Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. TVT-bandje

Dit onderwerp heeft 658 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2011 12:33.

TVT-bandje

Ga naar een onderdeel
  1. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Zo maar even opnieuw opgestart.
    Ik vind het oude forum wel prettiger denk ik.
    Nou ja tijden veranderen.
    Meert hoe is het verder afgelopen.
    PLeun kom je hier ook wel weer.

Gr Rhoos

2. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Ik hoop dat iedereen de weg naar dit forum weer kan vinden want die is erg moeilijk.
    Het geen inteligente stap geweest van libelle om dit forum te veranderen.
    Ze zullen er wel een reden voor hebben maar aangezien er al vele negatieve reacties zijn denk ik er het mijne van.

Gr Rhoos

3. meepje
    Afbeelding van meepje

Rhoos, Ik ben het helemaal met je eens. Het kostte mij al bijna 2 dagen om weer in te kunnen loggen en daar erger ik me een ongeluk aan. Ik zat niet op die vernieuwingenzooi te wachten, verdorie!. Never change a winning story, zeg ik altijd maar. Het oude forum was een succes en daar moet je dan gewoon met je handen van af blijven. Maar ja, wie ben ik? Ik ben ook maar een 'domme' lezeres van Libelle... Ik hoop dat iedereen hier zijn en haar plekje weer weet te vinden. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe het gaat met Pleuntje en Meert. Met mij gaat alles goed. En met jou Rhoos?
    groetjes van Meep

4. rhoos
    Afbeelding van rhoos

He Meep weer terug. Fijn. Ik kon even niet op jouw naam komen in het eerste topic. sorry.
    Hier gaat het allemaal goed. Gisteren giga moe geweest. Gaat vandaag hoop ik beter. Had al weken achter elkaar gewerkt. Heb je als je weekenden werkt dan werk je door de week ook door in het huis.
    Ik had geen 1 dag voor me zelf gepakt en dat moest ik gisteren bezuren. [:@]
    Gr Rhoos

5. meepje
    Afbeelding van meepje

Volgens mij zijn er meer mensen die wat moeite hebben met het vinden van dit forum... Jammer hoor![:(]
    Meep

6. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

jeetje, wat een puzzeltocht!
    hier zit ik niet echt op te wachten! het kostte me alle moeite hier weer terug te keren! en ook hoe ik moest reageren! een doolhof is er niets bij vergeleken. jullie begrijpen mijn ergernis denk ik wel. alle berichten in een klap weg! want wie deed nou wat en wanneer.
    daarom meep, meert en rhoos en alle anderen: praat me graag even bij?! ik heb wegens ellendige gevoelends niet eerder gekeken noch gereageerd. neem me niet kwalijk! er is nog geen uitzicht op betere tijden. deze rampenmaand kost me veel pijn. ik stik van de maagpijn en weet niet hoe me te houden. het lijkt me de afschuwelijkste maand van mijn leven te worden. drie rampen voltrekken zich. zijn verjaardag, zijn 2de thuiskomst en onze trouwdag. kan het nog erger?
    lieve mensen, praten jullie me even bij over jullie laatste ervaringen? graag!
    sterkte allen!

7. meert
    Afbeelding van meert

Hoi dames,

Het duurde even voordat ik op het forum kon komen had een probleem met het e-mailadres. Uiteindelijk toch gelukt.
    Wat een gedoe merk dat ik het vervelend vind dat alles veranderd is geef mij het oude idd maar. Zal wel wennen zijn.

Pleun heel veel sterkte de komende maand.
    Ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe suprapub gekregen er moest een grotere geplaatst worden het was geen pretje maar ik heb het overleefd, voel me sinds gisteren weer beter. En hoef als er niets vreemds gebeurt pas 30 januari terug en dan moeten ze nog een keer een grotere plaatsen daarna is het een fluitje van een cent omdat de opening dan niet groter hoeft.
    Verder is het thuis een ziekenboeg mijn oudste zoon wordt deze week weer (6de keer) aan zijn oren geholpen de ingreep is iets anders moet vanmiddag ook naar de anesthesie toe.
    Mijn man is net weer begonnen met werken hij is ook flink ziek geweest ik moet zeggen volgens mij heb ik nog een staartje van de prenison in mijn lichaam want ik heb (afkloppen) nergens last van terwijl de hele familie met griep loopt.
    Fijn dat jullie er allemaal weer zijn.

8. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

jeetje meert! wat een gedoe! wel fijn dat het achter de rug is! ik moest wel steeds aan je denken.
    als je dus op die manier profijt hebt van de prednison is er eindelijk een voordeel aan je situatie gevonden! ik hoop maar dat het goed mag gaan en wens je als verpleegster in de ziekenboeg alle sterkte!
    nu zit ik hier weer in een snel antwoorden hokje. ik weet niet of het goed gaat.
    toch wil ik even laten weten dat ik 1 ramp inmiddels overleefd heb, gisteren was die verjaardag. nu nog 2 rampen deze maand.
    AFSCHUWELIJK! (dit zet ik er expres bij in de hoop dat er iets gebeurt..... als dat maar niet iets met mijn kinderen is....ik ben zo bang....)

9. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Hoi Pleuntje. als ik dit zo lees wordt het dan geen tijd om hulp te gaan zoeken. Maatschappelijk werk of zo.
    Dit is echt een onhoudbare situatie geworden.

Sterkte hoor.

Gr Rhoos

10. meert
    Afbeelding van meert

pleuntje wacht nu niet te lang met hulp zoeken dit gaat anders totaal fout probeer in contact te komen met de ggz, deze kunen op vele gebieden hulp bieden en als ik je verhaal zo lees is dat echt nodig.
    Sterkte.

gr. meert

11. meepje
    Afbeelding van meepje

Kop op Pleuntje, kom op voor jezelf en je kids. Je hebt recht op een goed leven, net als iedereen. En daar moet je soms voor knokken. Vraag hulp voordat er erge dingen gebeuren. Dit kan zo toch niet langer doorgaan?
    Ik denk aan je hoor! Sterkte en een omhelzing van Meep

12. meert
    Afbeelding van meert

pleuntje hoe gaat het met je ?

13. meepje
    Afbeelding van meepje

Goh Pleuntje, ik maak me een beetje zorgen over je! Gaat het nog wel?
    Meep

14. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

hallo meep, meert en rhoos, ik ben er wel hoor maar vraag niet hoe!!!
    één ramp heb ik overleefd, nog 2 te gaan....deze maand dan in ieder geval!
    ach lieve mensen, het valt allemaal niet mee.
    ik heb al regelmatig voorgesteld therapie te volgen maar nee, met hem is niets aan de hand. hij kan dat allemaal zelf wel opknappen. trouwens in therapie krijg je dingen aangereikt die je uit moet gaan voeren en als hij iets niet wil is dat een opdracht uitvoeren die een ander invult! nu ben ik zelf zo ver dat ik eigenlijk helemaal niets meer wil, maar ook wil ik niet weggaan. ik wil nog niet de eerste stap zetten. ben eigenlijk niet van plan op te geven. ik vind mezelf juist zo sterk door te durven ook niets te zeggen. dat is al een hele stap voor mij! anders liep ik overal achter hem aan om hem weer aan het praten te krijgen of te proberen zijn boosheid op te heffen door maar van alles voor te stellen zoals wil je dit of zal ik dat... natuurlijk zie ik wel dat ik het altijd fout gedaan heb, maarja ik ben zo opgevoed en heb nooit anders geleerd, want al jong getrouwd. hij nam het gewoon van mijn moeder over. ik vond dat gewoon. aangezien hij 8 jaar ouder is dan ik heb ik hem in het begin altijd gezien als mijn veel te jong overleden vader. ik nam ook dingen aan en dacht dat hij alles wist (wat hij ook uitdroeg) nu weet ik wel beter, maar het heeft wel heel lang en veel gekost. een LEVENlang! mijn leven lang!
    ik ben somber gestemd. want wat moet ik? ik heb hier mijn werk en vrijwilligerswerk. ben daarnaast helemaal niet gezond, dus weinig kans op ander werk (maar dat wil ik eigenlijk ook niet, ik ben oppasmoeder/gastouder). echt meisjes, ik sta nu moeilijk en zie voor mezelf geen mogelijkheden meer. weet je dat ik zelf al van de afgelopen 13 jaren er 8 van therapie gevolgd heb? daarmee wil ik niet zeggen dat ik het weet maar aangeven hoe moeilijk ik zit. en dan blijft hij maar denken dat ik niet zonder therapie kan en hij het zelf niet nodig heeft.......
    ik stop nu maar weer even.
    vind trouwens deze nieuwe stijl moeilijk (van libelle). het staat niet op volgorde van datum (hoe moet ik dat doen) en ik weet nog steeds niet goed hoe te reageren.
    maar goed, het komt er bij!
    het beste allemaal

15. meepje
    Afbeelding van meepje

Heeeeeee Pleuntje! Wat fijn om weer iets van je te lezen. Ik maakte me echt zorgen over je! Dat gaat natuurlijk helemaal niet goed hè? Mt jou en je man. Het valt natuurlijk niet mee, als je als vrouw in de loop der tijd verandert en je man 'groeit' niet met je mee. Daar snappen die kerels vaak helemaal niks van. Althans da's mijn ervaring. Wel rottig, dat jullie niet met elkaar in gesprek kunnen gaan. Dat lost namelijk helemaal niks op. Is er niet een vriend(in) die met jouw man zou kunnen praten in een poging de toestand te verbeteren? Als hij dan geen therapeut wil, dan lukt het misschien wel als je een vriend(in) inschakelt. Van een objectieve derde is het misschien niet zo moeilijk om iets aan te nemen?
    Ik hoop dat je er wel uit komt hoor. Wat een toestand! Sterkte gewenst!
    Meepje
    http://images.google.nl/images?q=tbn:1czh2_HYoX9nkM:http://www.scholadavidica.nl/Afbld/angel-2.jpg

16. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Hoi Plentje.

Ook ik vind het fijn om weer van je te horen.
    Het was angstig stil van jouw kant. wel begrijpelijk hoor maar ook ik maakte me zorgen.
    Ik denk dat wat meepje al geschreven hebt wel waar is. Ook ik had het al even aangegeven in een vorig bericht. Jij bent doorgegroeid en hij heeft zich niet aangepast.
    Hij voelt zich veilig en denkt dat alles zo goed is en niet anders.
    Toch begrijp ik het wel een beetje want het is natuurlijk eng om te veranderen.
    Maar het zou toch wel moeten omdat jij er onder door gaat.
    Ook kan ik me erg goed voorstellen dat je nu geen zin hebt om bepaalde knopen door te hakken.Doe dat nu ook nog maar niet. Je weet zelf wanneer je ergens aan toe bent. Je zit nu in ieder geval in de fase dat je toch nog wel wat licht ziet. Ook al is het nu erg donker.
    Ik denk dat die therapie voor jou geen nut heeft. Het heeft die 8 jaar niet geholpen dan is het een illusie om te denken dat dit nog gaat helpen. Je man moet in therapie, bij hem moeten de ogen geopend worden maar daar moet hij wel voor openstaan en dat doet hij dus niet.

Wat betreft de nieuwe berichten eerst lezen; boven aan de site waar de teksten beginnen staat een knop oud-nieuw daar kun je op klikken dan krijg je eerst de nieuwe berichten anders moet je eerst alles door scrollen. Ik wou dat ze dit anders om gezet hadden.

Ik wens je heel veel sterkte en hier kun je wel van je af praten. Dus als je er behoefte aan hebt doe dan dan maar lekker.

Gr Rhoos
    Ik doe er een alpen bloempje voor je bij.
    http://i16.tinypic.com/4bpu0ky.jpg

17. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Nou die bloem is wel erg groot geworden. Sorry

18. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Meert hoe is het met jou. Gaat het een beetje
    Gr Rhoos

19. meepje
    Afbeelding van meepje

Meert en Pleuntje, hoe gaat het nu? Al weer een tijd niets van jullie vernomen...

20. meert
    Afbeelding van meert

Hallo dames het is al weer een tijdje gelden dat ik heb geschreven het is ook zo'n hectische tijd.........
    Het gaat eerlijk gezegd waardeloos ik voel me slecht heb weer een flinke urineweginfectie en heb inmiddels weer antibiotica. Ik ben het zo beu al dat getob.
    Daarbij komt er ook nog bij dat het in de relatie niet echt lekker loopt, ik heb natuurlijk een flink aantal beperkingen die horen bij iemand van 80 sorry dit is niet denegerend bedoeld maar heb natuurlijk een beugel een subprapubisch en een flink litteken op mijn heup. Het lijkt wel of hij me niet aantrekkelijk vind (ben ik ook niet) hij lijkt wel een vrijgezelle puber, hij lijkt weinig meer om het gezin te geven. Hij is altijd weg of onderweg geeft de voorkeur aan uitjes met collega's.
    Als je het bespreekbaar maakt zegt hij dat hij niet voor kinderen heeft gekozen, ze hadden gezegd dat we geen kinderen konden krijgen en we waren dan (ik aangenaam) verrast dat dit toch mogelijk was, de tweede was gepland. De zwangerschappen waren moeizaam ik heb wekenlang in het zkh gelegen vanaf week 20 dus hij heeft weinig tijd gehad om er aan te wennen.
    Erg frusterend vind ik dit vanmiddag was ik op een punt (na tal van dingen die waren gebeurd) om op internet bij scheidingsmakelaar te kijken.
    Ik ben bereid om te knokken voor ons huwelijk maar ik denk dat hij niet in de gaten heeft hoe vervelend en puberraal hij doet.
    Mensen in de omgeving zagen dit al lang aankomen en hebben al een aantal keer met hem gepraat maar hij doet er niks mee, als het zo door gaat duurt het niet lang meer voordat de bom knalt.......

21. meepje
    Afbeelding van meepje

Jeetje Meert, dit is echt moeilijk! Wat een nare situatie voor jou. Ik begrijp dat het allemaal heel hectisch is voor je. Weet je? Ik denk wel eens bij mezelf: als ik voor ik trouwde had geweten wat ik nu eigenlijk allemaal beloofde, dan had ik het nooit gedaan! Maar dat is maar een gedachte. Het is verdraaid moeilijk als je partner zijn pleziertjes buiten de deur gaat zoeken, terwijl jij zo ziek bent en alleen maar op je gezondheid moet inleveren. Daar heb jij ook niet om gevraagd, toch? Maar ik zie om me heen, bij echtparen die met pech op het gebied van gezondheid worden overvallen, dat het verdraaid moeilijk is voor de gezonde partner om niet af te haken. Dat betekent 'dubbele straf' voor degene die getroffen is met ziekte. Aan de andere kant is het begrijpelijk dat de gezonde partner zijn/haar leven als vanouds wil voortzetten. Egoïstisch, maar ook te begrijpen. Niet iedereen heeft zo'n sterk karakter dat al die pech goed wordt doorstaan. Maar dat is wel superlullig voor degene die ziek is geworden...
    Wat ik eigenlijk wil zeggen: het is voor jullie allebei een zware opgave. Wat je ook gaat beslissen... probeer niet verbitterd te raken, als je partner afhaakt. Jouw verwachting lag waarschijnlijk op een ander niveau,dan wat hij kan bieden. Jammer hoor. Héél jammer. Maar jij bent goed zoals je bent. Ziek of niet ziek, Meert mag er ook zijn. Het is daarom helemaal niet zo gek als ook jij voor jezelf en je kinderen kiest. Hoewel ik mijn man wel ff op zijn verantwoordelijkheid voor de kids zou wijzen. Wel de lusten, niet de lasten? Kom op, zeg! Hij was er zelf bij, toen ze werden 'gemaakt'. De eerste was voor jullie allebei een verrassing en de tweede zelfs gepland. Daar heeft jouw man wel zijn verantwoordelijkheid voor te nemen.
    Nou meis, het is een heel verhaal geworden. Denk goed na. En heel veel sterkte gewenst!

22. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

jeetje M

23. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

jeetje Meert, wat schrik ik!!
    ik weet gewoon niet wat ik lees!
    en jij hebt me altijd zo gesteund en nooit hiervan iets laten merken!
    meissie toch! wat vind ik dit erg voor je, ik zou wel kunnen huilen. mij komt het voor dat al die mannen een stelletje harken tot en met zijn, een stelletje k.....egoïsten. waar halen ze de brutaliteit vandaan, zich zo op te durven stellen.
    ik zou hen toewensen dat zij zich echt eens als man en vader gaan gedragen en zijn zo vreselijk naar hun eigen behoeften kijken. zij zijn VOLWASSEN mag je aannemen en moeten zich ook eens daarnaar gaan gedragen./
    anders loopt het aantal scheidingen wel erg hoog op! en dat is puur aan hun kinderlijke gedrag te wijten.
    lieve schat, ik wens je ALLE STERKTE TOE DEZE MOEILIJKE TIJDEN!!!
    in gedachten bij je!
    toch wil ik jullie allen hartelijk danken voor al jullie steun tot nu toe. ik hoop dat wij elkaar nog lang en veel kunnen steunen! ik heb er in ieder geval veel aan!
    liefs allen, FIJNE KERSTDAGEN EN HET ALLERBESTE VOOR HET NIEUWE JAAR
    lenie

24. pleuntje
    Afbeelding van pleuntje

oeps, dit ging niet goed, het stond er ineens op.
    ik moet ECHT eens goed gaan kijken, hoe dit nu precies werkt. ik moet nog erg wennen aan deze nieuwe bladzij, maar zal jullie adviezen proberen toe te passen.
    nu ja, het gaat hier het ene moment vreselijk en het andere ZO vreselijk slecht, maar daarnaast droogt hij ook wel eens af (en geloof me dames, dat IS HEEL WAT)
    het liefst zette ik hem op straat, maar je begrijpt, hij laat zich dat niet doen.
    ik wilde dat hij opgevoed was. ik hoop dat ik mijn kinderen beter opgevoed heb!
    vanwege al de kerstdrukte heb ik niet eerder gekeken, maar ook vanwege al de ellende. ik heb de 2 rampen overleefd. nu de derde nog. hij moet nog weer thuiskomen na het huis van mijn dochter gerenoveerd te hebben. ik ben benieuwd.....
    lieve schatten, het allerbeste en nogmaals fijne kerstdagen, lenie

25. rhoos
    Afbeelding van rhoos

Meert en Pleuntje ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke situaties.
    Wat een ellende allemaal toch.
    Ik hou het even kort want ik ben door mijn rug gegaan en lang zitten gaat niet echt meer.
    Gr Rhoos

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x