- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 03-05-2012 10:02.
Even voorstellen
- Geplaatst op zondag 11 september 2011 18:21Evajordan
Het is altijd vervelend om nieuw ergens binnen te vallen.Vandaar dat ik me even voor kom stellen. Ik ben dus Eva en ik woon in het buitenland (USA) Ik ben heel lang geleden wel lid geweest van libelle maar heb dat op een laag pitje gezet omdat mijn werk en mijn prive leven dat opslokte. Het begon weer wat te kriebelen en heb maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken om eens een kijkje te komen nemen. Het is wel veel verandert en moet er ook weer helemaal inkomen. Is er ergens nog een buitenland topic?
Het is een beetje een doolhof om alles te zoeken.Als iemand mij verder kan helpen.bedankt ervoor.
Eva - Geplaatst op zondag 11 september 2011 18:45jsteen1
Eva welkom hier op libelle, het is niet naast de deur USA ,
waar een pc al niet fijn voor is he .
hier heb je libelle Cafe daar zit je nu en daar is een topic dat heet
Mail maatjes over de hele wereld ,misschien vind je het daar leuk
ik zit zelf ook al wat jaartjes op libelle en vind het nog steeds erg leuk
ik hoop dat je hier mee veder kunt eerst hadden we ook een spanje topic maar daar kwam niemand meer langs erg jammer want we hadden het er erg gezellig ben er ook geweest bij 2 dames van het topic was heel erg leuk zelfs .ik hoop dat je het leuk vind hier heel veel topic plezier .misschien zie ik je nog eens .
groetjes johanna.
- Geplaatst op zondag 11 september 2011 18:52Evajordan
Hoi Johanna,
Dank je wel .Ik zal er eens een kijkje nemen.Wie weet wat ik nog allemaal tegen kom. Woon jij in Spanje? Ik weet dat er jaren geleden een topic was hier van mensen van over de hele wereld. Jammer dat ze dat hier niet meer hebben.
Maar bedankt voor je lieve woorden.Ik denk dat we elkaar vast nog wel tegen komen op het forum.
- Geplaatst op zondag 11 september 2011 18:59jsteen1
nee eva 2libelle vriendinnen van mijn .
ik woon in nederland in dat kleine kikkerlandje met erg veel regen dit jaar .
ga gezellig even rond kijken misschien is het daar niks maar misschien ook wel veder is er niks meer maar wel zat om langs te gaan .
ik zal je best nog wel eens tegen komen, ik heb ook een topic bij
gezonheid &psychologie en dan naar Astma Copd .
misschien zie ik je daar ook nog wel ik wens je veel plezier hier
. - Geplaatst op zondag 11 september 2011 19:36Moonlight 281
hallo Evajordan,
welkom (terug) op het forum!
Ik schrijf al jaren bij de "mailmaatjes over de hele wereld" en we hebben een gezellig clubje bij elkaar. (ook toevallig dat Jsteen er al over schreef). Onze gastvrouw komt uit Canada, we hebben er mensen bij uit Australie, Israel, Nederland en ik zei de gek, woon al jaren in Belgie.
Je bent van harte welkom om met ons mee te komen kletsen, stel je even voor dan hoor je vanzelf ook waar wij vandaan komen en waarmee wij onze dagen vullen.
Nou Avajordan, misschien tot ziens bij ons bij de mailmaatjes?
- Geplaatst op donderdag 06 oktober 2011 17:34dinie roffelHallo mensen, ik kom me even voorstellen, heb me net aangemeld. Ik heet Dinie, ben 58 jaar en woonachtig in het noorden. Ben getrouwd en heb een zoon en een dochter, die beiden uit huis zijn. Vele hobbies, maar de grootste is mozaieken, daar geef ik ook workshops in. Verder ben ik moderator van een groepshyves, maar ik wil nu ook wel eens iets anders er bij. Zal nog even moeten zoeken hoe het hier werkt, maar tot later. gr. Dinie
- Geplaatst op vrijdag 07 oktober 2011 10:01ModLibelle
Beste Evajordan en Dinie roffel
Van harte welkom op het Libelle forum.
Wij hopen dat je je draai kunt vinden hier.
Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn dan kun je die mailen naar Forum@Libelle.nl
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 16:35kavak
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en moet nog e.e.a. uitvinden. Weet iemand hoe je je gebruikersnaam kunt veranderen? Alvast bedankt, marion 53ModLibelle wijzigde dit bericht op 10-10-2011 23:35 met 0%: Dit is een verplaatst bericht - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 18:33ModLibelle
Beste kavak,
Welkom op het Libelle forum!
Er is een topic waar nieuwelingen zich voorstellen, klik hier, waar dit topic binnenkort naar verplaatst zal worden.
Vragen over het forum kun je stellen in het topic Vragen en problemen.
Wat betreft de gebruikersnaam; die kun je niet veranderen.
Succes en fijne tijd op het forum!
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 13:17kavak
Bedankt voor uw snelle antwoord. Bij vergissing heb ik een verkeerde gebruikersnaam ingevoerd, kan ik dan een nieuw account aanmaken? - Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 21:54ModLibelle
Beste kavak,
Je kunt inderdaad een nieuw account aanmaken. Daarvoor is wel een ander e-mailadres nodig.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 06:50Sine_Pari
Ik zal me ook even voor de goede orde voorstellen. Ben een man en woon en werk in de U.S. (NC). Ik hou mij (over het algemeen via het internet) op de hoogte wat er zo in Nederland reilt en zeilt, en aangezien ik vroeger met plezier de libelle van mijn moeder las, en ondermeer van koken hou, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me hier aangemeld.DULCE BELLUM INEXPERTIS - You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know. - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 16:04nita

- Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 05:42Sine_Pari
Bedankt voor de verwelkoming nita
DULCE BELLUM INEXPERTIS - You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know. - Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 21:10Bosa
Hallo ik ben Bosa, ik wil hier graag eens rondkijken. Er is genoeg te doen en te lezen zag ik op de homepage - Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 21:22ModLibelle
Beste Sine_Pari en Bosa
Ook jullie heten wij van harte welkom op het Libelleforum.
Vragen en/of opmerkingen kun je mailen naar Forum@libelle.nl
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 06:40flo
een hele goedemorgen ik ben jaren hier niet meer geweest.
denk kom toch eens terug en afentoe hier lezen
Sommige kennen mij van Floortje maar stom heb naam Flo op gegeven.
Dus denk zal me toch maar ff voorstellen
Zet gelijk ffneer
http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4= - Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 09:04ModLibelle
Goedemorgen Flo,
Bedankt voor de koffie en van harte welkom terug op het Libelle forum.
Als je vragen en/of opmerkingen hebt dan kun je die mailen naar Forum@libelle.nl
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 09:41flo
ja die heb ik ook gemailt heb verkeerde naam gebruikt wou weer die ik altijd had Floortje of was het floor???ModLibelle wijzigde dit bericht op 28-10-2011 14:51 met 0%: antwoord is verstuurdhttp://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4= - Geplaatst op maandag 26 december 2011 14:51Visculamia
Hoi, ik kom hier ook eens rondneuzen.
Ik ben 33 jaar, heb een (stief)dochter van 16 jaar en een ukkie van 1,5 jaar. En woon in N-brabant.
Ik vind het leuk om foto's te bewerken en dan leuk in te plakken. - Geplaatst op maandag 26 december 2011 21:58lindat1986
hoi ik ben linda 25 jaar en woon in noordbrabant.
mijn hobby;s zijn rolstoel tennis, zitskieen en heelveel knutselen.
ook doe ik een studdie en wil ik later iets gaan doen met beeldende vormgeving.
het lijkt me wel een leuk forum om te volgen maar ook om actief bezig te zijn.
groetjes linda - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 07:54ModLibelle
Beste Lindat1986
Van harte welkom op het Libelleforum.
Vragen en/of opmerkingen kun je mailen naar Forum@libelle.nl
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 02 januari 2012 16:20duintje3Hallo allemaal. Ik ben niet nieuw maar volgens mij heb ik me nog nooit voorgesteld. Ik ben Gonny en ben 50 jaar, getrouwd en we hebben twee kinderen van 15 en 11 jaar. Ik hou van lezen, mailen, wandelen en fietsen en nog veel meer. We wonen in Noord-Holland.
- Geplaatst op donderdag 01 maart 2012 23:05vlinder-01
Halo ben ook nieuw hier .
Marian 50+ , moeder van één dochter , hou van wandelen , zwemmen en dieren .
MVG Marian - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 20:13Nadenkertje
Zal me maar even voorstellen, is wel zo netjes.
Ik ben dus Nadenkertje. Kom hier zo nu en dan om te lezen wat de meningen zijn van anderen.
Vindt het ook leuk om mijn eigen mening te ventileren.
Kortom, interesse!
Dit onderwerp heeft 257 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 03-05-2012 10:02.
Even voorstellen