Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Hoe voel je je vandaag?

Dit onderwerp heeft 551 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 19 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:59.

Hoe voel je je vandaag?

Ga naar een onderdeel
  1. PapuDribbel
    Afbeelding van PapuDribbel

Heyyyyyy Jane, jammer, dat je zo een last hebt van je rug. En ook je heupen. Lijkt me heel erg. Hewenige wat ik tegen je kan zeggen is, doe rustig aan, neem niet te veel hooi op je vork en rust op tijd.

Mijn zoon is pas 26 en hij heeft sinds z'n 21ste last van z'n rug. Hij heeft toen hij 18 was heel veel gesport en ineens mee gestopt. Ik denk, dat hij daardoor zo'n rugppijn heeft ontwikkeld. Nu is hij bezig met een speciale oefening die hij op internet heeft gevonden en het helpt wel. Het is een half uur per dag, maar doordat hij hard moet studeren (hij zit op de universiteit) heeft hij niet alle tijd, om het elke dag te doen.

Een tijd terug ging hij naar Den Haag, naar zo een rugdokter, ben even z'n naam vergeten. Deze dokter zette z'n ruggewervels recht en hij moest oefeningen doen, maar na een tijd ging het weer mis en de consultenten zijn duur, de verzekeringsmaatschappij vergoed minder dan de helft.

Ik heb gelukkig geen last van m'n rug, terwijl ik m'n hart vast hield, omdat ik achter elkaar 4 kinderen heb gekregen, in 6 jaar tijd dus.

Wat een verhaal hé?????

Verder wil ik meedelen, dat het goed gaat met me.
    Ik heb bij de psych. bepaalde afspraken gemaakt met m'n man en wonder boven wonder voor het eerst houd hij zich aan z'n afspraken.
    Hij had jaren geleden naar mij moeten luisteren, dan waren we niet op dit punt gekomen vandaag.

Jahanna Hoe gaat het met je????
    Nu ga je toch niet naar buiten in dit weer?????
    Hoe gaat het met sporten????
    Ik probeer 3 dagen in de week te gaan. De ene week lukt het de andere week niet.
    Ik ben gisteren en eergisteren naar buiten geweest, gewoon lopen een uur lang, daar knap ik van op.

Het is heerlijk weer vandaag, de zon schijnt en het is mooi wit. ik hou hier van. Wij gaan staks boodschappen halen en wil de kleinkinderen ophalen om buiten te gaan spelen in de sneeuw.
    Ophalen gaat niet door, dochter belde net om te zeggen, dat ze naar ons komen, omdat het bij ons beter is om te sleeën en er ligt meet sneeuw bij ons, omdat wij in een doodlopendstraat wonen.

Johanna, kleinzoon moest afelopen woensdag naar 'h ziekenhuis om een longtest te doen, maar hij is nog te klein om die test te doen, hij wist niet hoe hij moest blazen en dan helemaal uitblazen.

Ik hoop, dat het met iedereen heel goed gaat, zoals het met mij gaat vandaag, ík zit vandaag goed in m'n hoofd, m'n hoofd is de boosdoener.
    Ooit zal ik gelukkig worden.

Fijne zonnige dag.
    Lieve groet Papu

2. PapuDribbel

Mijn man is even weg, hij is naar de masseusse, ik kroop meteen achter de p.c., want als hij thuis is ga ik niet achter de p.c. want ik ben eraan verslaafd en dan ga ik niet snel achter de p.c. vandaan. Dus ik geniet nu even, ga nu snel douchen voordat hij terug is.
    Nogmaals fijne dag.

3. jane
    Afbeelding van jane

Papu,fijn dat het de goede kant op gaat met je man,veel sterkte met je kleinzoon.
    Ik heb geen kraakbeen onderin mij rug,slijtage.
    Ik geniet van dit weertje,straks even een biertje van de tap halen in de stad

4. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Papu,wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je man. Jouw zoon zo jong en dan al met rugpijn opgezadeld,maar die oefeningen zou hij beter wel elke dag moeten doen hoor,zoveel tijd neemt dat niet in beslag. Ik doe oefeningen voor mijn nek en schouders,als ik TV zit te kijken. :lol:
    Ach gossie,wat erg voor je kleinzoon,sterkte ermee hoor.

Jane,jij ook al slijtage in je rug,maar als ik me niet vergis poets jij ook op een ander,of doe je dat niet meer?
    Veel plezier met je pilske van de tap,lekker hé. :mmm:

Johanna,jou heb ik op je eigen topic al gedag gezegd. :lol:

Ik heb net de was opgevouwen en ga nu buiten lopen.

Ik heb nog wel flink last van mijn tenniselleboog,maar dat komt ook wel weer goed.

http://i55.tinypic.com/xfdslh.jpg allemaal.

Manji 48 wijzigde dit bericht op 04-02-2012 15:15 met 0%

5. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Papu ,wat fijn voor jou zeg had het maar veel eerder gedaan
    had je een hoop verdriet bespaard toch .
    wat zal het een opluchting voor je zijn en het word nog een fijne tijd zo samen geniet er maar lekker van we zien je wel weer hier langs komen .
    dit verdiend een bloemetje het is de kleur van de liefde voor jou Papu

http://i40.tinypic.com/nlubz9.jpg

veder iedereen hier nog een fijne zondag .
    liefs johanna

6. jane
    Afbeelding van jane

Manji ik poetst niet zoveel meer,gaat niet meer zo goed.

7. PapuDribbel

Goede middag dames,
    Mooi weer hé? Hier schijnt de zon. Ik ben niet naar buiten geweest vandaag, omdat ik visite krijg, na een lange tijd. Ik heb gisteren alle boodschappen gehaald.
    Ben wel druk met voorbereidingen. Hoop, dat het gezellig wordt.
    Voel me wel gewoon, niet gelukkig ofzo, maar wel gewoon, dus o.k. en het gaat gelukkig wel.
    Hoe is het met jullie??????
    Fijn weekend dames, maar er iets leuks van.
    Groetjes.

8. PapuDribbel

Vandaag en gisteren ook, moe moe en nogeens moe.
    Slecht geslapen. Niet kunnen uitrusten.
    Van alles en nog wat eten, terwijl ik wat kilo's kwijt wil.
    Gisteravond 2 keer toe ijs gegeten, een keer samen met de jongens en één keer toen ik alleen beneden was.
    Durf niet op de wwegschaal te gaan staan, maar merk wel aan m'n kleding, dat alles straks zit. Zonde van al m'n moeite. Ikwas bijna 20 kilo afgevallen. Wil terug naar de 70 kilo.

9. PapuDribbel

Een hele goede morgen.
    Het valt me op, dat het hier heel erg stil is.
    het lijkt, alsof iedreen met de noorderzon is vertrokken hahaaaa.
    Het is hier prachtig weer, ben vandaag aan het opassen, dus heb niet zoveel tijd om vaak ergens langs te gaaan.
    Hoe is het me jullie dames, de dames die af en toe hier kijken/schrijven?????

Johanna, Manji en Jane, alles goed, hoe was jullie weekend???
    Mijn weekend was zolas altijd, boodschappen gedaan met man en daarna kwame de kids. Jongste dochter bleef slapen met haar 2 kleinjtes. Het gaat niet zo goed tussen haar en haar man. Haar man werkt al bijna 4 jaar niet. Hij wilt gewoon niet werken.

10. PapuDribbel

Slecht, verdrietig en somber. Na 2 dagen ziek te zijn geweest en veel geslapen te hebben, heb ik vannacht geen oog dicht kunnen doen.
    Ben uiiteindelijk om half 4 uit bed gegaan om 2 slaappillen te slikken. Heb toen wel 4 uurtje kunnen slapen, maar be nu wel heel erg moe. Dat is dus het nadeel van slaappillen.
    Heb wel heel veel liggen piekeren. Kon een heel boek schrijven, toen ik in bed lag.

11. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

hallo Papu ,ik ben veel weg nu met mijn scootmobiel .
    vandaag een hele dag thuis we zijn samen het huishouden doen
    manlief doet heel het huis stofzuigen en ik heb de badkamer gesopt
    en de 2wc ja dat moet ook gebeuren he .
    ben ook nog ziek geweest in januari ja en de tijd ga zo snel he .
    moet ook sporten ook thuis ga zo weer fietsen haha .

wat jammer nou dat het niet goed gaat met jou .
    spui je hart maar hier hoor of in de inbox ook goed
    ik hoop dat je weer blij bent dat ik er ben hier .
    een bloemetje voor je om je wat op tevrolijken .

http://i43.tinypic.com/1267au1.jpg

12. PapuDribbel

Dank je wel Johanna. Heel heel erg leuk en fijn dat je zoveel kan genieten van je scootmobiel.
    Ik wens je ook een hele fijne dag.

13. PapuDribbel

Vandaag is het acht jaar geleden, dat mijn ma overleed. Wat gaat de tijd snel. Al een paar weken voel ik me verdrietig en daarbij heb "DE" virus te pakken, wat heel erg hardnekkig blijkt te zijn.
    Vandaag voelde ik me erg kl*te. Heb een nichtje gebeld en m'n hart gelucht. Achteraf vond ik het niet zo fijn, maar moest m'n ei ergens kwijt. Ik ben ook een rare, dat ik dit soort dingen niet met iedereen WIL delen. Wel met kids, maar praat er niet meer zo vaak over.
    Moeder van deze nichtje, heeft 4 maanden geleden een herseninfarct gehad. Ze ligt in een verpleegtehuis en zij heeft het ook heel erg moeilijk, zij heeft ook geen zussen, wel een broer, die niet omkijkt naar z'n moeder, omdat hij het druk heeft met z'n werk en z'n kerk.
    Volgens z'n geloof moest zijn moeder eerst bekeerd en gedoopt worden, wil ze hem op bezoek krijgen. Dat heeft hij tegen z'n zus gezegd.
    Ik ben al met al heel erg verdrietig.
    Wens jullie een fijne dag.

14. PapuDribbel

Wat een heerlijk weertje zeg. Terwijl ik van het mooie weer moet genieten zit ik te kniezen.
    Voel me al een paar weken down, het gaat maar niet over, maar het gaat wel beter, dan "VROEGER" , dat is al een pluspunt.
    Mijn vader, die ik in 2006 voor het eerst heb gezien is 2 weken geleden overleden. Ik heb hem niet goed leren kennen.
    Ik wens jullie een fijne dag.
    Hoe gaat het met jullie?????

Jullie zullen wel denken, wat wil deze vrouw hier, steeds weer hier over haar verdriet klagen. Ik probeer zo min mogelijk te klagen, het enige wat ik wil is een clubje mensen, met wie ik lief en leed zou kunnen delen en dat lukt via een forum nieteens.
    Jammer, maar zoiets kan je je dwingen, het klikt of het klikt niet.

15. 1945
    Afbeelding van 1945

Hoi papudribbel,ook ik zit soms niet goed in mijn vel hoor,ik lees hier al wel eens mee.
    de ene dag gaat het goed en de andere dag,kan ik om alles janken.
    bijna 4 en een half jaar geleden,verloor ik plotseling mijn zusje,met wie ik een fijne band had,we waren ook vriedinnen,en ik mis haar vreselijk.
    zelf hebben wij 2 zoons,en 2 kleinkinderen,een jongen en een meisje(3 en een half jaar oud)
    maar die zien we weinig,wonen 100 k.m. hier vandaan,andere zoon woont 50 km hiervandaan,maar ze hebben hun eigen leven,vaak denk ik nog wat was het toch gezellig,toen ze nog thuiswoonde,maar ja het zou niet gezond zijn als ze thuis waren gebleven.

ik heb nog een oude moeder van 91 jaar(die niet al te makkelijk en leuk is)dus daar zeur ik ook vaak over. nu zit ik al 3 weken in een mitella in verband met schouderoperatie,en moet zeker nog 2 weken,wordt ik ook al niet vrolijk van,zo is er altijd wat,
    gelukkig is mijn man vrolijker,bij mij is het glas altijd half leeg,en bij mijn man half vol,ik wil hier best af en toe wat schrijven,als jullie daar vtenminste wat aan hebben(misschien kunnen we elkaar wat opvrolijken?

groetjes Tini

16. PapuDribbel

Heyyyyyy 1945,

wat leuk, dat je langs kwam. Je mag altijd komen natuurlijk.
    Wij kunnen inderdaad elkaar wat opvrolijken.
    Heb het een beetje druk deze dagen. Vandaag komt na een hele lange tijd een kennis van me langs.
    Ik zal me bhier niet voorstellen, ik stuur je later op de dag misschien avond een prive bericht.
    Misschien weet je al een beetje over mij.
    Ik kom later terug om uitgebreid verslag te doen.
    En blijf voorla langs komen, dat vind ik leuk.
    Fijne dag en lieve groet.

17. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Ik heb na lange tijd weer 2 vrolijke berichten gehad,maar wil daar om privacy redenen niet over uitweiden.

Maar dames,jullie moeten de moed niet laten zakken hoor,want ook voor jullie schijnt de zon,maar die moet je wel willen zien.
    Jullie zullen wel denken,die heeft makkelijk praten nu ze vrolijke berichten heeft ontvangen,maar ik ben van nature positief ingesteld,ook al heb ik het niet altijd even makkelijk gehad.
    Natuurlijk zag ik het vaak niet zitten,maar bedenk me dan altijd,dat er mensen zijn die het nog veel moeilijker hebben.

Meiden,ik wens jullie sterkte,moed en wijsheid.

Liefs Manji.

18. PapuDribbel

Manji wat leuk, dat je 2 vrolijke berichten hebt ontvangen, ik gun het je en ik gun het iedereen inclusief mezelf, maar helaas, voor mij zit er op dit moment geen vrolijke en postive berichten hahaaa, jammer echt jammer hoor.
    Soms laat ik de moed zakken en soms weer niet. De ene dag gaat het de andere dag weer niet. Hier gebeuren er dingen, die jaren geleden had moeten gebeuren, toen ik nog "jong" was en toen ik ernaar verlangde en toen het nodig was. Nu hoeft het niet meer. Daar kan ik niets meer aan doen, wil het gewoon niet meer. Na 32 jaar, kom je pas tot bezinning, ik vind het een beetje laat.
    Voor mij schijnt de zon nog niet, anders had ik hem zeker gezien.
    Ik weet niet of ik postief of negatiev ben ingesteld.
    Één ding weet ik wel, ik kan anderen wel motiveren en een positieve kijk geven op hun leven. Hoor wie het zegt.
    Zelf was (misschien nogsteeds) ik een heel onzeker meisje.
    Altijd bang, zal hij komen, zal hij niet komen en dan heb ik het over een vriendje van dat moment, op wie ik heeeeeeeelllll erg verliefd was.
    Waar schrijf ik eigenlijk over???Wie zit hierop eigenlijk te wachten. Maar het lucht wel op dat ik het hier even kwijt kan. Of iemand hier leest of niet, het doet er niet toe.
    Vanochtend kreeg ik last van tranen, ik n oem het tranen, wil het geen huilbui noemen. Maar kon me nog goed inhouden.
    Ik heb al genoeg gehuild.

Ik wil niets schrijven over m'n relatie hier, maar kan het niet laten om dit even te zeggen.
    Mijn man vind, dat wij meer moeten praten over "sex" , dat heeft hij gelezen in de kranten.
    Mijn man praat alleen als hij zin heeft in sex. Ik vind dat geen praten.
    Ik praat helemaal niet meer, dat vind hij vervelend.
    En helemaal niet over sex. Hebben we nooit gedaan, dat is een heel raar en vervelend verhaal.

Ik heb hem 2 keer mee kunnen nemen naar een Psycholoog. Hij wil niet meer gaan, want hij heeft geen probleem enzo enzo.

Ik heb gisteren een vriendin van m'n moeder op visite gehad. Zij heeft pas een moeilijk leven.
    Ook zij is 32 jaar getrouwd.
    Wat hebben sommigen het moeilijk zeg?

Manji ik wens jou heel veel goed, geluk en liefde van de wereld toe.

Mevr. 1945 alles goed met jou.

Ik maak elke dag heel veel mee, maar heb niet altijd zin om te schrijven, het lukt niet altijd.

Fijne dag, de zon is hier weg en het is gewoon koud

19. PapuDribbel

Mevr. 1945, ik heb geprobeerd je een prive bericht te sturen, maar helaas kan het niet.
    Fijne dag.

20. 1945
    Afbeelding van 1945

Ik ben geen mevr, hoor ik ben Tini.
    Wat vervelend voor je Papudribbel,dat je niet met je man kan of wil praten,wij,mijn man en ik praten juist heel veel,over van alles en nog wat(of zoals we weleens gek stekende weg zeggen nergens over)Denk nou niet dat het hier altijd pais en vree is hoor,het kan af en toe behoorlijk knallen,en waarover?het kan zijn om een sok die verkeerd legt bij wijze van spreken.
    Wij zijn al 41 jaar getrouwd,en zijn nu het bedrijf waar ik ook altijd met veel plezier in hebt meegewerkt aan het afbouwen.
    Nu helpt mijn man mij .,omdat ik wegens een schouderoperatie in een mitella zit,wat voor mij best moeilijk is om zo afhankelijk te zijn,dat is nog nooit gebeurt(zo afhankelijk bedoel ik).

vandaag voel ik mij voor de verandering best vrolijk,hopelijk blijft dat voorlopig zo denk nu maar over anderhalve week mag ik misschien uit die mitella en kan ik weer gaan fietsen en autorijden,voel me nu wat opgesloten,(al wil mijn man mij best wel ergens brengen of halen,en vtiedinnen willen dat ook wel,alleen ik val andere niet zo graag lastig,doe liever iets voor een ander,stom misschien!

ik ga nu proberen wat was uit de machine te halen,kom wel weer eens wat schrijven
    groetjes

21. PapuDribbel

Sorry Tini, ik ben af toe een beetje vergeetachtig, zie nu weer, dat Tini onder je bericht staat, ik zal het onthouden.
    Wat stom van me.
    Ik help ook liever jan en alleman, maar om zelf hulp te vragen ho maar.
    Dat vind ik zelf ook een slechte eigenschap.
    41 jaar getrouwd en nogsteeds verliefd???geweldig is dat.
    Geniet ervan. Misschien had ik eerder m'n mond open moeten trekken, dan was onze relatie misschien beter. Na 32 jaar lukt het me nogsteeds niet. Vind het wel jammer, soms als ik zie hoe sommige vrouwen tekeer gaan tegen anderen, zeg ik tegen m'n kinderen had ik maar een klein beetje mondigheid van haar. Ik blijf het RAAR/STOM vinden van mezelf, dat ik geen ruzie kan maken en dat kan je niet leren.
    Ik zei tegen m'n man, misschien komt het, omdat ik uit een gezin kom, waar ik het enige kind was, zonder vader. Heb nooit gezien hoe het moet, er was geen vader met wie ruzie gemaakt werd.

Ik wou, dat het hier ook knalde, maar helaas.

Ik hoop, Tini, dat je snel weer opknap en dat je snel weer kan gaan fietsen en auto rijden. Heerlijk hé als je een rijbewijs hebt. Ik geniet ook zo van het auto rijden.
    Fietsen doe ik iets minder de laatste tijd.

Dat vrolijke gevoel Tini, moet je proberen te houden, dat is heerlijk. Ik weet niet wanneer ik me voor het laatst vrolijk heb gevoeld.

Het weer is helemaal omgedraaid hier, het is gewoon koud, weer m'n winterjas tevoorschijn gehaald.

22. PapuDribbel

Een hele goede morgen.
    Het is zaterdag en ik zit achter de p.c. wat een verandering. Normaal gesproken kan ik niet op zaterdag en mijn man vind het nogsteeds niet leuk, als hij thuis is en als ik achter de p.c. zit.

Hij heeft heel de week gewerkt en vanochtend ook van 5 to 9 en wonder boven wonder, hij ligt nu in bed. Normaal gesproken doet hij dat nooit. Hij gaat dan opruimen.

Hij wil dat ik steeds tegen hem moet zeggen, dat hij moet gaan slapen. Vroeger deed ik dat nu doe ik dat niet meer. Je bent volwassen en je weet wanneer je moe ben, ik geef je aale tijd en ruimte, maar als jij aan mij wil plakken dan moet je het zelf weten.

De kleinkids hebben vannacht hier geslapen. Heb de jongste net pap gegeven, de 2 oudste hebben hun ontbijtje al op.

Nu gaan we naar boven douchen en badderen.

Mijn dochter komt straks dan gaan wij lekker ontbijten.
    Mijn oudste dochter logeert hier niet meer sinds de geboorte van haar derde kindje. Ik vind het wel jammer. Ik vind het altijd gezellig, maar m'n man, die is dan altijd bezig met opruimen enzo en is nooit echt bezig met kinderen of kleinkinderen. Hij houd wel van ze, maar ander dingen gaan voor bij hem.

Ik hoop, dat ik een fijne zaterdag heb vandaag, want hij moet straks voor een massage om 2 uur.

Dames ik wens jullie een hele fijne dag, het nog best wel koud hoor.

23. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Goede morgen Papu
    Ik heb het druk gehad ben veel buiten geweest met het mooie weer
    en ook veel met mijn scootmobiel weg geweest het was genieten
    een jaar terug zat ik heel het jaar binnen alleen de uitstapjes naar het ziekhuis met manlief ik haa me schade nu in :lol:
    morgen moet ik weer naar het ziekhuis en volgende week hebben we het ook druk er gaan een stel goede vrienden van ons en weekje met vakantie en dan doet manlief en ik de pst en de 2lieve poezen
    verzorgen zo dat ze lekker even in hun tuin buiten kunnen met droog weer .

ik ben ook blij voor je dat je her nu iemand treft die je ook steund
    heel fijn .
    je ben ook erg blij als je over je kleinkinderen schrijft dan heb je toch nog wat plezier in je leven .
    geniet er maar lekker van ik blijf komen hoor alleen met mooi weer heb ik het druk buiten in mijn tuin .
    liefs en een fijne zondag .
    Johanna

http://i44.tinypic.com/2iaaqad.gif

24. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

http://i39.tinypic.com/51bhy.gif

1945 /Tiny
    schrijf lekker mee hier .
    Johanna.

25. jane
    Afbeelding van jane

Tini welkom schrijf maar lekker van je af,schaam je nergens voor.Veel sterkte.
    Papu schrijf jij het ook maar van je af ik lees graag jou verhalen.
    Jsteen fijn dat je nou zo geniet en alles aan het inhalen bentIk zit ook niet veel voor pc er gaat teveel door mij hoofd heen.Fijne Zondag

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x