- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3017 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 11:15. Dit onderwerp is gesloten!
Dun haar en haarprothese
- Geplaatst op dinsdag 08 mei 2012 21:00PapuDribbel
Ik kom zomaar inbreken en dat vind ik niet zo netjes. Dus dames, mag ik af en toe hier posten????
Mieke ik kon vroeger ook iedereen aan het lachen krijgen, maar het lachen is mij ook vergaan.Hoe kan ik anderen aan het lachen krijgen nu??? - Geplaatst op dinsdag 08 mei 2012 21:55mieke2
ja hoor je mag hier posten ! Zeg wel af en toe hoe je haar er aan toe is
Wel dat is nu de vraag , hoe breng je iemand aan het lachen .
Ik heb het dikwijls dat ik iets vertel of gewoon wat zeg en iedereen plat gaat . Volgens vele heb ik droge humor . Zelf weet ik het niet .
Ik zag al dikwijls dat als we ergens in groep zijn , ik iets zeg en hem dan naar mij zie kijken met een blik van " wat zeg je nu" als dan iedereen begint te lachen dan lacht hij mee met zijn gemaakte lach .
Zo is het soms ook wanneer ik een idee heb voor iets , dan vind hij dat zever .
Maar als we dan bij iemand zijn zegt hij dan " ik heb van de week een goed idee " en komt dan met het mijne op de proppen .
Vroeger zweeg ik , maar nu zeg ik dat het mijn idee was en hij het zever vond .Met ruzie tot gevolg als we thuis komen . - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 20:18lorena
Papu, kom er maar bij, wij zijn benieuwd wat je ons wil zeggen. Speciaal over kwalen en mannen. Hopelijk heb jij een leuke? man, zonder gebruiksaanwijzijng?
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en hij vroeg wat ik kwam doen. Ik zei dus voor de kreatinine uitslag. Nu, alles is goed, wat ik ook al dacht! Dat was in 5 minuten gebeurd, Ik wilde wel waar voor mijn geld en ik vroeg of hij mijn oren even wilde uitspuiten, nu dat deed hij en ik kan weer horen als de beste, niet dat ik doof was hoor, maar je wil toch de 10 minuten volmaken.

- Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 20:23lorena
Vanmorgen was het weer raak! Brief (net getypt) foetsie. Dan komt er: deze pagina kan niet weer gegeven worden. Jullie zeggen dat je dat nooit hebt. Ik dus nog al eens. Hoe kan dat nu?
Ik ben nog steeds snip verkoude.en gammel.
Ga dus vroeg de sponde in! - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 20:49mieke2
Raar Lorena . Ik heb geen problemen , en papu heeft er ook haar problemenman hoor .
Wel , ik zal mijn dag is beschrijven . Ik kwam beneden om 8 u en hij was al naar school gras afrijden . Ik blij
dus wat kuisen , de fritketel afwassen , een was en strijk doen en klossen .
Op de middag kwam hij eten en vertrok weer naar het gras . En ik klossen , kleintje sliep veel .
Hij kwam thuis om 16 u , dan zat hij aan zijn Ipad en om 17 u ging hij eten en ging dan voor het eerst in zijn leven een cake bakken .
Jaja , je leest het goed !
Ik zei dat ik altijd het recept nam van Ons Kookboek . Is altijd een succes . Hij wou een recept van Piet Huisentruyt . Dus hij ging dat boekje halen . En ik werd uit de keuken verbannen .
Na een tijdje vroeg hij waar die ijzeren vorm was . die is al 20 jaar weg , ik bak al zolang in een glazen .
Dan wou hij weten hoe ik die bloem in die vorm deed .Dus ik weer naar de keuken en zag dat hij er wel veel te veel boter en bloem in had . Dus alles eruit en opnieuw beginnen . Het beslag zag er maar slap uit . Ik zweeg maar . Maar in de hele keuken was geen cm plaats meer , alles stond vol . Ik keek eens rond en hij zei dat het wel rap gaat wanneer je alles al klaar zet voor je aan het deeg begint .
jaja ! De cake ging de oven in en meneer naar zijn Ipad . Ik kon dus alles opruimen . Na 35 minuten ging zijn keukenwekker . Ik zei dat dat niet kon op die tijd , jawel zei hij .
Maar het was nog niet gebakken . Nog eens 20 minuten oven en dan was het klaar .
Dan wou hij die cake via de Ipad aan onze dochter laten zien . Ik nam de cake en zette die hier op tafel , hier was het nog licht genoeg .
Hij zei haar dat hij een stuk zou brengen . Ik ging plassen , kwam binnen en zag dat hij die hier op tafel op dat rooster had gesneden . Dus alles onder de kruimels !
Ik kwam in de keuken en waarom is mij een raadsel , maar daar lag de tafel ook weer onder de rommel ! En dat allemaal op de tijd van een plasje !
Het is dus net als met een barbeque hé, gaat hij een barbeque geven ben ik ook diegene die moe word . - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 00:35starrynight1
Geen wonder dat het niet lukt als je een cake van Piet Huisentruyt bakt, de naam alleen al. Maak Kleintje maar wakker, die ruimt de kruimels wel op. Fijn hè een man die ook eens wat bakt. Ik zie die bende al voor me.
Lorena, waarom laat jij je oren uitspuiten, je krijgt er meteen een snotneus van begrijp ik. Zeker verkeerd doorgespoten
starrynight1 wijzigde dit bericht op 10-05-2012 00:36 met 5% - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 09:30mieke2

Dat dacht ik ook .
Gisteren een stukje cake genomen , tja ik moest wel hé .
Jakkes , ik proefde niks anders dan boter en eieren , zelfs kleintje die anders op de eerste rij staat wou niks .
Hij vroeg hoe dat kwam , ik vroeg wat er in was gedaan , verse boter .Komt het daardoor ? Ik neem altijd Solo .
Dat is geen boter zei hij . Even later belde hij naar onze dochter , die zei ook dat ze niks anders proefde dan boter en eieren .
Dan vroeg hij wat zij dan altijd neemt ze kan zo goed bakken .
Solo zei ze ook . Dan vond hij het goed !
En zei dat hij volgende keer dat dan maar zal nemen . Dus ik mag nog zo een keuken verwachten . - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 19:50lorena
Die oren stonden toch al op het programma! Dus de 10 minuten volmaken. Zonde van het geld
- Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 20:01lorena
het is weer hommeles met het versturen, dus dan maar weer met kleine stukjes.
Vandaag weer naar de bavo geweest. Weer veel ellende gehoord, over mannen en vrouwen met alzheimer.Berooerd word je er van. Uiteindelijk sta ik er toch alleen voor. Een weekje weg van alles, zou fijn zijn, maar dat kan ik mijn man niet aan doen. Een kennis gaat met haar man eeen week naar een caravan in zeeland. Ze vroeg of ik ook zin had om mee te gaan met man. In een eigen caravan dan Dat zie ik dus niet zitten. Zit ik er daar ook weer mee. Ik blijf liever thuis, dan kan ik nog ontsnappen. Naar het bos of zo. Ik zou wel eens iets gezelligs willen, maar ik vind alles te veel en te zwaar en ik ben al zo moe, van alle toestanden.Ik ben ook nog snip verkouden en hoest als een oude vent
Ga ook morgen niet sporten, want daar heb ik ook geen energie voor. 
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 09:01starrynight1
Lorena het moet eerst maar eens wat mooier weer worden voor je je vakantiebiezen pakt. Het is helemaal niet zo'n gek idee hoor, om er toch maar eens op uit te gaan. Als je in een caravan zit, kun je toch ook zelf gaan wandelen? Je bent dan even in een andere omgeving en als er dan ook nog een stel in de buurt is, kan dat toch een oogje in het zeil houden? - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 09:07starrynight1
Na schrijfles woensdagavond aangereden in de tunnel. Iemand uit Haarlem had zitten rommelen aan de rechterbuitenspiegel, waarna ze ons schampte, natuurlijk schade. Vervelend, maar we hopen dat het goed komt. We lagen laat in bed, waarna ik donderdagochten al weer vroeg in Zevenhoven moest zijn. 't Jonge wat ben ik moe. Ik lig nu nog lekker in bed. Man moet toch bij dochter werken (verhuizen) om de boel op te knappen.
Ik moet ook weer bloeddrukverlagers meer slikken, als mijn haar dat maar aan kan, want het is nu wel heel dun geworden na die laatste 3 operatiesstarrynight1 wijzigde dit bericht op 11-05-2012 09:10 met 14% - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 12:55mieke2
starry je trekt het ongeluk nu wel echt aan hé ?
Wel raar hé dat je haar dunner word na een operatie , dat was bij mij ook elke keer . Kan je nagaan welke rommel we in ons lijf krijgen .
Ik schrok deze morgen , hij kwam ineens te voorschijn met de stofzuiger . Ik dacht te wachten tot morgen dan komt mijn dochter eten en vermits ze allergisch aan honden is geworden heb ik het dan liever zo haarvrij mogelijk . Maar ja , ik kon toch niet zeggen dat hij niet mocht stofzuigen . Nu deed hij eens wat !
Maar dan begon het hé , ik moest mee die zware zetel heffen . Ik zei dat ik dat niet kon en daaaaar begon het geblaf weer !
Ik voel het nog altijd in mijn rug toen het er in februari inschoot . en volgende maand moet ik twee dagen op een kanthappening zijn . Ik ga niks riskeren nu !!! In Februari kon ik al niet . En het zijn de enige dagen op een jaar dat ik eens echt mezelf kan zijn , en de hele dag bij lachende gezichten zit .
Maar ok het is nu weer eens gedaan , ik kan weer een paar jaar verder . - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 13:51starrynight1
Hoe lang duren de jaren bij jou dan Mieke? - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 15:51mieke2
Soms gaan ze te vlug en soms te traag . - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 16:01Tulp123
Lorena: hoe gaat het met je ontsteking? - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 20:53lorena
Tulp, wat voor ontsteking?
Vandaag de hele dag in mijn bed. Griep, of zo. Hoesten en proesten, koud zweet, net opvliegers, wat ik wel vreemd vindt en ook nog hoofdpijn. Dus ben ik niet zo in de stemming. manlief redt het goed. Ik zie beneden geen rare dingen. Starry, ik ga niet naar die caravan, voor dat ik alles bij elkaar gezocht heb ben ik al dood moe en leuk vind ik het ook niet.Ik voel me alleen en verlaten door mijn eigen man, alleen heeft hij er geen weet van. Kon ik maar eens flink tegen hem te keer gaan, hoe kun je mij in de steek laten en mij voor alles op laten draaien, maar dat werkt niet, omdat hij er niets aan kan doen.Dat is het erge, maar hij heeft geen idee, hoe ik er onder lijdt - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 21:35ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten er er mag een nieuw deel worden aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 21:50mieke2
Hoi Libellekes !!
Hoe kan ik dat doen zo een tweede deel aanmaken ?
Groetjes terug ,
Mieke2 - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 11:07PapuDribbel
Mieke volgens mij gaat dat vanzelf hoor, dat doen de mod's.
Fijne zaterdag allemaal. - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 11:10PapuDribbel
Lorena, ik wens je heel veel sterkte. Gelukkig heb je alle begrip voor je man. Het leven kan alle kanten op, wij hebben niets in de hand en helemaal niets voor het zeggen. - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 11:30Tulp123
Lorena: ik dacht dat je een ontsteking in je mond had. Vergis ik mij? - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 11:40Tulp123
Foutje: het was Starry. - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 12:01PapuDribbel

- Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 12:43ModLibelle
quote:mieke2 schreef op 11 mei 2012 @ 21:50:
Hoi Libellekes !!
Hoe kan ik dat doen zo een tweede deel aanmaken ?
Groetjes terug ,
Mieke2
Beste Mieke2,
Je kunt gewoon een nieuw topic starten en het de titel 'Dun haar en haarprothese (2)' meegeven. In het eerste (openings)bericht kun je dan nog even een linkje naar het oude deel plaatsen.
Veel bezoekers vinden het leuker zelf een vervolg aan te maken, maar mocht het niet lukken dan doen wij dat voor je.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 11:15mieke2
Het is gelukt ! Er is een deel 2 !!
ModLibelle wijzigde dit bericht op 13-05-2012 12:58 met 45%: Link toegevoegd
Dit onderwerp heeft 3017 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 11:15. Dit onderwerp is gesloten!
Dun haar en haarprothese