- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 551 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:59.
Hoe voel je je vandaag?
- Geplaatst op maandag 13 juli 2009 20:43PapuDribbel
Misschien een doorgezaagde titel, maar hoop, dat er genoeg belangstellenden zijn, die hier af en toe hun dagelijkste dingen kwijt willen. Ik zou het heel erg leuk vinden en hoop/denk, dat er meerderen zullen zijn, die het ook leuk zullen vinden.
Om maar met de deur in huis te vallen:
Vanochtend voelde ik me belabberd.
Had ontzettend veel pijn in m'n lichaam.
Heb vandaag heel de dag op twee kleintje's gepast.
Ze werden om half acht opgehaald.
Nu voel ik me een stuk beter.
Ben benieuwd hoe ik me morgen zal voelen.
Groetjes Papu.
- Geplaatst op maandag 13 juli 2009 21:22dollemina
Papu, heel herkenbaar. Ik ben nu een weekje alleen, man, dochter en 2 kleinzonen heb ik op vakantie gestuurd. Deze week is voor mij bijkomen van alles wat mij in de laatste 5 weken overkwam (op andere topics heb ik hier melding van gemaakt) en mij uitwoonde/uitputte. IK BEN MOE, MOE. MOEdollemina wijzigde dit bericht op 13-07-2009 21:32 met 11%Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op maandag 13 juli 2009 21:46anderling
Okee, ik voelde me vanmorgen zwaar moe en ongeïnteresseerd in alles, toen ben ik gaan lunchen met een vriend, wat leuk was, en toen moest ik nog naar mijn werk, en nu voel ik me moe, maar niet zo erg klote.
Wat voor mij heel bijzonder is; want meestal voel ik me de hele dag gewoon wél klote. - Geplaatst op maandag 13 juli 2009 22:04apekop
Ik ben eigenlijk altijd wel gelukkig en tevreden,maar heb ook weinig te klagen...tuurlijk het bijna 61jarige lijf gaat hier en daar een beetje kreunen en af en toe krijg ik zo maar een snerpscheut in een knie...maar dat gaat ook weer over!apekop wijzigde dit bericht op 13-07-2009 22:05 met 1%Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 00:12vasje
Nou, de dag is al weer bijna om, maar ik voelde me gestresst vandaag.
Van de week op vacantie en dan wil je toch alles lekker schoon achterlaten, jongste zoon blijft thuis en dan wil ik ook dat hij verzorgd achterblijft (eten!), maar ik ken mezelf: zodra ik in de auto stap is het gevoel over en ga ik lekker genieten. - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 09:36AlexandratRLeuk onderwerp! Ik voel me vandaag prima maar wel een beetje gespannen. Heb vandaag een indiensttredingsgesprek voor mijn nieuwe baan (die ook al heel spannend is) dus ik moet zien er een beetje een leuk salaris uit te slepen. Zodra het contract getekend is moet ik van alles gaan regelen - ook al spannend. Maar de zon schijnt en ik heb vannacht heerlijk geslapen!
Lieve oppasoma's van kleinkinderen, passen jullie wel op dat het jullie niet te veel wordt? Oma zijn moet leuk zijn, geen verplichting!Everything will be alright in the end And if it's not alright, it's not the end - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 09:36bloempje
Succes gewenst met je nieuwe topic beste PapuDribbel.
Ik voel mij vandaag blij en dankbaar, na dagen mij heel verdrietig en depri gevoeld te hebben. Maar,vandaag kan de dag niet meer stuk, omdat ik sinds gisteren weet, dat ik oma wordt van een lief kleindochtertje.
Ik zelf heb geen dochters, alleen twee lieve zonen.
Maar, nu ga ik een kleindochtertje krijgen, als het allemaal goed mag blijven gaan met schoonkind en kind.
Als het een jongetje geweest was, was dat natuurlijk ook hartstikke leuk. Het voornaamste is, dat het kindje gezond is.
Maar omdat ik niet weet, hoe een dochter voelt, vind ik het extra leuk om een kleindochtertje te krijgen.
Dus, mijn dag kan niet meer stuk vandaag! - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 10:41tandi
hoe het met mij gaat is niet zo fantastisch. Slechte nacht gehad. Hoop dat de rest van de dag beter gaat.
tandi - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 11:00PapuDribbel
Op dit moment ben ik gestresst.
Hoop, dat het in de loop van de dag veranderd.
AlexandratR, veel succes gewenst.
Bloempje veel geluk straks met de kleine.
Fijne dag, maak het gezellig.
Het zonnetje schijnt hier.
Lieve groet Papu - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 11:01dollemina
Ik heb al sinds ik opstond een rare hoofdpijn in de rechterkant van mijn hoofd en heb het idee dat er in woorden (in de krant) soms 1 of 2 letters ontbreken. Ik zal dit maar eens nauwlettend in de gaten houden en als ik het niet verder vertrouw, de huisarts of alarm slaan.
Ik hoop dat het alleen maar het gevolg is van het tot rust komen, na een heel stressie tijd.
PS: Bloempje, wat een rijkdom, straks een kleindochter in je armen.
Ik heb 3 kleinzonen, maar zou het heerlijk gevonden hebben eenmeisje er tussen te hebben gehad. Daar kun je als oma zo lekker mee tutten.
Nu komt opa volledig aan zijn trekken, want de ballen vliegen hier vaak om de oren en op dit moment is hij met dochter en kleinzonen op vakantie. OPA kom je zwemmen, opa ga je mee van de glijbaan, etc etc. En oma, oma zit zoals boven gemeld thuis bij te komen van alles.dollemina wijzigde dit bericht op 14-07-2009 11:04 met 39%Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 11:45PapuDribbel
Wij hebben ook 3 kleinkids, 2 jongens en een meisje.
Onze oudste kleinzoon is twee en een half en zijn zusje is 11 maanden oud.
Onze kleinzoon was vanaf de geboorte heel erg gestresst en niet van knuffelen enzo.
Nu geeft hij wel kusjes, maar knuffelen niet echt veel.
Terwijl onze kleindochter heel erg anders is, zij lacht veel, is heel vaak blij en vrolijk, geeft kusjes, geeft knuffels, kroelt veel met ons.
Zeg m'n oudste zoon gisteren, meisjes zijn veel leuker hé.
Ik zei, nee hoor het lijkt alleen zo. - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 11:55vasje
Vandaag voel ik me "opruimerig", tijdens het schoonmaken nu eens dingen weggooien wat natuurlijk al eerder kon.
Wat een gezellig bericht, Bloempje, kun je later met je kleindochter theedrinken uit zo'n poppenserviesje, de poppen in bad doen, enz.
Is heel goed mogelijk, Dollemina, je lijf komt nu tot rust en ineens "mogen" de kwaaltjes er weer zijn, voorheen kon je ze waarschijnlijk niet bij gebruiken.
Al wat opgeknapt, Tandi?
Goed geantwoord, PapuDribbel! - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 12:32bloempje
Papu Dribbel, Dolle mina en Vasje, bedankt voor jullie lieve positieve reactie,s. Ik heb een rot tijd achter de rug, dus kon ik wel wat positief nieuws gebruiken.
Ik zit nu even op de camping bij te komen.Maar, ik heb hier een hele zwakke internetverbinding, dus ik kan geen lange berichtjes achter elkaar schrijven.
Ik verheug mij zo op mijn a.s. kleindochtertje, dus nogmaals mijn dag kan niet meer stuk.
Ik had ook hoofdpijn heel de ochtend, maar dat is nu gelukkig gezakt.
Allemaal ook veel sterkte gewenst met alles!
Ook iedereen een fijne zonnige dag toe gewenst.bloempje wijzigde dit bericht op 14-07-2009 12:33 met 0% - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 20:58PapuDribbel
Volgens mij voel ik me niet zo goed.
Gisteren heb ik ergens iet geschreven over m'n oudste dochter, dat ik haar kwijt was enzo enzo........
Wat overkomt me vandaag.
Ik ging wandelen met kleinzoon.
Zag toevallig de ex vriendin van m'n oudste zoon.
Een Turksvrouwtje.
Ik schrok toen ik haar zag en ik MOEST haar groeten.
Ze groette terug en bleef staan.
Ik had de behoefte haar te omhelzen en ik begon te huilen.
Ik kon er niets aan doen.
Ik kon m'n tranen niet bedwingen.
Bleef huilen.
Zij werd ook heel erg emotioneel.
Ik vroeg hoe het met d'r ging en zij vroeg aan mij hoe het ging met iedereen.
Ze is inmiddels getrouwd en gescheiden, heeft een dochtertje van 5 jaar.
Zij en m'n zoon hebben 2 jaar verkering gehad. Stapel verliefd, maar zij moest trouwen met een Turkse man uit Turkeye.
Ik moest aan m'n zoon denken hoe verliefd hij was op haar.
En dat het later uit was, alleen omdat ze met iemand moest trouwen van haar eigen soort.
Ik wens haar heel veel geluk in haar verdere leventje.
Ze heeft me meteen opgezocht via hyves en heeft me een heel lief bericht gestuurd.
Dit wilde ik even kwijt.
Wat ben ik een raar wezen en zoals iemand op een ander topic tegen me zei, dat ik heel erg wisselvallig ben.
Ik kan er niets aan doen, dat ik zo ben.
Vind het wel vervelend.
Nu gaat het weer wat beter met me.
Kijken wat morgen me brengt..............
Iedereen een fijne avond.PapuDribbel wijzigde dit bericht op 14-07-2009 21:00 met 5%: plaatje plakken niet gelukt - Geplaatst op dinsdag 14 juli 2009 23:11dollemina
Ook ik reageerde ook vanmorgen, niet wetende welke info mij vanmiddag zou bereiken. Ships!!!!
Mijn buurman (36) kwam vertellen dat onze buurvrouw (over 2 weken 35 ) min of meer opgegeven is. Er was vandaag een bed gebracht met de nodige andere hulpstukken.
Ik wist niet eens dat ze ziek was. Dit kwam aan als een mokerslag.
Haar hele lichaam zit vol met uitzaaiingen, mogelijk afkomstig van haar schildklier. Hij vertelde dat de allereerste tekenen waren 8 weken terug, een bultje in de regio schildklier en nu dit al.
Een week geleden sprong ze nog gehaast in haar auto!
Een gezin met 2 kleine kinderen, hij kwam radeloos op mij over.
Wat ik het allerergst vond of vind, ik weet niet hoe ik hier nu weer mee om moet gaan en dat uit mijn mond.
De confrontatie met zo'n jonge zieke vrouw en zo'n radeloze man.
De andere kant van het verhaal voor mij is, dat mijn schoonzoon aan onze dochter enkele maanden terug meldde dat hij wil scheiden en weer vrij wil zijn. Dit combinerend zou ik schoonzoon wel met zijn harses tegen een muur aan willen timmeren en roepen
MAN, zou je willen ruilen met mijn buren?
Wat is het leven toch oneerlijk.
Meissies, ik moet morgen werken, duik nu mijn bed in en zie het commentaar morgenavond wel.
Ik denk dat ik vannacht weinig zal slapen.
Heel begrijpelijk toch.
Groetjes Mientje
Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 07:25bloempje
Wat een vreselijk nieuws van je buurvrouw Dollemina. Heel veel sterkte ermee gewenst.
Ook jij veel sterkte gewenst Papudribbel. En schaam je niet voor je tranen. Ik ben ook heel gauw in tranen, dus dat zou mij ook kunnen over komen.
Wat sneu voor je zoon en zijn Turkse ex vriendin. Die Turkse vrouwen hebben het niet makkelijk met die op gedrongen gearangeerde huwelijken. Ik lees hier veel boeken van en zit dan ook echt in tranen, wat zulk soort vrouwen mee moeten maken. Te triest voor worden.
Leuk dat jij zo,n lief berichtje kreeg van haar op hyves.
Ik heb vandaag weer hoofdpijn?
Nu, ja gaat ook wel weer over voordat ik een jongetje word.
Wel ben ik nog steeds in mijn euforie, dat ik oma mag worden van een lief kleindochtertje.
Opnieuw sterkte gewenst voor iedereen en een mooie zonnige dag gewenst. - Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 07:32otillie
Kippenvel Dollemina/Mientje, als ik zoiets hoor dan denk ik hoe kan dat nou, een ander wil niet meer leven en dan hoor je dit leed. Zo'n korte tijd, wat verschrikkelijk.
Iedereen heel veel sterkte.otillie wijzigde dit bericht op 15-07-2009 07:33 met 1%Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 21:02PapuDribbel
Ondanks, dat er geen reden voor is, voel ik me vandaag heel de dag al verdrietig.
Ik denk, dat het gewoon komt, doordat ik ex vriendinnetje van m'n oudste zoon gisteren tegen kwam.
Gisteravond en vanochten heb ik flink lopen janken.
Het lucht deels op, maar deels weer niet.
Af en toe heb ik nog de neiging om flink te janken.
Fijne avond allemaal - Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 12:11bloempje
Ik heb vandaag ook een verdrietig gevoel, omdat ik in verschillende mensen teleurgesteld ben.
Jij lijkt mij ook een heel gevoelig mens Papudribbel. Het is ook zo sneu voor je zoon en die Turkse ex vriendin, dat er op zo,n manier een eind moest komen aan hun liefde voor elkaar. Ook jij raakte een schoonkind kwijt hier door, heel herkenbaar voor mij. Het siert je ex schoondochter wel, dat zij zo,n lief berichtje op hyves heeft gezet voor jou!
Gisteren heb ik wat leuke kleding gekocht voor mijn a.s kleindochtertje. Zo leuk om te doen.
Sterkte opnieuw gewenst voor iedereen! - Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 12:36otillie
Ik voel me ook al een tijd flink waardeloos, ze zijn al maanden achter bij mij aan het bouwen, nieuwe ecowoningen, het geeft veel lawaaioverlast, grote graafmachines, geboor en getimmer etc. en nu in het portiek is onze oude buurman overleden, en de woning was helemaal uitgewoond, dus 's morgens om 07.00 al geboor en getimmer, het is gewoon niet vol te houden, de woningbouw vindt het allemaal maar best, maar als ik om 07.00 ga timmeren staat hier de politie wel op de stoep. Mijn buurtjes boven hebben een kleine baby, en daar is het ook helemaal mis. Kortom het is hier allemaal stress. Heb ook woorden met mijn vriend, het komt er gewoon op neer dat ik overal alleen voor sta, dat was altijd al zo, maar ik moet gewoon voor mijzelf zorgen, en niet op een ander rekenen. Weer een les, het wordt er niet leuker op.
Iedereen die niet lekker in haar/zijn vel zit ook veel sterkte.Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 18:42PapuDribbel
Goedenavond dames,
Ik heb, ik weet niet hoe het komt, een super goeie dag gehad vandaag.
Ik heb me in tijden niet zo goed en vrij gevoeld.
Was vroeg uit m'n bed, maar kon zoals altijd niet op gang komen.
Bij mij duurt het altijd even, voordat ik wat kan doen.
Vandaag hoefde in niet veel te doen.
Dus ik had alles tijd, om wat vakantie inkoop te doen.
Helemaal alleen, lekker op m'n eigen gemak, niemand die op de klok kijkt hoe laat het is en niemand dei een soort van geirriteerd om zich heen kijkt.
Ik heb gelopen, spulletjes gekocht, terrasje gepakt. In m'n eentje ja. Daar had ik gewoon zin in.
Belde m'n dochter wel om te zeggen, wat ik allemaal aan het doen was en ze zei, goed toch?
Heb twee mooie ringen voor mezelf gekocht.
Wilde het al jaren, maar het kwam er niet van.
Ik ben blij vandaag met mezelf en ik voel me goed.
Ik hoop, dat er nog meer van zulke mooie dagen in m'n leven zullen komen.
Ben ook even naar m'n dochter langs geweest en zei tegen haar, dit wil ik, zo wil ik leven, niemand om me heen waar in verantwoording af moet leggen.
Ze lachte alleen en zei niets.
Otillie, wat naar voor je, dat je woorden heb met je vriend. Hopelijk komt het snel goed.
Zorg voor jezelf, iemand anders doet het niet.
Ik doe ook alles zelf en vind het o.k.
Ik kan hulp krijgen, maar wil het niet.
Hopen maar, dat dat getimmer en geboor snel over is.
Verder wens ik je heel veel succes een een fijne avond.
Bloempje, vandaag heb je een verdrietig gevoel, morgen wens ik jou een heel prettig en rustig gevoel. Hat zal niet zo zijn, maar dan is het een soort van achter de rug, die teleurstellingen.
Wat leuk, dat je kleding heb gekocht voor je lieve kleine meid voor straks.
En idd, dat wat je zegt, over de ex vriendin van m'n zoon.
Lief vond ik het ook.
Maar ze is ook anders geweest. We zijn inmiddels 8 jaar verder en ze is nu heel volwassen.
Ik heb ook twee mooie ringen voor mezelf gekocht.
Sterkte voor iedereen, morgen weer een nieuwe dag, dus nieuwe kansen.
Liefs Papu - Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 19:48Manji 48
Goedenavond dames.
Ik ben hondsmoe en ga nu buiten genieten van een mooie zomeravond. Ga ik lekker zitten lezen en dan knap ik wel weer op.

- Geplaatst op vrijdag 17 juli 2009 09:27bloempje
Papudribbel, bedankt voor jouw lieve woorden. Ik voel mij vandaag inderdaad wat bter en ook rustiger en ik heb alles een plaatsje gegeven en heb er ook weer van geleerd.
Inderdaad was het zo leuk om die meisjeskleding te kopen, omdat ik alleen jongenskleertjes gewend was te kopen. Maar ik wil ook niet teveel naar mijn smaak kopen en vraag dadelijk mijn schoondochter mee, dan kan zij zelf uit zoeken, wat zij leuk vindt.
Heel fijn dat jij gisteren zo,n goede dag had. Ik hoop dat jij je vandaag ook zo goed mag voelen.
Otille, jij heel veel sterkte gewenst met alles. Bij mij thuis, waren ook de schilders al om 7.30 uur aan het schuren etc. Dus, ik weet er alles van.
Ik vluchtte gewoon naar de camping. Ik hoop dat jij ook gauw vakantie hebt, zodat jij er misschien ook even tussen uit kan.
Ik hoop dat je vriend nog mag gaan veranderen. Mijn man deed ook niets in het begin van ons trouwen, maar hij is in de loop van de tijd wel veranderd en dus sta ik niet meer overal alleen voor.
Onze oudste zoon heeft ook een psychische aandoening en hij helpt hem ook waar hij kan.
Zorg wel goed voor jezelf, want dat deed ik te weinig voor heen.
Nogmaals veel sterkte toe gewenst.
Manji, ik hoop dat jij gisterenavond met die mooie avond lekker bij gekomen bent.
Iedereen weer veel sterkte toe gewenst. - Geplaatst op vrijdag 17 juli 2009 20:42PapuDribbel
Hoi Bloempje,
Ik ben blij voor je, dat je je wat rustiger en beter voel.
Ik heb dat soort dingen ook. Het ene moment gaat het goed met me en voel ik me ook goed.
En het andere moment hoef ik maar iets te horen, of m'n hele humeur draaid 180 graden. En rot, dat ik me dan voel.
Het is echt niet te beschrijven.
De ene keer ben ik hartstikke sterk en de andere keer ben ik als een zeepbel.
Maar zoals ik me gisteren voelde heb ik me in geen jaren gevoeld.
Ik zit namelijk met heel veel wrok en onverwerkte verdriet en dingen die niet opgelost kunnen worden.
Het vreet aan me. Ik ben op sommige dagen zo moe, dat ik niets kan doen.
En vandaag had ik dat gevoel van gisteren niet meer.
Dat zijn hele korte momenten.
Dat van die kleertje, je hebt gelijk, dat je je schoondochter mee vraag. Want de jongen ouders van tegenwoordig hebben een heel andere smaak en stijl.
Als ik kleertjes koop voor mijn kleinkinderen (vooral van m'n oudste dochter), geef ik altijd de kassabon met de woorden, als jullie het niet mooi vinden, dan gewoon terug brengen.
Gelukkig heb ik een goeide smaak.
Tot nu toe, hebben ze één kledingstuk niet aan hun zoontje gegeven, die ik heb gekocht.
Voor het meisje maak ik hele mooi haarbandjes en strikjes.
Voor haar wil ik ook mooie jurkjes maken, maar omdat ik twee dagen oppas, lukt het me niet.
Verder wens ik iedereen een hele fijne avond.
Groetjes Papu. - Geplaatst op vrijdag 17 juli 2009 22:12otillie
Dank je wel Bloempje, ik vlucht ook zoveel mogelijk het huis uit. Achter mij zijn de woningen bijna klaar, in ieder geval ligt het allemaal stil nu, de bouwvak is begonnen. Met de bovenwoning in ons portiek weet ik het niet, ik ben bang dat het maandag gewoon weer verder gaat. Al met al zitten wij allemaal nu zo'n 6 maanden in het lawaai.
Met vriend is het uitgepraat, hij heeft het druk, valt voor iemand in, en vergat mijn boodschappen, en omdat ik zo'n verleden heb met mijn ex-man van dat er niet aan mij werd gedacht, kwam deze pijn weer hevig bovendrijven. Ik mag dan ook niet verwachten dat mijn vriend nooit iets vergeet. Ik ben gewoon zo beschadigd in die 32 jaar, maar ik herken het wel dus zal het wel goed komen. Ik heb net als Bloempje ook tijdens mijn huwelijk niet goed voor mijzelf gezorgd, dat is nu wel anders.
Iedereen veel sterkte die ook weer in een dal zit. En fijn als het goed gaat!otillie wijzigde dit bericht op 17-07-2009 22:13 met 0%Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken.
Dit onderwerp heeft 551 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:59.
Hoe voel je je vandaag?