- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4019 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2010 18:02. Dit onderwerp is gesloten!
Hoi mam..., dag meis...
- Geplaatst op maandag 19 januari 2009 22:58machteld
Hoi Mam........Dag meis..
Na een toch wat moeilijke periode, je kent dat vast wel, besloot ik er vandaag een "verwendag " voor mezelf van te maken. Nu heb ik verschillende " verwendagen " , maar deze keer ga ik de stad in.
Ik loop eerst naar de Steenstraat en stap mijn favoriete koffietentje binnen. Ik bof, want ze zijn net weer open, na een weekje verbouwen. Het is nog rustig op dit tijdstip.
Ik bestel een "Tropical Evening ". Ze geven van die mooie namen aan een simpel kopje koffie, hoewel "simpel " dat is dit kopje koffie niet. Het is koffie met een scheutje chocolademelk en een grote toef slagroom. Waarom zijn het toch van die kleine kopjes ....of is de toef zo groot? Je moet eerst met een lepeltje er wat slagroom afscheppen, voor je het kunt drinken.
Net als ik ga zitten, komt dochterlief binnen ...Hoi Mam......gevolgd door de bekende vraag van een kind wat jou daar op dit tijdstip niet verwacht : " wat doe jij hier? " Ze bestelt haar favoriete kopje koffie....een Morning Glow..heel toepasselijk...even vertellen wat een Morning Glow is : dat is een grote ( die wel ja ) kop koffie met " gewone " melk en een eetlepel honing. Daarna komt bij mij aan het tafeltje zitten.
We hebben een " luchtig " gesprek. Dat is weleens anders geweest, toen ze ziek was, zo'n jaar of 10 geleden en we hier vaak samen zaten. Het is raar, maar altijd als ik hier binnen stap, moet ik daar heel even aan denken.
Nu babbelen we over afgelopen zaterdagavond toen we elkaar voor het laatst zagen.
Wanneer haar kopje leeg is, geeft ze een vluchtige kus en vertrekt, om aan haar werkdag te beginnen. Dag meis...en tot hoors maar weer, mijn vaste zin na ieder telefoongesprek. Je moet ze tenslotte toch een zinnetje meegeven voor later.....
Als ook mijn "Tropical Evening " binnen is, sta ik op om verder te gaan met mijn " verwendag ". Net op dat moment kom jij binnen.....nou dat is toevallig ( hoewel toeval bestaat niet ) ...wat leuk, kom zitten. Hoe gaat het met je.........en je begint je verhaal: - Geplaatst op maandag 19 januari 2009 23:12mamske1
Hallo lieve Machteld, tis moeilijk om zo'n mooi bericht tussen een mam en een meis zo'n mooi verhaal te lezen, en dan niet te reageren, en na het dag meis........kom ik binnen en mag ik mijn verhaal doen? Alleen als dat heerlijke kopje koffie ook een kopje thee mag zijn. Koffie is JAKKIE. Eerlijk is eerlijk, na een moeilijke tijd toch een fijn gesprek tussen een mam en een meis, en ik voel me aangesproken met "meis".
Ook hier na een moeilijke periode weer enige rust, alhoewel, van enige rust...............in de vorm van ons lieve nieuwe kleine hondje Jessy weinig sprake.
In elk geval is het na verscheidene mailtjes tussen Naomi en mij en met behulp van de technische dienst mijn euvel verholpen en kan ik zowel weer lezen als posten.
Het is heerlijk om weer mijn liefde te mogen geven en te ontvangen aan mijn lieve hondje. Jessy woont nu ruim twee weken bij ons in huis en ze is al zindelijk, slaapt heerlijk de nachten door, is een grote ondeugd, hartedief en alles wat maar wenselijk is.
Ik ben er een poosje tussenuit geweest, de meeste dames van het forum hebben mij niet vergeten en zal ik niet vergeten. Ik kan niet zeggen dat ik zover ben om hier elke dag weer een posting te plaatsen maar op dit mooie bericht wilde ik toch graag even reageren omdat je me nog altijd ontzettend lief en dierbaar bent Machteld. Ik wens je dan ook hier een heel erg fijn topic toe. Ik zal ook proberen wat leuke foto's van onze Jessy te plaatsen, maar dat komt op een ander tijdstip. Voor iedereen die hier op jouw nieuwe topic komt en gaat, veel liefs van mij en voor jou lieve Machteld, een hele dikke knuffel..........dag mam!Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 00:05caribbe

Lieve Machteld

Met je nieuwe topic.
Wat een mooie verhaal en toch ook zo herkenbaar voor moeders zag eigenlijk een beetje mezelf zitten, hoop dat ik hier mag komen en ook een gezellig kopje koffie mag mee drinken? want ik ben een echte koffieleut sta er echt mee op. dag mams knuffies.
Lief Mamske fijn weer wat van je te lezen lieverd, ook toevallig dat ik vanmorgen nog gesproken had of zou toeval dan echt niet bestaan want je had er nog over om toch weer af en toe te gaan schrijven.
Ja druk heb je het zeker met je kleine Jessy, is ze vandaag weer veel onder de bank gekropen? de kleine dondersteen. lieverd doe het maar rustig aan. liefs en dikke knuffels.caribbe wijzigde dit bericht op 20-01-2009 00:12 met 0%geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 00:48machteld
Lief Mamske,
Van harte Welkom terug op het forum, fijn dat het gelukt is via Naomi.
Jij mag i.p.v. koffie een kopje thee bestellen, want er zijn theezakjes in allerlei smaken en vergeet het chocolaatje niet te pakken
Wat een schatje is Jessy, daar zul je je handjes vol aan hebben, maar heerlijk om weer liefde te kunnen geven aan en te ontvangen van zo'n lieve teckel...mooi kleurtje heeft ze....Geniet maar heel veel van dat kleine ding.
Veel liefs en een dikke knuffel.
Caribbe ook voor jou een warm welkom! Wat een mooie plaatjes, dank je wel. Ik hoop dat je hier veel leesplezier en schrijfplezier zult vinden.
Voor nu welterusten en slaap lekker.

- Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 09:08mamske1
Goedemorgen,
Ik wilde beginnen om hier een vriendenkaarsje te plakken dat ik met kerstmis van mijn zusje kreeg, helaas lukt me dit nog niet maar het komt wel. Vanaf dat ik dit kaarsje kreeg, brandt het hier elke dag met mijn intenties voor een ieder van jullie en jullie dierbaren.
Caribbe, jij hebt mij al gevonden. Sommige meides vroegen al een poosje of ik het niet leuk zou vinden om terug te komen maar heb toen aangegeven daarover te willen nadenken en ik zat nog met het probleem niet op het forum te kunnen komen. Gisteren lukte dit dus met de hulp van Naomi en de technische dienst wel en toen dit mooie topic van Machteld werd geopend, vond ik het een mooie gelegenheid. Mijn pauze hier op het forum heeft wel zo'n 4 maanden geduurd en dat was nodig en is ook goed geweest ook. Fysiek kan ik op de oude voet door vertellen. De hidraatjes blijven vervelen, mag vanmiddag ook weer naar mijn Pietje toe en morgen word ik aan mijn oog geopereerd. De reumaatjes en Crohn blijven ook aanwezig en kunnen ook niet worden weg getoverd. Ik heb de afgelopen maanden Efexor, een antidepressiva geslikt maar ik voel niet dat dit iets voor mij heeft betekend en wil dan ook vanmiddag vragen dit te mogen afbouwen. In de decembermaand heb ik flink de griep gehad en voel nog naweeën hiervan in vooral mijn spieren en keel. Voor de rest ben ik dit wel te boven en zal ik hier eens een voorzichtige start maken.
Eind december besloten papske en ik om toch weer voor een lief hondje te kiezen. Papske moet nog een hondenleven werken en ik kan er gewoon niet zo vaak erop uit als ik zou willen. En zo kwam Jessy bij ons. Jessy is een langharig kaninchenteckeltje, als ze is uitgegroeid zal ze zo'n 2,8 kg ongeveer gaan wegen dus blijft ze voor mij hanteerbaar. Het is heel erg lief en leergierig slim meisje en we zijn erg verliefd op haar. Ze is geen vervanging voor Sjefke, dat kan niet he? Jessy is een nieuw vriendinnetje maar wel eentje met veel energie en eentje die nog enige opvoeding behoeft haha. Foto's volgen.
Lieve Machteld, fijn dat je dit topic hebt geopend, je hebt al twee koffiedrinkers (inclusief jijzelf) en een theeleut. Ik laat me helemaal verrassen wie de weg naar dit topic vindt en mee wil drinken.
De dag is weer begonnen en Jessy is weer flink actief. Kindlief noemt haar soms een ADHD hondje maar het is zo'n liefje en gewoon een echte baby.
Voor iedereen een hele fijne dinsdag.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 11:14jippie_
lieve Machteld, wat een mooi verhaal en zo echt! Fijn om dit met je te mogen delen. Wij hebben ook het een en ander met ons meisje meegemaakt. Daar zal ik later nog wel over vertellen.
Ik ben ook heel blij dat ons Mamske er weer bij is. Laten we hopen dat het een leuke en lieve club gaat worden.
Dit vanaf het paradijs Bali.
Mensen, wat een wereld van verschil. Hier leer je wel relativeren,hoor. Ze zijn allemaal zo lief en leven met je mee. Klagen nergens over, maar hebben het stuk voor stuk moeilijk.
liefs van ons. - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 18:17mamske1
Nu even kijken of het lukt met de aanwijzingen om ons kleine mormel hier neer te zetten.

Jessy vindt het leuk zichzelf kusjes te geven in de spiegeling van de oven, als deze lukt, dan kan ik er meer plaatsenVoor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 18:27mamske1
Jaha, het is gelukt, nu komen er nog twee

haar lievelingsplekje om te slapen, op mijn sloffen, maar wel met mijn voeten erin, lekker gemakkelijk

en niks is mooier dan sneeuw.
Hoi Jippie, fijn dat jij dit topic ook gevonden hebt, dat zijn al drie koffiedames en een theetante. Ik hoop dat je nog even lekker tot rust kunt komen en samen met je husby nog even heerlijk kunt genieten voordat je weer terug in ons kikkerlandje komt. Ik brand in elk geval een kaarsje voor een behouden thuisreis en zie je graag weer.
Nee lieve Machteld, dat chocolaatje zal dit lekkerbekje zeker niet laten liggen maar lekker opsmikkelen.
Welterusten straks voor iedereen.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 18:57mamske1
En hier is nog het kaarsje dat ik vanmorgen probeerde te plaatsen, het brandt hier elke dag voor jullie en jullie dierbaren. Veel liefs.
Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 19:56cetje55
Hoi Mam..........dag meis.Het zijn de woorden die ik al anderhalfjaar mis.Mijn moeder was zeker geen knuffelmoeder maar dag meis,dat gaf haar moederliefde aan en haar waardering voor mij.Fijn Machteld, dat je weer een topic hebt geopend. Mamske is heel druk met Jessy, Machteld heeft een fijn gesprek met haar dochter,Jippie op Bali,Is alles goed Jippie? En ik.... tja druk,glucose nog een beetje te hoog,maar ik ben dapper.Als mijn Thijs nog een tabletje voorschrijft zal ik hem slikken.Volgende week ben ik naar Utrecht en mijn husby is dinsdag voor een week naar Groningen.Rustig voor onze zoon he.
Ik lus wel een lekkere kopje koffie.Beetje melk en goed warm.cetje55 wijzigde dit bericht op 20-01-2009 20:37 met 0%had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294* - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 22:51caribbe
Mamske hahaha wat een "mormeltje"is het he?,vind haar al gegroeid hoor in die 2 weken. ze tekent wel mooi af he in de sneeuw, en dan lekker slapen op je voetjes.
Ja gezellig Jippie en Cetje ook hier op de koffie word weer een gezellig clubje he? Voor Mamske maar de theezakjes gereed houden he? wij lusten wel een lekker bakkie, zullen we er maar een paar
bij doen
Het is wel geen zaterdag he Machtekd maar kan wel voor 1 keertje he.

liefs en knuffies tot morgengeniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 23:52machteld
Lief Mamske,
Om te beginnen voor morgen heel veel sterkte met je oogoperatie. Ik weet van degenen die het hebben meegemaakt, dat het heel erg meeviel, ik hoop dat jij dit ook kunt zeggen na afloop. Het is natuurlijk heel fijn als je weer beter kunt zien met dat oogje.
Bij Pietje zal het niet fijn geweest zijn vanmiddag, heel veel sterkte en hopen dat het snel geneest.
Wat een prachtige foto's van Jessy. Een lief bijdehand hondje, dat de weg weet in de keuken en in de sneeuw. Loopt vast niet fijn met een hondje slapend op je voeten
.Ik hoop dat ze jullie heel veel geluk mag brengen. Vervanging van Sjefke kan en mag ze niet zijn hè? Sjefke was Sjefke en Jessy geeft op haar beurt weer liefde aan jullie.
Heel veel sterkte met de pijn en dikke knuffels voor je.
Hoi Jippie, welkom in het koffietentje, stoelen en tafeltjes genoeg dus kom er gezellig bij.
We hebben af en toe wat de stellen met de kids, maar er zijn gelukkig ook fijne momenten en daar moeten we extra van genieten.
Heb je de fam. al ontmoet?
Nog een fijne vakantie en hopelijk met de zon erbij.
Hoi Cetje wat leuk dat je ons gevonden hebt. Ben je nog steeds zo druk met je werk? Volgende week kun je opzoek naar dit tentje....en de koffie is er echt heel lekker.
Dat wordt heel stil voor je zoon, volgende week en voor jou ook.
Caribbe.....lekker.....je kunt ook allerlei soorten bagels bestellen.
Gelukkig is Bessie weer terug in je avatar, zo leuk die kleine hondjes.
Voor iedereen welterusten en hopelijk lekker slapen.

- Geplaatst op woensdag 21 januari 2009 09:26mamske1
Goedemorgen meides,
Ik zal nu ik beide ogen nog kan gebruiken maar reageren, hoe het vanmiddag zal wezen...........geen idee.
He, Cetje, fijn dat je ons gevonden hebt, daar ben ik erg blij mee, heb je gemist. Als een pilletje nodig is voor de glucose, dan maar gewoon slikken als je je daardoor goed voelt he? Blijf je de hele week in Utrecht?
Hoi Caribbe, tis inderdaad een overheerlijk mormeltje en als ik niet oppas, ga ik er hier een Jessy topic van maken en dat is niet de bedoeling he? Maar ze is zo levendig en je bent er zo mee bezig en alles wat ze meemaken is zo leuk en nieuw, gisteravond heeft ze nog een ander hondje buiten gezien, zegt papske, ze was heel open en vriendelijk en dat staartje ging zo snel dat hij het met zijn ogen niet kon bijhouden en gelukkig was het andere hondje ook vriendelijk. Ze heeft vannacht weer lekker doorgeslapen en toen ik haar vanmorgen uit de bench haalde, zo moe en lekker warm........kon d'r wel opvreten, maar dan heb ik geen Jessy meer. Alles goed met jou Caribbe, ik weet dat je therapie is afgesloten maar heb je d'r ook iets aan gehad wezenlijk of ga je gezellig op de oude voet door. Een fijne dag voor jou.
Hoi lieve lieve Machteld, ik weet dat jij vanmiddag aan mij denkt en dat doet heel erg veel goed. In gedachten ben je d'r bij. Ik heb me goed laten informeren maar dit is niet de laser die gebruikt wordt bij staar.....hiermee wordt gebrand. Maar het oog is verdoofd en het moet toch gebeuren he? Bij Pietje gisteren was het inderdaad niet leuk, pijnlijk en een flinke dot watten en gaas omdat de bh rand er net op rust en ik absoluut niet zonder naar buiten wil, was ook erg down omdat er nog een telefoontje van de arboarts bij kwam en dat was een druppel. De rest van de avond was het puinhoop. Maar ik wil nog even terug komen op je openingsverhaal, alle dames hebben daarna nog gereageerd op de woorden: HOI MAM.......DAG MEIS. Lieve reacties, reacties van herkennig of niet. Het is fijn je lieve meis zo'n zinnetje mee te geven, uit de reacties van de dames hier merk ik dat het zoveel betekent. Voor jou ben ik erg gelukkig je nu kunt praten over toen het niet zo goed ging........dat dat 10 jaar geleden is geweest en dat de gesprekken in de Steenstraat nu wel leuk en gezellig zijn. Voor jouw lieve meis is zo'n mam eentje uit duizenden. Ik heb geen herinnering en geen zinnetje meegekregen van vroegere tijden, als ik nu een gesprek met mijn mam afsluit is het......daag mam........daag klint (betekent kleintje in het Limburgs). Tja, ondanks dat ik 44 jaar ben, ik blijf het "klint". De jongste van het stelletje. Of ik daar zo gelukkig mee moet zijn dat ik het "klint" blijf?! Maar het is een zinnetje dat ik ook kan meenemen. Ik merk ook dat als ik met mijn dochter een gesprek afsluit.....dat is iets langer, zei zegt steevast......dikke kusjes en maakt dan smakgeluidjes en ik zeg altijd.....pas goed op jezelf, daag schjat, (schat op zijn Limburgs), ik hou van jou. Het is een mooi topic dat hier is geopend. Kind belde net nog op om me veel succes te wensen en te zeggen dat de kaarsjes al klaarstonden om te worden aangestoken. Ook iets dat je toch meegeeft. Je topic en je openingswoord geeft veel om over na te denken. Het zijn maar simpele woorden met zo'n diepe betekenis en je kunt er zoveel over nadenken.
Ik ben een beetje onrustig, zal er wel bijhoren. Jessy ligt lief te slapen, niet op schoot maar fijn in de bench. Ik zal me ook even voorbereiden, als ze dadelijk wakker wordt, is het weer speeltijd.
Een fijne dag voor jullie allemaal en heel veel liefs, geen idee hoe ik me straks voel, maar morgen ben ik er weer. Ik zit hier alleen tussen allemaal koffiedames in he? haha.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op woensdag 21 januari 2009 10:04jane
HALLO ALLEMAAL.
Wat ben ik blij dat jullie er zijn ik zag opeens deze topic staan.Mag ik er ook bij komen,heb echt niets terug gelezen.Ga eerst even opruimen en dan lezen.Ik kom net uit bed vandaar.En vanmiddag krijg ik bezoek.Ja en dan moet er opgeruimd zijn.Maar ik ben zo blij met jullie.Mamske het lijkt wel telepapie, ik dacht gisteren nog allemaal aan jullie en zie hier.
HOERA HOERA WE ZIJN ER WEER - Geplaatst op woensdag 21 januari 2009 11:54caribbe
Goeden morgen allemaal
Ha Jane fijn dat je er ook weer bent we zijn weer bijna helemaal compleet met de oude garde gezellig hoor. Drink je koffie of thee?
Veel plezier vanmiddag met je bezoek vanmiddag.
Lief Mamske meisje wens je nogmaals heel veel sterkte vanmiddag dikke knuffels. En je mag hier toch lekker schrijven over je nieuwe liefde
Cetje ja als thijs je nog een pilletje voorschrijft zal het wel het beste voor je zijn he?
Zal wel vreemd zijn allemaal alleen volgende week.
Machteld ja lief he zijn die puppies
Wens jullie allemaal een fijne dag liefs en knuffels.geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op woensdag 21 januari 2009 17:00machteld
Hoi lieve Jane, welkom.....Fijn dat je ons gevonden hebt. Mooie avatar zie ik...Ik zit nu niet aan " mijn " Tropical Evening, maar aan een Indian Summer....ook heel lekker...het vleugje chocolademelk is vervangen door kaneel en de slagroomtoef is net zo groot.
Lief Mamske ik hoop dat het vandaag is meegevallen, je zult vast nu niets zien met dat oogje, maar hopelijk is dat morgen beter.
Heerlijk om zo te genieten van Jessy en opeten....dat mag niet!!!
Jouw vaste zinnetjes tegen dochterlief zijn ook heel lief en ook andersom heeft dochterlief een lieve afsluiting aan het einde van een gesprek voor jou. Mijn mam had ook zo'n specifiek zinnetje.." dag lieve " machteld " tot gauw...
Dochterlief en ik hebben heel vaak in dat zaakje gezeten en daarom is het voor mij en ook voor haar, heel speciaal geworden. Nu heel ontspannen, maar toen met verdrietige momenten.
Jij hebt een ander gevoel bij " klint " en dat maakt dat dit zinnetje jou een ander gevoel geeft, dan het gevoel wat jij aan dochterlief meegeeft.
Heel vervelend dat gesprek met de arboarts, kun je er eigenlijk niet bij hebben. Laten we hopen dat het iets oplost in de goede richting.
Thee of koffie, maakt niet uit hoor, wat jij het lekkerst vindt.
Voor jou heel veel sterkte met de pijn en met de hidra en dikke knuffels.
Voor iedereen eet smakelijk.

- Geplaatst op woensdag 21 januari 2009 23:03machteld
Lief Mamske,
Heel veel sterkte, het viel niet mee, maar je hebt het achter de rug.
Dikke knuffels voor je.
Voor iedereen welterusten en hopelijk lekker slapen.

- Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 08:38cetje55
Goede morgen
'De tekst groter maken lukt niet meer?
Mamske was het meegevallen?Hoop dat Jessy je goed aan de gang houd.had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294* - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 09:50mamske1
Goedemorgen lieve meides,
Hoi Jane, wat fijn dat jij ons ook hebt gevonden, voel je welkom en drink samen met mij een kopje thee, de rest wil allemaal koffie. Hoe gaat het met je Jane.
Het is niet meegevallen Cetje, het was ronduit een drama, maar wel eentje dat ik achter de rug heb en ik ben weer fijn thuis. Ik heb nog flinke hoofdpijn maar de oogarts heeft naderhand een echo gemaakt en volgens hem zijn alle verklevingen verwijderd en moet binnen 48 uur mijn zicht terug komen en beter dan de afgelopen maanden. Ook heeft hij me overtuigd dat het niet goed is om preventief, blijvend die prednison te gebruiken en heeft me uitgelegd dat dat op korte termijn staar veroorzaakt. Hij heeft mij nu andere druppels die minder agressief zijn voorgeschreven en die moet ik vanmiddag gaan halen. Die druppels moet ik preventief wel drie keer per dag gebruiken en ook heeft hij prednison voorgeschreven voor incidenteel gebruik als deze nieuwe druppels eens niet afdoende zijn om ze dan twee of drie weken te gebruiken. Ik vind het niet leuk er een opdracht van 3 keer per dag iets te moeten doen bij te krijgen, je moet alert zijn dat waar je ook gaat, je die druppels altijd bij je moet hebben want het moet op gezette tijden. Volgende week moet ik even terug op controle en daarna weer op 1 juli om te kijken of deze nieuwe druppels de ontstekingen telkens tijdig de kop in drukken. Vannacht heb ik slecht geslapen en papske zei dat als ik sliep telkens tranen had. Maar nu kan het beter worden he? Daar gaan we voor.
Na de ingreep was de oogboldruk meteen goed maar de bloeddruk te hoog en hij heeft me twee keer een uur laten liggen, kwam wel telkens even kijken en praten en wilde me houden maar ik heb gezegd dat ik momenteel toch al met die bloeddruk kamp en heeft zijn assistente naar het gezondheidscentrum gebeld en mocht ik daarna weg.
Ik ga er wat pijnstillers ingooien want om 13.00 uur moet ik naar de therapie en dat is ook nodig. Mijn rechter SI gewricht is ook danig ontstoken en kan niet uit de voeten met lopen. Met Jessy is dat wel nodig nu dus maar een zakje brufen extra, kan geen kwaad.
Jessy houdt me inderdaad bezig Cetje, tis echt een baby maar wel een overheerlijke baby. Ze voelt dat ik pijn had en verdrietig was, kwam naast me op de grond bij de bank zitten en toen ik haar optilde, kwam ze als een warme sjaal in mijn hals liggen. Ik voelde meteen weer de vertrouwde troost van een huisdiertje.
En nee lieve Machteld van mij, ik eet haar niet op. Wel lekker zo'n marsepeinen buikje he? Zou jij vast ook een hapje uit willen nemen, daar ben ik van overtuigd
.
Caribbe, mijn nieuwe "liefde" zal inderdaad vaak hier voorbij komen. Voor jou een hele fijne donderdag.
Ik ga even lekker op de bank liggen, heb van een vriend de serie van de doornvogels op dvd gekregen en die vind ik zo mooi dat ik hem nu voor de tweede keer ga kijken. Ik kan geen licht verdragen, ze hadden mijn oog afgeplakt maar daar word ik heel erg misselijk van, ik had dat er al vanaf nog voor ik van de afdeling verdwenen was en tegen de wind en licht had ik een zakdoek bij me en een zonnebril en die zitten er nu nog voor. Morgen laat ik dat weg, ik kan goed zien met mijn linkeroog dus alles komt goed.
Veel liefs voor jullie allemaal en tot schrijfs hier.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 11:05caribbe
Goeden morgen allemaal.
Mamske ga maar lekker op de bank naar de Doornvogels kijken en rust maar goed uit, geef je oog de tijd, wel vervelend dat je nu 3 keer per dag moet druppelen maar prednison is ook niet goed als je dat lang moet je leven lang moet slikken. Hoop dat je morgen weer goed zicht hebt,en elke dag een beetje meer vooruit gaat.
Hoe gaat het met Hydraatjes al wat minder last daarvan past je bhtje weer een beetje beter.
Geniet jij maar lekker van die warme das in je nek hoor.
Gisteren bij de HA geweest had pijn bij het adem halen en kan mijn rechterarm haast niet bewegen was bang dat ik het aan mijn longen had ofzo maar nee hoor het is "gelukkig alleen maar mijn "fybro, dus weer "fijn "naar de fisio, gelukkig was mijn bloeddruk nu wel GOED,

zet mijn dondersteen even neer want ik baal ervan dat ik nog steeds avaters zie zelf die van jullie alleen maar witte vlakken en ik kan ook geen katjes of smilies plakken die staan dwars door mijn tekste heen snap er niet van, maar kan gelukkig wel berichtjes neerzetten en dat is toch belangrijker.
wens jullie allemaal een fijne donderdag,ga maar eens wat doen, was uit de droger halen en gezellig bloemen halen its zo grijs buiten dan maar de zon binnen halen.geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 12:14mamske1
Oh, even reageren op Bessie, oh Caribbe, wat een oren??!!! hahaha. Staat ze daar niet op als ze loopt? Heerlijk beessie zoals ze erbij ligt op de bank. Genieten van dat ding, en ook van het kattekwaad. Ik heb hier ook weer ren je rot........ze zat net op een spijkertje te knagen, waar ze dat nu vandaan heeft toch, en toen ik naar het toilet was en terug kwam, lag de theedoek in de kamer hahaha. Ik ben naar de therapie. De Fybro kan lelijke pijn veroorzaken Caribbe. Daar weet ik alles van en schroom je niet om die pijn ook mede te delen, er is niet altijd iets aan te doen, ja....pijnstillers.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 13:56caribbe
Ha mamske ik herken dat hoor toen ik terug kwam had ze een halve banaan met schil enal op
en dan speelt mevrouw de onschuld zelve
en ja hoor ze valt regelmatig over haar oren en als ze water drinkt laat ze een gezellig spoor na en buiten sleept ze er van alles mee.
Gaat het al beetje beter met je oog.? verder rustig aan doen vandaag hoor ga maar lekker bankhangen met je jessy. knuffiegeniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 15:33machteld
Ppffff....Mamske ik hoop dat het de eerste en meteen de laatste operatie is geweest aan je oog...je hebt het gelukkig achter de rug en morgen kun je hopelijk meer zien dan de afgelopen maanden met dat oogje. Pas je wel op als je naar buiten gaat met deze wind?
Dat is wennen 3 keer per dag druppelen, moet je even routine in krijgen, denk ik, als het maar helpt, zodat je van de prednison afkomt.
De therapie zal wel heel pijnlijk zijn met een ontstoken SI gewricht.
Jaja....ik ben gek op roze kleine hondenbuikjes van marsepein
, dat heb je goed onthouden...
Heel veel sterkte voor je en dikke knuffels.
Caribbe dat is schrikken als je je arm niet meer kunt bewegen..en die pijn erbij, valt niet mee hoor. Heel veel sterkte met de fibro.
Wat een mooie hond is Bessie, gezellige lange flappen...O, jeetje dat is lachen als ze op die flappen stapt en handig die kleine dweiltjes...voor Bessie niet natuurlijk.
Heel ondeugend zijn die jonge hondjes en jullie zeggen daar natuurlijk niets van
zijn ze veel te lief voor
.
Ik zie alle avatars, behalve die van mij. Wel die bij mijn openingsbericht staat, heel bibberig...Lastig als die smilies door je tekst zweven, hopelijk komt het allemaal goed.
Cetje Goedemiddag...als je de tekst groter wilt zien in reactievlak dan kun je op ctrl drukken en met het muiswieltje grotere letters maken.
Van kindlief nog niets gehoord, durf haar ook niet te bellen op haar werk...Manager zal het gesprek wel vergeten zijn, vrees ik.. - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 15:38machteld
Mamske heb je genoten van de Doornvogels? Mooie serie hoor.. - Geplaatst op donderdag 22 januari 2009 16:14jane
Lieve allemaal.
Wat is er veel geschreven.
Mamske heel heel veel sterkte en beterschap gewenst,ook met Papkse.
Carribbe last van de fybro lees ik,doe maar kalm aan Carribbe.
Machtheld je hebt het mooi geschreven,je had wel schrijfter kunnen worden.
Ik zei elke dag TOT MORGEN MAM,want ik kwam elke dag + we belden ook nog elke dag.
Wat zijn er mooie foto~s geplaats.
Jippie fijn dat je even langs kwam vliegen, heen en terug dak je
Mamske ik drink ook koffie maar ik drink ook thee `s middags hoor,dus je hebt er gezelschap bij.
Wou een andere kleurtje proberen maar lukt niet.
Machtheld de avator staat wel rechtsboven maar niet in mijn vakje.Ik was zomar aan het uitproberen.Wist zelfs niet wat voor foto ik had en zie daar.Er staat een foto die jullie zien maar ik niet.Heb 2 uurtjes gerust mijn darmen waren weer aan het vechten.Nou is de pijn over,vanmorgens naar poestadres geweest ,wel rustig gewerkt.Nou missen we alleen nog Rubr ,Doortje maar die heeft eind jan.weer internet.
Dit onderwerp heeft 4019 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2010 18:02. Dit onderwerp is gesloten!
Hoi mam..., dag meis...