- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1756 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 12:02.
Degene die na mij komt...
- Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 22:08biene
Jammer , ik ben "niets "kwijt .
Die na mij komt was vandaag weer eens bij de kapper .
@dhali , misschien zijn wij elkaar wel tegen gekomen
Kijk maar uit met dat cadeautje , je man had het toch aan het hart ? Schoonzoon zou het wel weer willen doenWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 11:19jothea
nee, ik was niet bij de kapper, ik heb lang haar en zo afentoe knip ik er zelf een stukje af en doe er een enkel keer een kleur in.
degene die na mij komt heeft straks een workshop orientaalse dansen
fijn weekend allemaal.
ben weer drukdrukdruk.....als een klein zzp-ertje
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 11:20jothea
@dhali.....kom maar bij mij dansen, dan ben je de kilo's zo kwijt
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 12:16Jussttina
quote:jothea schreef op 14 januari 2012 @ 11:19:
degene die na mij komt heeft straks een workshop orientaalse
My my wat gaaf zeg Jo ! Ik wil ook mee doen !
Afgelopen jaren heb ik maar ge'zumbah!
Ik kan geen stapjes meer verzinnen hoor.
Misschien gaan we die orientaalse moves toevoegen.
Hoe gaat het met je ?
Adem in, adem uit beter ?

Degene die na mij komt:
Ben aan het researchen van een dilemma voor iemand anders.
Hij vroeg hulp, ik vlieg voor hem
Fijne dag lieverds, het is een prachtige zondag.
Liefs
J - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 13:25jothea
het was superrrrrrrrrrrrrr keileuk en gezellig jusstt. kom maar hoor, iedere dinsdag en ieder jaar geeft mijn vriendin Clara, Braziliaanze die in Cappadocie woont, een workshop. ze is echt keigoed, bij de oma's heb ik een filmpje van haar neergezet.......en ieder jaar een dansreis, je kunt je opgeven......er zijn nog plaatsen vrij
dhali......weet je al welk een kado je gaat geven?? en je gaat natuurlijk zingen voor hem
mari.......alles goed?
biene geniet je van het vrij zijn van het museum?
diegene die na mij komt.....gaat lekker struinen in de uiterwaarden.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 11:07biene
Ja , dat struinen heb ik gisteren ook gedaan . Gewoon , bij ons in de polder .
@just , ben je er al uit ?
@Ja jothea , na 10 jaren vrijwilliger werk was het voldoende
Ik ben toch van een andere generatie . Dus .....
die na mij komt gaat ook voor haar schoonzoon ( zoon ) sokken breien .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 20:12Mari70
Goeden avond dames,
Ik lees van alles over dansen op allerlei exotische manieren. Is goed voor het los maken van de heupjes dat wel.....
Nee zelf doe ik niet aan die vormen van dansen. Ja zo af en toe de voetjes van de vloer bij een feest, maar verder niet.
Ja en sokken breien?? Nee dat doe ik ook niet. Vroeger wel voor mijn poppen broekjes of shirtjes gebeid, maar nooit sokken. Ja en mijn stiefzoon koopt het liefst zijn eigen sokken.
Verder ben ik erg uitgeput. Niet zo zeer van mijn drukke leven met de studie , werk en kinderen, maar meer van alle gedoe met mijn ex-man op dit moment. Het put me steeds meer uit. Ik probeer het positieve van alles in te zien ook al is het nu echt heel erg moeilijk.
Juist het feit dat ik toch veel te doen heb houdt me wonderwel op de been. Ik heb veel afleiding zodat ik niet kan gaan zitten kniezen. En ik blijf goed naar mijn lijf luisteren. Als het nodig is neem ik even de tijd om goed te ontspannen. Ik heb gelukkig veel mensen om mij heen waar ik heel goed mee kan praten zodat ik alles ook helder blijf zien. Het gaat goed komen dat weet ik zeker. Nog even volhouden dus.
Wat betreft de studie gaat het prima. Ik blijf goede cijfers halen voor mijn huiswerkopdrachten en op mijn stage school zijn ze ook super tevreden met me. Ik wordt nu al speciaal gevraagd door andere leerkrachten op school om ook bij hen in de klas groepjes kinderen te helpen. Dat geeft een goed gevoel en daar krijg ik ook weer energie van.
Morgen weer werken. Ben net wat dagen vrij geweest dus de rest van de week wordt er gewoon gewerkt. Wel leuke dingen op het programma verder deze week.
Zo even lekker languit op de bank voor de TV met een kopje koffie. Heerlijk.
Degene die na mij komt gaat ook een cadeautje inpakken voor een babyshower.
Fijne avond dames.
Groet Mari - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 09:46PIPP
Hallo dames,
Ik ben de zus van Dhali & kom hier op haar verzoek ff buurten.
Dhali is momenteel erg druk met haar werk , maar waar de meeste tijd in gaat zitten is het bijstaan van een vriendin die erg ziek is en nog maar een paar maanden te leven heeft.
De 2 kids van haar vriendin wonen momenteel bij haar. Het zijn tieners , wel erg zelfstandig maar ook zeer verdrietig & radeloos.
Ik moet jullie de lieve groetjes geven & jullie begrip vragen dat ze voorlopig hier even niet langskomt.
Het feest voor mijn zwager w.b.t zijn 50-ste verjaardag wordt nu uitgesteld naar de zomer.
Misschien kom ik hier nog wel eens buurten , gewoon voor de gezelligheid.....dat is wat mijn zus wel mist. - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 10:15jothea
goedemorgen meisjes,
hallo pipp......
dat is heel verdrietig,........ wens dhali alle kracht
die zij nodig heeft.
het kaarsje brandt!
jij maakt nu een moeilijke tijd door mari en dat kost veel energie. ik lees tussen de regels door dat je toch dicht bij jezelf blijft
heel veel kracht en sterkte wens ik ook jou
biene, heb je de sokken al klaar?
justt.....al klaar met het onderzoek?
jahaaaa, ik adem in en uit en mediteer en ik doe mijn best om zoveel mogelijk in het NU te leven.
daarom heb ik het boek van Eckhart Tolle "de kracht van het NU, in de praktijk" weer uit de kast gehaald
diegene die na mij komt gaat.......schilderen.
fijn weekend allemaal en zorg goed voor jezelf.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 11:05PIPP
O ja....dat moest ik natuurlijk ook doen....
Degene die na mij komt....
Hallo Jothea , ik ga dat zeker overbrengen...bedankt.
Ik ga niet schilderen vandaag....bedoel je in de vorm van een muur of op een doek?
Degene die na mij komt gaat vandaag langs haar zus voor een praatje&een bakkie. - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 21:44Jussttina
Hai hai ... Ja hoor Jothea.. Ik ben uit ' gepoesseld '
.. Niet leuk voor de vriendin van Dhali, veel sterkte meisje.
Ik heb vandaag ook geschilderd.. hihih mijn nagels. Ze zien
weer netjes uit.
Zussie woont in CH, even bij haar binnenwippen voor een kopje thee wordt nu helemaal moeilijk, vooral met al de sneeuw.
Maar vanmiddag was ik online met zussie, we kunnen elkaar zien, en we hadden saampjes achter onze schermen, cafe machiate of zoiets op.. Koekjes erbij.
Ik ben ontzettend moe, kan mijn ogen amper openhouden.
Gelukkig heb ik nog een zondag om bij te tanken.
Degene die na mij komt : Gaat echt slapen.
@Mari, probeer je ook time out in te lassen. Denk aan jezelf
@Biene, kus.
Trusten lieverds.
Slaap lekker - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 21:49Jussttina
quote:jothea schreef op 21 januari 2012 @ 10:15:
jahaaaa, ik adem in en uit en mediteer en ik doe mijn best om zoveel mogelijk in het NU te leven.
.
Mediteren ? Gaat niet lukken bij mij Jothea.
Ik vind in bad liggen al wasting of time... Echt erg.
Yoga heb ik never geduld voor.
Wat ik altijd doe om te chillen en hersenen weer in balans te krijgen.
Nikes aantrekken en keihard rennen... Dan is alles geblokkeerd bij mij.
Moet wel hihih, kei moe en adem in, adem uit hijg hijg..
Gup zei iedere keer als ik terugkom " moeke, pas je wel op... je wordt ook een dagje ouder !
Ja schat.
Liefs
J - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 19:18biene
Wat zijn er toch voor nare dingen allemaal .
Ik stuur jullie allemaal een beetje positieve kracht en hoop dat het een beetje helpt .
Pipp , doe dhali aub de groeten terug .
Nee , ik ga nu nog niet slapen .
Die na mij komt was vandaag bij een oud collega en is nu weer van alle "roddels"op de hoogdeWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:03maybe4
nee ik was vandaag op mijn werk .,..
die na mij komt vind ook dat het forum rustig en stil aan het worden is........Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 09:41Jussttina
Goodmorning ladies!
Is dat zo, forum stil?
Ach, misschien heeft iedereen te druk met rattaplan van het leven.
Of ...ze zitten in silence modus, geen zin om te typen.
Degene die na mij komt :
Ik sport iedere zaterdag ochtend, dus nu ga ik spinnen en een sauna pakken.
Fijne zaterdag lieverds.
Kus
J - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 19:24biene
O heerlijk jusst, een sauna . Ik ga gewoon in een heerlijk warm bad .
Die na mij komt geniet vanavond van een heerlijke , spannende, TV avond . Morgen een drukke dag . Manlief is jarig .
Dhali , wij denken aan jeWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 09:51Mari70
@dhali, sterkte met alles. We denken aan je.
@ biene, alsnog gefeliciteerd met manlief. Leuke dag gehad?
@ jothea dank je wel voor je lieve wens. Dat kan ik inderdaad goed gebruiken nu.
Geen TV gekeken gisteravond. Er kwam een vriendin buurten altijd gezellig.
Ik heb veel aan mijn hoofd momenteel dus ik schrijf nu niet zo heel vaak meer hier. Wel kom ik regelmatig even lezen wat jullie allemaal bezig houdt.
Ik heb mijzelf ook beloofd dat ik hier op het forum nu alle positieve dingen en de leuke dingen die bij mij gebeuren en die ik op mijn pad tegen kom ga delen. Ik vind het goed om ook daarop te focussen, want er gebeuren zoveel leuke dingen en dat moet ik niet vergeten. Positief blijven vind ik belangrijk en uit die leuke dingen kan ik ook weer energie halen. Het gaat vast helemaal goed komen.
Wat betreft de opleiding gaat het super. Ik heb net de tussenevaluatie gehad van mijn stage en mijn begeleidster was echt super tevreden. Ze heeft me zulke mooie complimenten gegeven. Ik ben echt super trots op mezelf.
Ik heb me ook weer ingeschreven voor 2 examens over 2 maanden. Ik wil zelfs na deze examens een begin maken met solliciteren. Misschien lukt het om dan na de zomervakantie al op een basisschool aan het werk te gaan en dan op die manier verder mijn studie af te ronden. Op dat moment zou ik nog maar 1 examen moeten doen en, omgerekend naar full time, 3 maanden stage moeten lopen. Dan kan ik ook mijn diploma gaan aanvragen. De studie vordert dus goed.
Iedereen een fijne dag gewenst.
Degene die na mij komt gaat zo ook eerst lekker dik inpakken en dan pas naar buiten...brrrrrrrrrrr het is echt koud buiten.
Groet Mari - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:53biene
hahaha , ik kom net binnen . Het was lekker buiten .
Die na mij komt drinkt nu een lekker kopje chocolademelk
@Mari , goed dat je positief blijft denken , Fijn dat het met de studie zo goed gaat .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 12:15Mari70
Hallo iedereen,
Hoe is het met jullie allemaal?
Het is erg rustig en ik dacht kom laat ik weer een reactie schrijven.
Nee voor mij geen hele beker chocolademelk. Wel een klein slokje. Ik vind het veel te lekker en er te veel van drinken is niet goed voor me.
Verder druk met de studie en de voorbereidingen voor mijn volgende exameneind april. Examen rekenen. Niet moeilijk, maar wel even weer nadenken hoe het ook al weer ging.
Nu lekker weekend vieren. Gezellig met z'n allen, mijn kids, mijn lief en zijn kids het huis weer vol heerlijk.
Fijn weekend iedereen
Degene die na mij komt gaat ook de wasmachine een slinger geven - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 21:49Jussttina
Hai hai allemaal.
Hai Mari, nee.. geen wasjes draaien nu hoor, misschien morgen.
Zoonlief had wat kleren gekocht, en hij wilde die as maandag aantrekken voor school. Ik zal morgen halve wasjes maar draaien voor hem.
Met mij gaat het goed, dank je wel.
Vind super om te lezen dat je ook alles onder controle hebt, zo heerlijk geniet van je gezin, je lief en de meiden.
Ik heb net als jij, getverderie ontzettend druk.
Mijn hersenen maken overuren. Werk, prive, weer werk en dan weer prive... Word af en toe zo lekker heen en weer geslingerd net Me Jane, you Tarzan
Word wel hyper van, en mooie is, ik ben 5 kilo afgevallen, en de wallen onder mijn ogen helemaal gratis .
bij gekregen.
Gelukkig is het weekend, ik heb maandag en dinsdag vrijgenomen... Om uit te slapen hihih. Echt moe.
Veel succes / en huiswerk plezier met je wiskunde.
Rekenen is heerlijk, af en toe die grijze vastgeroeste massa's aan het werk zetten he?
@Dhali, hoe is het nu? Geen tijd om te komen.. Ik ook niet meisje.
Geen tijd en ook geen zin eerlijk gezegd. Knuf
@Biene, zeker hard aan het werk, of je bent weer in het buitenland?
@Jo, mijn lieve Jothea, hee... ik had vanmiddag zakjes paaseitjes gekocht, maar ik heb nog geen klein kinderen om te strooien..
Moet aan je denken. Ik ga die nu helemaal zelf opeten
Knuf.
>>>>>>
Degene die na mij komt : Ja dames, weekend, luilekkerland ..
Paaseitjes gaan eten
Fijne avond, ik spreek jullie snel weer.
Kus
J - Geplaatst op zondag 26 februari 2012 19:07biene
he he , gelukkig af en toe komt er iemand voorbij
Ja ik had een lekker lui weekend .
Nee ik ben niet in het buitenland just , maar aan staar opereert. Af en toe zat ik met een zonnebril op voor mijn lappy . Het buurmeisje kwam voorbij en zag mij zo zitten ( 5 jaar ) "Wat cool oma ......
19 maart is het tweede oog aan de beurt
@Just , doe toch iets kalmer aan . Waren die paaseitjes wel lekker ?
@Jothea , het zelfde kan ik ook tegen jou zeggen
@Mari , wij zullen in april weer duimen maar dat duurt nog eventjes . Het zal best lukken , je gaat ervoor .
@Dhali, heeft het zeker nog druk met haar vriendin , maar wij vergeten je niet .
Die na mij komt gaat een patroontje zoeken om poppenkleren te breienWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 22:59goudappeltje
Nee, ga geen poppenkleding breien. Heb geen kleine meid meer.
degene die na mij komt, gaat morgen op verjaardag visite van een familielid. - Geplaatst op zondag 18 maart 2012 09:29Mari70
Ja goudappeltje ik ga vandaag naar de verjaardag van mijn vader. Hij is afgelopen week 68 geworden en we viere het vandaag.
Rustig hier. Zelf ben ik ook druk hoor dus ik begrijp het wel.
Naast alles wat ik al doe ben ik nu ook druk an het solliciteren. Ik kijk in ieder geval al rond voor een baan na mijn studie. Komt daar nog eens bij dat ik het absoluut niet meer naar mijn zin heb in mijn huidige werk. Ik was natuurlijk ook niet voor niks een studie begonnen. Ik merk alleen dat mijn huidige werk mij nu zo zwaar valt dat ik met tegenzin aan het werk ga. En dan moet je keuzes maken hé. Daarom druk aan het solliciterenn en dan zien we wel wat de toekomst brengt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Mari
Degene die na mij komt gaat zo ook douchen en aankleden. - Geplaatst op donderdag 22 maart 2012 10:57biene
douchen en aankleden , dat heb ik al gedaan . De zon roept ,
Dus ik hoop dat die na mij komt ook gezellig naar buiten gaat , genieten van het zonnetje .
@ mari blijf volhouden . Was het gezellig bij je vader ?Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zondag 08 april 2012 12:02Mari70
Ja ook vandaag schijn het zonnetje ook al hebben ze dat niet voorspelt. Ik ga zo inderdaad nog wel even naar buiten.
Vrolijk Pasen iedereen!!!
De laatste reactie al even een tijdje. Ja biene het was gezellig bij mijn vader.
Gisteren was mijn jongste dochter jarig. 8 is ze geworden. Het gaat zo snel. De meiden zijn dit weekend bij hun vader. Ik blijf dat lastig vinden met verjaardagen. Ik heb mijn dochter wel gezien gisteren. Samen met allebei mijn meisjes en mijn zus zijn we lekker ergens koffie wezen drinken met een groot stuk taart erbij. Dus toch nog feest.
Verder druk met de studie. Ben me aan het voorbereiden op de examens die nu weer steeds dichterbij komen. Zo maar weer de boeken in. Vooral in de weekenden dat de meisjes er niet zijn zit ik veel in de boeken. Het gaat vast allemaal goed komen.
Dames veel plezier vadaag en morgen en hopen dat het weer toch nog mooi blijft.
Degene die na mij komt heeft ook express geen paaseitjes in huis gehaald.
Groet Mari
Dit onderwerp heeft 1756 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 12:02.
Degene die na mij komt...