- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 149 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café
- Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:04eilizabeth
Hoi Knorretje alles goed???? hier wel hoor, leuk plaatje - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:05jsteen
jaaaaa knorretje ik ken het plaatje hij is leuk hoor hihi.
marga jij heb ook al van die mooie plaatjes . - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:08eilizabeth
Johanna die zijn allemaal uit mijn opgeslagen voorraad hoor - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:08knorretje49
ja johannatje dacht wel dat je plaatje kende hoor
ja marga hier alles goed hoor
bij jou ook
waar is jobke
zie ze nergens meer
zou ze dag en nacht werken hihihi - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:10eilizabeth
misschien is jopske wee een weekend uit Jopske houd wel van het goede leven en zij komt heus nog wel langs hoor en Emma ook want het is weekend - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:19jsteen
MARGA JIJ HEB INBOX . - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:30eilizabeth
Johanna ook jij heb inbox - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:34knorretje49
en ik krijg niet in inbox - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:39jsteen
ach knorretje toch ,jou in box werkt niet dat weet je toch wel hihihi
was prive hoor ging over mijn hubje hahaha - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:53jsteen
marga ga jij nog tv kijken ik ga zo met hub kijken naar programaas
die hij van de week heeft op genomen komt door al die visite he - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 20:59eilizabeth
Fijne avond Johanna en tot morgen - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 21:04jsteen
marga jij ook een fijne avond en tot morgen .
- Geplaatst op zondag 14 maart 2010 08:29jsteen
goede morgen allemaal

tot laters - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 10:09eilizabeth

Heb eigenlijk niets te vertellen vanmiddag weer voor het eerst met mijn wandelvriendin een uurtje wandelen en de bedoeling is dat we dat weer elke dag gaan doen pfffpfffpfffpfff moet wel ,is beter voor mij ,voor haar een hobby maar voor mij pfffpffffpfffff
tot later - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 10:48jsteen
ja marga dat is toch fijn lekker met een vriendin,is beter als alleen .
ik heb van middag visite maar na het eten ben ik er weer hoor .
Elfje nog niet geweest ,en knorretje ook niet haha die slaapt uit .
ik heb ook niet veel te vertellen , dus tot laters . - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 10:54eilizabeth
Het is hier rustig, fijne middag en tot vanavond - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 19:03jsteen
goede avond allemaal ,lekker gewandeld Marga hier was het zonnig
dan ziet alles er beter uit ,ik ben nu van de visite af ,morgen is alles weer gewoon ,lekker werken boodschappen doen .
schoonzusje zag er nogal op geblazen uit ,komt allemaal van de chemo maar het was reuze gezellig hoor ,ik heb een peer gehad
van glas en daar zitten plantjes in met schelpen weer eens iets anders dan een bloemetje staat erg leuk op de tafel .
tot laters . - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:01eilizabeth
Lekker verwend dus , ja ik heb lekker gewandeld en daarna chinees gehaald dus lekker gauw klaar de hele dag hier stil gewest geen Jop, elfje of knorretje gezien maar de dag is nog niet om
zit nu lekker te lezen tv is zo als gewoonlijk niets aan - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:11jsteen
je heb de groetjes van knorretje en morgen kan ze ook niet haar hub moet vroeg weg naar het ziekhuis en dan is ze vrij laat terug .
ja het is stil maar wij zijn er wel haha .
ik moet morgen werken en gelijk de boodschappen doen
en iets voor janny kopen die is donderdag jarig . - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:20eilizabeth
Hoezo de groetjes van Knorretje heb zij jou gemaild??? - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:22jsteen
nee hoor marga op een ander form haha ,van daar - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:34stormie

.
.......................................
...................................
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 20:37eilizabeth
Hoi Stormie jij ook de groetjes en!!! heb je een leuke zondag gehad???? de mijne was wat saai
Leuk plaatje doeiii - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 21:00jsteen
ik ga afsluiten en morgen ben ik werken ,nog een fijne avond Marga
tot morgen ,Johanna. - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 21:10stormie
de mijnes was ook saai MARGA
maar het putertje maakt dat goed
whaahahaahahahaa
ik ben met allerlei dingen bezig op mijn puurtertje
ik surf van hort naar her
doeiiiiiiiiiiii MARGA slaap lekker
stormie wijzigde dit bericht op 14-03-2010 21:11 met 1%Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 149 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café