Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Degene die na mij komt...

Dit onderwerp heeft 1756 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 70 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 12:02.

Degene die na mij komt...

Ga naar een onderdeel
  1. biene
    Afbeelding van biene

ja dat heb ik gedaan ,

die na mij komt, wenst iedereen een gezond 2012

Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat .

2. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ja, lieve dames hier een super 2012.

Het nieuwe jaar is aan het ontwaken.
    Ik wens jullie veel liefde, gezondheid en geluk.
    Dan kan ook dit jaar niet meer stuk.
    En dat al je wensen uit mogen komen.

......
    Ik ben echt kapot, zo gaar van het eten en feesten.
    Echt parels des levens afgelopen 2 weken, gezellig, warmte, liefdes om mijn heen...ontzettend veel gelachen... Maar godzijdank mag ik morgen weer werken :cheer:

Degene die na mij komt:

Ik ga mijn kopje een levendige bruine kleur geven, heb zelf kei zwart haar, zo beu van mijn kop.
    Volgens mij word mijn badkamer heel erg vies straks :lol:

Heel veel liefs

Love
    J

3. dhali
    Afbeelding van dhali

Thanx x....voor iedereen hier een geweldig leuk, gezond, gezellig & een geweldig 2012.

Ik ben mijn hoofd & de rest al een tijdje zat in die spiegel....plak voorlopig mijn bekkie maar dicht.....zucht....moet nu echt 10 kg af...yeahhh!!

Maar mijn rode bos krullen ga ik echt niet zwart verven....word ik helemaal een heks.....hoef ik alleen nog maar een bezemsteel!....NO THANX...

Degene die na mij komt heeft alle lichtjes gedoofd & de kerstversiering
    weer opgeruimd.

One thing you can give&still keep....is your word.

4. Mari70
    Afbeelding van Mari70

Dag dames,

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er wat moois van met vooral heel veel liefde.

Ja hier de kerstversiering opgeruimd en de lichtjes gedoofd. Deze week nog een paar dagen vrij. Lekker genieten van mijn meiden deze week. Leuke dingen doen.

Vandaag hadden ze allebei een vriendinnetje te spelen. Dus ik had een huis vol meiden. Tussen de middag heerlijk pannenkoeken voor ze gebakken. Ze hebben ervan gesmuld. Morgen een dagje shoppen ze hebben allebei nieuwe kleren nodig. Shoppen vinden ze geweldig en dan samen ergens wat drinken dat is dan het einde. En mama maar genieten.

Moet ook nog wat aan de studie doen deze week. Kijken wanneer het ervan komt we zien wel.

@dhali, Ja 10 kg er af zou bij mij ook goed zijn. Ben al 12 kg aangekomen sinds ik gestopt ben met roken 1,5 jaar geleden.......

Fijne week allemaal.

Degene die na mij komt gaat ook nog even een stofzuiger door de kamer halen.

Groet Mari

5. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Goedemorgen lieve meisjes,
    En.. hier zitten we dan, op weg naar week 2.
    Time flies when we having fun ??

Dat ga ik straks doen Mari, woonkamer en keuken stofvrij maken. :lol:
    Met mijn turbo stofzuiger... Stom ding, en maakt nog veel lawaai ook.

Is het nog gelukt nieuwe garderobe voor je meisjes te halen?
    Vast en zeker wel he? Heb je voor jezelf ook wat ?
    Ik heb van die lange warme trui-achtig vestjes gehaald voor 10 euro.
    Heerlijk, ben zo blij !

@Dhali, tja.. er zijn momenten die ik denk, haal alle spiegels weg hihih. En af en toe, gluurde ik weer en denk.. Ach, je scoort wel een 5 op schaal tot en met 10.
    Zullen we samen gaan doen, onze mond dichtplakken met ducktape?
    Rode bos krullen, prachtig, prachtig.

@ Biene, hoe is ie? Heel druk ?

@ Lieve Jothea, een beetje kunnen slapen ? Kus

>>> Degene die na mij komt.
    Ik heb in Brabant zon, hoor ook geen wind.
    We gaan wandelen buiten, woon bijna in bush bush, altijd mooi.
    En als daarna meezit, gaan we of naar Tilburg / Breda.
    Ze zijn open.
    ...Geniet van jullie zondag, morgen weer aan de bak.

Love love
    J

6. biene
    Afbeelding van biene

hahaha , ja ik heb ook de Brabantse zon . Was ook vandaag in Breda (maar niet in de winkel )

die na mij komt was de eerste keer kijken naar de tandemsprong van schoonzoon . Hij werd 50 en kreeg het cadeau en hij leeft nog :lol:

7. dhali
    Afbeelding van dhali

Goedemorgen ladies,

Grappig , wij waren afgelopen zondag in het Mastbos ( Breda ) en hebben daarfijn gewandeld met onze hond.( zij heeft elke modderpoel/sloot doorbanjerd en gesleept met takken & boomstammen)
    Daarna heerlijk iets gedronken & gegeten aan de rand van het bos.

@ Biene ....mijn man wordt over 2 weken 50 jaar, misschien ook wel een leuk idee voor hem.

Degene die na mij komt is al 1,5 kg kwijt.

One thing you can give&still keep....is your word.

8. biene
    Afbeelding van biene

Jammer , ik ben "niets "kwijt .

Die na mij komt was vandaag weer eens bij de kapper .

@dhali , misschien zijn wij elkaar wel tegen gekomen :lol:
    Kijk maar uit met dat cadeautje , je man had het toch aan het hart ? Schoonzoon zou het wel weer willen doen

9. jothea
    Afbeelding van jothea

nee, ik was niet bij de kapper, ik heb lang haar en zo afentoe knip ik er zelf een stukje af en doe er een enkel keer een kleur in.

degene die na mij komt heeft straks een workshop orientaalse dansen :cheer:

fijn weekend allemaal.

ben weer drukdrukdruk.....als een klein zzp-ertje :cool: :devil:
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk.

10. jothea
    Afbeelding van jothea

@dhali.....kom maar bij mij dansen, dan ben je de kilo's zo kwijt :cheer: :cool:

11. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    jothea schreef op 14 januari 2012 @ 11:19:

degene die na mij komt heeft straks een workshop orientaalse

My my wat gaaf zeg Jo ! Ik wil ook mee doen ! :lol:
    Afgelopen jaren heb ik maar ge'zumbah! :lol:
    Ik kan geen stapjes meer verzinnen hoor.
    Misschien gaan we die orientaalse moves toevoegen.

Hoe gaat het met je ?
    Adem in, adem uit beter ?
    http://show-girls.nl/buikdans-feest.nl/buikdans-feest.jpg

Degene die na mij komt:
    Ben aan het researchen van een dilemma voor iemand anders.
    Hij vroeg hulp, ik vlieg voor hem :lol:

Fijne dag lieverds, het is een prachtige zondag.

Liefs
    J

12. jothea
    Afbeelding van jothea

het was superrrrrrrrrrrrrr keileuk en gezellig jusstt. kom maar hoor, iedere dinsdag en ieder jaar geeft mijn vriendin Clara, Braziliaanze die in Cappadocie woont, een workshop. ze is echt keigoed, bij de oma's heb ik een filmpje van haar neergezet.......en ieder jaar een dansreis, je kunt je opgeven......er zijn nog plaatsen vrij :cheer:

dhali......weet je al welk een kado je gaat geven?? en je gaat natuurlijk zingen voor hem :muziek:

mari.......alles goed?

biene geniet je van het vrij zijn van het museum?

diegene die na mij komt.....gaat lekker struinen in de uiterwaarden.

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

13. biene
    Afbeelding van biene

Ja , dat struinen heb ik gisteren ook gedaan . Gewoon , bij ons in de polder .

@just , ben je er al uit ?
    @Ja jothea , na 10 jaren vrijwilliger werk was het voldoende

Ik ben toch van een andere generatie . Dus .....

die na mij komt gaat ook voor haar schoonzoon ( zoon ) sokken breien .

14. Mari70
    Afbeelding van Mari70

Goeden avond dames,

Ik lees van alles over dansen op allerlei exotische manieren. Is goed voor het los maken van de heupjes dat wel..... :lol: :lol: Nee zelf doe ik niet aan die vormen van dansen. Ja zo af en toe de voetjes van de vloer bij een feest, maar verder niet.

Ja en sokken breien?? Nee dat doe ik ook niet. Vroeger wel voor mijn poppen broekjes of shirtjes gebeid, maar nooit sokken. Ja en mijn stiefzoon koopt het liefst zijn eigen sokken.

Verder ben ik erg uitgeput. Niet zo zeer van mijn drukke leven met de studie , werk en kinderen, maar meer van alle gedoe met mijn ex-man op dit moment. Het put me steeds meer uit. Ik probeer het positieve van alles in te zien ook al is het nu echt heel erg moeilijk. :sad: Juist het feit dat ik toch veel te doen heb houdt me wonderwel op de been. Ik heb veel afleiding zodat ik niet kan gaan zitten kniezen. En ik blijf goed naar mijn lijf luisteren. Als het nodig is neem ik even de tijd om goed te ontspannen. Ik heb gelukkig veel mensen om mij heen waar ik heel goed mee kan praten zodat ik alles ook helder blijf zien. Het gaat goed komen dat weet ik zeker. Nog even volhouden dus.

Wat betreft de studie gaat het prima. Ik blijf goede cijfers halen voor mijn huiswerkopdrachten en op mijn stage school zijn ze ook super tevreden met me. Ik wordt nu al speciaal gevraagd door andere leerkrachten op school om ook bij hen in de klas groepjes kinderen te helpen. Dat geeft een goed gevoel en daar krijg ik ook weer energie van.

Morgen weer werken. Ben net wat dagen vrij geweest dus de rest van de week wordt er gewoon gewerkt. Wel leuke dingen op het programma verder deze week.

Zo even lekker languit op de bank voor de TV met een kopje koffie. Heerlijk.

Degene die na mij komt gaat ook een cadeautje inpakken voor een babyshower.

Fijne avond dames.

Groet Mari

15. PIPP
    Afbeelding van PIPP

Hallo dames,

Ik ben de zus van Dhali & kom hier op haar verzoek ff buurten.
    Dhali is momenteel erg druk met haar werk , maar waar de meeste tijd in gaat zitten is het bijstaan van een vriendin die erg ziek is en nog maar een paar maanden te leven heeft.
    De 2 kids van haar vriendin wonen momenteel bij haar. Het zijn tieners , wel erg zelfstandig maar ook zeer verdrietig & radeloos.

Ik moet jullie de lieve groetjes geven & jullie begrip vragen dat ze voorlopig hier even niet langskomt.
    Het feest voor mijn zwager w.b.t zijn 50-ste verjaardag wordt nu uitgesteld naar de zomer.

Misschien kom ik hier nog wel eens buurten , gewoon voor de gezelligheid.....dat is wat mijn zus wel mist.

16. jothea
    Afbeelding van jothea

goedemorgen meisjes,

hallo pipp......
    dat is heel verdrietig,........ wens dhali alle kracht :love: die zij nodig heeft.
    het kaarsje brandt!

jij maakt nu een moeilijke tijd door mari en dat kost veel energie. ik lees tussen de regels door dat je toch dicht bij jezelf blijft :duim:
    heel veel kracht en sterkte wens ik ook jou :love:

biene, heb je de sokken al klaar?

justt.....al klaar met het onderzoek?
    jahaaaa, ik adem in en uit en mediteer en ik doe mijn best om zoveel mogelijk in het NU te leven.
    daarom heb ik het boek van Eckhart Tolle "de kracht van het NU, in de praktijk" weer uit de kast gehaald :lijstje:

diegene die na mij komt gaat.......schilderen.

fijn weekend allemaal en zorg goed voor jezelf.

17. PIPP
    Afbeelding van PIPP

O ja....dat moest ik natuurlijk ook doen.... :bloos:
    Degene die na mij komt....

Hallo Jothea , ik ga dat zeker overbrengen...bedankt.

Ik ga niet schilderen vandaag....bedoel je in de vorm van een muur of op een doek?

Degene die na mij komt gaat vandaag langs haar zus voor een praatje&een bakkie.

18. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hai hai ... Ja hoor Jothea.. Ik ben uit ' gepoesseld ' :devil: :devil:
    .. Niet leuk voor de vriendin van Dhali, veel sterkte meisje.

Ik heb vandaag ook geschilderd.. hihih mijn nagels. Ze zien
    weer netjes uit.

Zussie woont in CH, even bij haar binnenwippen voor een kopje thee wordt nu helemaal moeilijk, vooral met al de sneeuw.
    Maar vanmiddag was ik online met zussie, we kunnen elkaar zien, en we hadden saampjes achter onze schermen, cafe machiate of zoiets op.. Koekjes erbij.

Ik ben ontzettend moe, kan mijn ogen amper openhouden.
    Gelukkig heb ik nog een zondag om bij te tanken.

Degene die na mij komt : Gaat echt slapen.

@Mari, probeer je ook time out in te lassen. Denk aan jezelf <:B

@Biene, kus.

Trusten lieverds.

Slaap lekker

19. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    jothea schreef op 21 januari 2012 @ 10:15:

jahaaaa, ik adem in en uit en mediteer en ik doe mijn best om zoveel mogelijk in het NU te leven.
    .

Mediteren ? Gaat niet lukken bij mij Jothea.

Ik vind in bad liggen al wasting of time... Echt erg. <{:)

Yoga heb ik never geduld voor.
    Wat ik altijd doe om te chillen en hersenen weer in balans te krijgen.

Nikes aantrekken en keihard rennen... Dan is alles geblokkeerd bij mij.
    Moet wel hihih, kei moe en adem in, adem uit hijg hijg..
    Gup zei iedere keer als ik terugkom " moeke, pas je wel op... je wordt ook een dagje ouder !

Ja schat. :lol:

Liefs
    J

20. biene
    Afbeelding van biene

Wat zijn er toch voor nare dingen allemaal .

Ik stuur jullie allemaal een beetje positieve kracht en hoop dat het een beetje helpt .
    Pipp , doe dhali aub de groeten terug .

Nee , ik ga nu nog niet slapen .

Die na mij komt was vandaag bij een oud collega en is nu weer van alle "roddels"op de hoogde

21. maybe4
    Afbeelding van maybe4

nee ik was vandaag op mijn werk .,..

die na mij komt vind ook dat het forum rustig en stil aan het worden is........

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag

22. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Goodmorning ladies!
    Is dat zo, forum stil?
    Ach, misschien heeft iedereen te druk met rattaplan van het leven.
    Of ...ze zitten in silence modus, geen zin om te typen.

Degene die na mij komt :
    Ik sport iedere zaterdag ochtend, dus nu ga ik spinnen en een sauna pakken.

Fijne zaterdag lieverds.

Kus
    J

23. biene
    Afbeelding van biene

O heerlijk jusst, een sauna . Ik ga gewoon in een heerlijk warm bad .

Die na mij komt geniet vanavond van een heerlijke , spannende, TV avond . Morgen een drukke dag . Manlief is jarig .

Dhali , wij denken aan je

24. Mari70
    Afbeelding van Mari70

@dhali, sterkte met alles. We denken aan je.

@ biene, alsnog gefeliciteerd met manlief. Leuke dag gehad?

@ jothea dank je wel voor je lieve wens. Dat kan ik inderdaad goed gebruiken nu.

Geen TV gekeken gisteravond. Er kwam een vriendin buurten altijd gezellig.

Ik heb veel aan mijn hoofd momenteel dus ik schrijf nu niet zo heel vaak meer hier. Wel kom ik regelmatig even lezen wat jullie allemaal bezig houdt.

Ik heb mijzelf ook beloofd dat ik hier op het forum nu alle positieve dingen en de leuke dingen die bij mij gebeuren en die ik op mijn pad tegen kom ga delen. Ik vind het goed om ook daarop te focussen, want er gebeuren zoveel leuke dingen en dat moet ik niet vergeten. Positief blijven vind ik belangrijk en uit die leuke dingen kan ik ook weer energie halen. Het gaat vast helemaal goed komen.

Wat betreft de opleiding gaat het super. Ik heb net de tussenevaluatie gehad van mijn stage en mijn begeleidster was echt super tevreden. Ze heeft me zulke mooie complimenten gegeven. Ik ben echt super trots op mezelf.
    Ik heb me ook weer ingeschreven voor 2 examens over 2 maanden. Ik wil zelfs na deze examens een begin maken met solliciteren. Misschien lukt het om dan na de zomervakantie al op een basisschool aan het werk te gaan en dan op die manier verder mijn studie af te ronden. Op dat moment zou ik nog maar 1 examen moeten doen en, omgerekend naar full time, 3 maanden stage moeten lopen. Dan kan ik ook mijn diploma gaan aanvragen. De studie vordert dus goed.

Iedereen een fijne dag gewenst.

Degene die na mij komt gaat zo ook eerst lekker dik inpakken en dan pas naar buiten...brrrrrrrrrrr het is echt koud buiten.

Groet Mari

25. biene
    Afbeelding van biene

hahaha , ik kom net binnen . Het was lekker buiten .

Die na mij komt drinkt nu een lekker kopje chocolademelk

@Mari , goed dat je positief blijft denken , Fijn dat het met de studie zo goed gaat .

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x