Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Vraag & Antwoord
  4. Even voorstellen

Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 03-05-2012 10:02.

Even voorstellen

Ga naar een onderdeel
  1. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Beste kavak,

Welkom op het Libelle forum!

Er is een topic waar nieuwelingen zich voorstellen, klik hier, waar dit topic binnenkort naar verplaatst zal worden.
    Vragen over het forum kun je stellen in het topic Vragen en problemen.
    Wat betreft de gebruikersnaam; die kun je niet veranderen.

Succes en fijne tijd op het forum!

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

2. kavak
    Afbeelding van kavak

Bedankt voor uw snelle antwoord. Bij vergissing heb ik een verkeerde gebruikersnaam ingevoerd, kan ik dan een nieuw account aanmaken?

3. ModLibelle

Beste kavak,

Je kunt inderdaad een nieuw account aanmaken. Daarvoor is wel een ander e-mailadres nodig.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

4. Sine_Pari
    Afbeelding van Sine_Pari

Ik zal me ook even voor de goede orde voorstellen. Ben een man en woon en werk in de U.S. (NC). Ik hou mij (over het algemeen via het internet) op de hoogte wat er zo in Nederland reilt en zeilt, en aangezien ik vroeger met plezier de libelle van mijn moeder las, en ondermeer van koken hou, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me hier aangemeld.

DULCE BELLUM INEXPERTIS - You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

5. nita
    Afbeelding van nita

alle nieuwelingen onder ons
    een hartelijk

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/6/214729.gif

iedere dag een lach

6. Sine_Pari
    Afbeelding van Sine_Pari

Bedankt voor de verwelkoming nita :cheer:

DULCE BELLUM INEXPERTIS - You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

7. Bosa
    Afbeelding van Bosa

Hallo ik ben Bosa, ik wil hier graag eens rondkijken. Er is genoeg te doen en te lezen zag ik op de homepage

8. ModLibelle

Beste Sine_Pari en Bosa

Ook jullie heten wij van harte welkom op het Libelleforum.
    Vragen en/of opmerkingen kun je mailen naar Forum@libelle.nl

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

9. flo
    Afbeelding van flo

een hele goedemorgen ik ben jaren hier niet meer geweest.
    denk kom toch eens terug en afentoe hier lezen
    Sommige kennen mij van Floortje maar stom heb naam Flo op gegeven.
    Dus denk zal me toch maar ff voorstellen
    Zet gelijk ff http://lh6.googleusercontent.com/public/fWpm-xac7wBWVysQlczayw4MmeJ167EBUHKYh8wETalJxiTnZF9mPU2laa9QXnQdEXowWb7-lOi_bDsxlbwxVm0Sl17sBHGMksR_4BTQllcXK00OBNz6m0YvqrI=s90-c neer

http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4=

10. ModLibelle

Goedemorgen Flo,

Bedankt voor de koffie en van harte welkom terug op het Libelle forum.
    Als je vragen en/of opmerkingen hebt dan kun je die mailen naar Forum@libelle.nl

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

11. flo
    Afbeelding van flo

ja die heb ik ook gemailt heb verkeerde naam gebruikt wou weer die ik altijd had Floortje of was het floor???

ModLibelle wijzigde dit bericht op 28-10-2011 14:51 met 0%: antwoord is verstuurd
    http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4=

12. Visculamia
    Afbeelding van Visculamia

Hoi, ik kom hier ook eens rondneuzen.
    Ik ben 33 jaar, heb een (stief)dochter van 16 jaar en een ukkie van 1,5 jaar. En woon in N-brabant.
    Ik vind het leuk om foto's te bewerken en dan leuk in te plakken.

13. lindat1986
    Afbeelding van lindat1986

hoi ik ben linda 25 jaar en woon in noordbrabant.
    mijn hobby;s zijn rolstoel tennis, zitskieen en heelveel knutselen.
    ook doe ik een studdie en wil ik later iets gaan doen met beeldende vormgeving.

het lijkt me wel een leuk forum om te volgen maar ook om actief bezig te zijn.

groetjes linda

14. ModLibelle

Beste Lindat1986

Van harte welkom op het Libelleforum.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

15. duintje3
    Afbeelding van duintje3

Hallo allemaal. Ik ben niet nieuw maar volgens mij heb ik me nog nooit voorgesteld. Ik ben Gonny en ben 50 jaar, getrouwd en we hebben twee kinderen van 15 en 11 jaar. Ik hou van lezen, mailen, wandelen en fietsen en nog veel meer. We wonen in Noord-Holland.

16. vlinder-01
    Afbeelding van vlinder-01

Halo ben ook nieuw hier .
    Marian 50+ , moeder van één dochter , hou van wandelen , zwemmen en dieren .

MVG Marian

17. Nadenkertje
    Afbeelding van Nadenkertje

Zal me maar even voorstellen, is wel zo netjes. ;)
    Ik ben dus Nadenkertje. Kom hier zo nu en dan om te lezen wat de meningen zijn van anderen.
    Vindt het ook leuk om mijn eigen mening te ventileren.
    Kortom, interesse!

18. ModLibelle

Goedemorgen

Allemaal van harte welkom op het Libelleforum.
    Veel forum plezier.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

19. Mandarijne
    Afbeelding van Mandarijne

Hallo allemaal!
    Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Mandarijne (Marijke in het echte leven), ben 26 jaar oud en woon in het noorden van het land samen met mijn vriend. Ik hoop hier op het forum lekker te kletsen over van alles en nog wat.

Groetjes, Mandarijne

20. Jovanka
    Afbeelding van Jovanka

Hallo, ik ben Laura!
    Ik ben 16 jaar, woont ergens in Zuid-Holland.

De opleiding die ik momenteel volg en wil afmaken is basismedewerker modemaatkleding niveau. 2, hierna wil ik de verdere niveaus ook afronden als alles volgens planning gaat, of ik een ander specifieks wil doen in deze branche.

Mijn hobby's zijn dan ook kleding maken, (hierdoor ben ik op dit forum terecht gekomen), koken -al heb ik daar de laatste tijd weinig tijd voor-, en nog een aantal andere dingen.

Meer weten? Vraag maar raak!

Groetjes Laura. :bye:

21. ModLibelle

Beste Mandarijne en Jovanka

Van harte welkom op het Libelleforum. Heb je vragen en/of opmerkingen, dan kun je die altijd mailen naar Forum@libelle.nl

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

22. nonick
    Afbeelding van nonick

nadat ik al een hele poos de nieuwsbrieven kreeg van libelle bedacht ik me dat ik me ook kon inschrijven :idee: , bij deze dus net gedaan ;)

ik ben nonick, net 59 jaar geworden
    moeder van 3 kinderen die zelfstandig wonen, ik keek erg tegen hun vertrek op, maar nu ik gewend ben aan de situatie is het ook wel fijn dat ik de tijd helemaal aan mezelf heb, maar het blijft heerlijk als ze in de weekenden komen.
    ik doe ontzettend veel dingen graag, schilderen, knutselen, lezen, aan de pc, werken, t.v., zelfs wat poetsen :muziek:
    maar mijn lijf is me in de steek aan het laten, dus doe ik alleen nog zo'n dingen als ik het ook echt kan.
    verder weet ik nu niet zoveel te vertellen, maar als iemand meer wil weten lees ik het graag.

23. ModLibelle

Beste Nonick

Van harte welkom op het Libelle forum.
    Heb je vragen en/of opmerkingen, dan kun je die altijd mailen naar Forum@libelle.nl

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

ModLibelle wijzigde dit bericht op 13-04-2012 08:38 met 41%

24. dappertjedip
    Afbeelding van dappertjedip

Goedemorgen,

Bij deze ben ik sinds vandaag ingeschreven. Moet de boel nog ondervinden.

Groetjes,
    Dappertjedip.

25. ModLibelle

Beste Dappertjedip,

Van harte welkom op het forum. Kijk rustig rond en heb je nog vragen en/of opmerkingen dan kun je die mailen naar Forum@libelle.nl.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x