- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café
- Geplaatst op zaterdag 20 maart 2010 17:45jsteen
HE HE IK BEN ER ,wat een gedoe jongens gisteren ging het niet
en vandaag ook niet nu met moeite .
marga wat is FACEBOOK vertel ????????
ik heb net gegeten en voor wie nog niet eetsmakelijk allemaal
tot laters .johanna. - Geplaatst op zaterdag 20 maart 2010 18:30knorretje49
he he lievekes
johannatje wat ging niet ?
en jobke is je poes terug ?
en marga ook alles goed ?
emma ook alles goed ?
en knorretje hoe zou daar mee zijn ha ha
hallo lievekes
alles goed hier
ja was deze week weing t thuis
op en af naar ziekenhuis elke dag
maar ja hubje is weer thuis van gisteren
maandag die binnen gedaan was zeer slap
ook zeer lage bloeddruk
maar na vier dagen bloeddruk zeer goed
en twee kilo aangesterkt hihi
dus goed eten
maar had extra eten van austronautische voeding aan hem hangen
ook hebben ze nu en medicatie gevonden
dat als hij eet geen pijn meer heeft aan de maag
en kan nu ook warm eten verdragen en lekker eten
ook heeft de proffesor het volgende besllist
met meeder lichte chemos geen zwaar meer
gaat de tumor stuk geraken
maar hoeveel chemos zal wordenweten we niet
maar de tumor geraakt dood
ook waren er geen uitzaaiiengen
dus loopt wel goed
enwe zijn er zeer blij om
want we hadden toch vreselijke bang
maar de proffesor zij neen jullie hoeven niet bang te hebben
alles loopt volgens onze plan
en ziet er goed uit
dus dames toch beetje goed nieuws
van knorretje - Geplaatst op zaterdag 20 maart 2010 20:12jop envelophallo dames
onze kater is weer thuis maar hij is zo ritsig als wat.hij is wel gecastreerd maar zijn hormonen werken nog denk ik.ik durf hem s,nacht niet meer buiten te laten.morgen overdag weer. en als hij dan honger krijgt komt hij wel weer binnen hoop ik.knorretje fijn dat het beter gaat met hubje.marga ik heb ook facebook maar vind hyves veel leuker en gemakkelijker met plaatjes enzo.ik zie ook niet waneer iets een privebericht is of dat iedereen meeleest.vandaag heb ik weer envelopkes weggebracht,maar geen regen gehad.wel veel wind.ik moest de envelopkes goed vasthouden zo mensen ik ga in bad en wens eenieder een fijn weekendtja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op zondag 21 maart 2010 10:29knorretje49

waar zijn de slaapkopjes ????????????
o jobke poesje terug
fijn hoor
dan moet je nu is hoekje zetten en straffen
hihihi
en alles goed
zo hoor jullie wel weer he
knorretje - Geplaatst op zondag 21 maart 2010 12:48sterrenelfje
Ach joh kan wel blijven huilen hoe oneerlijk sommige mensen zijn. Kan beter richten goed voel. Want tja ben half jaar als grof vuil gebruikt. Deed mijn best goed te laten verlopen. Het slechte mens won. Maar in mijn verlies ze alle waardigheid. Ik kan iedereen recht aankijken. Dus moet sommige dingen toch dicht trekken die deur van pijn. En hoe onmogelijk zwaar sommige dingen zijn. Ik leer ervan. Blijf je poes terug is erg blij. Want soms wordt voor iedereen weleens teveel. Ben weer gedichten hyves bezig. Zet wel in profiel heb je zin kan je gedichten kijken. En zal meerdere opschrijven. Zo fijn knor met je man goede kant op gaat. En snap geloof en bevatten na zo zware tijd amper kant. Ik merk ook behoorlijk last van heb. Zeker met elke maand hormoonspuit. Tja moet nog vier jaar. Best zwaar je wil maar ergens ben je zo leeg naar chemo en dit. Moet nadenken met borst doe mislukt ziet het eruit best nu. Ach ik leef richt mijn op goede dingen maar. Liefs iedereen anitaLeef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op maandag 22 maart 2010 19:39knorretje49

marga bedankt je kaartje zeeeeeeer lief
sterretje alles goed
jsteen kan niet op libelle binnen geraken
mieschien weten jullie wel al
zo hoor jullie weer
en waar is jobke
weer aan gleufie doen morgen - Geplaatst op dinsdag 23 maart 2010 16:01jsteen
HOERAAAAAAAAA IK BEN ER WEER MEIDE.
Marga is vast aan het op passen ,
knorretje ,is geweest alles is goed nu he knorrettje .
Elfje leuk dat je ook weer tijd heb om tekomen..... ik hoop wel dat het nu beter gaat op libelle want als het zo rot blijf doen kap ik er mee
want het is niet leuk meer zo .
tot laters . - Geplaatst op dinsdag 23 maart 2010 17:28eilizabeth
Hallo allemaal wat een heerlijke dag he heb het gisteren druk gehad veel weggeweest en vanmiddag ook vanavond weer hobbyen dus morgen kom ik weer gezellig kwekken fijne avond en groetjes marga - Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 08:40jsteen
goede morgen ,Marga ik ga zo weg het is mooi weer ik ga plantjes kopen met dochter voor haar tuintje en hub gaat haar tegels schoonmaken ,schoonzoon zit nog steeds in het gips van daar zijn gips moet droogblijven maar hij is het flink zat hoor,
iedereen een hele mooie dag gewenst ik ben weg
groetjes Johanna. - Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 19:16jsteen

nog steeds niemand nou dan ga ik weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 09:59sterrenelfje
Werk was gezellig leuke vrouw tja tijdelijk is het. Dus wordt opgeroepen weer nodig is. Ja is best hoor knor. Zo brood halen en vlees. Tja best wennen in ochtend niet vroeg moet werken. Sorry was gisteren druk met leerkracht jongste oudergesprek thuis. En had opruim woede ook huis weer brand schoon hihih
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 19:51knorretje49
hoi knorretje ik heb weer problemen met libelle
ik zal een mail naar ze sturen .
als jij het er neer wil zetten bij marga mischien heb marga het ook wel joh ik kreeg zo raar blad met error ...ik ga koffie zetten janny komt er aan het is donderdag he ,je hoord me morgen wel weer oke .fijne avond knorretje ook voor je ventje hoor .
liefs johannatje . - Geplaatst op maandag 29 maart 2010 20:43jop envelophaa knorretje bedankt voor de mooie paaskaart.ik had al in de winkel gekeken voor een mooie kaart voor jou maar nog niet gevonden.zodra ik er een vind stuur ik hem optja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 15:38jop envelopwaar is iedereen toch?? als er niemand komt ga ik ook maar weertja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 16:23jsteen
hoi jop ik kan steeds niet op libelle ,komt door die rot reclame die ze
ons op dringen zij worden er goed van en wij slechter .
ja en waar marga is ik heb geen iedee ik heb haar al gemaild maar niks gehoord ,ik maak me zorgen om haar .
en de rest ik weet er niks van, jou heb ik ook steeds gemist joh
nou ik ben benieuwd of er weer iemand langs komt hier .
iedereen de groetjes Johanna. - Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 17:22jop envelopha jsteen ik zit ook niet zo vaak meer hier.het komt omdat het weer zomertijd is.we zijn alweer naar de camping geweest om alles op orde te brengen voor het komende seizoen ik hoop op een mooie zomer.verder moet ik zateredags ook voortaan werken om de 2 weken .en dan het huishouden nog met alle dieren in huis dus druk druk druk.ik had trouwens wel een mooie kaart van knorretje gehad voor pasen grts jop p.s ik zal wel een keer op hyves kijken naar marga en gerda mssn staat daar op wat er aan de hand is met huntja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 17:43jsteen
ik heb ook een mooie kaart gehad van knorretje maandag al joh heel lief he .
ja marga heb ook een hele oude vader kan ook iets mee zijn he ,
of zelf ziek ja alles kan .
groetjes jop ,en leuk dat je even langs kwam kom bruno niet meer op de blaf????? er word steeds naar gevraagd joh ,
groetjes en nog een fijne avond he jop . - Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 22:02eilizabeth
Hallo allemaal
Ik ben een tijdje niet geweest had het druk veel opgepast en vanalles en nog wat het werd wat teveel maar hier ben ik weer, vandaag ook opgepast was heel lief en gelukkig weer beter morgen mogen de twee oma's een poosje op de creche komen en dat lijkt mij wel leuk verders heb ik het druk de kinderen komen veel wel heel veel aanwaaien mag ik natuurlijk niet over mopperen vandaag 1 om half 5 warm eten en de ander om 6 uur kleindochter ook, komt dochter haar halen eet ook wat soep nog mee en de laatste om kwart over 7 dus je bent al die tijd in de keuken er bij zitten en kletsen maar goed ik ben weer met de pc begonnen en kom hier weer
groetjes en tot morgen marga - Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 22:02eilizabeth
2x is te veeleilizabeth wijzigde dit bericht op 30-03-2010 22:03 met 97% - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 08:53jsteen
goede morgen ,Marga ook weer boven water haha druk druk he ja wie niet joh .
ik ga zo weg naar onze dochter het weer zit niet mee het lijkt wel herfst hier het gaat zelfs stormen van middag ....
ik kom vanavond weer langs als het lukt want het gaat zo slecht om er op tekomen .
fijne dag allemaal ,groetjes
Johanna. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 18:58jsteen
Marga waar ben je nou je zou toch komen ??????????
ik ben weer thuis en zie dat er niemand geweest is nou tegen mezelf
kletsen heb ik geen zin in damens kom op nou het was zo gezellig hier .
jullie zijn toch niet weg gestormd ?????????

groetjes johanna. - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 21:20jop envelophallo dames
wat een weertje he ik moest goed opletten dat de evelopkes niet uit mijn handen waaiden het ljikt wel weer herfst.bah bah en ik had zo,n zin in de camping.maar met zulke vooruitzichten blijft jopke lekker thuis bij de kachel en de diertjes wel jammer voor bruno.hij is al heel lang niet meer op de camping geweest.maar ja we hebben weer een heel seizoen voor ons we hebben het allemaal druk tegenwoordig zie ik.is maar goed ook he. want de hele dag achter de pc daar word men ook maar gaar van. ik ben dus gelukkig niet weggewaaid verder wens ik u allen een fijne avondjop envelop wijzigde dit bericht op 31-03-2010 21:21 met 0%tja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 09:59Moderator2
Goedemorgen
Uw topic heeft 3000+ berichten, u kunt dus een nieuw deel aanmaken.
Heeft u liever dat ik dit doe, laat dit dan even weten.
Vriendelijke groet,
Moderator2Niet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 13:15jsteen
als je het voor ons wil doen graag .
dankje wel hier voor Moderator2.
vriendelijke groete Johanna. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 13:49Moderator2
Niet meer actief | forum@libelle.nl
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café