Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Hoi mam..., dag meis...

Dit onderwerp heeft 4019 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2010 18:02. Dit onderwerp is gesloten!

Hoi mam..., dag meis...

Ga naar een onderdeel
  1. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Caribbe, de verbouwing is klaar. Wij hebben zelf nog een douchewand besteld en die komt volgende week. Ook een nabesteld kastje komt hopelijk volgende week of de week erna. En we zitten nog na te denken of we soms aan de andere kant van de keuken nog wat kastjes bij zullen bestellen. Wordt het een mooi geheel, maar dat duurt dan nog wel eventjes hoor.
    Ik ben blij dat ik uit de troep ben. vijf weken mannen over de vloer is lang en heel veel. Het viel helaas niet mee.

Gister had ik nog een gebakje met marsepein, mmmmmmmmmmmmmm.

Nou Machteld, een kroket vind ik toch ook wel errug lekker hoor :mmm:

Jippie, wat gezellig om jou hier tegen te komen met Husby. Ook al zitten jullie nu heeeeeel ver weg. Genieten maar.
    Al kan ik mij voorstellen dat het ook heel moeilijk is om te weten dat het met je broer slecht is en je niet even erheen kan.

Mamske, fijn om te lezen dat het elke dag een beetje beter gaat met je oog. Ga zo door :cheer:
    Dat je zo tegen volgende week opziet kan ik wel begrijpen. Ik wens je er veel sterkte mee.
    En hou die kleine rakker van een Jessy in de gaten. Volgens mij is het een echt stuiterballetje :hyper:
    Past wel bij je, hahahaha!
    Is het nog gelukt met die lamp?

Jane, ik las het al elders van je zieke zoon. Ik hoop dat hij gauw opknapt. Gelukkig kun jij er wel voor hem zijn nu; hij heeft je nu hard nodig.

Cetje, wat een naar nieuws ook van je schoonzusje. Hopelijk loopt het met een sisser af en is dit een goed duwtje voor haar om te stoppen met roken.

Mamske, wat die lampen betreft: heb je een plafonlamp echt nodig dan? Of is dat voor boven de eettafel? Bij de zithoek heb ik geen lamp aan het plafond, nooit gehad ook trouwens. Ik zou die niet gebruiken ook. Met mooie schemerlampen (ja ja, ook niet goed voor het milieu, maar wel mooi sfeervol licht) heb je toch genoeg?

Fijn restantje weekend nog allemaal

2. machteld
    Afbeelding van machteld

Cetje sterkte voor je schoonzus, gaat het beter met haar?

Jane ook voor jou sterkte en beterschap voor je zoon, ik hoop dat de koorts gezakt is.

Lief Mamske, jammer dat je nog zoveel hoofdpijn hebt. Morgen even vragen of dit erbij hoort. Wel heel fijn dat je bijna alles weer kunt zien, wat een verademing.
    Met de lamp voor het aan het plafond kun je misschien beter even wachten tot je gesetteld bent, dan zie precies waar nog verlichting nodig is.
    Was het gezellig met je schoonzus en nichtjes?
    Je hebt gelijk hoor, niet in de keuken staan vandaag, doe maar lekker makkelijk ;)
    Heel veel sterkte met alles en een dikke knuffel.

Caribbe dan is de wedstrijd snel gespeeld zonder tegenstander :lol: krijgen ze wel de punten? Hoe gaat het met de keeper?
    Ik heb deze tijd ook nooit zin om iets te kopen, misschien téveel gewinkeld de laatste maanden...

Tijsje kastruimte is altijd welkom, maar ik begrijp dat je even geen werklui meer wilt zien.
    Voor jou dan een kroketje http://tbn0.google.com/images?q=tbn:-OdEJ7U2SCZA0M:http://www.wereldomroep.nl/images/assets/11124121

Voor iedereen eet smakelijk.

http://i42.tinypic.com/29ty0z.gif

3. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Caribbe, ik smelt bij de oren van jouw Bessie, heerlijk beest. Oh, wat sta jij vroeg op het voetbalveld. Ik heb de hele dag, ondanks mijn visite mijn badjas aangehad, ben te moe om me aan te kleden. Ze zijn nu net naar huis, hebben hier lekker mee gegeten en zometeen komen nog een stelletje vrienden van ons, ook nog even op "kraamvisite" haha. Maar dan ben ik ook blij als ik vanavond in mijn bed lig en ik denk Jessy ook.

Machteld, heb je een leuke zondag gehad? En heb je Jessy's grote zus een dikke knuffel gegeven?

Ha Tijsje, ik vind het super dat je hier even mee doet. Die Jessy is inderdaad een echte grote stuiterbal hahaha. Maar ze is vandaag heel erg lief geweest, twee dames hadden nl. laarzen met toeters, belletjes, kraaltjes en veters eraan, dus lag ze daar telkens muisstil op haar rugje aan de knabbelen haha. Ze heeft het prima gedaan.
    Wij willen geen echte lampen meer en zeker geen hanglampen. Dus hebben wij het lichtpunt boven de zithoek laten vervallen en die van de eethoek hebben we laten verplaatsen naar het midden van de ruimte en daar willen we een mooie plafonier, maar eentje die het licht naar boven geeft dus iets van het plafon af hangt. En omdat ik toch regelmatig probeer kleine stukjes van een kaartje te maken of als ik iets moet schrijven, heb ik boven de eetkamertafel voor een wandlamp met werklicht gekozen, maar tevens is hij ook heel sfeervol en voor de rest wil ik alleen sfeerverlichting maar als het nodig is, toch die lamp waarvan we het lichtpunt hebben laten centreren. Nu alleen die lamp nog. Kun je het nog volgen???????? Je komt toch kijken he? hahaha.

Veel liefs en een fijne zondagavond

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

4. mamske1
    Afbeelding van mamske1

OH lieve Machteld, heb ik jou net gemist, zaten we gisterochtend samen te pjoeteren en nu alweer haha. Ik kom voor die kroket wel mijn bedje uit hoor, en ook voor een gebakje. Dus kom maar op met allebei haha. Moet wel mayonaise bij die kroket, echte mayonaise! Een fijne avond lieve Machteld.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

5. machteld
    Afbeelding van machteld

Lief Mamske de knuffel is gegeven aan het grote zusje van Jessy...
    Zaten we weer samen te rammelen op het toetsenbord :)

Ok voor jou speciaal een http://tbn0.google.com/images?q=tbn:-OdEJ7U2SCZA0M:http://www.vetvrij.com/wp-content/uploads/2008/02/11124121.jpg met echte http://tbn3.google.com/images?q=tbn:DOJHVLn85DsXcM:http://weblogs3.nrc.nl/kokenetc/wp-content/uploads/mayonaise.jpg
    Jessy heeft zich goed vermaakt aan de veters en de schoenen...
    Straks allebei lekker slapen... ;) Fijne avond met de visite en een dikke knuffel voor jou en Jessy.

http://i42.tinypic.com/29ty0z.gif

6. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Yep, zo moet ie lieve Machteld van mij, heerlijk ziet dat eruit, maar zoals ik me voel, bewaar ik hem tot een later tijdstip. Ben niet zo lekker, papske heeft vrij genomen in elk geval vandaag en even kijken hoe het morgen gaat. Ik wil en durf even niet alleen te zijn. Ik voel me op een raar randje zitten. Kindlief is ook fijn hier en heb ik geknuffeld. Die hoofdpijn was wel normaal, voor een dag of 7, dan moest er toch flinke verbetering zijn, tis toch een ingreep geweest, ook al was het een ingreep aan mijn oog en niet aan mijn buik bv. het moet toch genezen. Daarom moet ik ook woensdag terugkomen maar gisteren is hij ook langzaam gaan zakken. Nog lang niet weg maar stukken minder. Papske en kind zijn even boodschappen en naar de apotheek, ik had mijn nieuwe druppels nog niet opgehaald en daar moet ik vandaag wel mee starten. Jessy slaapt nu even en ga ik ook even lekker liggen.

Cetje, sterkte met je schoonzusje.

Jane, sterkte met je zoon, hoop dat alles goed komt als ze maar even weten wat hij mankeert he?

Ik heb gisteravond naar die stille tocht gekeken die werd gelopen voor die kindjes uit België. Toen ik het las, kreeg ik een huilbui, zo erg. Ik heb in de telegraaf een foto van die jongen gezien. Wat bezielt zo iemand toch he? Waarom moest dit. Later op het nieuws zag ik na het gebeuren, buiten een oma staan die eerlijk zei......ik hoop niet dat "onze" baby bij de dode baby's is. Ben d'r nog stil van.

Een fijne maandag voor jullie allemaal en heel veel liefs.

7. jane
    Afbeelding van jane

Mamske fijn dat je geknuffeld hebt met kindlief.Hoop dat je weer gauw opknapt.
    Kleindochter komt zo hier en haar moeder haalt haar om 5 uur weerbop.Zoon is koorstvrij maar heel vel pijn en zweten en koud.Hij trilt van de pijnen of kou heel raar.Allebei zijn nierstreken doen erg pijn.Om 3 uur moet hij bij dokter zijn ben benieuwd.
    Tijsje wat ben jij weer heerlijk aan het smullen geweest.
    Fijne middag allemaal

8. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Goedenmiddag allemaal

Mamske fijn dat papske en kindlief lekker thuis zijn bij je hoef je niet alleen te zijn meis,, ja het is een operatie geweest en niet zo maar wat aan je oog doen, het zal een tijdje duren hoor voordat je weer de "oude"bent het heeft veel tijd nodig doe het maar rustig aan hoor,het was gisteren ook een hele emotionele dag voor je, laat papske je maar verwennen en kindlief lekker knuffelen.
    geef dat kleine opdondertje maar een knuffie van me. veel sterkte liefs en dikke knuffels.

Machteld nee geef mij maar een gebakje hoor.
    Nee hoor ze hebben niet meer gevoetbald die club kwam pas om 1 uur dus ze zijn gewoon lekker gaan trainen het was toch een oefenwedstrijd dus die gasten (tegenpartij) vond het niet erg.
    Ja met de keeper pppfff die z'n leven staat helemaal op zijn kop die zal nooit meer kunnen lopen hij heeft een hoge dwarslaisie eraan overgehouden, hij gaat eind februarie opzich zelf wonen in een aangepast huis,want hij is uit gerevalideerd zoals dat heet ze kunnen verder niets meer voor hem doen,hij heeft geleerd om zichzelf aan te kleden en te wassen,hij kan alleen zijn handen iets bewegen hij is verlamd vanaf boven zijn borst nu zal hij een traject ingaan om toch weer werk te kunnen gaan doen,en hij zal krachttraining moeten gaan doen, om de kracht te blijven behouden. Het is in en in triest voor hem,maar toch heeft hij ook wel al weer lol in het leven hoor,hij heeft een hele aangepaste auto die word gesponserd door mensen van de voetbal en daar word hij altijd mee vervoerd door vrienden, er komt een benefiet wedstrijd tegen Utrecht, om zoveel mogenljk geld in te zamelen, want er is in Portugal een arts die een soort stamceloperatie kan uitvoeren en die schijnt goede resultaten geboekt te hebben daarmee, niet dat hij dan weer helemaal gezond word maar alle beetjes wat hij meer van lichaam kan bewegen is toch een vooruitgang voor hem, dus daar wil hij naar toe,maar dat kost 60.000 euro, knuffies voor je.

Vanmorgen naar de fisio geweest mijn spieren onder de ribbenkast en schouderblad zitten weer helemaal in de knoop, en die moeten er weer even uit want het is erg pijnlijk zelf adenhalen doet al zeer daarom kan ik ook mijn arm haast niet bewegen, verder gaat alles zijn gangetje hier.

wens jullie allemaal een fijne maandag liefs en dikke knuffels.

Jane berichtjes elkaar gekruist wens je zoon heel veel sterkte vanmiddag zal erg pijnlijk zijn bij de nierstreek.

caribbe wijzigde dit bericht op 26-01-2009 13:28 met 2%
    geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op.

9. machteld
    Afbeelding van machteld

Lief Mamske,

Jammer dat je je niet lekker voelt, fijn dat Papske thuis is en kindlief weer gezellig geknuffeld vandaag. Lastig die hoofdpijn, maar je weet nu de oorzaak en dat het normaal is na een oogoperatie, misschien een beetje een geruststelling.

Tja die figuur in Dendermonde.....Misschien te veel drugs???? zodat dit een kick gaf???? Kan me geen enkele reden bedenken om zoiets in je hoofd te halen.
    Voor jou heel veel sterkte en dikke knuffels. Jessy gezellig bij je op de bank? ;)

Jane heel veel sterkte voor je zoon, hopelijk is er voor hem snel iets aan te doen. Leuk dat je kleindochter je gezelschap houdt vanmiddag.

Caribbe toch ongelooflijk dat die jongen weer op zichzelf kan gaan wonen, zij het in een aangepast huis. Het zou geweldig zijn als hij weer iets meer zou kunnen, dankzij de operatie. De voetbal doet best heel veel voor hem, meestal ben je snel vergeten.
    Sterkte met de pijn, zal wel tegengevallen zijn bij de fysio.
    Het lijkt mij tenminste erg pijnlijk dat getrek aan je spieren.

Ik ga boodschappen doen en ik vind het ook weer erg koud vandaag...ondanks de zon.

http://i44.tinypic.com/2rw54as.gif

10. hse
    Afbeelding van hse

..tja en dan kom ik er ineens achter dat Mamske, Machteld en alle anderen weer hier aanwezig zijn.
    Geweldig!!!
    Ik had wel behoorlijk veel leesvoer en daar ben ik blij mee (tja ik verloochen mijn topic dus nog steeds niet)want wat afleiding kan ik wel gebruiken.
    Jane, het klinkt hier wel heftig hoor van jouw zoon. Ik hoop gauw iets positiefs te kunnen lezen.
    Mamske: heel veel sterkte met het herstellen van de operatie.
    Machteld: Je maakt een mens wel lekker met die aparte koffie en het vertellen over gebak.
    Tijsje kom ik vaak genoeg op andere plekken tegen. :love: T
    Caribbe; Leuk om jouw verhalen ook weer te lezen.
    Jippie was ik vanmorgen gelukkig ook al ergens tegen gekomen.
    Ik wens jullie veel plezier met dit topic.
    Jullie zijn in ieder geval verder dan ik met jullie avatar.
    Ik ondervind nog steeds het probleem van niet bij mijn gegevens te kunnen komen of eigenlijk kan ik daar niets wijzigen of toevoegen.
    Wacht nog steeds op hulp van de moderators.
    En nu ga ik gauw weer aandacht geven aan mijn pech zoon.
    Wat extra aandacht kan hij op het moment wel gebruiken.

gewoon liefs

11. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Hoi HSE, wat leuk dat je dit topic hebt ontdekt, ik ben er pas weer sinds een weekje vandaag en ik geniet met volle teugen dat een aantal dierbare dames ons hebben gevonden. Nadat ik een paar maanden geleden was gestopt.....wilden er toch heel veel meides contact houden en dat vond ik wel heel erg fijn, maar daardoor ging er veel tijd in mailings zitten en telkens hetzelfde verhaal vertellen, dat was erg merkbaar aan mijn gewrichten en voelde flinke overbelasting. Op deze manier bereik je toch weer een groepje met ééen posting en dat is rustiger. Ik vind het super dat ik je hier tegen kom maar waarom heb jij een pech-zoon en welke van die drie lieverds is dat? Ik denk nog zoveel aan ons mooie middagje en dat was het laatste middagje dat we prachtig zomerweer hadden. Heel erg veel liefs voor jou.

Tja, mijn nieuwe druppels, papske heeft ze vandaag opgehaald bij de apotheek, ik, suf als gewoonlijk, druppel eerst mijn oog en ga daarna rustig met de bijsluiter op de bank zitten. Kom ik bij het stukje: wanneer Nevanac NIET gebruiken? Staan er een aantal streepjes en bij streepje 3 staat: niet gebruiken bij reumatoïde artritis. Heb ik dat nu weer, waarom niet staat er niet bij dus kon geen inschatting zelf maken. Ziekenhuis gebeld........u wordt terug gebeld maar ik heb nog niks gehoord. Ik zal het dus maar even niet meer gebruiken tot ik uitsluitsel heb. Daar word ik nou moedeloos van.

Jane, is er al iets bekend over wat er met je zoon aan de hand kan zijn? Koorts, pijn in de nierstreek, klinkt niet fijn he? Veel sterkte voor nu en hopelijk kunnen ze snel iets vinden en doen voor hem.

Hoi Caribbe, ik vind het inderdaad super wat die jongen weer allemaal zelf kan en voel je wel baat bij je therapie? Als ik last van die weke delen heb en die fibro goed opspeelt, mag mijn therapeute er nog niet heen kijken zelfs. Ik ben wel verwend vandaag hoor. Lief klein mormel heeft ons na het avondeten goed bezig gehouden, ze wil alles wat ze buiten vindt mee naar binnen nemen en ik had de tip gekregen om dat proberen te ruilen met haar voor een snoepje. Maar dat vond ze wel helemaal super hoor. Na het eten stond ze om de 10 minuten voor die achterdeur en in plaats van een plasje of poepje.....naar buiten voor takjes en blaadjes en die binnen ruilen voor een snoepje. Op een gegeven moment zeg ik tegen kindlief.........blijf maar zitten hoor, ze hoeft niks..........ligt er dus iets wat stinkt op de keukenmat, alsof ze het erom doet de duvel. Maar wij wilden niet opstaan toen zij het aangaf dus kunnen niks zeggen.

Heb je het koud gehad lieve Machteld, tis hier niet koud geweest vanmiddag, kom maar snel hier naar toe. Het was inderdaad een geruststelling dat ik weet dat het gewoon bij de ingreep hoort. En het is ook afgenomen vandaag, niet weg.....maar houdbaar tesamen met de molletjes en af en toe een brufenzakje. Welterusten voor straks en lekker slapen, heel veel liefs en een dikke knuffel, ook weer voor het grote zusje van Jessy.

Ik ga lekker naar bedje toe. SLAPEN! Ben erg moe en kindlief houdt papske nog wel even gezelschap. Welterusten voor jullie allemaal en tot morgen.

mamske1 wijzigde dit bericht op 26-01-2009 20:48 met 4%

12. mamske1
    Afbeelding van mamske1

http://i40.tinypic.com/ab2q9u.jpg

13. hse
    Afbeelding van hse

Het is inderdaad zo dat je op deze manier direct met versch. mensen contact hebt.
    In ieder geval fijn om te weten dat ik je hier weer kan vinden.
    Ik zal niet elke dag hier iets neerzetten want dat gaat mij ook te veel tijd kosten. Ik vind het altijd prettig om bij Even niet blij die dingen neer te zetten die bij dat onderwerp horen en bij Blij de fijne prettige dingen.
    Hieronder dan even het hele verhaal in twee stukjes.
    quote:
    hse schreef op 23 januari 2009 @ 22:27:
    vanmiddag werd ik om ongeveer half vier gebeld door de school van onze jongste zoon.
    Er was iets voorgevallen op school en deze mevrouw wilde mij toch even zelf nog inlichten. Zoonlief had een injectienaald???? opgeraapt en zich daarmee geprikt. School had het ziekenhuis gebeld omdat ze niet wisten wat die voor een naald was en van wie het afkomstig was. Het ziekenhuis heeft toen geadviseerd om toch contact op te nemen met de huisarts en dat gaf ze me door. Ze had me eerst gevraagd of ik mijn zoon al had gesproken: Niet dus want ik zat nog op school en hij behoorde die tijd ook nog op school te zitten.
    Daarna vertelde ze dus het bovenstaande.
    Ik heb mijn hele boeltje bij elkaar geraapt en ben naar huis gegaan....geen zoon......wel alvast de huisarts gebeld....die was ziek ....een vervanger dus gebeld op aanraden van de assistente.
    Gedaan....afspraak gemaakt om kwart voor 5.....maar zoonlief kwam dus maar niet thuis......uiteindelijk ben ik hem gaan bellen....geen contact......zijn trainers van sport gebeld want er was eigenlijk om half 5 een uitje en hij wilde daar graag aan meedoen. ..ik zou proberen om hem daar op tijd te krijgen maar toen hij maar niet thuiskwam kreeg ik de stomme gedachte dat hij misschien toch zelf maar rechtstreeks gegaan was en dat hij mij niet had kunnen bereiken.
    ...hij was daar dus niet....ik nog ongeruster ....ben hem uiteindelijk tegemoet gereden in de hoop hem tegen te komen en dan zijn fiets ergens te stallen zodat we toch nog op tijd bij die huisarts konden zijn....geen kind onderweg. ...weer richting huis...geen kind. Uiteindelijk maar die huisarts afgebeld want ik kon het toch niet meer halen.....maar er werd me nog een keer op het hart gedrukt dat ik toch actie moest ondernemen voor het hele gebeuren. Toen zoonlief eindelijk thuis kwam...bleek het dat dezelfde mevrouw die mij gebeld had tegen hem gezegd had dat hij toch zijn lessen maar af moest maken...GGGRRRr en tja die duurden uiteindelijk tot half 5 en ik..ik dacht dus echt dat hij om half 5 thuis zou kunnen zijn toen ik het hem vanmorgen gevraagd had vanwege dat uitje. Misverstand dus....les tot half 5 en niet om half 5 thuis.
    Waarom belt ze mij met de vraag of ik hem al gesproken heb terwijl ze hem na een gesprek (en hij wist dat ze mij gebeld had)weer naar de klas toe stuurt. Ik had echt het idee dat hij dus onderweg was naar huis zodat ik actie kon ondernemen.
    Ondertussen had ik de huisartsenpost al gebeld met het verhaal en zij zouden mij terugbellen....dat duurde eindeloos lang en om ongeveer kwart over 6 kregen wij te horen dat we toch naar het ziekenhuis moesten voor een vaccinatie tegen hepatitus B en om bloed af te nemen om op Hiv te testen en om zijn bloedwaarden te bepalen. Direct na het eten want dat hadden we toch maar even in elkaar geflanst richting ziekenhuis en tja dat duurde eindeloos.
    Ik was om kwart voor 10 weer thuis.
    Voor mij was het om een uur of zes dus echt even huilen en vooral toen dat ellendige bericht van dat kinderdagverblijf doorkwam.
    Wat een wereld!!!......ik ben dus meer dan EVEN niet blij...maar toch ook dankbaar omdat er ook zoveel goede dingen in mijn leven zijn. (zie gisteren bij BLIJ)
    quote:
    hse schreef op 25 januari 2009 @ 20:27:
    Ik ben helemaal niet blij want ik ben net door het ziekenhuis gebeld en moet morgen terug komen met zoonlief omdat zijn bloedbeeld een rare uitslag heeft en het er op lijkt dat hij al besmet is met Hep. B.
    Er werd wel gezegd dat er ook een fout gemaakt kan zijn in het lab. en dat het daarom overnieuw gedaan moet worden.
    O, wat baal ik. Ik twijfel of ik nu al wil weten wat Hep. B precies.
    Ik weet natuurlijk wel dat het zeer besmettelijk is.
    Aan de andere kant probeer ik me voor te houden dat hij zelf aangeeft nergens last van te hebben.
    Het is bijna onmogelijk dat dit afkomstig is van dat prik accident.
    ...maar waar komt het dan vandaan???
    Vanmorgen dus terug geweest en de test wordt opnieuw gedaan en dan horen we morgen meer.

gewoon liefs

14. hse
    Afbeelding van hse

Wat een leuke foto van het beesie.
    Heerlijk!!

gewoon liefs

15. jane
    Afbeelding van jane

Morgen reageer ik ben zo moe van alles.Zoon krijgt morgen uitslag van bloed ben benieuwd.Kleindochter wou hier blijven slapen.Vrijdag komt ze hier tot Maandag.Hou jullie op de hoogte veel liefs en knuffels voor jullie allemaal en bedankt voor het mede leven van zoon.

16. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Mamske het zal je eens mee zitten vind het toch wel een beetje een fout hoor van de oogarts of denk ik nu te kort door de bocht?,maar ja daar heb jij niets aan, en waarom bellen ze dan niet even terug he daar kan ik zo pis... om worden.
    hoop echt dat ze je morgen heel gauw terug bellen en als ze om 10 uur niet gebeld hebben ZELF WEER BELLEN en dan maar met de oogarts hoor, je niet laten afschepen hoor lieverd, want je maakt je heel veel zorgen je hebt druppels nodig en die zijn niet voor 1 week maar voor de rest van je leven.
    Lig hier weer helemaal in een deuk om die rakker van je, ja ze is niet gek hoor waarom zou ze wat buiten doen als ze weet ik ruil een takje voor een snoepje dat is beter dan een poeppie doen die doe ik wel lekker op de mat :lol:
    mijne had vanavond ook lekker op de mat geplast ze zat wel voor de deur hoor, maar ze was 1 1/2 uur daarvoor nog buiten geweest ja dus ook mijn eigen schuld :? vond het al zo raar dat ze haar bench in ging :schaam: zei nog tegen husby als het regent krijg ik haar met geen stok naar buiten dan kan ze het wel 5 uur ophouden ze houd gewoon net als het vrouwtje van mooi weer :knipoog2: zal wat worden als de zon schijnt en het warmer is dan wil ze niet eens meer naar binnen :cool:
    die van jou ligt er wel heel onschuldig bij zo he? om op te vreten,
    Nee de fisio was vandaag helemaal niet prettig wat een pijn zeg maar moet even he er zitten weer allemaal knopen in mijn spieren onder mijn schouderblad en ribbenkast heb zelfs pijn met adenhalen en dat moet ik toch wel blijven doen he <:D
    meis hoop dat je vannacht een beetje geslapen hebt liefs en dikke knuffels.

HSE pppfff wat een verhaal van je zoon wat zullen jullie in angst zitten hopen maar dat de uitslag morgen goed is, en dat er een fout gemaakt is meis leef echt met je mee, en met je zoon, wat een raar mens zeg op school jou bellen en dan doodleuk je zoon weer terug sturen naar de les, waar zit haar verstand, nou zou het haar toch wel even fijn gaan uitleggen, dat het fijner was geweest als ze zoonlief naar zijn moeder had gestuurd of zelf had gebracht.
    Wens je heel veel sterkte met alles en zal een kaarsje branden voor de goede afloop. liefs en knuffels.
    Fijn dat je hier af en toe weer meeleest en schrijft.

Machteld nee hoor die jongen word niet vergeten bij de voetbal, hij hoort er nog helemaal bij en komt ook elke week kijken in het begin was dat heel erg moeilijk voor hem maar hij word door zijn vrienden heel goed opgevangen en word ook nog door vele vrienden geholpen, ja de praktijk is vaak anders he?
    Het was hier ook koud vandaag z'n lekker wind die door merg en been gaat maar we hadden wel een waterig zonnetje heb liever een fel zonnetje die lekker warm is.
    knuffies.

Jane is er al een uitslag bekend van je zoon? sterkte met hem verwen hem maar lekker blijft hij een paar daagjes bij jou slapen?

Wens jullie allemaal een fijne nacht slaap lekker liefs en dikke knuffels.

17. machteld
    Afbeelding van machteld

Hoi Hse,

Ja hoor " we " zijn er weer, je hebt Mamske gevonden ;)
    Het forum is nog niet op z'n best, we moeten weer veel geduld hebben.

Zit je verhaal ademloos te lezen....Jeetje wat erg is dit. Laten we hopen dat er niets aan de hand is en dat het allemaal goed komt.Een " goede "communicatie op de school van je zoon ... :nee: Heel veel sterkte.

Lief Mamske,

Wat een leuke foto van Jessy.....lekker ding hoor :mmm: groeit als kool of lijkt dat zo op de foto?
    Mag wel even :lol: om het " ongelukje " op de mat....dat wordt lopen als ze bij de deur staat en de snoepjes maar enigszins beperken...

Wat een geluk dat je die bijsluiter hebt gelezen...dat niemand op het idee komt, of dit wel samen kan met reuma...dat je daar zelf weer achter moet komen...gelukkig ben je er optijd bij. De oogarts weet dat je reuma heeft, dus....morgen bellen hoor!

Sterkte met de pijn en dikke knuffels voor je...ook voor Jessy...

Jane het blijft nog spannend, voelt de zoon zich al iets beter?
    Sterkte voor je zoon en voor jou.

Caribbe arme Bessie, wilde naar buiten maar kon niet...dan krijg je als dank een plas op de mat... :lol: Gebeurt hier ook weleens, als mevrouwtje vindt dat ze te weinig aandacht krijgt...

Vanmiddag viel het mee met de kou, vanmorgen heb ik het wel koud gehad...Het gaat weer vriezen en morgenochtend zit ik om 8.15u op de fiets...bbbbbrrrrr......

Voor iedereen welterusten en hopelijk lekker slapen.

http://i44.tinypic.com/2rw54as.jpg

machteld wijzigde dit bericht op 26-01-2009 23:36 met 0%

18. jane
    Afbeelding van jane

Machtheld je hebt bericht van mijn

19. hse
    Afbeelding van hse

quote:
    machteld schreef op 26 januari 2009 @ 23:35:
    Hoi Hse,

Ja hoor " we " zijn er weer, je hebt Mamske gevonden ;)
    ....EN JULLIE!!! ;)
    Het forum is nog niet op z'n best, we moeten weer veel geduld hebben.
    HEB IK AL HEEL LANG ...NOG STEEDS GEEN AVATAR.

Zit je verhaal ademloos te lezen....Jeetje wat erg is dit. Laten we hopen dat er niets aan de hand is en dat het allemaal goed komt.Een " goede "communicatie op de school van je zoon ... :nee: Heel veel sterkte.
    IK BEN AL OP SCHOOL GEWEEST EN HEB DAAROVER GESPROKEN.
    IK BEN AL WAT GERUSTER DOOR ANDERE POSITIEVE BERICHTJES DIE IK GELEZEN HEB.

Voor iedereen welterusten en hopelijk lekker slapen.

EN DAT HEB IK...BEDANKT VOOR DEZE WENS.

[afbeelding]

Voor het gemak even met schreeuwende hoofdletters er tussen door getypt.
    Jullie allemaal een fijne en goede dag en ik ga gauw verder met alles klaar maken voor vanmiddag. Ik ga iets leuks doen en moet daarvoor het één en ander bij elkaar zoeken.

gewoon liefs

20. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Goedemorgen meides

Oh HSE, wat vind ik dit erg. Een test op besmetting met HIV klinkt al heftig, maar een eventuele besmetting met Hep B, daar zit ook niemand op te wachten, is er wel al bekend om wat voor injectienaald het hier handelt waar hij zich mee heeft geprikt. Mijn kaarsje brandt en ik hoop dat je vandaag nog even tijd zult vinden om de uitslag neer te schrijven, anders kijk ik vanavond wel even op een van je andere topics als je geen tijd hebt. Je zult wel iets anders aan je hoofd hebben. Dit is geen kattepis. Erg hoe mensen met dit soort spullen omgaan en weggooien bij een scholencomplex. Mijn duimen draaien lieve HSE.

En Jane, ik hoop voor jouw zoon dat ook snel een diagnose komt zodat ze met een behandeling kunnen beginnen. Die pijn en koorts duiden erop dat er iets niet lekker zit. Ik heb die pijn een paar keer gehad en ook samen met koorts maar toen had ik een nierbekkenontsteking. Ook voor jou zoon brandt mijn kaarsje.

Hoi Caribbe, vandaag zal ik er niet steeds op ingaan om een blaadje voor een snoepje te wisselen. Ze wist het nog van gisteren. Ze ging net al meteen met dat blaadje bij de snoepjesdoos zitten, toen ik er niet op inging en alleen dat blaadje wilde afpakken, zat ze zo onder het hoektafeltje, komt mamske niet bij, het zal er wel in tig stukjes liggen nu. Hahaha, en jij krijgt ook wat je toekomt. Stank voor dank van die beestjes he? Ik kan zo moeilijk om die knappe en lieve kogelronde oogjes heen, papske is een beetje harder en daar speelt ze ook niet zo mee. Daar weet ze iets beter waar ze aan toe is en dat is duidelijk in de onderlinge relatie. Maar we waren er al achter dat wij dezelfde tutjes zijn he? Haha, sterkte met je fibro. Wees voorzichtig bij de therapie, ik wil niet belerend zijn maar als een therapeut geen verstand van fibro heeft, maakt ie vaak meer kapot.

Hoi lieve Machteld, Nee, jij mag niet bijten in dat lekker ding hahaha en helaas kan ik nergens groeistoppers kopen, ze gaat als kool inderdaad. Maar ze eet ook telkens goed haar portie brokjes en laat niks liggen. Meer krijgt ze niet. Ja die snoepjes maar die zijn ook verantwoord. En je mag ook niet lachen om dat ding op de mat. Zie je mij al 50x per dag naar die deur lopen, jij ziet het voor je he? Krijgt mamske de beweging die ze nodig heeft, je bent een lieverd, lekker dik inpakken op de fiets en tot straks. Dikke knuffeltjes.

Ik had me voorgenomen vandaag een grote meid te zijn maar papske is alweer thuis. Ik probeer me samen te rapen dus til hier ook niet te zwaar aan meides. Bij de oogarts werd ik niet wijzer, ik heb vanochtend zelf de poli gebeld, hij moest mijn status nog bekijken. Ik werd wel terug gebeld door de assistente en die zei dat hij had gezegd dat hij vond dat ik de druppels gewoon kon gebruiken, geen uitleg die ik toch noodzakelijk vind. Dus heb ik opgehangen, boos, en daarna de vraag even bij de apotheek voorgelegd, daar heb ik een goed vertrouwen in. Je moet ergens je vertrouwen kunnen neerleggen met zoveel bij elkaar. Ze heeft het nagekeken en ik moest lezen dat bij patiënten met reumatoïde artritis deze druppels sneller voor een oog-ontsteking kunnen zorgen. Dus het zijn druppels die gegeven worden om een oogontsteking te genezen maar ook kan het een oogontsteking veroorzaken en patiënten met artitis lopen dus daar meer kans op. Ik hoef dus niet alert te zijn op de artritis, dat daar iets mee is of kan gebeuren maar ik moet alert zijn op het oog. Het is ook geen druppel maar een soort gel, tis vet, dat wordt weinig make-up gebruiken want de randjes worden vet en loopt de mascara vast uit. Ze heeft geadviseerd om het te gaan gebruiken en te zien hoe het oog zich houdt. Zij vond dit voor zo'n lang gebruik ook een veel betere optie dan de prednison. Oke. Zo gaan we het dus doen, proberen. Over drie weken moet ik toch naar de reumatoloog en daar zal ik het ook nog even voorleggen.

Zo, ik ga me aankleden, of liever gezegd, kan ik niet en doet papske even en dan gaan we even samen boodschappen, alleen ga ik niet weg. Vanmiddag gaat hij weer naar zijn werk en probeer ik het weer.

Voor jullie allemaal een hele fijne dag en voor HSE en Jane hopelijk goede berichten. Liefs en groetjes

21. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Ik heb jou net gemist HSE, fijn dat je toch goed hebt geslapen en hopelijk goede berichten vandaag. Liefs en tot laters hoop ik en succes met het leuks dat je gaat doen. (wat is dat wat je gaat doen?)

22. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Goedenmorgen lieverds.

Mamske hier is het precies hetzelfde "baasje" heeft meer overwicht dan ik :| ze neemt mij ook voordurend in de maling hoor ben net met haar buiten geweest zeker te kort naar madam haar zin want ze zit alweer voor de deur terwijl ze alles gedaan heeft, ja ze weten ons goed om onze vingers te draaien he. <:8) ach we zijn gewoon verliefd op ze.
    http://i43.tinypic.com/amtsft.jpg ach hier kunnen we toch niet boos op worden he?
    Vind het toch een vreemd verhaal hoor van de ooggel, waarom bel je je reumatoloog niet op 3 weken wachten is wel weer erg lang, misschien heeft die een antwoord erop voor voor je, gewoon gebruiken ja dat is makkelijk gezegd zeg.
    Fijn dat papske even thuis is voor, vanmiddag maar lekker rusten hoor. liefs en dikke knuffels.

HSE wens je vandaag heel veel sterkte kaarsje brand voor jullie.

Machteld dit is geen weer voor ons he die kou :?

Jane sterkte met je zoon hoop dat ze gauw weten wat er aan de hand is.

Wens jullie allemaal een fijn dinsdag liefs en dikke knuffels.

23. jane
    Afbeelding van jane

mAMSKE JE HEBT BERICHT VAN MIJN IK HEB NIETS GELEZEN.lEG JIJ WEER EVEN UIT AAN EEN ANDER EN DIE DAN WEER OOKM AAN EN ANDER.iK KAN DIT NIET OP DE TOPIC PLAATSEN LIEFS ALLEMAAL VAN MIJ

24. eendje
    Afbeelding van eendje

quote:

Pas je op met de rafelige uiteindjes, Mamske.... die komen allemaal in dat kleine maagje. Vindt Jessie niet fijn! <:{ Onze Banjer mag ze niet hebben.

PS. Leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Af en toe zal ik een blik werpen en misschien een paar regeltjes plaatsen...... :lijstje:
    Fijne dag allemaal!

eendje wijzigde dit bericht op 27-01-2009 13:48 met 3%

25. machteld
    Afbeelding van machteld

Jane je hebt een inboxberichtje terug.

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x