondeful, die Lily heb ik inderdaad ook nog gezien. Was ik alweer helemaal vergeten.

Ik zou Lisa of Lucinda wel weer eens een spannende relatie gunnen!

10. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Ik heb zo'n hekel aan het personage Katie en al die verhaallijnen die om haar draaien. Dat is voor mij echt reden om maar met een half oog te kijken :nee:

11. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Sofie dan,vreselijk saai!!

12. chester
    Afbeelding van chester

quote:
    job schreef op 20 oktober 2009 @ 09:31:
    Ja die twee zijn echt zeikerds geworden en die Holden is het ergste,wat een moraalridder.
    Ik denk dat Dusty wel weer terug komt. Kan daar allemaal.
    Job, volgens de filmpjes op you tube komt dusty idd weer terug. Ik hoop niet dat die lily die hier ergens op de foto staat terug komt, past niet echt in de soap. En Holden.....daar krijg ik inmiddels even de kriebels van.

13. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Holden en Carly,jakkes!!

14. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Waarom kijken jullie nog? Eén keer per maand is genoeg, dan ben je weer helemaal bij.

Op het bovenstaande berust copyright©

15. moi61
    Afbeelding van moi61

Ik kijk t niet meer op tv,op rtl gemist kijk ik elke ochtend met een bakkie koffie via internet de afleveringen van laat in de avond,de nieuwste dus steeds,,en lekker in mijn eigen tempo.

16. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Marijke je vraagt: Waarom kijken jullie nog? Eén keer per maand is genoeg, dan ben je weer helemaal bij.

Daar heb je gelijk in, maar het is net als het net opgaan, moet gewoon iedere dag, Verslaving heet dat geloof ik:)

Ik neem nog steeds op en dan sla ik de vervelende stukjes over.

jumbotje wijzigde dit bericht op 29-10-2009 16:56 met 5%
    Today is the first day of the rest of your life.

17. wonderful
    Afbeelding van wonderful

quote:
    jumbotje schreef op 29 oktober 2009 @ 16:55:
    Marijke je vraagt: Waarom kijken jullie nog? Eén keer per maand is genoeg, dan ben je weer helemaal bij.

Daar heb je gelijk in, maar het is net als het net opgaan, moet gewoon iedere dag, Verslaving heet dat geloof ik:)

Ik neem nog steeds op en dan sla ik de vervelende stukjes over.
    Ja dat doe ik ook,maar ik moet gewoon kijken,kan niet meer zonder,hi hi!!

18. moi61
    Afbeelding van moi61

stiekem kijk ik ook wel eens op you tube,,tik atwt in en hoppa daar komen ook zat amerikaanse afleveringen in,dus ik weet al best wat dingen die nog moeten gebeuren.
    Tipje???oke,,,carley en holden........nieuwe lily........doden komen op den duur weer terug in de serie,,zo nu weer genoeg gezegd.
    We zullen t wel zien in de komende 3 jaar,want dat lopen we dik achter.

19. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Carly en Holden.... welja waarom niet, die hadden elkaar niet gehad nog. :kater:

(en toch blijf ik kijken)

20. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Zijn er ook nog stellen die geen kind uit een andere relatie hebben? Er loopt daar straks bij de volgende generatie een partij inteelt rond van heb ik jou daar.

21. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Nou, daar zeg je me wat Marijke. Al die kinderen die door alle rare verbindingen behalve broer en zus tegelijkertijd elkaars achternicht, oudoom en oma zijn...

22. draadje
    Afbeelding van draadje

Al jaren ben ik grote fan van ATWT,
    zelfs zo erg dat ik tijdens een 3 weken durende vakantie aan een zwager heb gevraagd om de serie op te nemen.
    Wat kostte dat een tijd om bij te komen want ondertussen moesten de afleveringen van die dag ook opgenomen worden.

Ook ik kan het niet laten en kijk af en toe via internet. Kan ik beter niet doen, want daardoor weet ik dingen die ik liever niet had geweten. Dusty (wat een lekker ding) die dood gaat en toch terug komt (met lang haar). Carly en Holden? O nee, dat is een onmogelijke combinatie.
    Lily er uit? Dat wist ik nog niet. ben verknocht aan Martha Byrne. Maar ze blijkt te dik te zijn volgens de makers.
    De vorige Casey had veel weg van mijn zoon. Maar de nieuwe heeft humor en dat ligt me wel. Moest wel aan hem wennen hoor.
    Ik kan niets met Luke.
    Maar ik ben helemaal weg van Carly, ik houd van het personage.

De oude Simon, wat een stuk!
    Damian kon er ook wat van.

Zo verslavend, zo onecht, maar zo leuk.
    Gewoon blijven kijken. Man en zoons kijken vaak mee (al dan niet verplicht)

Never give up ................

23. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Als Lily eruit moet omdat ze te dik is (wat ik overigens ook vind) mogen ze haar dochter er ook wel uit halen, dat kind is ook véél te dik. Anderzijds is dat juist weer een afspiegeling van de Amerikaanse maatschappij met zoveel mensen met extreem overgewicht, dat probleem zouden ze mee moeten nemen in de serie.

24. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Weet je dat het me nooit opgevallen is dat Lily te dik zou zijn? Ik vind het trouwens een rare reden om iemand uit de serie te zetten. Ik dacht gelezen te hebben dat ze het niet eens konden worden over een contractverlenging ivm financiële zaken....

25. marijke1
    Afbeelding van marijke1

In een soap hoeven echt niet allemaal perfecte mensen mee te spelen maar ik vind de acteurs uit ATWT bijna allemaal een beetje lelijk, Carly heeft een knap koppie maar een ordinaire uitstraling, die lange die met die zeikerige zus van Margot getrouwd is (vraag me niet naar alle namen) vind ik een bleke griezel, Emily vind ik wel leuk om te zien, dat meisje dat haar kind heeft afgestaan ook maar die zoon van Barbara wil ik niet tegenkomen in een donkere straat. Barbara vind ik wel een mooie vrouw, Holden kan er net mee door. Met die jongelui kan ik niks, vind ze ook stuk voor stuk slecht acteren.