- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2012 15:21.
Prietpraat
- Geplaatst op donderdag 28 oktober 2010 16:54Marigene
Jaren geleden.....
een zoontje van vrienden was 2 jaar en elk moment kon er een baby geboren worden....
ze hadden het hem goed uitgelegd, als het babytje eraan kwam ging hij naar opa en oma, en kreeg een telefoontje als het babytje er was, dan kwam papa hem weer halen......
Dus op de bewuste dag , oma werd gebeld , er was een zusje geboren...
even later stond papa aan de deur om zijn zoon op te halen.
die vroeg echter alleen maar En waar is nou mijn telefoontje?
tja dat is papa toen toch maar eerst gaan kopen , 't zusje was lang niet zo interessant.......Oost west thuis best! - Geplaatst op maandag 07 maart 2011 12:33mariss1980
Zaterdag ging ik met mijn dochter naar zwemles (5jaar). Samen met nog een meisje ging ze vast op de gang staan wachten totdat de badmeester hun op zou komen halen.
Het meisje (6-7jaar) vroeg " ik zit op hyves, jij ook??" Waarop mijn dochter antwoorde "nee, ik zit op judo!" Ik kwam niet meer bij!! - Geplaatst op maandag 07 maart 2011 12:42Tulp123
De kleindochter (toen 2 jaar) van mijn vriendin zat op de bank, naast de tweelingbroer van haar vader. Ze keek hem aan en zei: papa niet, hè? Dat vond ik zo grappig. - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 15:07uiterwaal
Net terug uit het ziekenhuis voor een galblaasverwijdering laat ik mijn kleinzoon de steentjes zien die verwijdert zijn.Vraagt hij: Waarom heb je die dan opgegeten oma? - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 15:21leoniejagt
Ons buurmeisje Jinke (4) was op een zaterdag bij ons. Mama was een poncho voor haar aan het haken, waarop Jinke zegt is hij al klaar? Nee zegt mama, er komen nog kwastjes aan. Waarop Jinke zegt, o, ga je hem ook nog verfen?
Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2012 15:21.
Prietpraat