- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 304 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2011 18:17.
Vocht in benen
- Geplaatst op maandag 21 februari 2011 15:32Moderator1
Beste Sweetpy,
Dit topic wordt morgen toegevoegd aan het topic Vocht in benen.
Met vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op maandag 21 februari 2011 15:37Boekenwurm
Sweetpy; klik even op het woord hieronder met het streepje; daar vind je dan wat basisinformatie.
hier klikken over oedeeemBoekenwurm wijzigde dit bericht op 21-02-2011 15:39 met 0% - Geplaatst op maandag 21 februari 2011 15:47clineke
Sweetpy, dit kan ook trombose zijn. Vooral wanneer het een been betreft en er pijn bij is. Laat deze mogelijkheid uitzoeken met een Doppler machine."To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op maandag 21 februari 2011 16:03myra
Hallo sweetpy, en loop je daar al 'n maand mee rond? Heeft je HA al trombose uitgesloten? Dat zal toch haast wel....dat is 't eerste waar men aan zou denken.
Heb je last van spataders, juist die komen vaker voor in 't linker been alleen.
Je zou 't voeteinde van je bed op "klossen" kunnen zetten en kijken of 's ochtends je been geslonken is. Klossen van minimum 8 cm hoogte, anders zou 't niet werken. Ik slaap zo al meer dan 30 jaar, prima te doen.Heb nogal last van alleen linker spatader been, vandaar m'n hint. Succes! - Geplaatst op vrijdag 25 februari 2011 18:17farah
Sweetpy,
je hebt hier al genoeg reacties gehad. Ibuprofen. Ik heb het vroeger ook nogal veel geslikt. Wanneer het nodig was. Dus gelukkig nooit elke dag.
Geen idee waarvoor jij het nodig had. Of dacht te hebben.
IK werd verondersteld spataders te hebben. Maar dan aan beide benen.Pijn had ik alleen als ze teveel opzwollen maar dat is ergens logisch.
Mij is steunkousen aangeraden. Die heb ik dus. Ideaal.
Maar houd dus ook vocht vast door mijn nieren die niet goed functioneren.
Hopelijk vind je hier ergens het juiste antwoord. En anders inderdaad nog eens een bezoekje bij de huisarts. Doen hoor!
Dit onderwerp heeft 304 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2011 18:17.
Vocht in benen