- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 226 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 00:02.
Effe stoom afblazen
- Geplaatst op woensdag 28 juli 2010 17:48lana

Vertel....................quote:missmarple schreef op 28 juli 2010 @ 17:22:
wat bestaan er toch %#!@&*())^$%$#$#)!?>min'se" pppfffffff.......
- Geplaatst op maandag 02 augustus 2010 00:13missmarple
uh.. uhm...wat was het nou alweer? Waarschijnlijk vergeten bij het stoom laten?. - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 23:02missmarple

- Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 10:02davina
O wow, dit is een fijn forum. Mag ik ook even stoom afblazen? Moet je je es proberen in te schrijven bij een studie aan een hogeschool, die je kunt volgen via de LOI. Word je vervolgens bedolven onder de brieven, van beide partijen en moet je je tot ZES keer toe opnieuw inschrijven en dan nóg is hun administratie niet op orde! Je hebt te maken met 3 partijen en ik geloof 4 websites waarop je van alles moet doen. Wie verzint dit???
- Geplaatst op zondag 05 september 2010 00:12missmarple
Davina, tuurlijk kan je hier je stoom afblazen. Heb je je nu eindelijk ingeschreven? - Geplaatst op maandag 06 september 2010 10:44davina
Nou, ìk wel.... maar de studentenadministratie van die hogeschool snapt er echt de balle van geloof ik. Nog steeds onduidelijkheid. Maar ik blijf bellen, tot ze gek worden!
- Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 22:03missmarple
Wat saai op het forum.... - Geplaatst op zondag 19 juni 2011 20:22missmarple
Ik kan het oude topic niet meer vinden maar...#$@YT%*())$#@DH**^%>?:AAAAAAAAAAHHHHHHHH.......missmarple wijzigde dit bericht op 19-06-2011 20:23 met 1% - Geplaatst op zondag 19 juni 2011 20:24missmarple
....dat was even nodig...wat een $@&(%-dag - Geplaatst op woensdag 20 juli 2011 02:04missmarple
als ik een fluitketel zou zijn dan was nou het halve dorp wakker....ppppfffffffff.....ppppfffff.......wat een dag, wat een dag... - Geplaatst op donderdag 22 september 2011 20:31missmarple
heeey in augustus heb ik geen stoom afgelaten, dat ga ik nu dubbel doen. ¼½¾¤‘’¾½¤PPP PFFFF PPPP FF .....pppp fffffffffssss ........ModLibelle wijzigde dit bericht op 22-09-2011 21:13 met 8%: tekst iets ingekort, kwam buiten het berichtenvenster - Geplaatst op vrijdag 23 september 2011 14:48posi
Ik fluit even met je mee.......Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op vrijdag 23 september 2011 15:17kadootje38
Hey posi, ik kan het hier horen, hahaha
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 12:54kadootje38
De emmer zit goed vol, kan geen druppeltje meer bij.
Kreeg vandaag rotbericht. Het gevoel dat echt alles tegenzit, dat we nooit hadden moeten verhuizen, dat alles fout gaat. Dat de wereld verrot is en er geen rechtvaardigheid meer bestaat.
Ik kan me indenken dat mensen zo verbitterd raken dat ze ergens in het wilde weg in het rond gaan schieten. Krijg er bijna zin in.
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 12:59missmarple
Ojeeehhh dat klinkt niet zo vrolijk Kadootje38. Ik mis de stoom. Laat hem eruit!!!!
dank je Posi, het hielp. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 15:24kadootje38
ach miss marple, alles wat er mis kan gaan gaat er mis. Het begon op 1 januari en we hebben nog geen goede dag gehad dit jaar. En als je dan weer een tegenslag krijgt te verwerken dan kan je daar niet meer zo goed tegen.
Ik loop al de hele middag te janken, van woede, van verdriet, van angst voor wat nog komen gaat. Het lijkt gewoon niet meer op te houden hier.
Als ik een geweer had dan schoot ik de hele zooi overhoop. Sorry dat ik me zo uitdruk, maar het wil denk ik wel zeggen hoever ik er doorheen zit.
En stoom? Daar heb ik de puf niet meer voor.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 15:39posi
Kadootje brand los..wat was het bericht dan schieten wij met je mee want ik sta ook op ontploffen.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 16:40lana
Ze zeggen wel eens: Ieder huisje heeft zijn kruisje, maar soms lijkt de stapel ellende bij de een heel wat hoger als bij de ander.
Maar toch verbaas ik me steeds weer over de veerkracht van mensen. Ondanks alle ellende, verlies, tegenslag, ontrouwe partners, kinderen die op het vereerde pad raken ( en er ook weer vanaf) blijven ze doorgaan en schijnt op een dag toch weer een zonnetje.
Ik wens Kadootje, Posi en alle anderen die het moeilijk hebben, heel veel sterkte.
Maak gebruik van de luisterende oren die jullie geboden worden. Niet dat we veel kunnen doen, maar het is een manier om "stoom af te blazen". - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 16:41kadootje38
Posi, je weet toch dat we met dat verborgen gebrek bezig zijn. Alles wees erop dat we in ons recht staan en dan krijg je een brief met de uitspraak thuis dat de rechter heeft besloten dat er onvoldoende bewijs is dat het lek er al was voor we het huis kochten. Gvd, een hoop kosten gemaakt om bewijzen aan te leveren. De rechter adviseerde de vorige keer zelfs de tegenpartij een schikking te treffen, omdat ze anders waarschijnlijk veel meer geld kwijt zouden zijn en nu dit.
GRRRRRRRHet is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op woensdag 28 september 2011 21:16missmarple
schakel de Rijdende Rechter in, verzamel al je woede in je wangen en blaas blaas blaasssss je longen uit je lijf...verzamel vervolgens al je charme's en je "gelijk" voor als de Rijdende rechter komt. Het komt uiteindelijk wel weer goed hoop ik. Succes en sterkte. - Geplaatst op donderdag 29 september 2011 07:34posi
Goed idee missmarple het is het proberen waard!
Kadootje het zit jullie echt niet mee,hoe is het mogelijk dat alles maar tegen blijft zitten,dit moet toch een keer de goede kant op gaan.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 19:18kadootje38
Vandaag heeft meneer kado lang met de advocaat gebeld. deze was ook volkomen perplex van het vonnis.
Het is dus maar net hoe de pet van de rechter staat. Wij hebben drie rapporten die er op wijzen dat de lek er al lang zat. En toch gelooft een rechter het enige, zwakke weerwoord van de tegen partij : "wir haben es nicht gewust"
IOngelooflijk. De advocaat gaat met rechtsbijstand overleggen of er nog ruimte is voor hoger beroep en eventueel het onderzoeken van de leidingen door TNO. We zijn aardig goed verzekerd, maar als het boven het verzekerde bedrag uit gaat, kunnen we niets anders dan opgeven.
Eerlijk gezegd ben ik door andere zaken te moe om nog te strijden, maar meneer kado geeft niet zomaar op.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op woensdag 02 november 2011 20:55missmarple
Kadootje38, hoe is het nu? - Geplaatst op woensdag 02 november 2011 23:38kadootje38
gaat wel. De advocaat heeft toestemming van rechtsbijstand om in hoger beroep te gaan. Meneer kado is nog steeds strijdvaardig.
Met de rest gaat het langzaamaan wat beter (zie ander topic hier).
Komen een beetje tot rust.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 00:02missmarple
altijd weer mensen die denken dat ze zomaar kunnen vóór kruipen in de winkel...brbrbrb...maar nog irritanter vind ik als daar twee vrouwen staan die het laten gebeuren en dan zo'n slachtofferrol-gezicht opzetten.
Dit onderwerp heeft 226 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 00:02.
Effe stoom afblazen