- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.
As the world turns
- Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 07:44Karmijn
Ik zal toch niet de enige zijn die al jaren naar ATWT kijkt?
Mijn 'verslaving' (is een groot woord, want soms kijk ik weken niet) is begonnen in 1990 als ik me niet vergis, toen RTL4 de show begon uit te zenden. De laatste jaren worden de verhaallijnen me té ongeloofwaardig en herken ik personages vaak niet meer. Je weet wel, personen die terugkomen van weggeweest, niet alleen een totaal ander uiterlijk hebben gekregen (okee, daar kan ik inkomen, want nieuwe acteur) maar ook een complete karakterverandering hebben ondergaan. Ondanks mijn irritaties blijf ik toch kijken.... wie nog meer? - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 08:00marijke1
Als je één keer in de maand kijkt ben je weer helemaal bij. Het is de meest ongeloofwaardige soap die er bestaat. Iedereen heeft één of meer kinderen van en bij een ander, iedereen is met iedereen het bed ingedoken of is met elkaar getrouwd geweest, bijna ieder lijk komt weer tot leven, iedereen die zwaar comateus is komt weer bij, de ene miskraam volgt op de andere, iedereen krijgt wel een ernstig ongeluk en de meeste mannen die erin meespelen zijn stuk voor stuk slecht acterende lelijkerds die in een andere films nooit aan de bak zouden komen.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:11frannyb
Ik ken iemand die er helemaal verslaafd aan is, die heeft zelfs haar oudste kind vernoemt naar een personage (mannelijk, aparte naam als je het vertaald in het Nederlands...). - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:15job
Dusty zeker:)
Ik kijk ook al jaren en elke avond zit ik er klaar voor,zelfs mijn man heeft die tic overgenomen,we doen er niemand kwaad mee,toch?
Wel jammer dat bijna iedereen vervangen wordt............... - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:20Sparklingbird
Ook ik ben een trouwe kijkster vanaf het begin, maar neem de afleveringen tegenwoordig op en dan kan ik zelf beslissen of ik snel doorspoel, oversla of er met een kop thee op de bank helemaal voor ga zitten.
Momenteel vind ik dat er te veel ongeloofwaardige zaken spelen, maar dat ligt aan de schrijvers die vaker wisselen. Ik vind dat goed te merken.
De vreemdste wisseling was/is die van Craig Montgomery. Hij speelde eerste een totaal andere persoon. Kan er even niet meer zo snel opkomen wie.
Ik verlang soms zo terug naar de dagen van Duncan McKechnie, toen vond ik het nog een geweldige serie.

En toch blijf ik het opnemen en kijken, want het is een gezellige gewoonte.NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:20job
Marijke als het je smaak is kan ie er mee door.

- Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:33kati
Karmijn, volgens mij begon de serie in Nederland in 1987 of 1988, want toen woonde ik net in deze woonplaats en was een tijdje zonder werk en ben t gaan volgen van begin af aan!
Helaas volg ik t nu al 2 jaar niet meer door omstandigheden. Heel soms zie ik een aflevering en dan kriebelt t wel weer, maar de tijden dat t uitgezonden wordt zijn niet prettig! Vroeger 4 uur was voor mij een fijne tijd! Net voor ik ging koken ff een uurtje relaxen. Opnemen was geen optie, tijd om te kijken had ik niet!
SB! JA DUCAN! Vooral de Schotland scènes!
En de afleveringen met Hal vond ik ook altijd mooi.. Jammer dat ik niet meer kijk eigenlijk! Is t nog te volgen als ik weer zou beginnen? (ja nu ga ik over 1 week eerst op vakantie)
1 van mijn favorieten:
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 14:39Sparklingbird
Kati, net als in het begin misschien een paar weken even doorkrijgen wie wie is en je pikt het zo weer op hoor.NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 15:07Karmijn
Het is zeker nog te volgen hoor, ik ben er ook wel eens een jaar tussenuit geweest. Eerlijk gezegd is het nu vooral mijn man die de tv aanzet (na jarenlang gemopperd te hebben dat hij met mij mee MOEST kijken, ha ha, nu is hij de meest fanatieke van ons twee!)
De huidige Craig is toch de oorspronkelijke Craig? Toen hij ermee stopte zijn er twee andere Craigs gekomen, ik was blij toen deze ('de echte', haha) weer terug kwam. Maar in Amerika is hij inmiddels weer vervangen door wéér een nieuwe Craig. Ik begrijp wel dat ze niet alle personages kunnen doden als er weer een acteur vertrekt, maar ik heb wel altijd moeite met die wisselingen. Chris ook, nu is er weer de zoveelste nieuwe.
Tja, ongeloofwaardig zijn de verhaallijnen zeker... maar toch blijf ik kijken. Heb me trouwens behoorlijk kwaad gemaakt toen Adam Hughes, altijd zo'n 'good guy', opeens als slechterik terugkwam. En Hal mis ik ook... - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 15:10marijke1
Niet helemaal Job maar hij ziet er beter uit dan de meeste andere kerels uit de serie, die broer van die politieagent vind ik een bleke griezel, die knaap die nu al dan niet tijdelijk dood is heeft een onderwereldkoppie, Holden is te dik, Lilly trouwens ook, net als haar dochter en die zoon van dinges, die met dat geadopteerde kind ziet er ook uit als een te dik sukkeltje.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 15:16Karmijn
Mike was ook een van mijn favorieten! Holden heeft me nooit iets gedaan, ik weet niet waarom. De oude Caleb (die acteur is destijds overleden aan een overdosis, ik bedoel dus niet zijn opvolger) vond ik destijds ook altijd wel iets hebben. - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 16:44frannyb

Yep...quote: - Geplaatst op vrijdag 07 augustus 2009 16:57job
Ik moet opeens denken dat ik wel eens op een Engelstalige site iets las wat ik niet begreep,ging ik dat op zo'n vertaalsite doen stond er "Stoffig zei tegen bloemetje" snapte er niks van maar het waren dus Roos en Dusty
- Geplaatst op zaterdag 08 augustus 2009 15:50greorgina

Die is leuk Job.
Ik heb deze serie ook jaren gevolgd. We gingen destijds een keer op vakantie en ik heb de videorecorder zijn werk laten doen om maar niets te missen.
Tegenwoordig zap ik nog wel eens langs, maar ik heb het idee dat de serie nog lang kan duren eer iedereen iedereen afgewerkt heeft. Wat een partnerruil zie ik steeds.
Volgen doe ik het niet meer. - Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 11:35kati
Deze Caleb? Michael David Morrison heet ie en ik had een site ooit met heel veel ATWT foto's maar die is kennelijk opgedoekt... Dus via Google alleen deze:

kati wijzigde dit bericht op 10-08-2009 11:35 met 13%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 16:20Karmijn
Kati, dat is 'm! Wat een broekie nog
Ik vond Julie ook altijd leuk. En die verhaallijnen rondom Caleb, Julie, Andy & Courtney. Ook Duncan vond ik goed te pruimen, onze stoere Schot.
Het irriteert me dat de hele show nu om Meg (Paul/Craig) en Katie (Jack en hoe heet die broer, ik raak z'n naam steeds kwijt) lijkt te draaien. Een beetje meer variatie graag! Waarom krijgt Lucinda geen mooie verhaallijn? En verdient Lisa niet weer eens een vurige romance? - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 16:22Karmijn
Greorgina, het lijkt er inderdaad op dat iedereen 't met iedereen gedaan heeft. In zekere zin zal dat in een soap vast niet te vermijden zijn, maar 't mag van mij wel iets realistischer.
(en toch blijf ik kijken) - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 16:49job
Het is verre van realistisch maar daar is het een soap voor en heel anders dan het echte leven daarom kijk ik ook,heerlijk. - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 17:05Karmijn
Ja, het is wel een fijne vlucht uit de dagelijkse realiteit... maar verhaallijnen die te ongeloofwaardig worden spreken me altijd wat minder aan. - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 17:22Emma50
In 1989 begon RTL hier en ik ben vanaf toen naar ATWT gaan kijken.
9 jaar lang heb ik elke dag gekeken en als het niet lukte dan nam ik het op.
Nu kijk ik af en toe nog maar lees wel altijd in de tv gids waar het over gaat.
Ja Caleb vond ik ook geweldig en Duncan idd. Lassie zei hij altijd tegen Shannon, vond ik zo leuk, mijn dochter ook, we hebben het er nog wel eens over.
En Hall had een zeer depressieve stem maar ik vond hem erg leuk.
Barbara is ook een beauty he?
Liefs EmmaJe kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg. - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 19:28tootsie2008
Ik keek er al in eind 68/69 naar in de USA, toen stond de serie net op de buis, met de oude Nancy als jonge deern en Lisa (idem) Bob als broekie, er zijn er zoveel doorheen gevlogen de laatste jaren. Meg Ryan heeft er ook ooit in gespeeld....Ik lig vast goed in de markt, waarom zou iemand anders een speciale weblog aan me wijden? - Geplaatst op woensdag 12 augustus 2009 21:22Karmijn
Tootsie wat geweldig dat je de serie al in de jaren 60 hebt gevolgd! Ben een beetje jaloers op je. Volg je het nu nog steeds?
Emma50, ja, ik vind Barbara prachtig! En ze is een interessant personage vind ik, met veel diepgang. Ik vind haar altijd een wat tragisch figuur. - Geplaatst op vrijdag 14 augustus 2009 18:55Karmijn
Vandaag voor het eerst in een tijdje (ik kijk niet elke dag dus misschien mis ik ze telkens) Luke en Noah weer gezien. Dat vind ik zo'n leuk koppel. Ik ben benieuwd of dat een van de weinige stabiele relaties gaat worden. - Geplaatst op zondag 16 augustus 2009 15:53Sparklingbird

Lassie is niet omdat hij haar naar de hond noemde hoor.................. Lassie is het Schots voor 'meisje'. Die hond werd dus ook gewoon meisje genoemd. Een jongen is een Laddie. En zo heette de pup van Lassie ook weer. Snap je het nog?quote:Emma50 schreef op 12 augustus 2009 @ 17:22:
en Duncan idd. Lassie zei hij altijd tegen Shannon, vond ik zo leuk, mijn dochter ook, we hebben het er nog wel eens over.
Een Schots koosnaampje dus, en heel veel vrouwen worden door hun lovers Lassie genoemd.
Vandaag zit ik juist weer ruim een week opnames van ATWT te kijken en ik word helemaal achterlijk van die stomme buikspreker met zijn cowboypop en Carly. Laat die kerel oprotten. Heerlijk als het is opgenomen, snel doorspoelen en verder kijken.
Sparklingbird wijzigde dit bericht op 16-08-2009 15:54 met 0%NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op zondag 16 augustus 2009 22:59Emma50
quote:Sparklingbird schreef op 16 augustus 2009 @ 15:53:
[...]
Lassie is niet omdat hij haar naar de hond noemde hoor.................. Lassie is het Schots voor 'meisje'. Die hond werd dus ook gewoon meisje genoemd. Een jongen is een Laddie. En zo heette de pup van Lassie ook weer. Snap je het nog?
Een Schots koosnaampje dus, en heel veel vrouwen worden door hun lovers Lassie genoemd.
Vandaag zit ik juist weer ruim een week opnames van ATWT te kijken en ik word helemaal achterlijk van die stomme buikspreker met zijn cowboypop en Carly. Laat die kerel oprotten. Heerlijk als het is opgenomen, snel doorspoelen en verder kijken.
Ja dat wist ik maar we moesten er juist zo om lachen omdat het zo lief klonk.
Groetjes EmmaJe kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg.
Dit onderwerp heeft 207 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 17:35.
As the world turns