- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4046 reacties, en bestaat uit 162 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 162.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 08:28. Dit onderwerp is gesloten!
Hoi vrouwen van 50plus
- Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 18:43Moderator1
Beste forumbezoekers,
Dit topic is een vervolg van eerdere delen (6) op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is dus niet meer aanwezig.
Vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 18:47jsteen

- Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 21:05emmaroos

met alweer deel 7
Wie heeft dit forum ooit opgestart??
Kanjer afwisselend weer, en leuk die foto's, dan genieten wij ook een beetje mee
Apekop, ja lekker weer , alles op zijn plek, ik laat het dit weekend nog staan en dan ga ik maandag gelijk de hele kast opruimen, waar oa de kerstspullen liggen, ga eerst nog ff voor rust dit weekend - Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 21:32emmaroos
het was een heerlijke relaxte dag , dank zij dat ik de familie een dag van te voren had afgebeld, ik zag het echt niet zitten, zo'n grote groep, zat er al daaagen tegenaan te hikken, en dan vooral voor de voorbereidingen, zoals die gekte met de boodschappen, en dan alles voorbereiden, zoals het diner, dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ze afgebeld, en dat was me toch een opluchting, nu zijn mijn dochter en haar vriend gezellig geweest rond het middaguur en zijn we heerlijk wezen wandelen met de hond, in het natuurgebied, lekker op het ijs met de hond, en s'middags en s;avonds kwamen vriendinnen, net leuk , met kleine groepjes, zodat ik er zelf ook nog wat aan had. ik had nog 1 logee, en op nieuwjaarsdag ben ik naar mijn ouders geweest in Amsterdam, daar waren mijn broer ook met zijn gezin.
verder heb ik absoluut geen goed voornemens voor 2009, ik ga voor rust , rust en nog eens rust, het hele gebeuren met mijn Kat heeft veel losgemaakt en getriggert, dus eerst maar weer eens goed ik mijn vel komen te zitten, dat is voor mij het belangrijkste.,,
Heb even dit stuk gekopieerd over mijn verjaardag - Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 23:17apekop
Jeetje deel 7 alweer!!!Ik weet eigenlijk helemaal niet meer wie dit topic geopend heeft,maar ik zat er vrij snel bij.
Jammer dat de zoekfunctie het niet meer doet,dan kon ik het nakijken...
Emmaroos,neem maar lekker je rust!
Maar waarom moet je een diner geven als je jarig bent???Dat zou mij ook veel te vermoeiend zijn..ik vind een klein clubje prima,niet meer dan een mens of 14,dat is nog te overzien..maar ik heb makkelijk praten hoor.Ik heb een minimale familie,hahaha..
Ik had zulke kouwe voeten vanavond,ik ben van narigheid maar in een teiltje heet water gaan zitten(alleen m'n voeten hoor!!)en nu zijn ze heerlijk warm.
Slaap lekker straks plusjes!!!Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 23:37biene

hartelijk gefeliciteerd met deel 7 .

Jammer, ik weet ook niet wie ermee begonnen is .
Apekop , ik neem af en toe ook een lekker voetbadje . Je kan dan zo lekker slapen .
Slapen de egeltjes in hun villa ?Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zondag 04 januari 2009 00:03apekop
Biene,dat weet jij natuurlijk nog niet..
De egels gingen helemaal niet in hun villa!![:|]
Mijn schoonzus vond 'm zo leuk,dus hebben we de villa aan haar gegeven..maar bij haar gaan er ook geen egels in!Wél muisjes...
Maar ik weet zeker dat de egeltjes ergens in onze tuin een plekje hebben gevonden.
Er staat een oud stoeltje achter in de tuin waar de katten vaak liggen,ik denk dat ze daaronder een soort holletje gemaakt hebben om te overwinteren...
Mijn kat nam net weer een muis mee naar binnen...getsie!!!![:S]
Gelukkig zat ik boven!
Welterusties!!!Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zondag 04 januari 2009 08:31jsteen
goede morgen plusjes....
apekop wat leuk he egels wij hebben het ook jaren gehad toen we nog in rotterdam woonden ze gaan onder tuin afval dat vinden ze heerlijk rustig en is ook warm voor ze ....we hadden er ook vleermuizen als het ging schemeren komen ze aan vliegen zo leuk alle maal maar dan moet er wel erg veel bomen staan voor ze .....
fijnedag allemaal gr johanna.
- Geplaatst op zondag 04 januari 2009 08:42kanjer
GOEDEMORGEN
APEKOP v.d.zomer zijn je egels er weer hoor
heerlijk zo'n dierentuin
hier heeft hele nacht geplenst en doet nog steeds
zal niet ophouden vandaag
we gaan zo toch lopen met pluutje op ff langs markt
kijken of de pitamientjes er wel te koop zijn
en wil er toch uitGENIET EN LEEF VANDAAG,MORGEN KAN ZOMAAR HEEL ANDERS ZIJN - Geplaatst op zondag 04 januari 2009 11:12conny140

- Geplaatst op zondag 04 januari 2009 15:15apekop
Ja..haha...maar ik zou toch bijna vegetarier worden!!!!
Kanjer,ik zei juist gisteren tegen mijn hub,nou Kanjer boft..op de weerkaart was een heel stuk van Spanje onbewolkt....
Maar misschien zit jij net in een regengebied...ach joh...'t zal heus niet 3 maanden aan 1 stuk regenen..
Volgende week gaan wij ook de vakantie bespreken..lekker weer naar Frankrijk.Hub en ik zijn het alleen niet helemaal eens wanneer we gaan.Maar daar komen we wel uit!Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op maandag 05 januari 2009 13:50biene
Apekop , ik ben weer helemaalop de hoogde !!!!
Ba , wat is het koud . Ik moest van morgen al vroeg met de auto op pad , het was nog donker . Met dit koude weer vind ik het vreselijk om de ruiten schoon te krappen . Ik heb nu bij dit weer ,veel pijn van mijn gewrichten .
Ik dacht dat mijn man in de keuken was , maar hij stond buiten de auto schoon te krabben . Is dat niet lief ?
Nu ga ik toch eindelijk het kleine kertboomje buiten zetten .
Groetjes van ,Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op dinsdag 06 januari 2009 12:39apekop
Hoi plusjes!
Ik stak net mijn neus buiten de deur en hij vroor er bijna af!!!!
Van mij mag het acuut warm water gaan regenen.
Gisteren ben ik lopend naar mijn werk gegaan en gelukkig maar want het was op sommige plekken spekglad.
Nog geen sneeuw hier...ik loop liever in de sneeuw dan op glibberige stoepen.
Gisteren kwam mijn man mij ophalen en ik had 3 tassen bij me...kom ik thuis,blijkt er 1 tas weg te zijn!Er zaten een paar schoenen in.,een schoenlepel en 2 tijdschriften....ik heb 'm denk ik bij het instappen verloren...zonde!
Maar ja,dan sta je in het donker te rommelen en dan gebeuren zulke dingen..het waren geen dure schoenen gelukkig.
Vandaag een vrije dag,ik doe van alles wat,een paar telefoontjes met vriendinnen plegen,de dokter bellen,kranten eindelijk uitgebreid lezen,beetje tv kijken..wat gaan jullie vandaag doen??Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 06 januari 2009 12:51jsteen
goede middag plusjes ...apekop wat zonde van die schoenen en de tijdschriften maar ja kan gebeuren he .
je vroeg wat gaan jullie vandaag doen???
nou ik heb eerst gewerkt en dat was best veel zo na de feestdagen en een grote strijk er bijwas om kwart voor 12 weer thuis boterham gegeten ,en even op mijn lappie ,ga zo nog wat in huis doen maar niet veel ik ben moe vandaag . fijne middag allemaal . - Geplaatst op dinsdag 06 januari 2009 13:44conny140
Jammer Apekop, kan je nog ergens vragen of het gevonden is, misschien bestaan er nog eerlijke mensen, en ik draai een paar wasjes en ben de boom aan het aftuigen eindelijk toch, ruimt weer op,heeft nu lang genoeg geduurd. - Geplaatst op dinsdag 06 januari 2009 14:37biene
Goeden middag plusjes,
Wat is het toch glad buiten . Je kan echt niet op de stoep bij ons lopen . Gelukkig heb ik niets nodig een kan binnen blijven en mij boek verder uit lezen . Lucifer !
Apekop , dat was ook geen goed begin van het nieuwe jaar .Het is altijd vervelend als je iets kwijt bent .
Ik heb net oud brood voor de vogels gestrooid , maar het zijn net mensen Een blijft de hele tijd eten en laat geen andere toe . Hij jaagde ze gewoon weg , niet te geloven en er lag voldoende .
Prettige dag verderWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 10:57conny140
Goede morgen plusjes...rustig hier
mooi is het buiten met de sneeuw en het zonnetje, maar ja niet voor de mensen in het verkeer natuurlijk die hebben er last van.
maar van uit de warme kamer is het een plaatje. - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 21:38apekop
Hoi Plusjes,
Biene,wat was dat voor vogel?
Spreeuwen kunnen heel lelijk tegen hun soortgenoten doen,ik vind het geen sociale vogels..maar sommige mensen zijn net zo hoor.Ikke,ikke...
Het was hier vanmorgen spekglad,ik hoorde achter elkaar sirenes gaan.Gelukkig hoefde ik pas om half 2 naar buiten en toen was de gladheid helemaal weg.
Maandag was ik lopend naar mijn werk gegaan.Het is maar 20 minuten lopen,maar ik had snowboots aan en kreeg na 10 minuten giga pijn in mijn scheenbenen!!!
Morgen lekker weer een vrije dag!
Voor straks,slaap lekker plusjes!Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 13:06kanjer
GOEDEMIDDAG
heb jullie schandalig verwaarloosd
maar koim zo moeilijk op libelle
dat ik al blij ben ergens te kunnen posten
net wie bovenaan staat
schaam schaam schaam
wij zitten alweer bijna 2 weken in Benidorm reuze naar het zin
de themperatuur is net als in heel europa minder dan andere jaren
we lzon maar geen bikini weer,hoewel er zat liggen op hwet strand ,maar voor mij
te koud
is CARO al terug?
doe anders ff in mijn inbox CARO
wij zijn naar de lidl geweest hubje wilde toch wel mee
is toch half uurtje fietsen
bergie op,bergie af
is hier zwaar bewolkt en koud,wat je dan koud noemt hahah
dus jas aanGENIET EN LEEF VANDAAG,MORGEN KAN ZOMAAR HEEL ANDERS ZIJN - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 17:02apekop
Hoi plusjes,
Wat een stilte hier,op Kanjer na dan..
Kanjer,lekker dat je hub al die fietstochtjes kan doen..hij gaat dus goed vooruit.
Koud????Hier is 't pas koud.
Ik heb de deksel van de rolemmer met heet water los moeten weken,zat hardstikke vastgevroren.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 17:12conny140
Haha Kanjer weet niet meer wat kou is, mag hier over niet mee praten[:D] goed dat je er eindelijk weer door komt wat een ramp hé, maar ja je hebt vakantie, rustigjes maar aan,
en Apekop lekker vrij dagje gehad? misschien geschaatst?? - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 17:20apekop
Conny,nee hoor..dat kan ik niet eens,net als rolschaatsen en op mijn handen staan...ik ben een ontzettende stijve hark,al mijn hele leven!!![XD]Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 18:04Trijntje39
Hai 50-plussers
Hier is het ook koud, vind ik hoor [:%]
Hoe kouder het is des te meer trek krijg ik in die erwtensoep van jullie!!!!! Als ik weer met vakantie kom zal ik es op struin gaan naar zaadjes van de selderieknol................
Dat kan ik hier wel ergens in een tuin laten zetten.............
Morgen geven ze weer regen.........
Maar weet je wat nou zo gek is: de Teide heeft alleen maar een klein hoedje van sneeuw. Meestal als het beneden regent en koud is dan krijgt de vulkaan de volle laag en verschijnen de mooiste fotos in de krant. Maar volgens mij komt het omdat het bij jullie allemaal sneeuwt.[knip]
groetjes trijntje - Geplaatst op donderdag 08 januari 2009 22:34apekop
Is dat een berg de Teide?De naam komt me wel bekend voor.
Nou,ik zou er wat voor geven als het morgen 10 graden was!!!En als het kan 25...heerlijk WARM Ik las zo'n vrolijk bericht in de krant...er komt een griepgolf aan.[:S]
Ik hoop dat de klanten hun bacillen lekker bij zich houden.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op vrijdag 09 januari 2009 09:43emmaroos

mogge dames, we gaan nog even lekker voor een koud dagje, en als ik de weerman mag geloven, is het na het weekend nog steeds niet afgelopen, alleen wat minder koud, dus Apekop nog even doorzetten.
Ik heb er al een soort van griepaanvalletje opzitten, ben dagen aan het snotteren geweest, hoesten, nu nog steeds, hoofdpijn, zere spieren, dus ik mag toch hopen dat de griepgolf aan mij voorbij gaat, zal toch maar aan de vitamientjes gaan.
laterrrrrrrrrrrrrrrr, heb nog niet bijgelezen, maar ga nu eerst met woef lopen, ff een frisse neus halen[knip]
gr Emmaroos
Dit onderwerp heeft 4046 reacties, en bestaat uit 162 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 162.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 08:28. Dit onderwerp is gesloten!
Hoi vrouwen van 50plus