Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Boekenclub
  4. Boekenruiltopic

Dit onderwerp heeft 79 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 08-01-2012 14:59.

Boekenruiltopic

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator-2
    Afbeelding van Moderator-2

Dé plek waar u alle boeken die u niet (meer) wilt hebben kunt aanbieden én ruilen voor boeken die u zou willen hebben!

De spelregels:
    - Met gesloten beurs
    - Persoonsgegevens achter de schermen uitwisselen via inbox
    - Libelle is niet verantwoordelijk als er, bijvoorbeeld, pakketjes niet aankomen en/of het boek tegenvalt

Vriendelijke groet,
    Moderator 2

2. Andre62
    Afbeelding van Andre62

Ik zoek drie boeken van Laurie R. king (drie delen uit de Mary Russell-serie). Ik heb in de aanbieding een aantal bijzondere uitgaven van de Saint uit 1952. En vier dozen vol met boeken.

Dus zoek je iets. Laat het me weten. Wellicht kunnen we de boeken ruilen.

I want to believe!

3. melle
    Afbeelding van melle

Leuk idee!!

Ik heb van mijn vader 'Suezkade' van Jan Siebelink gekregen. Ik houd niet van Siebelink (sorry Jan).
    Ik wil het ruilen tegen een boek van een moderne Nederlandse schrijver/ster, maar niet tegen één van de vd Vlugt's of Noorts of zoiets.

4. melle
    Afbeelding van melle

Froxy en ik hebben inmiddels geruild! Zij gaat zich verdiepen in Siebelink en ik mag ontspannen met Tineke Beishuizen.

Leuk toch?
    http://www.bol.com/imgbase0/BOOKCOVER/FC/9/0/2/9/5/9029567430.gif

5. froxy
    Afbeelding van froxy

Ja, het werkt prima op deze manier!!

Ik heb nog twee boeken te ruil,
    Lunchroom van de Weduwen (korte verhalen van oa Lieneke Dijkzeul, Rene Appel, Escober, Nicci French, Camilla Lackberg, Denise Mina, Marion Pauw en Esther Verhoef) en
    Die je niet ziet van Mari Jungstedt

6. Andre62
    Afbeelding van Andre62

quote:
    Andre62 schreef op 01 juli 2009 @ 17:52:
    Ik zoek drie boeken van Laurie R. king (drie delen uit de Mary Russell-serie). Ik heb in de aanbieding een aantal bijzondere uitgaven van de Saint uit 1952. En vier dozen vol met boeken.

Dus zoek je iets. Laat het me weten. Wellicht kunnen we de boeken ruilen.
    De Laurie King boeken zijn inmiddels compleet, maar het boekenaanbod blijft van kracht.

I want to believe!

7. froxy
    Afbeelding van froxy

Ik ben nog op zoek naar Woensdagkind van Peter Robinson.
    Misschien heeft iemand hem nog liggen?

8. Andre62
    Afbeelding van Andre62

Hihihihihi..... ik zoek van de "De jeugd vliegt uit"-trilogie geschreven door Jan de Vries (1955) deel 2.

I want to believe!

9. froxy
    Afbeelding van froxy

Andre, ik kan je er niet aan helpen maar er staan er een heleboel te koop op boekwinkeltjes.nl (voor nog geen 5 euro)

10. Andre62
    Afbeelding van Andre62

quote:
    froxy schreef op 10 augustus 2009 @ 07:39:
    Andre, ik kan je er niet aan helpen maar er staan er een heleboel te koop op boekwinkeltjes.nl (voor nog geen 5 euro)
    Maar dit is een boekenruiltopic. Dus probeer ik op een eerlijke manier een boek te zoeken en tegen een ander boek te ruilen, zonder dat ik weer meer porto moet betalen dan de prijs van een boek.......

I want to believe!

11. froxy
    Afbeelding van froxy

Ik begrijp het André, Woensdagkind kan ik ook 2e hands kopen, maar ik dacht dat je hem misschien héél erg graag en héél erg snel wou hebben :lol:

12. Andre62
    Afbeelding van Andre62

quote:
    froxy schreef op 10 augustus 2009 @ 22:57:
    Ik begrijp het André, Woensdagkind kan ik ook 2e hands kopen, maar ik dacht dat je hem misschien héél erg graag en héél erg snel wou hebben :lol:
    Natuurlijk, ik zit er al een aantal jaar op te wachten. Maar het is best leuk om op deze manier aan een boek te komen en ook een ander boekenpret te bezorgen.

I want to believe!

13. slijkoord
    Afbeelding van slijkoord

Hallo Froxy

Ik heb woensdagkind in huis.
    Wil je hem nog hebben.

Doei Nancy

slijkoord wijzigde dit bericht op 14-10-2009 15:41 met 3%

14. roxy
    Afbeelding van roxy

Ik ben op zoek naar het boek snabbeltje, Is een boekje gele kaft over een eendje, mijn vader las het vroeger altijd voor heeft iemand het? Misschien kan ik het overkopen?

Luctor et emergo

15. Andre62
    Afbeelding van Andre62

quote:
    Andre62 schreef op 09 augustus 2009 @ 23:41:
    Hihihihihi..... ik zoek van de "De jeugd vliegt uit"-trilogie geschreven door Jan de Vries (1955) deel 2.
    Eh.... ik zoek deel 3! Deel 2 had ik al....... :muziek:

I want to believe!

16. Starlight
    Afbeelding van Starlight

Ik heb net het maria magdalena mysterie uit en zoek nu de opvolger daarvan: Het Jezus Mysterie :lol:

17. hadu
    Afbeelding van hadu

Roxy, wij hebben diverse boekjes van Ernst-Jan en Snabbeltje hier in huis. Ze waren van mijn dochters (inmiddels volwassen) ik zal aan ze vragen of jij ze mag. Weet je ook voor welke titel je belangstelling hebt? Of voor allemaal?

18. katie64
    Afbeelding van katie64

Mijn dochter heeft de hele serie van Floortje. In hele goede staat en slechts een keer gelezen. Ik weet zeker dat er wel een 10 jarige is die deze boeken graag ik haar bezit zou willen hebben. Wellicht heeft deze kleine dame dan ook weer leuk leesvoer voor mijn 12 jarige dochter! Zo maken we elkaar gelukkig en hoeven we slechts de verzendkosten te betalen.

Ik heb zelf een paar boeken van Isabel Allende en anderen.. die ik wel zou willen omruilen. Ik zou graag wat boeken van Paulo C. willen lezen.

groetjes Katie

katie64 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 09:48 met 21%: onderwerp bestond al. Dus ik heb het aangepast
    KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer.

19. katriena
    Afbeelding van katriena

hallo boekenfanaten,
    ik heb ontzettend veel boeken, nieuw en 1 keer gelezen.Wie wil met mij ruilen voor boeken die ik nog niet gelezen heb????? Katrien

20. melle
    Afbeelding van melle

Welkom Katriena.
    Op dit moment staan er geen van mijn boeken ter adoptie... maar ik hou het in de gaten!

21. benko
    Afbeelding van benko

Geronimo Stilton

mijn zoontje is op zoek naar boeken van geronimo stilton
    Misschien kunnen we ruilen tegen een ander kinderboek?
    gr benkoo

Moderator 3 wijzigde dit bericht op 28-01-2010 21:27 met 9%: Oorspronkelijke titel toegevoegd

22. dollemina
    Afbeelding van dollemina

Ik doe deze boeken aan mijn kleinzonen cadeau, maar wat zijn ze schreeuwend duur. Fantasia 1 tot en met ??? 25 euries per stuk.

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag.

23. Andre62
    Afbeelding van Andre62

quote:
    dollemina schreef op 28 januari 2010 @ 17:49:
    Ik doe deze boeken aan mijn kleinzonen cadeau, maar wat zijn ze schreeuwend duur. Fantasia 1 tot en met ??? 25 euries per stuk.

Ze zijn inderdaad te duur, en helaas ook heel populair......
    Gelukkig komt Geronimo ook op TV.

I want to believe!

24. katie64
    Afbeelding van katie64

katriena kun je eens opsommen welke boeken je wilt ruilen. Wellicht dat ik geinteresseerd ben en jij ev. in mijn voorraadje...

gr. Katie

25. katie64
    Afbeelding van katie64

Ik heb heel veel boeken van de LIJSTER serie die prima voor boekbesprekingen etc. kunnen worden gebruikt... Wie heeft er interesse in?

groetjes Katie