- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café
- Geplaatst op woensdag 29 juli 2009 19:25eilizabeth
Hallo
Ook ik ben er weer, een leuke dag gehad vanalles gekocht voor Mark zijn huis vanmiddag hier nog wat gedaan en nu heb ik het warm het is buiten benauwd, ga misschien nog even weg staks
Johanna, heb jij nog wel eens wat van Elfje gehoord ga straks eens even kijken hier in het cafe of zij er nog is.
Maartje nog even en dan vakantie, ga je vast een hele fijne vakantie wensen, want morgen zal je het wel te druk hebben met alles pakken en nog wat wassen en opruimen, dan kom je tijd te kort, geniet er van he en kom veilig thuis
Jop Enveloppie jou vakantie is ook in zicht nog 2 dagen weken en dan!!!!
Allemaal een fijne avond groetjes Marga - Geplaatst op woensdag 29 juli 2009 21:03jsteen
nee marga ik weet het niet ik kom ook haast niet op hyves,maar ze zal er nog wel zijn tog?????? jij heb een leuke dag gehad met je zoon fijn hoor .ik heb ook een leuke dag gehad wij hebben samen laminaat gekocht ,voor dochter erg mooi joh .
maar ik ga lekker af sluiten heb behoorlijk hoofdpijn af en toe ,even iets innemen .fijne avond allemaal en tot morgen..
groetjes johganna. - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 07:40jsteen
goede morgen marga ,hier schijnd de zon er is wel vrij veel wind maar nog steeds droog weer , heb vandaag ook vrij ga straks even wat boodschapjes halen en van middag op de thee bij me schoonzus .
ik kom nog wel langs hier straks .
groetjes johanna. - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 08:29jop envelopgoede morgen dames ik kom ook weer even langs.johanna heb je vrij vandaag?lekker! alleen maar hopen dat het weer meewerkt.hier is het bewolkt nu.ik hoop dat er geen regen komt.maar ik heb dalijk 3 weken om op te drogen hihi.en marga hoe gaat het met kleindochter?
en maartje ik wens je alvast een fijne vakantie.onze dieren liggen alvast te luieren hier grts joptja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 10:06eilizabeth
Hallo,,,,, goedemorgen
Beetje laat uit bed maar dat is niet erg dat pakken ze niet meer van mij af die slaap uurtjes
Joppie enveloppie wel ergens heengaan waar je kunt opdrogen he geen regen gebied opzoeken anders ga je schimmelen ha ha JOP CHAMPION
Dus je huisdieren zijn vast aan het uitrusten om jullie straks aan de gang te houden lekker wandelen, ravotten, hoeveel dieren heb je en wat voor merken ?????
Maartje, al in de vakantiestress???? niet doen hoor ( moet ik zeggen)
Johanna, geniet van je vrije dag, ga je bij je schoonzus die ziek is koffiedrinken????
Hoe ver is de verbouwing bij je dochter?????
zo ik begin zo maar met strijken bah maar een radio er bij aan en hopsake beginnen
Mijn vader van 96 belde net helemaal in de war ja dat heb op die leeftijd,hij heeft nu erge verkoudheid en het zit vast, houd mijn hart vast dat het geen longontsteking wordt ja dan is het over en uit bij die oude mensen ben deze week al tig keer gebeld ga vanmiddag maar even weer er heen moet ik niet te veel doen anders blijf ik aan de gang en belt hij om het uur maar ja wij worden ook ouder he en hoe zijn wij dan, ik waarschijnlijk nog moeilijker ha ha
De zon schijnt hier tenminste en bij jullie ook ???????????????
geniet van de dag ik ook achter de strijkplank bahhhhhhhhhhhhhhhhhh
liefs marga en tot straks doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 11:25jsteen
zo de boodschappen ook weer gedaan bah vind ik een rot klus
maakt liever het huis schoon .
nee marga daar ben ik voregeweek geweest volgende week gaan we weer naar haar toe ,nu een andere zus ,gaat zaterdag op vakantie met een bootreisje voor een week haar man heeft alsheimer erg al hoor ,
maar hij is 72 dus, wel een mooi leven gehad veel vande wereld gezien was nooit ziek alleen suikerziekte. ik kom nog wel langs
groetjes johanna. - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 11:55Maartje 44
Marga..Jop Envelop..Elisabeth..?!
Meiden..allemaal bedankt voor de wensen voor mn vakantie!
hoop niet dat ik iemand vergeten ben..onthou alle namen nog niet echt..
Vanmiddag koffer vullen..laatste wasje in de maschine..vullis..je kent dat wel..Gisteravond tuin nog gedaan..wil het netjes he..
Moet nu veel..maar wil relax blijven..heb er zin in hoor!
Doei doei..tot over 10 dagen..!
geniet allemaal van de zOn..de winter komt zo weer..
poets loopt niet weg..(helaas)..
Hou je allemaal goed..GROET MAARTJE - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 13:19eilizabeth

Maartje
Groetjes en genieten doeiiiiii margaeilizabeth wijzigde dit bericht op 30-07-2009 13:20 met 9% - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 16:29jop envelophallo het heeft hier helemaal niet geregend,dus ik heb veel geluk gehad.de enveloppekes droog in de gleufjes gestopt.marga ik heb 3 katten,een hond ,cavia,s en vissen.de hond gaat mee naar de camping.en de jongens zorgen voor de katten en de rest.we zitten niet ver van huis,dus we kunnen wel een keer op en neer rijden.de hond zit graag in de auto.en ik kan de katten niet zolang missen.maar ik weet dat de kinders goed voor ze zorgen.kijk maar op mijn hyves daar staan ze allemaal op de foto johanna ik vind boodschappen doen leuker dan huis poetsen.grts joptja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 17:27eilizabeth
Ga vanavond is even kijken joppie op je hyves
Wij eten vanavond andijvie, hamburger en aardappeltjes
Eet smakelijk

groetjes marga - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 19:00jsteen
zo dames ik ben er weer we hebben een heel gezellige middag gehad met elkaar .
jop je woond te ver weg anders deden we ruilen haha .
marga ik krijg zo visite janny komt zo, gaat mijn hub knippen ze gaat zondag met vakantie naar de zoon in spanje de zoon is met vrouw en kinderen al weg naar spanje met de auto janny en haar man gaan vliegen .ik zal ze missen.
verder iedereen een fijne avond en tot morgen .groetjes johanna.
- Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 19:49eilizabeth
Zo de dag weer bijna om heel veel gedaan, geeft een heerlijk gevoel, vanmiddag nog bij mijn vader geweest en alles redelijk goed hij was wat vies dus een beeje gewassen en een lekker kopje koffie gezet en samen genietend op gedronken, vanavond naar de buurvrouw aan de overkant die zit veel alleen en ben ik nog niet geweest na de vakantie, morgenochtend werken en morgen laat in de middag naar mijn dochter met het hele gezin, haar verjaardag vieren zij haalt chinees , en inmiddels hoost het hier van de regen
een fijne avond allemaal en tot morgen groetjes Marga

- Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 20:43knorretje49
hallo dames
jobke vroeg me hier eens langs te komen
en dan gaan we dat zeker doen
als ik er tusen mag
zo de meeste ken ik denk ik wel
en alles goed hier
jobke is en gevaarlijke hoor dames
zo maar tot gleuf tot gleuf steken
en altijd maar rekeningen hihi
he jobke heb je nog kaarten geschreven
hoor je niet veel
zo lievekes hoor jullie wel weer he
of hebben jullie ne bepaalde tijd jullie hier tetteren
laat knorretje ens weten
de meeste zeggen knor
neen hoor liever echte naam knorretje hihi
dus sta ik op knorretje te zeggen - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 21:28jop envelopha knorretje kom er gezellig bij.hier is het wel gezellig.wij gaan volgende week naar de camping.dan stuur ik jou een mooi kaartje grts jopketja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 21:41knorretje49
he jobke toch zeker eentje met en varkje ha ha
en ja he mag ik mee naar de camping
ga je naar ander ventjes kijken
ja ja dacht ik al
och ens lachen he
jobke en haar gleufies
hier komt wel en knappe postbode
kei jong maar spijtig getrouwd
en ik zij he steek jij ook graag van gleuf tot gleuf
heb en vriendin die wel graag doet
ja zij hij
ben zo opgeleerd hihih - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 21:42knorretje49
quote:knorretje49 schreef op 30 juli 2009 @ 21:41:
he jobke toch zeker eentje met en varkje ha ha
en ja he mag ik mee naar de camping
ga je naar ander ventjes kijken
ja ja dacht ik al
och ens lachen he
jobke en haar gleufies
jobke neem je dan uw laptopke mee
want ze kunnen hier niet zonder jou hoor
hier komt wel en knappe postbode
kei jong maar spijtig getrouwd
en ik zij he steek jij ook graag van gleuf tot gleuf
heb en vriendin die wel graag doet
ja zij hij
ben zo opgeleerd hihih - Geplaatst op donderdag 30 juli 2009 23:07jsteen
knorretje welkom hier hoor .
marga al vast gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag bij haar morgen .
ik moet op passen morgen op de pup van onze dochter haha.
dames allemaal voor straks slaap lekker en tot morgen.
oja jopje nog een dag dan heb je lekker vakantie ....
gr johanna. - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 08:20jsteen
goede morgen ,jop, korretje ,maartje en marga.
ik moet op passen vandaag ,marga werkse vandaag hoor .
jop nog een dag vandaag he en dan vrij heerlijk voor je .
veder iedereen een fijne vrijdag tot later .
gr johanna. - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 11:27knorretje49

knorretje - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 13:02eilizabeth
Goedemiddag dames
Welkom Knorretje, gezellig dat je er bent, alles goed ook met je hubje????
Vanmorgen wezen werken en straks naar de verjaardag van mijn dochter daar gaan we lekker chinees eten

Johanna op wie moet jij passen ?????
Maartje is vast al weg nou de zon schijnt dat is al vakantie op zich
Joppie vandaag je laatste werkdag ga je morgen al weg?????
Fijne middag allemaal tot vanavond laat dan kom ik nog wel even langs

Groetjes Marga - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 14:37jsteen
jaaaaaaa wat zou je denken ,de pup natuurlijk haha ze is erg ondeugend hoor haha maar wel heel lief ,fijne verjaardag bij je dochter .
gr,johanna. - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 17:32jop envelopjippie!! de vakantie is begonnen.we gaan het vanavond inluiden met een etentje in een returant.morgen nog een keertje door het huis heen.en dan naar de camping,is vlak bij huis hoor.maar dat is alleen maar fijn.dan kunnen we naar de katten, en thuis de was doen.de kinders blijven thuis.en die zullen voor alle dieren zorgen.ook fijn dat er altijd iemand in huis is.is wel lekker veilig.ik laat het huis niet graag alleen in deze tijd.je weet maar nooit.alhoewel er niks te halen is hihi.knorretje ik stuur je wel een kaartje vanaf de camping grts jopketja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 19:10knorretje49

hallo dames
alles goed hier
he jobke mafg ik en de ander dames mee
zou wat zijn he allemaal samen
jeetje zouden we tetteren hihihi
en plagen ook wel denk ik
ja marga ventje gaat wel hoor
zijn tanden zijn nu in orde
en maandag voor die inplanting naar ziekenhuis
maar och komt echt wel goed
met mijn schatje
zeker weten
knorrepotje - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 19:50jsteen
dat zou een gezellige boel worden jop hahaha.
marga is feest vieren ,
jop heb vakantie ,en wij hebben een heerlijk weekend voor de boeg tog .
knorretje beterschap voor je hubje hoor.
ik kan geen plaatjes meer plaken ik snap er niks van zal zondag wel eens kijken .
ik ga morgen naar het westland naar onze dochter en schoonzoon er is bloemen corzo op het water allemaal bootjes ver sierd zo mooi zal kijken of ik een paar fotoos kan plaatsen hier zondag .
fijne weekend allemaal ,gr johanna. - Geplaatst op vrijdag 31 juli 2009 19:53knorretje49
jsteen he he
ja in augustus gaan wij ook naar en bloemen corzo zien
altijd leuk te zien he
ja marga de piep op en jobke
zo zijn we alleen vandag
ja mijne hub is en sterke hoor
die komt er wel door
en ik aan zijn zijde komt alles wel goed
hij gaat voor de knapope verpleegsterkes te zien
mannen he
ja jsteen wil ook wel die mooie fotos zien hoor zondag
dus plakken he
knorretje
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café