- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 226 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 00:02.
Effe stoom afblazen
- Geplaatst op dinsdag 06 januari 2009 23:07missmarple
Mijn stoom-aflaattopic was verdwenen, dus bij deze open ik een nieuw stoom-aflaat-topic want ik moet zo nodig effe stoom aflaten pppsssss, wat een stom stom...grgrgrgrg ergerlijk, irritant vrouwmenssssss, wat een vriendtjespolitiek, wat een ge%^&$*##@_)(* pppfffffssss - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 05:14E_Foster
Voel je je al wat beter? Ik ben toch wel benieuwd waarom je zo gefrustreerd was... [*)] - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 15:07account verwijderd
Jeminee zeg, die stoomfluit ging best lang tekeer hier... Is dit een bekende ergernis over ambtenaren o.i.d.??quote:Mijn stoom-aflaattopic was verdwenen, dus bij deze open ik een nieuw stoom-aflaat-topic want ik moet zo nodig effe stoom aflaten pppsssss, wat een stom stom...grgrgrgrg ergerlijk, irritant vrouwmenssssss, wat een vriendtjespolitiek, wat een ge%^&$*##@_)(* pppfffffssssAccount verwijderd - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 15:12marijke1

Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 22:40Willemijn23

Rieleks, Missie!Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 23:20missmarple

Gefrustreerd??? wat nou gefrustreerd, "ik gaf mijn gevoelens over v*ttekruipers weer". Dat heet "je uiten". Je kan het er maar beter uitgooien anders word je misschien gefrustreerd of raak je in een dip.quote:Voel je je al wat beter? Ik ben toch wel benieuwd waarom je zo gefrustreerd was... [*)] - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 23:24missmarple

ambtenaren?? nee een "collegares met het v*ttekruipsyndroom" met heel bruine armen, wat heet armen....haar hele hoofd en haren is zelfs bruingekleurd. Nee haar hele lichaam-met-kleren-en-al is zelfs bruin. Maar de stoom heb ik gisteren afgeblazen.quote:
Jeminee zeg, die stoomfluit ging best lang tekeer hier... Is dit een bekende ergernis over ambtenaren o.i.d.??quote:Mijn stoom-aflaattopic was verdwenen, dus bij deze open ik een nieuw stoom-aflaat-topic want ik moet zo nodig effe stoom aflaten pppsssss, wat een stom stom...grgrgrgrg ergerlijk, irritant vrouwmenssssss, wat een vriendtjespolitiek, wat een ge%^&$*##@_)(* pppfffffssss - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 23:33missmarple

heeeh dat lijken mijn voeten wel hahaha, ik heb ook twee dikke tenen en zo'n leuke andere teentjes. Leuke foto!!quote:
Rieleks, Missie! - Geplaatst op maandag 12 januari 2009 11:41kadootje38
GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, nou ga ik wel ff tekeer over ambtenaren.
Mijn man belt twee weken voor kerst de gemeente omdat ze het niet eens zijn met onze verbouwingsplannen en legt netjes uit het hoe en wat en waarom. Toen hij de woorden isolatie uitsprak waren ze in eens een en al oor. Toen werd hij uitgenodigd om eens te komen praten. Wil mijn man een afspraak maken: nee voor de kerst hadden ze het te druk (met kerstvorrels zeker). Maar in januari stond meneer nog helemaal open. Nou zegt manlief, dan wil ik een afspraak in de eerste week. Kon niet, want ze maakten nu geen afspraken voor volgend jaar. Belt u op 5 januari maar, ik heb dan alle tijd.
Belt mijn man op 5 januari, zit die eikel zogenaamd vol tot eind januari. Om woedend op te worden. Duurt het allemaal weer langer en je kan er niet s tegen doen. Want als je ze tegen je in het harnas jaagt krijg je niets meer voor elkaar. En als manlief er dan geweest is gaan ze eerst nog weer eens vergaderen en dan duurt het weer een week of zes of langer.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op maandag 12 januari 2009 13:35missmarple
och Kadootje, daar zou ik ook me groen aan ergeren. - Geplaatst op maandag 12 januari 2009 15:26kadootje38
Tja, maar goed dat mijn man zo een rustig persoon is, want ik had die ambtenaar allang naar zijn keel gevlogen, bij wijze van spreken dan hé.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op maandag 12 januari 2009 15:29posi
Misschien moet je dat ''bij wijze van spreken''eens ten uit voer brengen,sommige ambtenaren denken en behandelen ons echt alsof ze ver boven ons staan...maarre volgens mij had die ambtenaar het veel te druk met schaatsen....hoe noemdeze dat ook alweer,een middagje ijsvrij..Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 09:49qinom
Die vlieger van dat ijsvrij gaat nu niet meer op
wordt eerder zwemvrij. Als ik zo boos ben dan wordt ik meestal heel scherp (ooit hebben sommige dat eens meegemaakt) - Geplaatst op dinsdag 03 februari 2009 15:38Moderator 2
Beste Missmarple.
Topics, waarop langer dan 14 dagen niet gereageerd is, kunt u weer tevoorschijn halen door onder in de pijlerlijst te kiezen voor 30 of 90 dagen.
Ze worden pas na 90 dagen onzichtbaar.
Uw andere topic zal ik verwijderen.
Vriendelijke groet, moderator 2Niet meer in functie. Niet te verwarren met Moderator2 (zonder spatie). - Geplaatst op dinsdag 03 februari 2009 21:03JHazKrijg net een mailtje van een ver familielid van me. Ik woon in het buitenland, zij in NL. Ze had natuurlijk iets van me nodig want ik hoor anders jarenlang niets van haar. De laatste keer, alweer jaren geleden, wilde ze komen logeren. Ik heb toen nee gezegd, en daarna heb ik tot nu toe niets meer gehoord. Geen verjaardags mailtje, geen kerstmailtje, helemaal niets.
Ik zal nu ook een week of zo wachten, en dan vertellen dat ik geen tijd heb om te doen wat ze van me wil. Dit soort dingen maken we altijd zo kwaad. - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 16:45posi
Rij ik afgelopen maandag mijn auto in de prak omdat het hier in het zeeuwse weer zonodig moest sneeuwen,sodemieter ik vandaag toen ik van mijn werk af kwam met mijn fiets languit over straat,had de stoep iets minder hoog ingeschat dan die daadwerkelijk was.
Fiets beschadigd,been blauw,zij blauw.
Kl*te week....
Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op vrijdag 06 februari 2009 10:20Tika
Ik maak me ontzettend kwaad over het aantal pedofielen dat gewoon vrij rondloopt en zijn gang kan gaan!
Dan doe ik dit ... en alles staat stil. - Geplaatst op vrijdag 13 februari 2009 14:20kadootje38

Oeioeioei Posi, wat lees ik nu allemaal? Wat een pech. Gaat het weer een beetje?quote:posi schreef op 05 februari 2009 @ 16:45:
Rij ik afgelopen maandag mijn auto in de prak omdat het hier in het zeeuwse weer zonodig moest sneeuwen,sodemieter ik vandaag toen ik van mijn werk af kwam met mijn fiets languit over straat,had de stoep iets minder hoog ingeschat dan die daadwerkelijk was.
Fiets beschadigd,been blauw,zij blauw.
Kl*te week....
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op vrijdag 13 februari 2009 14:24kadootje38
Hier ook niet echt zoveel positiefs te melden. We zitten in de zooi, manlief zit er even helemaal doorheen. Vorige week weer een dreun door die kl*te-exburen. Ik geloof dat we allemaal aan het voorjaar toe zijn. Laat de zon maar weer gaan schijnen en de temperatuur weer wat hoger worden. Dat zou ons allemaal goed doen.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 19:04missmarple
met warm weer gaat het nog meer stomen, toch? - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 22:38kadootje38
Kunnen we alle shit eruit stomen nietwaar?
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 22:49pake_rinse
gaat niet lukken niet, dat is oneindig volgens mij.
Hoorde hem deze week in het duits.
Die scheisse ist immer die gleiche, nur die tiefe ist unterschiedlich.
oftewel het is altijd dezelfde shit maar niet altijd evenveel.Iedereen is uniek, behalve ik. - Geplaatst op maandag 02 maart 2009 06:50posi
Bah,echt een rot weekend gehad,kids ontzettend tegen de draad in,manlief nog steeds ziek en tot overmaat van ramp kwam ik ook nog met mijn autootje vast te zitten in de autowasserette
Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op maandag 02 maart 2009 14:10kadootje38
Oh Posi, ik kan er niets aan doen maar ik moet zo lachen als ik het me voorstel. Jij met je auto vast in de wasserette. Dan slaat echt mijn verbeelding op hol. Gaat het wel goed met die man van jou, hij is wel erg lang ziek. Kan me voorstellen hoor dat je dan tegen de muren opvliegt. Met zo'n zieke man in huis kom je zelf vaak ook nergens aan toe.
Tja Pake, meestal is het idd dezelfde shit, maar die moet er dan toch uit nietwaar. En de ene keer voel je hem harder dan de andere.Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, en het is onmogelijk om het ergens anders te vinden. - Geplaatst op maandag 02 maart 2009 15:27qinom

Moest er ook heel even om lachen Posi, dan voel je je pas echt vrouw he als je zoiets overkomt. Hoop dat je man snel beter wordt, en je kids zijn vandaag weer lekker naar school.quote:posi schreef op 02 maart 2009 @ 06:50:
Bah,echt een rot weekend gehad,kids ontzettend tegen de draad in,manlief nog steeds ziek en tot overmaat van ramp kwam ik ook nog met mijn autootje vast te zitten in de autowasserette
Dit onderwerp heeft 226 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 00:02.
Effe stoom afblazen