- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 151 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café
- Geplaatst op dinsdag 16 maart 2010 19:25jsteen
wat vervelend Marga van die spin ,een spin heeft altijd gift waar mee hij je steekt ,hoe groter de spin hoe gevaarlijker het is ,kijk maar naar de zwarte weduwe toch ,wel even in de gaten houden hoor .
zo ik ben er morgen niet we gaan lekker naar dochter toe het word weer lekker zacht weer met zon het was vanmiddag ook lekker in de zon wel uit de wind hoor .morgen na het eten ben ik weer hier
groetjes - Geplaatst op dinsdag 16 maart 2010 20:08eilizabeth
Fijne dag morgen Johanna tot morgenavond - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 08:51jsteen
dankje wel marga ,goede morgen
bij libelle gaat het weer beroerd joh de pijlerlijst is weg rechts en het is traag als du......s.....d en er vliegen allemaal dames bladen overheen die je niet weg kan klikken wat een toestande toch .
maar het word lekker weer hier heb het licht gevroren maar hebben veel zon we gaan zo weg ,tot vanavond ,en voor jullie ook een mooie dag .
groetjes johanna.
- Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 09:32eilizabeth
Goedemorgen
fijne dag Johanna en wat een gedoe hier met die reclame wordt er ziek van
Dat meisje Milly is gevonden vreselijk wie doet er nu zoiets als die vent dat heeft gedaan moeten zij hem maar de nek omdraaien dan verdient hij niets anders, in de gevangenis is het veel te luxe voor zulke figuren
Vandaag heerlijk de zon moet straks wel naar de tandarts worden geboort maar ach kom ik wel weer overheen (hoop ik)
groetjesss - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 11:58eilizabeth
Ik ben een druiloor zit te wachten thuis van straks naar de tandarts om 12 uur moest ik er om kwart voor elf zijn ja ja ouderdom komt met gebreken sufkop nou ze waren vriendelijk nu volgende week - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 18:40jsteen
ja vreselijk marga het zal je dochter maar zijn he ik heb er geen worden voor doe met hem maar net als hij bij Milly heb gedaan
want als hij straf krijgt is het toch niet lang ,maar haar ouders broer,
en zus hebben levenslang nu ,voor zo gek .
marga mijn dochter heb het ook al 2keer gehad haha ouderdom kom nou ,je ben niet oud hoor.
wat een mooi weer hebben we gehad vandaag de tuin bij dochter is weer mooi hoor ,hebben ook nog viooltjes gehaald
en geplant ,moet ze alleen nog voor me zelf hebben .
ik kwam thuis en er lag een mooie kaart van Emma in de bus ,
Emma bedankt daar voor ,ik hoop dat het weer goed gaat bij jou .
tot laters ,Johanna. - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 19:09eilizabeth
Ja dat is leuk van Emma he ze heeft wat problemen vervelend hoor
De jongens zijn er nu vanwege onze trouwdag hebben hier gegeten zitten nu hier in kantoor bij de andere computer pfff blij zijn als ze weer weg zijn ha ha maar niet heus
kom later nog wel even doeiiii - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 19:32jsteen
Marga en hub gefeliciteerd met jullie huwelijk ........

Geniet er lekker van Liefs Johanna. - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 20:17jsteen
Marga ik ga afsluiten ga even kijken naar een kat in de zak
is een nieuw programa ,ben heel de dag buiten geweest en best moe
ga lekker vroeg naar bed morgen 3uurtjes werken en dan even naar tuincentrum voor bloemen janny is jarig .
nog een fijne avond en tot morgen .
Johanna. - Geplaatst op woensdag 17 maart 2010 21:40eilizabeth
Wat leuk Johanna ja ik had al de jongens thuis dus kwam er niet van om hier te komen
weltrusten en tot morgen - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 07:11sterrenelfje
Ben gestopt met werken. Het werd daar zo ondragelijk. Teveel stress. En teveel onrecht ben klaar mee. Want het ging mijn gezondheid koste. Werd grimmig verdrietig. En zo hoor niemand behandeld te worden. Wat kunnen mensen toch gemeen oneerlijk zijn mega. Maar goed les wijzer ervaring rijker zoiets. Nou je zeg johanna zo erg van milly. Kijk soms nieuws mijn hart breek. En denk waarom dan. Vreselijk voor fam ja. Liefs iedereen anitaLeef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 09:50eilizabeth
Goedemorgen
Hallo Elfje, veel beter voor jou je heb al genoeg meegemaakt hoor en dat een nare werksfeer vreselijk, hoe is het verder met je en hoe gaat het met je moeder
groetjes marga - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 09:53eilizabeth

Het zonnetje schijnt dus voor iedereen een vrolijke dag
groetjes marga - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 10:31stormie
MARGA
JE HEBT INBOX
groetjes van een dufffffffffffffffffffffff KONIJN
VAL ELKAAR NIET AAN, MAAR VUL ELKAAR AAN - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 11:09eilizabeth
Ik ga huishaten tot later

- Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 12:09jsteen
gode middag allemaal ,ik heb weekend ,heb ik gelijk bloemen gekocht voor janny is ze ziek nu ga hub de bloemen even brengen, en gaan dan volgende week op een middag .
Elfje gelijk heb je hoor lekker aan je zelf denken meis wat marga al zij je heb genoeg meegemaakt .
Marga dat was niet erg hoor ik had zo slaap om 10 uur was ik van de wereld af haha was heel de dag buiten geweest he .
ik ga nu eten hub heb het klaar gemaakt ,
tot laters ,groetjes johanna. - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 12:14eilizabeth
Heeft Janny de griep je zal ze wel missen vanaond ik ga vanavond met zo ongeveer 15 vrouwen eten bij de pizzaria doen we elk jaar een keer heel gezellig
eet makelijk tot later - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 12:15eilizabeth

- Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 13:33eilizabeth
Hallo Joice leuk zeg trouwen op de Bahama's een droom ik heb er een meegemaakt (was daar op vakantie) op de Dominicaanse republiek maar was erg leuk hoor romanties met je tenen in het zand
Ik ga zoeken en lezen doeiiiiieilizabeth wijzigde dit bericht op 18-03-2010 13:33 met 0% - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 13:38eilizabeth

even een bakkie koffie en dan weer met zin (pffpffpff) de kamer doen
doei doei - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 14:52jsteen
WELKOM HIER Joice,
Marga janny heb het aan haar darmen vorig jaar lag ze er van in het ziekhuis en nu heb ze het weer heel erg brrrr,
ik heb de bloemen afgegeven met haar pakje dan is ze inindergeval daar wel vrolijk van ,en ben gelijk met hub naar intra tuin geweest ik heb een mooie luie stoel met kussen er bij gekocht ik blij
haha laat het maar mooi weer worden he ,het was hier 18graden maar wel een wind
en een flauw zonnetjes hoor ,ik ga thee drinken en nog wat doen hier morgen komt dochter weer hier he .dus druk druk .
leuk marga vanavond uit eten met je vriendinnen he .
tot laters .johanna. - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 14:59eilizabeth
Het is hier nog te koud hoor om buiten te zitten maar het komt eraan ben ook nog druk de kamer goed aa het doen kon niet zo op gang komen maar gaat nu lekker tot theetijd - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 15:50jop envelophallo dames hier is jopke weer een keer.hoe gaat het met jullie?met mij goed.ik heb het wel druk met werken en huishaten.het is nu lekker weertje hier.ik ben nu niet zo vaak achter de pc.met dit lente zonnetje ben ik graag buiten of ergen mee bezig.in het huis houde is altijd wel iets te doen nooit klaar bah.maar het hoort erbij marga ik heb me op facebook aangemeld maar ben er ook niet vaak.ik moet het nog allemaal leren. zo te zien is hyves veel leuker maar we kijken wel hoe het vergaat.en hoe gaat het met ons knorretje en haar man? en verder met de andere dames? ik zie dat het hier niet meer druk is joice welkom in de club zo dit was het zo weer een beetje grts joptja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 15:56jsteen
hallo jop leuk dat je weer even hier langs komt joh ,
ja het mooie weer is fijn nu he ik hou van dit weer ,als het later beter weer word ben ik ook niet zo veel meer hier hoor haha ik heb een tuin en daar werk ik ook graag in ook bij onze dochter doen we de tuin
en ja ik lig ook graag even in de zon heerlijk joh kan er haast niet op wachten .tot laters - Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 16:06eilizabeth

Hier een bakkie thee
Jop ik vind het juist weer wat drukker hier het begint weer leuk te worden
Johanna ik ben al weer kerstkaarten aan het maken wel vroeg maar voor ze allemaal klaar zijn ga straks douche en tegen zessen weg heerlijk hoor zijn altijd leuk avonden
groetjessss
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 151 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café