- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 551 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:59.
Hoe voel je je vandaag?
- Geplaatst op zaterdag 18 juli 2009 00:37Manji 48
Ja hoor Bloempje,ik heb heerlijk buiten gezeten en was al snel uitgerust. Ik neem altijd teveel hooi op mijn vork,maar dat moet ook wel,want mijn man is een zware long en hartpatient,dus alles komt op mij neer en ik werk nog 2 morgens. Maar gelukkig ben ik nog goed gezond dus als ik moe ben en ik ga eeen half uurtje zitten is dat ook weer over.
PapuDribbel,jammer dat je dat gevoel niet langer vast kunt houden en jammer,dat je het verdriet en wrok niet op kunt lossen,want dat is iets dat aan je knaagt.Heb je er al weleens therapie ofzo voor gehad? Als je dat niet wilt vertellen,even goede vrienden hoor.
Sterkte meis.
Otillie,fijn dat het weer goed is tussen jou en je vriend. Heel goed dat je goed voor jezelf zorgt,dat is zo belangrijk.
Het was hier best lekker weer vandaag, Het zonnetje heeft heel de dag geschenen en wij hebben geen regen gehad.
Ga ik nu maar eens naar bed,want het is weer veel te laat.
Groetjes Manji.
Manji 48 wijzigde dit bericht op 18-07-2009 00:39 met 0% - Geplaatst op zaterdag 18 juli 2009 18:01bloempje
Hoi allemaal,
Papudribbel,ik herken dat gevoel van jou heel goed, dat jij je de ene dag beter voelt, als de andere dag. Ik heb ook geen makkelijk leven gehad. Soms denk ik er over een boek over te schrijven, maar ik heb er de energie niet meer voor. Wel heb ik wat therapieen gevolgd, maar eigenlijk nog niet voldoende. Hoe denk jij over therapie?
Ik voel mij vandaag redelijk goed, omdat ik nog steeds mij verbaas dat ik het geluk mag hebben, oma te worden van een lief kleindochtertje.
Manji, fijn, dat jij weer zo bij gekomen bent. Mijn man is ook longpatient, dus ik weet hoeveel zorgen extra dit mee brengt. Gelukkig ben jij zelf sterk en gezond. Ik heb zelf ook de nodige gezondheidsprobelemen en ben daardoor erg gauw moe. Gelukkig is jouw gezondheid nog heel goed zo te lezen. Veel sterkte gewenst met de gezondheid van je man en de zorg om hem.
Otille, niets te danken hoor, heel graag gedaan. Heel goed dat jij het uit gepraat hebt met jouw vriend.
Jij hebt een slechte ervaring gehad met je vorige partner,dus logisch dat jij nu extra allert bent.
Maar van je vriend was het geen opzet, dus hoef jij je geen zorgen meer te maken.
Gelukkig maar, dat het nu bouwvakantie is, zodat jij even bij kan komen.
Nog veel sterkte gewenst met de herrie van de verbouwing van die egoistische boven buren.
Iedereen nog veel sterkte gewenst met alles!bloempje wijzigde dit bericht op 18-07-2009 18:03 met 0% - Geplaatst op maandag 20 juli 2009 16:23PapuDribbel
ZATERDAG:
Meer dan 4 uur gezeten in de auto.
Wat was het weer slecht.
Plaats van bestemming hebben we niet kunnen vinden,
ook niet met de tom tom.
Erg vond ik het niet, want m'n man wilde naar een nieuwe zaak gaan, terwijl ik dat niet zo graag wilde.
Dus ik had een soort van kut dag.
Later op de dag meteen naar het kekrhof gegaan waar m'n ma ligt begraven.
Het gafmonument was geplaatst na bijna anderhalf jaar opdracht te hebben gegeven.
Is wel mooi geworden. Wilde een plantje planten, maar door het weer niet gedaan.
Als ik terug kom van vakantie, zal ik dat doen.
ZONDAG:
De kids waren gekomen. Omdat ik donderdag met vakantie ga.
Het was best wel leuk en gezellig, zoals altijd op een paar kleine dingen na.
Lekker gegeten, gepraat en gezeten.
Later in de middag kreeg ik een soort van onrustig gevoel.
Vannacht geen oog dicht gedaan.
Was vanochtend wel bekaf.
Nu nogsteeds.
Hoop, dat ik vannacht wel kan slapen, anders ben ik morgen gebroken.
Vandaag is het oppasdag.
De kleine meid slaapt nu en kleinzoon ligt op de bank Pipi Langkous te kijken.
Hoe gaat het met jullie??
Groetjes Papu. - Geplaatst op maandag 20 juli 2009 17:38Andre62
Ik ben doodmoe................ in mijn kop en in mijn lijf.
I want to believe! - Geplaatst op maandag 20 juli 2009 20:22PapuDribbel
quote:Andre62 schreef op 20 juli 2009 @ 17:38:
Ik ben doodmoe................ in mijn kop en in mijn lijf.

- Geplaatst op maandag 20 juli 2009 22:10jane
Vandaag moest ik naar poestadres toe,maar niet gegaan.
Om 9 uur nicht kwam bij mijn,daarna opruimen en douchen.
Om 13.00 uur naar vriendin toe,voelde mij gestrest.
Om 14.20 huisarts toe.15.00 uur naar vriendin toe waar ik op bezoek was.
Om half 4 naar de stad,voelde mij nog steeds gestrest en onrustig.
Jumbo toe en samen uit eten geweest bij de Turk.
Ondanks mij stres en pijn in mij lichaam,had ik wel een geslaagde dag.
Om 19.00 uur thuis gekomen emn meteen pyama aan.
Voelde me gestrest en gespannen.
Zwager kwam hier en nou ga ik bank hangen.
Maar ik ben mij stres en spanning nog niet kwijt.
Hoop dat het morgen minder is.
Fijne avond allemaal - Geplaatst op dinsdag 21 juli 2009 00:57PapuDribbel
Lieve Jane,
welkom hier.
Ik weet waarover je schrijft en weet precies hoe je je voelt.
Zulke dagen heb ik ook.
Ik hoop en wens, dat je morgen helemaal stressvrij zal zijn. Slaap er lekker een nachtje over.
Ik heb twee uur geleden m'n oxazepammetjes geslikt om straks te kunnen slapen.
Gisternacht lag ik to 4 uur wakker.
Ik hoop, dat ik vannacht kan slapen, moet morgen wel om 8 uur op.
Dus Jane nogmaals slaapse en morgen gezond weer op. - Geplaatst op dinsdag 21 juli 2009 01:33scorpi
Papu..ik ook...ga het toch weer proberen....overgang he???(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1) - Geplaatst op dinsdag 21 juli 2009 16:54jane
Papu ik sliep om 3 uur ook nog niet,vandaag ging het wel beter met me.Ben wel erg moe heb bij 2 poestadresjes hard gepoest.Koelkasten gedaan,alles v.d muur aftrekken eigelijk mag ik dat niet met mijn pijnen.Thuis wat gedaan enn nou zit ik te eten.Straks bank hangen t.v. en lezen Fijne avond allemaal
Heb me in de vinger gesneden was peteh bonen aan het snijden.Heerlijk in de tempe pedis met witte rijst - Geplaatst op dinsdag 21 juli 2009 19:58PapuDribbel
quote:scorpi schreef op 21 juli 2009 @ 01:33:
Papu..ik ook...ga het toch weer proberen....overgang he???
Ja Scorpi,
ik denk, ook dat de overgang een rol speelt.
Ik zit er wel heel lang in.
Maar er zijn ook andere dingen die bij mij een rol spelen.
Dat weet je toch.
Vannochtend, toen m'n dochter kwam met de kids, lag ik echt te slapen, maar dat was om 8 uur.
Dus heel de nacht geen oog dicht gedaan en tegen de ochtend in, wel slapen.
JANE,
Ik sliep ook om 3 uur nog niet.
Ging gister avond wel wat eerder naar bed, nadat ik een oxazepammetje twee uur van te voren had geslikt.
Ik ben vandaag minder moe, maar was wel een beetje geirriteerd.
Nu niet meer.
Heb een uur gelopen met de kids.
Voor de rest gaat het o.k. vandaag.
Moet m'n koffer nog inpakken en morgen een paar kleine dingetjes nog kopen.
Ga donderdag voor 17 dagen met vakantie, met een vriendin.
Ik hoop, dat ik het naar m'n zin zal hebben en niet aan de rest thuis denken.
Hoop, dat ik tegen de warmte zal kunnen, want ik ga naar een warm land.
Misschien kan ik niet meer schrijven, hoop dat jullie het topic wel af en toe aanschrijven, zodat hij niet verdwijnt, als ik terug ben.
Verder wens ik iedereen heel veel succes met alles.
Lieve groetjes Papu. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 15:21jane
Lieve Papu wens je een fijne vac.toe,zal af en toe hier kijken.
Voel mijn beroerd en moe heb net een half uurtje gerust maar voel mij gestrest.Ondanks mij zware spierpijnen en mij gevoelige darmen ben ik toch naar poestadres geweest.Ben Maandagmiddag naar dokter geweest voor mij pijnen,het bleek spierpijn te zijn.Had er al een vermoeden van.Mijn darmen begonnen ook wer op te spelen,de buik was dik en hard.En krioelen wat de darmen deden.Benm nar poestadres gegaan om er niet aan de pijnen te denken.Fijne middag allemaal - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 15:22jane
Wil nog even zeggen dat ik vannachts goed heb geslapen,maar 3 x stop toilet gehad - Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 00:16Manji 48
Hallo meiden.
Wat vervelend dat er dames bij zijn die zo slecht slapen,gelukkig heb ik daar geen last van.
Papu,hoe lang zit je al in de overgang?
Ik heb er namelijk 11 jaar in gezeten en ben blij dat het eindelijk voorbij is. Af en toe heb ik nog wel een opvlieger,maar dat mag geen naam hebben.
Bloempje,hoe is het met jou en je man,hij is toch ook longpatient hé?
Mijn man is een zware COPD patient (longemfyseem) en is ook hartpatient. Hij kan dus niet zoveel meer en alles komt dus op mij neer,maar gelukkig ben ik nog redelijk gezond. Daarbij werk ik nog 2 morgens als poetshulp.
Jane,ook jij hebt het niet makkelijk.
Maar meiden,niet bij de pakken neer gaan zitten hoor,kom op,denk positief zover als dat gaat.
Ga ik nu maar eens naar bed,want morgen loopt de wekker om 7 uur weer af.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op.
PS: Mocht ik iemand vergeten zijn,dan ga ik daar morgen/vandaag op reageren.
Manji 48 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 00:18 met 0% - Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 02:38bloempje
Hoi allemaal,
Hier nog zo,n nachtbraakster.
Ik voel mij ook al een paar dagen heel nerveus en verdrietig, maar ik probeer toch iedere keer weer er mijn schouders onder te zetten. Als ik even tijd over heb, ga ik fietsen in de mooie natuur en kom dan weer daar weer een beetje bij.
Papudribbel, wat heerlijk dat jij twee weken met een vriendin op vakantie gaat. Alvast een plezierige vakantie gewenst.
Jane, jij ook heel veel sterkte gewenst met alles. Leuk om jou ook hier te zien schrijven. Ik hoop dat jij nu niet zo,n pijn meer hebt van die snert nierstenen!
Manji,dankjewel voor jouw lieve belangstelling. Met mij gaat het momenteel niet zo erg goed. Mijn man heeft momenteel een spierontsteking in zijn schouders en de pijn trekt door naar zijn arm. Hij is ook een kasplantje net als jouw man is.
Mijn man is inderdaad ook longpatient. Hij heeft jaren geleden op sterven gelegen, omdat hij nog maar 3 procent zuurstof had na een longoperatie. Daar boven op kreeg hij nogeens een longembolie en de longarts heeft toen gevochten voor zijn leven. Hij is echt door de oog van de naald gekropen.
Daarbij heb ik nog een zoon die schizofrenie heeft en ik ben zijn mantelzorgster. Ik ga ook twee dagen bij hem poetsen in zijn huisje per week, als hij zijn dagbesteding op de zorgboerderij heeft.
Hij heeft veel zorg nodig. Dus, ik heb ook meer dan mijn handjes vol.
Ik probeer ook ondanks alles positief te blijven, maar het lukt mij niet iedere dag. Vooral als sommige mensen niet snappen, dat ik over belast ben en daardoor mijn afspraken soms moet af zeggen. Gelukkig snappen mijn twee oudste zussen mij heel goed en komen mij soms van huis op halen en gaan dan ergens gezellig met mij op een terrasje zitten om een hapje te eten. Zij willen niet dat ik bij mij thuis voor hun ga lopen rennen. Zo lief van hun dat ze mij er dan even mee er tussen uit nemen. Mijn oudste zus zie ik jammer genoeg de laaste tijd niet veel,omdat zij het momenteel erg druk heeft. Maar zij heeft mij beloofd mij gauw te bellen, dus daar zie ik wel naar uit.
Ik ga weer eens proberen te slapen.
Iedereen weer veel sterkte gewenst.bloempje wijzigde dit bericht op 23-07-2009 02:42 met 0% - Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 09:12jane
Goedenmorgen allemaal.
Lieve Bloem vind het fijn dat je ok hier bent.Jij hebt ook heel wat te verduren gehad.Ik was j.l Maandag bij de dokter hij had mij allang niet meer gezien.Hij was blij dat hij mij zag en zei dat ik de laatste tijd weer heel wat te verduren had gehad.Ik kwam thuis en dacht ja waarom kwam hij mij dan niet bezoeken in het ziekenhuis of thuis.Maar ja dan doen ze niet meer gauw in deze tijd.Toen ik 12 jaar was kwam de internist nog bij mij moeder thuis om te zeggen dat ze echt opgenomen moest worden.Inverband met har suiker,in die tijd hadden de moeders druk met alles ook kids.Er was ook geen oppas dan ging je ook niet.Heb erg last van mij darmen maar ik ben er toch nou uit gegaan,ga naar poestadres toe dan denk ik er ook niet aan.Fijne dag allemaal - Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 09:37otillie
Ik wens Papu een hele fijne vakantie! Ik hoop dat Jane zich ook weer wat beter mag voelen. Bloempje, ik druk je aan mijn hart, wat lief dat je zusters zo aan je denken. Dat is dan fijn als je broers en/of zusters hebt, die heb ik helaas niet.
Over het slechte slapen daar kan ik over mee praten, ik word tussen half 2 en half 4 iedere nacht wakker, en het lukt mij een enkele keer om dan door te slapen, anders is het eraf een kop thee, even internet en dan na een uur nog weer proberen. Pffffff.otillie wijzigde dit bericht op 23-07-2009 09:38 met 0%Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 16:29bloempje
Ik ben nu doodmoe van het poetsen bij mijn oudste zoon. Maar ik voel mij toch voldaan, dat ik wat voor mijn arme oudste zoon heb kunnen betekenen.
Lieve Otiile en lieve Jane, jullie maken mijn dag helemaal goed met jullie lieve mee levende berichtjes. Wat lief gezegd Otille, dat jij mij aan jouw hart drukt. Dit positieve gezegde van jou, maakt heel mijn dag goed.
Ik hoop dat het met jou ook goed gaat en dat jij niet teveel overlast hebt van die aso buurtjes. Heel jammer dat jij geen broers en zussen hebt. Maar, heb jij geen lieve nicht of een lieve echte vriendin ,waar jij echt wat aan hebt?
Ik heb ook een hele lieve nicht, die net een zus van mij is. Haar moeder was de oudste zus van mijn moeder en heeft heel veel voor mij betekend. Die band is over gegaan naar haar enigste dochter. Ik heb mijn nicht nooit in de steek gelaten. Zij heeft ook geen broers en zussen, maar beschouwt mij net als een zus. Wij zijn heel close met elkaar. Dus, ik hoop echt lieve Otille, dat jij ook zo iemand hebt. Veel liefs voor jou.
Lieve Jane, ik vind het ook heel leuk jou hier opnieuw te ontmoeten. Ik hoop dat jij niet te moe bent, na je poetsadres! Ik heb ook hele zwakke darmen, dus ik weet uit ervaring wat jij nu mee maakt. Veel sterkte ermee gewenst.
Voor de rest iedereen de groetjes van mij!bloempje wijzigde dit bericht op 23-07-2009 16:31 met 0% - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 07:08otillie
Gistermiddag ben ik samen met mijn vriend naar de Pasar Malam geweest. Het was zo gezellig, veel bekenden gezien, de sfeer en de muziek was geweldig. Het is nu te zien hoeveel beter het met mij gaat, twee jaar geleden was dit ondenkbaar en vorig jaar ging dat ook nog niet, dan kun je zien wat stress met je doet en hoe gevaarlijk dit is. We hebben er heerlijk gegeten, leuke foto's gemaakt.
Lieve. Bloempje, wat heerlijk dat je dat kunt doen voor je kind, ik herken dit ook zo. Bloem, dat opladen in de natuur, dat ondervind ik ook zo. Zelf heb ik nog een paar nichten en een neef, helaas heb ik al tientallen jaren niets meer van hun gehoord. Doordat mijn moeder met iedereen in onmin leefde, zijn wij nooit close geweest, ik heb wel geprobeerd het contact aan te halen, maar helaas.
otillie wijzigde dit bericht op 25-07-2009 07:09 met 0%Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 09:20bloempje
Ik voel mij vandaag heel erg moe,depri en verdrietig. Gisteren moest ik met mijn oudste zoon naar de kapster toe en werd daardoor weer zo geconfronteerd met zijn ziekte. De thuiskapster vindt het ook zo zonde van mijn lieve oudste zoon, dat hij zo ziek is. Zij merkte dat hij heel erg ging transpireren, toen zij zijn haar knipte. Het minste geringste kost hem inspanning, zo jammer is dat. Zij heeft hem het eerste gekipt, zodat hij weer gauw naar mijn huis kon gaan. Zij vertelde toen zij mij knipte, dat ze het toch zo zonde vindt, dat hij geen leuke lieve vriendin heeft. Zij vindt hem zo,n zachte lieve knappe,intelligente en beschaafde man. Ik werd door haar woorden weer zo verdrietig.
Ik denk wel eens als hij een eind aan zijn leven maakt, doe ik het ook. Maar, ik mag natuurlijk helemaal niet zo denken.
Lieve Otillie, inderdaad doet stress heel veel met je. Ik voel mij ook heel gestresst en daardoor funcitioneer ik ook niet echt goed.
Ik kom ook bijna nergens en ik kan ook heel slecht tegen drukte. Dus, heel herkenbaar voor mij.
Heel fijn voor jou, dat het nu beter met jou gaat. Ik gun het jou van harte. Leuk dat jij gisteren met je vriend zo,n gezellige dag hebt gehad.
Ik ben weer weg, want ik voel mij te moe om veel te schrijven!
Iedereen een fijn weekend gewenst. - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 09:46otillie
Lieve Bloempje, wat voel ik met je mee, je pijn en verdriet. Je zoon is zo gevoelig en teer. Wat een zorgen allemaal. Hoe oud is hij nu?
Ik hoop dat voor jou en je gezin ook de zon weer wat gaat schijnen en dat alles wat rustiger en stabieler wordt. Neem veel rust als je kan, het is allemaal enorm zwaar en ook nog een zieke man. Je bent in mijn gedachten.Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 10:06bloempje
Lieve Otillie, ik moet er gewoon om huilen, door de lieve mee levende woorden die jij nu schrijft. Mijn oudste zoon is 35 jaar. Hij is inderdad heel teer en gevoelig en eigenlijk veel te goed. Hij is heel sociaal, is lid van Greene peace, ondanks zijn kleine inkomen. Op de zorgboerderij waar hij zijn dagbesteding heeft, mogen ze hem ook erg graag. Als er valappels waren op de zorgcamping,dan zei hij dat het zonde is, als die zomaar weg gegooid worden. Hij vond dat de valappels naar de voedselbank moesten of naar de arme landen. Daar zeiden ze ook al, dat hij zo,n zachte jongeman was.
Sorry, ik zit te vol, dus ik stop nu maar met schrijven.
Heel hartelijk bedankt voor jouw lieve mee levende berichtje. Ik heb mijn tranen alweer gedroogd en ga even proberen uit te waaien op de fiets.
Veel liefs voor jou! - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 12:57otillie
Jouw zoon is volgens mij hooggevoelig en deze maatschappij/wereld is veel te hard voor hem. Wat je beschrijft lijkt de dochter van mijn vriend heel veel op hem. Zij leeft alleen maar voor haar dieren, laat ook bijna geen mens toe in haar leven. Ik weet dat het voor jou heel zwaar is allemaal, ook is het altijd oppassen geblazen dat niet iemand misbruik gaat maken van zijn goedheid.
Veel liefs ook voor jou Bloempje!Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 14:05bloempje
Beste Otilllie, ik ben ook altijd bang, dat iemand misbruik maakt van mijn oudste zoon. Hij is inderdaad ook hoog gevoelig, hij heeft ook heel veel van mij. Dat zegt mijn man tenminste en vroeger maakten veel mensen ook misbruik van mij. Nu, ik wat ouder ben, probeer ik mij iets meer te beschermen tegen misbruik. Mijn oudste zoon is nog niet zo ver, dus moet ik hem beschermen.
Maar dat lukt mij niet altijd, omdat hij niet meer bij mij thuis woont.
Hij laat zich leven door de buurvrouw etc, die hem over heersen. Dat doet mij zo,n pijn. Maar, nu hij op zich zelf woont, kan ik dit niet altijd voor komen. Hij houdt ook ontzettend veel van dieren. Twee zwerfkatjes zijn j.l vergiftigd ,door barbaren van mensen. Nu, heeft hij een lief jong katertje van de lieve manager van de zorgboerderij cadeau gekregen, omdat zij merkte dat hij heel eenzaam en verdrietig was en zijn zwerfkatjes erg miste.
Dankjewel weer voor jouw lieve mee levende posting. Fijn dat jouw vriend zo,n lieve gevoelige dochter heeft. Voor jou ook erg fijn, dat hij zo,n lieve dochter heeft.
Veel liefs terug voor jou! - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 01:02Manji 48
Bloempje, er is toch niet alleen ellende? Ik heb heel veel meegemaakt en maak nog veel ellende mee,maar ik blijf positief,en nee dat valt niet altijd mee,maar er zijn echt nog wel leuke dingen,maar je moet ze willen zien. Je wordt Oma,ga daar nou eens van genieten meis.
Otillie,wat goed van je,dat je zo hebt genoten van de Pasar Malam,leuk is dat hé. Stress,is inderdaad gevaarlijk ,maar jij hebt laten zien dat het ook beter gaat nu. Heel goed meis.
Ik ga naar bed,want heb vandaag heel veel in de tuin gewerkt en daarbij nog gehuishaat.
Welterusten dames.
Slaap lekker.
Manji 48 wijzigde dit bericht op 26-07-2009 01:03 met 0% - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 01:23bloempje
Manji, ik zie nu net jouw posting. Natuurlijk is het niet allemaal kommer en kwel en ik probeer ook zeker positief te blijven. Alleen de confrontatie als ik mijn oudste zoon zo zie tobben, kan ik heel moeilijk aan. Maar, nu gaat het weer beter, na mijn fietstocht door de mooie natuur gemaakt te hebben. Ook geniet ik zeer zeker van het aan komende omaschap. Ik heb dan ook eergisteren hele leuke babykleding gekocht, erg leuk om te doen. Ik probeer echt wel iedere keer weer mijn schouders er onder te zetten hoor!
Ik kom uit een groot gezin met 8 kinderen en ben al heel wat gewend.
Ik ga nu ook weer terug in mijn bed.
Ook welterusten gewenst van mij!bloempje wijzigde dit bericht op 26-07-2009 01:24 met 0%
Dit onderwerp heeft 551 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:59.
Hoe voel je je vandaag?