Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Vocht in benen

Dit onderwerp heeft 304 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2011 18:17.

Vocht in benen

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste Sweetpy,

Dit topic wordt morgen toegevoegd aan het topic Vocht in benen.

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

2. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Sweetpy; klik even op het woord hieronder met het streepje; daar vind je dan wat basisinformatie.

hier klikken over oedeeem

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 21-02-2011 15:39 met 0%

3. clineke
    Afbeelding van clineke

Sweetpy, dit kan ook trombose zijn. Vooral wanneer het een been betreft en er pijn bij is. Laat deze mogelijkheid uitzoeken met een Doppler machine.

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

4. myra
    Afbeelding van myra

Hallo sweetpy, en loop je daar al 'n maand mee rond? Heeft je HA al trombose uitgesloten? Dat zal toch haast wel....dat is 't eerste waar men aan zou denken.
    Heb je last van spataders, juist die komen vaker voor in 't linker been alleen.
    Je zou 't voeteinde van je bed op "klossen" kunnen zetten en kijken of 's ochtends je been geslonken is. Klossen van minimum 8 cm hoogte, anders zou 't niet werken. Ik slaap zo al meer dan 30 jaar, prima te doen.Heb nogal last van alleen linker spatader been, vandaar m'n hint. Succes!

5. farah
    Afbeelding van farah

Sweetpy,
    je hebt hier al genoeg reacties gehad. Ibuprofen. Ik heb het vroeger ook nogal veel geslikt. Wanneer het nodig was. Dus gelukkig nooit elke dag.
    Geen idee waarvoor jij het nodig had. Of dacht te hebben.
    IK werd verondersteld spataders te hebben. Maar dan aan beide benen.Pijn had ik alleen als ze teveel opzwollen maar dat is ergens logisch.
    Mij is steunkousen aangeraden. Die heb ik dus. Ideaal.
    Maar houd dus ook vocht vast door mijn nieren die niet goed functioneren.
    Hopelijk vind je hier ergens het juiste antwoord. En anders inderdaad nog eens een bezoekje bij de huisarts. Doen hoor!

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x